עבור לתוכן
uvdude

דיווח מיוצב מלא על ILS

Recommended Posts

פורסם

מטוס שנמצא מיוצב מלא על גישת ILS ויוצר קשר עם המגדל, האם הוא חייב לקרוא מרחק בDME או שזה לא מחייב?

האם נהלי חברות תעופה דורשות זאת? אל-על, ספציפית?

"ELY002 heavy, fully established, 10DME on ILS approach runway 12"?

האם חובה או מיותר?

פורסם

בדיוק זה מה שאני זוכר, שאם כבר מישהו מדווח ככה זה האמריקאים.

השאלה אם זה סתם הגדלת ראש או שזה מחוייב מבחינתם.

פורסם

בלונדון מידי פעם מבקשים ממני לדווח מיוצב על הILS 5 מייל אינבאונד, כנראה פה כבר הכניסה לCTR שלהם ורק משמה הם יוכלו לוודאות אישור נחיתה, או שזה האופרוץ' גייט שלהם.

פורסם
ישנה עוד אפשרות של באמת מספר מטוסים נכנסים אחד אחרי השני בצפיפת גבוהה ואלי מתבקשים להגיד את מיקומם .

כפקח דווקא קשה לי לדמיין מצב שבו אני מבקש ממטוס לדווח DME. הרי 1) יש לי עוקב מכ"מ שבו אני יכול להוציא נתונים אלה ו2) אני לא בקר מכ"מ ולכן מידע כזה לא יעזור לי להפרדה בין מטוסים אלא רק ישמש לי כמידע נוסף בהתאם הצורך.

בכל מקרה הכוונה אינה מתי אני כפקח מעוניין במידע הזה, אלא מתי טייס מנדב אותו, והשאלה ספציפית לגבי נהלי ICAO או חברה, אם קיימים.

פורסם

כשאתה מקבל cleared ILS 12 לא צריך לדווח כלום. (מלבד רידבק)

זה כמו לקבל להנמיך לגובה 6000 רגל לתת רידבק ושהגעת לגובה 6000 רגל לדווח זאת , אין צורך, תופס סתם קשר.

הכל נכון למעט שמבקשים ממך לדווח משהו ספציפי כמו שנאמר נהוג בעולם.

פורסם
מטוס שנמצא מיוצב מלא על גישת ILS ויוצר קשר עם המגדל, האם הוא חייב לקרוא מרחק בDME או שזה לא מחייב?

האם נהלי חברות תעופה דורשות זאת? אל-על, ספציפית?

"ELY002 heavy, fully established, 10DME on ILS approach runway 12"?

האם חובה או מיותר?

אף חברת תעופה בעולם , כולל אלעל, לא ממציאה נהלי דיבור בקשר.

אין חובה לדווח מרחק, אלא אם הפקח ביקש ( משיקולי ניהול תעבורה שלו).

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...