Ido Zilberberg פורסם אוקטובר 3, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 3, 2003 שוב שלום, בטיסה היחידה שעשיתי ללרנקה (LY411), נתקלתי בקפריסין במזג אוויר די בעייתי (רוחות עד 40 קשר) והיה לי מאוד קשה להשתלט על המטוס - B737. מד המהירות השתולל וממש מעל המסלול היה לי STALL והתרסקתי. האם כדאי לי להוריד פשוט את ה - REALISM או שיש איזה דרך להשתלט על המטוס? בקושי הצלחתי לכוון אותו למסלול, וגם אז מד המהירות היה פשוט חסר תועלת לחלוטין. מה עושים טייסים במקרים כאלה באמת? תודה, עידו
nimig פורסם אוקטובר 3, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 3, 2003 LY411 אכן בזמן שטסנו הרוחות היו די חזקות, אגב אני הייתי ה4X-CBI ססנה 310 המראתי מאילת לב"ג וטיפסתי לגובה 12000 רגל המטוס התעופף מצד לצד ואיבד או טיפס במהירות לגובה, AUTO PILOT לא הצליח לשמור על הנתיב ועל הגבוה בצורה מסודרת ולכן לקחתי ידני כל הדרך ביקשתי מבקרה ת"א (איציק בקשי) להנמיך לגובה 10000 אך גם שם המצב היה לא טוב , דיווחתי על משבי רוח חזקים בעוצמה של עד 30 קשרים ללא כיוון מוגדר לרוח בנתיב J10 שמעתי בקשר אץ הLY411 מבקש קילרנס לקפריסין, בניסיון נואש להמשיך בטיסה ולשמור גובה ונתיב אושר לי להנמיח ל 8000 רגל אך גם בגובה הנ"ל השתוללה הרוח, אחרי נקודה קינר ביקשתי לבצע 180 על הנתיב ולבצע נחיתה בעין יהב , בקרה ת"א אישר לי לבצע 180 ולהנמיח גובה 3500 נחתתי( נחיתה קשה עם מערבולות )בעין יהב המתנתי על הקרקע כ20 קטנות ולאחר מכן למרות שהמצב לא השתפר המראתי והמשכתי בנתיב בגובה 8000 רגל בSIVAK התחלתי להנמיח אך ועוצמת הרוח ירדה אך היה אובך בגובה 2500-3000 , חלפתי מעל BGN VOR וביצעתי ILS על 12 עם רוח צד של 14 קשרים. בהחלט טיסה מעניינת, וגם לא קלה, ואפשר גם בלי טייס אוטומטי LY411עידו לא קרה כלום קורה לכולם באמת היה מז"א מטורף, כל הכבוד נמרוד גרשוני
Atar_Omri פורסם אוקטובר 3, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 3, 2003 לזה אני קורא רוח: טיסה 002 מניו יורק לתל אביב, שעה ורבע אחרי הכניסה לאטלנטי (נתיב W), רוח גב של 131 קשר. לקראת סוף הטיסה מעל האטלנטי הרוח נחלשה מעט, ומעל בריטניה הייתה רוח צד של 15 קשרים בלבד אך הרוח שוב התחזקה מעל גרמניה והייתה בעלת רכיב גב של 64 קשרים.
iroth פורסם אוקטובר 3, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 3, 2003 עמרי, מה זו התמונה הזו? זה לא המטוס ב-FS2004? ישראל
Atar_Omri פורסם אוקטובר 3, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 3, 2003 הפאנל הוא של פיניקס, המטוס עצמו הוא ה-POSKY 744 שנחשב למודל 744 הטוב ביותר והמדויק ביותר שקיים לסימולטור (את זה אמר קברניט 744 בעולם האמיתי, לא אני).
Noam פורסם אוקטובר 3, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 3, 2003 וואי 602 GS זה כמעט מהירות הקול בגובה כזה !!! התרשמתי - היית יכול לעשות שיא בזמן טיסה הקצר ביותר מניו-יורק ל-ת"א
Atar_Omri פורסם אוקטובר 3, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 3, 2003 שיא לא יהיה בטיסה הזאת, אפילו לא שיא אישי שלי (9:48 עם B772). אני כרגע מעל תורכיה, אני אסיים את הטיסה הזאת בזמן של 10:04 אם לא יהיו עיכובים מיותרים.
Shmulik Lin פורסם אוקטובר 3, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 3, 2003 לגבי עמרי כנראה תפסת זרם סילוני בגובה ולגבי עידו והרוחות על ה-J10 כשמגיע הסתיו לאזורינו אנחנו בעיקר מושפעים מז"אית מאפיק ים סוף או מרכס ברום או מאפיק ברום שניהם בעייתיים מאוד וגורמים בתנאים מסוימים לחתחותים חמורים וזה כנראה מה שהרגשת טייסים בד"כ מבקשים שינויי גובה במצבים אלה ע"מ שהנוסעים לא יעברו לחברה אחרת להסבר מקיף יותר על אפיק ים סוף צור קשר במסנגר ואסביר לך ביתר פירוט
roi972 פורסם אוקטובר 4, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 4, 2003 רק רציתי להגיד שזה היה אחד הפוסטים היותר מעשירים שקראתי כבר הרבה זמן ! שרק יירבו כאלה
Atar_Omri פורסם אוקטובר 4, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 4, 2003 לגבי מה שהיה לי, אכן מדובר בזרם סילון שראיתי אותו עוד לפני הטיסה וכיוונתי את הנתיב שלי לאזור שלו על מנת לנצל אותו. בקישור הבא תוכלו לראות מפה של זרם סילון, שימו לב לעוצמה שלו מערבית לאי הבריטי, מסביר את הרוח החזקה שאני קיבלתי בטיסה: https://afweather.afwa.af.mil/public_im ... 0JW006.GIF מי שיטוס היום ב-J10 יכול לצפות לרוחות צפוניות מערביות של בין 10 ל-20 קשר.