עבור לתוכן
Izik Bakshi

דרגות טייסים ברשת VATSIM.

Recommended Posts

פורסם

בהמשך לדיון הקודם, וכפי שנכתב במכתב המייסדים של הרשת, נושא דרגות הטייסים יוצא לדרך.

מודגש שכל הנושא הוא התנדבותי ולא מחייב טייסים - אך אני ממליץ לכל אחד ממכם להשתתף ולהתקדם בדרגות ולו רק בשביל העשרת הידע האישי.

אני יצטט פה כמה טקסטים מההודעה המלאה שיצאה בפורום VATSIM.

מערך הדרגות צפוי להיות לפי הסדר הבא:

P0 Unrated Pilot (Current Pilot/OBS)

P1 VATSIM Pilot

P2 VATSIM VFR Pilot

P3 VATSIM IFR Pilot

P4 VATSIM Command Pilot (automatically awarded when pilot has both P2 and P3)

P5 VATSIM Master Pilot (TBD)

החל מה-30 ביוני תיפתח הדרגה P1 ו-P0, והדרישות הם:

P0 – Unrated Pilot, UP (could be Pilot/OBS)

Start State for all new applications

Non-rated pilot

Training and experience not documented and cannot be inferred from this rating

Using current Pilot/OBS to represent non-rated state is low energy approach (no changes required)

P1 – VATSIM Pilot, VP

Written Test Only

Uses PRC Moodle for textual material and links

Uses PRC Moodle for written tests

Automatically done between Moodle and CERT in future

כל שאר המידע (הרבה מידע) בנושא נמצא בהודעה הבאה:

http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?f=6&t=40869

וכמובן שאתם מוזמנים לקחת חלק בדיון בפורום VATSIM ולשאול שאלות.

בנושא פקחים - בקרוב צפויה להיכנס דרגת S2 שתהיה הדרגה של עמדת מגדל ברשת.

פורסם

אני מניח שכעת יעדכנו את כולם לדרגת P0 ומי שירצה להתקדם יתקדם, כל דרגה של פקח אינה בהכרח מדד ליכולת ההטסה שלו, ולא זה לא נכון לתת דרגת טייס מסחרי למי שיש CTR לדוגמא.

הרעיון של VATSIM הוא שכל הסמכה לדרגה מבוצעת דרך ארגון ATO, שהוא ארגון וירטואלי שעובר אישור של VATSIM להדריך טייסים בדיוק כמו IFS.

ארגוני ATO נוספים יכולים להיות גם חברות וירטואליות ועוד..

נכון לעכשיו הנושא עוד בחיתולים ועדיין לא קיימים אירגוני ATO מאושרים (עד כמה שאני מכיר), בהמשך הדרך נדאג לרשום את IFS כארגון שמאושר לבחון לדרגות טייסים.

פורסם

ירדן, אין לי תשובה לשאלה הזו כרגע מכיוון שעוד מוקדם לדעת, ושנגיע לגשר אז נחצה אותו, כמובן שבכל החלטה נתחשב בחניכים בוגרים.

מה שאני יכול להגיד לך זה שבתור בוגר של IFS קיבלת דגש ושיפרת את אחד הכלים הכי חשובים שיש לחניך בכל מסגרת לימודית, וזו היכולת לימוד עצמי.

זאת אומרת שעם או בלי ארגון ATO, אני חותם בעיניים עצומות שאם תבצע חזרה קצרה על החומר הנדרש לבחינה הזו, אתה בקלות עובר.

אתה עוד פה? גש ללמוד :)

פורסם

שאלתי בדלתא אם הם מתכוונים להיות ATO מוכר מעניין מה הם יענו...

מעניין גם כמה חברות וירטואליות חוץ מ IFS יסכימו להתאים את עצמם לעסק, במידה ולא תיהיה היענות מהחברות הוירטואליות העסק לא יתפוס

פורסם

האם יש מטרה לדרגות אלה? אני חושב על מערכת הדרגות שהתחלנו להריץ בואטיל ומבין את הרציונל והמטרה שמאחוריהן. לכן עוצבו כפי שעוצבו. כאן אני לא רואה שום אינפורמציה של ממש שאפשר לדלות מדרגה נתונה. לא משהו שחברות תעופה, לדוגמא, יכולות לעשות איתו משהו.

אורח omertech
פורסם
כולם P0, מי שעושה מבחן באתר VATSIM יהיה P1

אני חושב שזה יהיה בעייתי נושא הבחינה.

ואטסים העולמי צריכים לקחת בחשבון שכאן בישראל, לפחות בטיסות ראייה, הכללים שונים (CVFR) לעומת כללי ה-VFR שמקובלים ברוב העולם.

אם אני לא טועה (ואם אני טועה תקנו אותי), יש עוד וריאציות של VFR במדינות ברחבי העולם. לכן ואטסים יהיו חייבים ליצור סידרות מבחנים שונות לכללי טיסת ראיה שונים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...