עבור לתוכן
Doron_Angel

TFC השבועי (11.06.09) - לי ליס ליסבון

Recommended Posts

פורסם

אחרי שנהנו לחגוג אל מול אוהדי ריאל במדריד http://en.wikipedia.org/wiki/Madrid נמשיך לכיוון כללי מערבה, לארץ הולדתו של קריסטיאנו רונלדו – פורטוגל ולעיר בירתה, ליסבון http://en.wikipedia.org/wiki/Lisbon.

נמריא משדה התעופה הבינלאומי במדריד "בראחס" (LLEMD)

http://en.wikipedia.org/wiki/Barajas_Airport לעבר השדה "פורטלה" (LPPT) שבליסבון http://en.wikipedia.org/wiki/Portela_Airport.

אם לא יהיה פיקוח, נמריא ממסלול 36L ב-LEMD. (שימו לב כי כדאי להחנות בטרמינל 4 או בטרמינל 45 והממוקמים בחלק הדרומי ומשני צידי מסלול זה, וזאת בכדי לקצר זמן מיותר על ההסעה בשדה הענק). בליסבון (LPPT) ננחת על מסלול 03.

הנתיב המתוכנן:

LEMD SID CCS UN975 ATECA STAR LPPT

אורך הנתיב המתוכנן: כ-285 מייל ימי. (אפשר לטוס גם עם טורבו –פרופ)

למצטרפים חדשים:

סינרים ל-LEMD:

חנמוני ל-FS9:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=125458

חינמוני ל-FSX:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=132274 (למעשה AFCAD בלבד)

בתשלום ל-FS9:

http://www.aerosoft.com/cgi-local/re/ib ... 170,D01915

סינרים ל-LPPT:

חינמוני:

http://www.fsdownload.com/modules.php?n ... le&sid=960

בתשלום:

ל-FS9:

http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/ib ... 710,D10728

דפיות (חובה!):

LEMD:

http://flight.sanyjo.cz/mapy/Spain/LEMD.pdf

LPPT:

http://flight.sanyjo.cz/mapy/Portugal/LPPT.pdf

המראה ראשונה כרגיל: 2130.

להת',

פורסם

דורון

לצערי לא ייצא לי להגיע ל TFC בחודשים הקרובים בגלל עומס וחוסר זמן הפנוי אבל ברשותך ביקורת בונה קטנה בקשר לתדריך:

התדריך מושקע כל הכבוד על הפרטים רק מפריע לי דבר אחד שלדעתי לא נכון "תעופתית" וזה ההכוונה של הקבוצה שבוע מראש למסלול המראה ,נחיתה ספציפי זה לא נכון מכמה סיבות:

1. משטר הרוחות- אתה לא יודע מה יהיה שעה לפני ה STD

2. אם יהיה פיקוח הוא יכול לשבור לך בכל מקרה את הפרופיל תפעול של השדה ואז בכל מקרה אכלת אותה.

3. השורה התחתונה - מסעיף 1,2 החבר'ה יריצו סקיצה של תוכנית וחצי שעה לפני ה STD יצטרכו לעשות תכנון חדש

4.פרט לוואי של סעיף 3- מבחינת חינוכית נכון לקבוע את נתיבי היציאה כחלק מהכנת הקוקפיט לטיסה, זה מתקשר גם בסופו של דבר להצלבת נתוניי מז"א קביעת מהירויות המראה והפחתת דחף למי שמבצע

במקרה של זמני הסעה ארוכים בלי קשר דוחפים עוד 400 ק"ג למייכלים- לא עולה לנו כסף :-)

טיסה נעימה !

פורסם

אלעד,

אני שמח ומעריך את המשוב.

שים לב כי הנני מציין בתדריך כי המסלולים המומלצים הינם במידה ולא יהיה פיקוח.

על מנת שנהייה כולנו מתואמים נראש, אני בוחר את המסלולים. לרוב, לאחר שאני בודק ע"י Active-Sky (או בטיסה ברשת) את המזג והרוחות השוררים בשדות הרלוונטים בסמיכות לשעה היעודה ביממה.

אשמח כי תמצא זמן ותצטרף אלינו.

בברכה,

פורסם

אלעד, דורון, וכל משתתפי TFC,

1. כאחד שמשתדל להתייצב כל שבוע לדגל, אני מאד מעריך ומכבד כל יוזמה הקשורה לפרוייקט הזה.

2. אין לי הערות ובהחלט מקבל את התדריכים העכשוויים "AS IS", כלומר: מתאים את תכנון הטיסה שלי עפ"י התכנית

שדורון מעלה + שימוש ב-VROUTE, לימוד נתוני שדה היעד ומעקב אחרי מז"א נכון ליום הטיסה. הדילמה שלי בד"כ

היא באיזה ציוד להשתמש.... אבל זה כבר סיפור אחר...

3. לגבי הסינרים: לא תמיד הם זמינים, חינמיים או מתאימים לי, אז מחפשים משהו שכן יתאים. מקרה כזה יש לי

השבוע עם ליסבון. את החינמי לא הצלחתי להוריד עדיין, לכן מצאתי ב-FLTSIM.COM קובץ חינמי אחר עם AFCAD

מתאים: LIBONAPT.ZIP + SIGNSLIS.zip.

לסיכום: המון תודות לדורון על ההשקעה הברוכה שבוודאי מוערכת לטובה ע"י כל משתתפי TFC. בינינו, הייתי מצפה לנוכחות

מעט יותר מוגברת, במיוחד מבין הדור הצעיר. אולי בהמשך...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...