Izik Bakshi פורסם יוני 13, 2009 דיווח פורסם יוני 13, 2009 בהמשך לדיון הקודם, וכפי שנכתב במכתב המייסדים של הרשת, נושא דרגות הטייסים יוצא לדרך. מודגש שכל הנושא הוא התנדבותי ולא מחייב טייסים - אך אני ממליץ לכל אחד ממכם להשתתף ולהתקדם בדרגות ולו רק בשביל העשרת הידע האישי. אני יצטט פה כמה טקסטים מההודעה המלאה שיצאה בפורום VATSIM. מערך הדרגות צפוי להיות לפי הסדר הבא: P0 Unrated Pilot (Current Pilot/OBS) P1 VATSIM Pilot P2 VATSIM VFR Pilot P3 VATSIM IFR Pilot P4 VATSIM Command Pilot (automatically awarded when pilot has both P2 and P3) P5 VATSIM Master Pilot (TBD) החל מה-30 ביוני תיפתח הדרגה P1 ו-P0, והדרישות הם: P0 – Unrated Pilot, UP (could be Pilot/OBS) Start State for all new applications Non-rated pilot Training and experience not documented and cannot be inferred from this rating Using current Pilot/OBS to represent non-rated state is low energy approach (no changes required) P1 – VATSIM Pilot, VP Written Test Only Uses PRC Moodle for textual material and links Uses PRC Moodle for written tests Automatically done between Moodle and CERT in future כל שאר המידע (הרבה מידע) בנושא נמצא בהודעה הבאה: http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?f=6&t=40869 וכמובן שאתם מוזמנים לקחת חלק בדיון בפורום VATSIM ולשאול שאלות. בנושא פקחים - בקרוב צפויה להיכנס דרגת S2 שתהיה הדרגה של עמדת מגדל ברשת.
Yarin_l10 פורסם יוני 14, 2009 דיווח פורסם יוני 14, 2009 חניכים שמסיימים קורסים בבתי ספר לטיסה מתחילים מאיזה דרגה? P0 או P1 ? תודה.
Ido Rosenthal פורסם יוני 14, 2009 דיווח פורסם יוני 14, 2009 כולם P0, מי שעושה מבחן באתר VATSIM יהיה P1
Izik Bakshi פורסם יוני 14, 2009 מחבר דיווח פורסם יוני 14, 2009 אני מניח שכעת יעדכנו את כולם לדרגת P0 ומי שירצה להתקדם יתקדם, כל דרגה של פקח אינה בהכרח מדד ליכולת ההטסה שלו, ולא זה לא נכון לתת דרגת טייס מסחרי למי שיש CTR לדוגמא. הרעיון של VATSIM הוא שכל הסמכה לדרגה מבוצעת דרך ארגון ATO, שהוא ארגון וירטואלי שעובר אישור של VATSIM להדריך טייסים בדיוק כמו IFS. ארגוני ATO נוספים יכולים להיות גם חברות וירטואליות ועוד.. נכון לעכשיו הנושא עוד בחיתולים ועדיין לא קיימים אירגוני ATO מאושרים (עד כמה שאני מכיר), בהמשך הדרך נדאג לרשום את IFS כארגון שמאושר לבחון לדרגות טייסים.
Izik Bakshi פורסם יוני 14, 2009 מחבר דיווח פורסם יוני 14, 2009 ירדן, אין לי תשובה לשאלה הזו כרגע מכיוון שעוד מוקדם לדעת, ושנגיע לגשר אז נחצה אותו, כמובן שבכל החלטה נתחשב בחניכים בוגרים. מה שאני יכול להגיד לך זה שבתור בוגר של IFS קיבלת דגש ושיפרת את אחד הכלים הכי חשובים שיש לחניך בכל מסגרת לימודית, וזו היכולת לימוד עצמי. זאת אומרת שעם או בלי ארגון ATO, אני חותם בעיניים עצומות שאם תבצע חזרה קצרה על החומר הנדרש לבחינה הזו, אתה בקלות עובר. אתה עוד פה? גש ללמוד
E.Z פורסם יוני 14, 2009 דיווח פורסם יוני 14, 2009 שאלתי בדלתא אם הם מתכוונים להיות ATO מוכר מעניין מה הם יענו... מעניין גם כמה חברות וירטואליות חוץ מ IFS יסכימו להתאים את עצמם לעסק, במידה ולא תיהיה היענות מהחברות הוירטואליות העסק לא יתפוס
Etai Charit פורסם יוני 14, 2009 דיווח פורסם יוני 14, 2009 האם יש מטרה לדרגות אלה? אני חושב על מערכת הדרגות שהתחלנו להריץ בואטיל ומבין את הרציונל והמטרה שמאחוריהן. לכן עוצבו כפי שעוצבו. כאן אני לא רואה שום אינפורמציה של ממש שאפשר לדלות מדרגה נתונה. לא משהו שחברות תעופה, לדוגמא, יכולות לעשות איתו משהו.
אורח omertech פורסם יוני 15, 2009 דיווח פורסם יוני 15, 2009 כולם P0, מי שעושה מבחן באתר VATSIM יהיה P1 אני חושב שזה יהיה בעייתי נושא הבחינה. ואטסים העולמי צריכים לקחת בחשבון שכאן בישראל, לפחות בטיסות ראייה, הכללים שונים (CVFR) לעומת כללי ה-VFR שמקובלים ברוב העולם. אם אני לא טועה (ואם אני טועה תקנו אותי), יש עוד וריאציות של VFR במדינות ברחבי העולם. לכן ואטסים יהיו חייבים ליצור סידרות מבחנים שונות לכללי טיסת ראיה שונים.
E.Z פורסם יוני 15, 2009 דיווח פורסם יוני 15, 2009 שימו לב לדיון שהצתתי בפורום דלתא ולבעיות שעומדות סביב זה.. לא היה לי עוד זמן להגיב ואגיב יותר מאוחר שם http://www.deltava.org/thread.do?id=0x13c42