עבור לתוכן
amirba

כניסה לקוקפיט

Recommended Posts

פורסם

ערב טוב!

בחודש ספטמבר אני טס עם אלעל ללוס אנג'לס ורציתי כמובן להיות נוכח בקוקפיט בזמן ההמראה וכמובן אם אפשר גם בנחיתה. שמעתי על כל מיני חברים פה שעשו את זה ורציתי לדעת אם מישהו יודע מה הפרוצידורה לכך?

תודה רבה

פורסם

יש שתי אפשרויות (חוץ מלחפש בפורום שאת זה לא עשית)

1. להיות חבר שת"פ אלעל פעיל- יש פרוצדורה לחברי השת"פ שמתאמת ישירות עם הצוותים בטיסה

2. לשלוח מכתב בקשה דרך אחת הדיילות בעלייה למטוס ולקוות שלקפטן יתחשק להכניס אותך- בטיסות ארוכות כמו כמו טיס ללוס אנג'לס אל תבנה על זה כי מדובר בצוותים כפולים ובדרך כלל בהמראות ונחיתות הם בקוקפיט.

פורסם

לפני 3 ימים חזרתי מאיטליה,בהלוך כתבתי מכתב מסוגנן לצוות המטוס כולל היותי חבר VATIL ,בתשובה שקבלתי על אותו מכתב שנוהלי החברה אינם מאפשרים כניסה לתא הטייס איך בשימחה יפגשו אותי ביציאה מהמטוס,מי ששמחה מאוד כמובן, אישתי היקרה.אז לבקש תמיד אפשר תלוי מה תהיה התוצאה.

פורסם
איך אני הופך להיות חבר שת"פ ?

ברגע שאלעל מגייסת טייסים יוצא במקביל כאן מכרז לחונכי שת"פ יש דרישות חפש בפורום מכרז כזה, כדי למנוע שאלת המשך=להערכתי לא יהיה כזה דבר ב 4-5 חודשים הקרובים.

פורסם

פשוט תנסח מכתב טוב, ותביא לדייל/ת שנמצא/ת ליד הקוקפיט ישר שאתה עולה למטוס...

אם יהיה לך מזל ותיפול על טייסים נחמדים, הרווחת...

פורסם
פשוט תנסח מכתב טוב, ותביא לדייל/ת שנמצא/ת ליד הקוקפיט ישר שאתה עולה למטוס...

אם יהיה לך מזל ותיפול על טייסים נחמדים, הרווחת...

וקצר...

אחד הדברים שרק בזמן האחרון שמתי לב אליהם זה שהמכתבים שכולנו (כולל אנוכי) מעברים לצוותים אמנם מאוד מושקעים, אבל בשביל צוות שלחוץ להמריא זה פשוט נטל.

עדיף שהמכתב יהיה כמה שיותר קצר עבור הצוות. אתה יכול לכתוב לדעתי בכתב יד על מין פתק קטן של מספרי טלפון לטייסים של חברות ישראליות.

קצר וקולע, זה שם המשחק.

פורסם

אני ממליץ ישר להיכנס לקוקפיט ולתת לטייסים...

בשנה שעברה טסתי למרוקו דרך רומא,יצא ארבע טיסות בסה"כ...

בכל טיסה ניגשתי ישר לתא הטייס,דפקתי על הדלת,ביקשתי רשות להיכנס והגשתי את המכתב..בכל הטיסות רצו מאוד

להכניס אותי רק היה אסור להם מטמעי בטיחות ונהלי חברה כמובן.

מוזר לי שדווקא האיטלקים מקפידים אבל לא חשוב

השנה אני עוד פעם טס..הפעם לבייג'ינג(אשמח אם מישהו יגיד לי כמה שעות זה)

אני טס ישירות עם אל על כתבתי מכתב לא ארוך ולא קצרצר המסביר את רצונותי להיכנס לתא התא והמספר קצת על עצמי...ולמקרה שירשו להיכנס במהלך השיוט

השארתי שורה ריקה למילוי השורה והכיסא שאשב בהם

פורסם
אני ממליץ ישר להיכנס לקוקפיט ולתת לטייסים...

בשנה שעברה טסתי למרוקו דרך רומא,יצא ארבע טיסות בסה"כ...

בכל טיסה ניגשתי ישר לתא הטייס,דפקתי על הדלת,ביקשתי רשות להיכנס והגשתי את המכתב..בכל הטיסות רצו מאוד

להכניס אותי רק היה אסור להם מטמעי בטיחות ונהלי חברה כמובן.

מוזר לי שדווקא האיטלקים מקפידים אבל לא חשוב

השנה אני עוד פעם טס..הפעם לבייג'ינג(אשמח אם מישהו יגיד לי כמה שעות זה)

אני טס ישירות עם אל על כתבתי מכתב לא ארוך ולא קצרצר המסביר את רצונותי להיכנס לתא התא והמספר קצת על עצמי...ולמקרה שירשו להיכנס במהלך השיוט

השארתי שורה ריקה למילוי השורה והכיסא שאשב בהם

מה שנקרא נפנפו אותך בעדינות

לא מומלץ ללכת בגישה הזאת אם כבר ללכת לדייל שליד הקוקפיט (בדרך כלל יש תמיד מישהו צמוד) ולבקש לדבר עם הטייסים.

טיסה לבג'ינג בסביבות ה 12- 12 וחצי שעות רק 767 לפעמים 763

פורסם

לפני שנתיים טסתי לניו יורק עם אלעל, ישירה. כתבתי מכתב- וקיבלתי להיכנס בשיוט של שתי הטיסות.

לפני שנה טסתי לבלגיה, הגשתי מכתב, בהלוך המראה, שיוט נחיתה, בחזור שיוט ונחיתה.

מה הסוד?

כמו שאמרו, מכתב קצר (יחסית, אל תכתוב שלום קוראים לי אוהד חייט והייתי רוצה להיכנס לקוקפיט) תסביר על כך שאתה חובב תעופה מושבע, תשים שתיים שלוש מילים על ואטסים. אל תכתוב את זה יותר מדי רשמי אבל לא בשפת רחוב. תיגש לכלכל (חשוב) ותבקש ממנו שמתי שיוכל, ייתן את המכתב לטייס. אל תסגור את המכתב! תשאיר אותו פתוח, תן לכלכל, תן לו לקרוא אותו.

כמעט שכחתי- תוסיף במכתב את השורה "אם אוכל לקבל תשובה". הטייס יגיד לך מדוע הוא לא יכול אם הוא לא ולא פשוט יישכח אותך.

אל תתן לטייס דרישות. ראיתי כבר בפורום מישהו שכתב על כך שהוא רוצה להיות בכלל ההליכים, הנעה, הסעה, המראה וכו'. זה גורם לאדם מטבעו לעשות על הפרנציפ.

אמממ מה עוד? אם נכנסת לקוקפיט, ואתה רוצה להישאר כמה שיותר, תראה אם הטייס דברן כזה. אם כן, תסביר מה אתה יודע, תדבר איתו על ואטסים, אתה יכול לשאול אותו שאלות וכו'. אם לא- פשוט תהיה בשקט.

אל תשתמש בפלאש. אין לטייסים בעיה שתצלם כל עוד אין פלאש וחלקם כל עוד אין אותם בתמונות (את הפנים).

מגובה 10 אלף ומטה לא מדברים, שלבים מאוד קריטיים של הטיסה.

תפיק את המירב :)

פורסם
לפני שנתיים טסתי לניו יורק עם אלעל, ישירה. כתבתי מכתב- וקיבלתי להיכנס בשיוט של שתי הטיסות.

לפני שנה טסתי לבלגיה, הגשתי מכתב, בהלוך המראה, שיוט נחיתה, בחזור שיוט ונחיתה.

מה הסוד?

כמו שאמרו, מכתב קצר (יחסית, אל תכתוב שלום קוראים לי אוהד חייט והייתי רוצה להיכנס לקוקפיט) תסביר על כך שאתה חובב תעופה מושבע, תשים שתיים שלוש מילים על ואטסים. אל תכתוב את זה יותר מדי רשמי אבל לא בשפת רחוב. תיגש לכלכל (חשוב) ותבקש ממנו שמתי שיוכל, ייתן את המכתב לטייס. אל תסגור את המכתב! תשאיר אותו פתוח, תן לכלכל, תן לו לקרוא אותו.

כמעט שכחתי- תוסיף במכתב את השורה "אם אוכל לקבל תשובה". הטייס יגיד לך מדוע הוא לא יכול אם הוא לא ולא פשוט יישכח אותך.

אל תתן לטייס דרישות. ראיתי כבר בפורום מישהו שכתב על כך שהוא רוצה להיות בכלל ההליכים, הנעה, הסעה, המראה וכו'. זה גורם לאדם מטבעו לעשות על הפרנציפ.

אמממ מה עוד? אם נכנסת לקוקפיט, ואתה רוצה להישאר כמה שיותר, תראה אם הטייס דברן כזה. אם כן, תסביר מה אתה יודע, תדבר איתו על ואטסים, אתה יכול לשאול אותו שאלות וכו'. אם לא- פשוט תהיה בשקט.

אל תשתמש בפלאש. אין לטייסים בעיה שתצלם כל עוד אין פלאש וחלקם כל עוד אין אותם בתמונות (את הפנים).

מגובה 10 אלף ומטה לא מדברים, שלבים מאוד קריטיים של הטיסה.

תפיק את המירב :)

פשששששש...נירא לי צריך להוסיפ טופיק חדש בפרום GENERAL..."הסוד לכניסה לקוקפיט במהלך הטיסה"..יפהה

פורסם
לפני 3 ימים חזרתי מאיטליה,בהלוך כתבתי מכתב מסוגנן לצוות המטוס כולל היותי חבר VATIL ,בתשובה שקבלתי על אותו מכתב שנוהלי החברה אינם מאפשרים כניסה לתא הטייס איך בשימחה יפגשו אותי ביציאה מהמטוס,מי ששמחה מאוד כמובן, אישתי היקרה.אז לבקש תמיד אפשר תלוי מה תהיה התוצאה.

צבי, טסת באל על?

ולאן באיטליה, אם אפשר לשאול?

טסנו אשתי ואני וזוג חברים טובים לאיטליה עם אל על ,אם זה מענין אשמח לפרט,טיסה למילנו לקחנו רכב ויצאנו לונציה ( 3 שעות על האוטוסטרדה ) אחרי שחרשנו את ונציה הצפנו לעבר הדולומיטים לעיירה קורטינה ושם עברנו מאגם לאגם אם נופיי ההרים שמסביב ,מאוד קשה לתאר את מה שהעיניים רואות אבל במילה אחת אתאר ,חלום.משם נסענו לאגם גרדה ,ריבה דל גרדה,סירמיונה וכו' ,משם נסענו לעיירה STERZA שעל אגם מגו'רה השכרנו וילה שממנה טיילנו לשוויץ ולכל האגמים שבסביבה.בתקופה זו אין את עומס התיירים הכבישים פנויים והמחירים מאוד סבירים ,לדוגמא ,לילה בוילה באגם מגו'רה עלה 62 יורו לזוג.זאת הפעם החמישית שאני מטייל באיטליה כל פעם באזור אחר.שמחתי לחזור הביתה בסופו של דבר עם הכינרת הקטנה שלנו ועם 2 "האגמים" שיש לי מול הבית (האגמים של מפעל המלט ז"ל שבנשר).כמעט תמיד אני יוצא בטיסת צ'רטר על פי רב בזמן ,הפעם (בגלל המחיר ,390 $ )טסנו עם אל על ,רק מה הטיסה יצאה באיחור של למעלה משעה מבן גוריון,להזכירכם ,טיסה סדירה,בדרך חזור ,שעה 2 וחצי בלילה (מטוס לא מלא) עברתי כמה שורות מאחור לספסל ריק נשכבתי על כל המושבים הפנויים על מנת לישון קצת אחריי שנרדמתי הופיעה דיילת נחמדת ובקשה באדיבות שאמלא שאלון שביעות רצון מהשירות ,הסכמתי למה לא?אבל באותה נשימה בקשה ממני באדיבות לקום מהכיסא הריק ולעבור למקומי ,למה אתם שואלים?אז ככה,המקום הזה עולה יותר כסף ,למה?כי יש עוד כמה סנטימטרים לרגלים ואני בכלל נשכבתי על הכיסא.בסופו של דבר טיסת אל על ממילנו לבן גוריון נחתה בשלום כשהכיסא שמאחוריי היה ריק.עברו כמה ימים מאז חזרתי והמילים המרגשות "ותודה שבחרתם לטוס אל על "מהדהדות בחלל האוויר.

פורסם

בסתיו האחרון טסתי לרוסיה בטיסת אלעל - נכנסתי בסוף הטיסה (הקברניט לא אישר לי להיכנס במהלך הטיסה רק בסופה כשכל הנוסעים ירדו)

פורסם

כל הכבוד צבי אני בטוח שעשית חיים.את האיזור אני מכיר וטיילתי שם עם אשתי שהיא גם מדריכת טיולים מוסמכת לאיזור הזה והכל באמת כפי שתיארת.אבל צבי תפסיק ל"שקר" לנו ותתאר באמת מה היה שם בספסל האחורי הפנוי עם הדיילת במהלך הטיסה...

בוקי זאב:4X-MJB

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...