עבור לתוכן
Ido Bone

סיכום טיסות הלילה במגידו (25.5.09)

Recommended Posts

פורסם

היה כיף!! היה מגניב!! היו הרבה מטוסים!! והיו לי הרבה בעיות...

הלוואי שפעם בשבוע, כל בשבוע, יהיה פקח במגידו... זה כלכך כיף לטוס באזור שם.. פשוט לא יאמן.. רק חבל שזה בלילה, הלכתי לאיבוד בלי לשים לב, הייתי מעל התבור בדרך לעפולה לנחיתה במגידו .. בלי לשים לב טעיתי בכיוון והגעתי לפאתי נצרת, באתי לדווח לפקח במגידו "עפולה 1500 לנחיתה" ופתאום אני רואה מולי את רמת דוד חח.... (מה לעשות, סמכתי על העיניים שלי)

דרך אגב, בסינרי שלי של מגידו אין תאורת לילה על המסלול... גם אצלכם אין?מאוד קשה לזהות אותו בלילה כי הוא גם כהה מאוד...

פורסם

זה כי יש כללים מיוחדים לטיסת ראיה מבוקרת בלילה.

ד"א - אתה יכול למרות שלילה לשים אור יום בסימ' =]

ובקשר לתאורה,אין במגידו תאורה,יש רק גוזניקים.. (מין שקי חול דולקים..)

פורסם

התכוונתי לגוזניקים... (כמו במציאות, באמת יש שם)אבל אצלי אין כלום, איזה סימולטור יש לך? ולשים אור יום בסימולטור כאשר במציאות יש לילה מוחלט זה לא כיף כלכך... אני שם תמיד את השעה המדוייקת

פורסם

עידו רק להוסיף בבקשה את הלקחים שדיברנו עליהם מהטיסה היום.

1. לפני שממריאים לוודא שאכן אין פיקוח בשדה ולאחר מכן בכל מקרה דיווחים ביוניקום כרגיל.

2. מטוס באוויר - סקווק מוד C כל הזמן.

פורסם

בסדר הבנתי עכשיו, באוויר שדיברת איתי לא הבנתי שום מילה כי זה היה כאילו דיברתה פעמיים בDLA של שנייה.... ולמה העברתה אותי ל UNICOM שהייתי מעל התבור? חשבת שאני ממשיך לצפון?

פורסם

מגדל מגידו מפקח על ההקפה של מגידו ועל איזורי הדאיה של מגידו. בנוסף הוא מקבל ומוציא מטוסים דרומה לצומת מגידו וצפונה לעפולה.

כל נקודה שנמצאת מעבר לזה הינה מחוץ לCTR ובאחריות פלוטו. בהיעדרו, עוברים לדווח ביוניקום.

פורסם
זה כי יש כללים מיוחדים לטיסת ראיה מבוקרת בלילה.

ד"א - אתה יכול למרות שלילה לשים אור יום בסימ' =]

ובקשר לתאורה,אין במגידו תאורה,יש רק גוזניקים.. (מין שקי חול דולקים..)

כמו בטקסים בביה"ס היסודי...

פורסם

אחד היתרונות הבולטים של הסימולטור הוא שאתה בוחר מתי יום מתי לילה ואם אתה לא ברשת אז גם מאיפה תבוא הרוח ומאיפה יבוא לך הענן .

טיסת ראיה בלילה היא בעיתית טיפה .

פורסם
אחד היתרונות הבולטים של הסימולטור הוא שאתה בוחר מתי יום מתי לילה ואם אתה לא ברשת אז גם מאיפה תבוא הרוח ומאיפה יבוא לך הענן .

טיסת ראיה בלילה היא בעיתית טיפה .

גם שאתה ברשת אתה יכול לבחור לך את המזג האוויר אבל זה לא כיף שזה לא כמו במציאות....

פורסם
אחד היתרונות הבולטים של הסימולטור הוא שאתה בוחר מתי יום מתי לילה ואם אתה לא ברשת אז גם מאיפה תבוא הרוח ומאיפה יבוא לך הענן .

טיסת ראיה בלילה היא בעיתית טיפה .

SCVFR - SPECIAL CVFR

במציאות, עם הכשרה מיוחדת ודרישות מיוחדות, אפשר לטוס ברוב הנתיבים גם בלילה.

פורסם
אחד היתרונות הבולטים של הסימולטור הוא שאתה בוחר מתי יום מתי לילה ואם אתה לא ברשת אז גם מאיפה תבוא הרוח ומאיפה יבוא לך הענן .

טיסת ראיה בלילה היא בעיתית טיפה .

SCVFR - SPECIAL CVFR

במציאות, עם הכשרה מיוחדת ודרישות מיוחדות, אפשר לטוס ברוב הנתיבים גם בלילה.

באמת? נחמד, אבל אם טסים בדרום בלילה ואין תאורה, ואין קשר עין עם הקרקע. איך אפשר לטוס לפי ראיה?

פורסם
אחד היתרונות הבולטים של הסימולטור הוא שאתה בוחר מתי יום מתי לילה ואם אתה לא ברשת אז גם מאיפה תבוא הרוח ומאיפה יבוא לך הענן .

טיסת ראיה בלילה היא בעיתית טיפה .

SCVFR - SPECIAL CVFR

במציאות, עם הכשרה מיוחדת ודרישות מיוחדות, אפשר לטוס ברוב הנתיבים גם בלילה.

באמת? נחמד, אבל אם טסים בדרום בלילה ואין תאורה, ואין קשר עין עם הקרקע. איך אפשר לטוס לפי ראיה?

נתיבים שלא מתאימים לטיסה בלילה, מסומנים במפה כ"נתיבים לטיסה ביום בלבד".

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...