עבור לתוכן
חן מ

לימוד טיסה-בארץ או בחול?

Recommended Posts

פורסם

שלום

עכשיו כשיצאה התוכנית הזו של אוניברסיטת חיפה עם לימודי טייס מסחרי ותואר ראשון,עדיף ללמוד טיסה בארץ או בארה"ב?

כמה זה עולה בארץ וכמה בארה"ב?מה עם מחיה בארה"ב?אפשר לעבוד גם מעבר ללימודי טיסה,או שעל וויזת סטודנט אסור לעבוד?

איך בד"כ מממנים את הלימודי טיסה אם זה בארה"ב?

הרישיון שמקבלים מתאים לארץ?

פורסם

הרגת אותי כמה שאלות

דבר ראשון יש שרשור ענק שאיתי אאל"ט פתח לפני כמה זמן, תחפש קודם ואז אם יהיה שאלות תשאל.

פורסם

יאלללללללללה חן, במקום לשאול את עצמך איפה ללמוד בארץ או בחול תשאל את עצמך למה אתה נמצא פה פאקינג שנתיים ואפילו לוואטסים אתה לא רשום, בחייאת אולי חלאס?

פורסם

אני עשיתי את ההחלטה ואני עושה רישיון בחו"ל וזה עולה 10,000 דולר לחודש וחצי הכל כולל הכל! עם מספיק כסף לבזבוזים...

חן בחייאת תעשה טובה לכולנו ותחפש לפני שאתה שואל

פורסם

לחפש איפה בדיוק?!חיפשתי פה בפורום ולא מצאתי

חוץ מהזה עם האוניברסיטת חיפה המסלול החדש לא מצאתי כלום בנושא

פורסם

יש לנו מקרה חמור מאוד של שאלת רבותיי...

חן אני חושב שהפורום הזה הוא לא מסוגל להתמודד עם מחלתך תאלץ לפנות לבעל מקצוע.

סתם אחי, take it easy...

אני מציע שתעשה סקר דרך חיפוש באינטרנט, התקשרות עם מי שאחראי על המסלול באונ' חיפה.

אחרי שתקבל את כל הפרטים של עלויות, מסלול ההכשרה וכו', תוכל לקבל תשובה לשאלתך, והיא תגיע ממך.

פורסם

חברה תרגיעו קצת את ההתקפות

לא לעניין

חן לשאלתך:

הייתי ביום הפתוח של IFC זו אותה ה"אקדמיה לטיסה" (כתבתי במרכאות כי החזון שלהם זה שזה יהפוך לאקדמיה כמו שאנחנו מכירים בארה"ב, יקח זמן עד שהם באמת יקראו אקדמיה) שעובדת בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה

אם נלך לתכל"ס: עלות הקורס המקצועי - מסחרי

(ללא תואר ראשון, למסלול המקצועי אקדמי יתקבלו רק 25 חברה והוא עולה 102000 ש"ח לשנת לימודים) היא 90,000 ש"ח לשנת לימודים בשלושת השנים הראשונות, כשיש שנה רביעית בה מכשירים אותך לGROUP C (מטוסי סילון) וכן להדכת טיסה שעלותה 120,000 ש"ח.

נשמע אסטרונומי... אבל הם מסבירים שאתה לומד במסגרת שאתה יוצא ממנה כטייס מסחרי עם עבודה מובטחת ביד שאת זה שום קורס במסגרת פרטית לא יבטיח לך. אתה צובר במסגרת בית הספר את 250 השעות הנדרשות על מנת לקבל את רשיון הטיס המסחרי (רשיון טיס המאפשר לך לעבוד כטייס ולהחזיר בתקווה תוך איזה חמש שנים אולי את הכסף...).

לגבי העלות - זו עלות גבוהה מאד אבל אתה משלם בעצם על שלושה מסעות לחו"ל

(אגן הים התיכון, אירופה וארה"ב) ועל שעות טיסה (שלדבריהם מחירן אצלם הוא 60% ממחיר שעת טיסה בבית ספר אחר), אתה משלם על מדריכים טובים שמלמדים אותך איך לטוס ולא איך לעבור את מבחני רת"א,

ובנוסף ללימודי הטיסה אתה יוצא לסיורים מקצועיים בנמלי תעופה, מגדלי פיקוח ולומד בסיס במנהל תעופתי כחלק מהקורס המקצועי מה שיכול לתרום לקידומך המקצועי לתפקידי ניהול בתוך החברה שתעבוד בה בעתיד.

זה המידע על רגל אחת... מקווה שעזרתי

פורסם

היי אדם

האם כדי להתקבל לזה צריך לעבור את כל התהליך כמו לתואר אוניברסיטאי-הכוננה שתיהיה לי תעודת בגרות ביד,ולעבור מבחן פסיכומטרי עם ציון מסויים ורק אז להתקבל?

ואיך משלבים את לימודי התואר הראשון עם הלימודי טייס?

עריכה:מה הכוונה ללא תואר ראשון למסלול המקצועי האקדמי יתקבלו רק 25 חבר'ה?יש אופציה לעשות רק את המסלול לטייס?או שהם מעדיפים כאלה שעושים גם את התואר הראשון וגם את המסלול טייס?

פורסם

צריך את אותן דרישות למסלול המקצועי מסחרי כמו למסלול האקדמי

אלו דרישות לא גבוהות במיוחד סה"כ סכם (ממוצע) 480 של הבגרות והפסיכומטרי ביחד

למסלול המקצועי מסחרי אין הגבלה למספר המועמדים

פורסם

אז זאת אומרת שלא צריך פסיכומטרי טוב במיוחד...כל פסיכומטרי מתקבל על הדעת

איך משלבים את הלימודים האקדמאיים עם הלימודי טייס?לומדים גם לימודים מעשיים ותיאוריה תוך כדי?

לא צריך בשביל זה הורים עשירים?או שאם אני נגיד הולך לעבוד במרכז שירות של אורנג' אני מסודר מבחינת מחייה?

פורסם

**נערך על ידי אדם**

קרבל די עם ההתקפות האישיות זה לא לעניין,

זה עובר על חוקי הפורום וכבר דיברנו על זה

אדם

פורסם

חן אחי תעשה את החישובים שלך, אין בעיה לשלב לימודים אקדמיים עם לימודי טיס סה"כ נדרש ממך להקדיש לטיסה מעשית ולימודי תיאוריה אולי יומיים בשבוע גג שלושה, התכנית הזו פרוסה על פני שלוש שנים ואני לא ממש יודע מה הלו"ז אבל אני מנחש שבזמן הזה אפשר ללמוד במקביל לתואר בראש שקט.

בגדול נראה לי שצריך לא מעט כסף בשביל התענוג (לא שיש לי...) אתה יכול לעבוד במקביל איפה שבא לך אבל אני לא רואה שום משכורת במגזר הזה של המרכז שירות של אורנג' לדוגמא או כל עבודה אחרת שאין לך בה תואר או וותק שיכולה לממן לימודים כאלה במלואם. תחשוב שרק כדי לממן את הלימודים (ללא מחיה) תצטרך 7500 ש"ח בחודש.

אם הבוס שלך במרכז שירות כזה נדיב אני רוצה לתאם פגישה... :mrgreen:

אז מה עושים? לא יודע... רעיונות יתקבלו בברכה :wink:

פורסם

מרכזי השירות לקוחות בעיקר של חברות התקשורת הם המקבילה המערבית למפעלי התפירה במזרח הרחוק, פרנסה אין בזה - מעבר לכסף כיס לכלכל הוצאות בסיסיות, עבודות שוחקות-לשמוע במשך 8 שעות לקוחות צועקים לטלפון לא תענוג גדול, תוסיפו לזה ראשי צוות שרואים אתכם בתור מספר בעמודה 2C בקובץ אקסל וככל שהוא גבוה יותר ככה הפרמייה שלהם גבוהה יותר (לא שלכם).

פורסם

ולתיאוריה ניגשים באופן מסודר ביחד עם כל הקורס כאילו?

אפשר לקבל תוכנית לימודים?כי הסתכלתי באתר של האוניברסיטה ולא כל כך מצאתי בדיוק מה התוכנית לימודים

איזה מקצועות של תואר ראשון אפשר ללמוד במסגרת זו?כל מה שאני יכול ללמוד בלי זה?כאילו נגיד אני רוצה תקשורת אפשר?

ואחרי שאני גומר שם את כל ה-4 שנים,אני יכול אוטומאטית להתקבל לעבודה בארקיע או אלעל או חברה גדולה אחרת בחו"ל?

לגבי סכם-מה זה אומר מבחינתי ציון סכם של 480?

פורסם

אתה לא יכול ללמוד מה שאתה רוצה במסגרת הזו

המסלול שהם מציעים זה BA במנהל תעופתי ותיירותי, חבל שלא באת ליום הפתוח היית מקבל שם את כל התשובות

בכל מקרה אתה מוזמן להרים טלפון למרכז המידע של אוניברסיטת חיפה ולבקש את כל הפרטים. המספר נמצא באתר האוניברסיטה.

בהצלחה

פורסם

ראיתי לא מזמן שהם נותנים אפשרות ללמוד משפטים,מדעי המדינה וכו'

אבל בתכלס-מי שמסיים את זה הולך אוטומאטית להיות טייס לא?

פורסם

אני קורא אותם וצוחק...

מדהים כמה שזה נכון "רבות מחשבות בלב איש, ועצת ד היא תקום..."

אדם יכול לתכנן ולחשב, ולערוך, ולקבוע ולקבל החלטות ולצפות ו, ו, ו... בסוף הוא רואה שדברים אחרים שהוא לא תכנן כלל יצאו לפועל.

לי עד עכשיו יש את אותה ההתלבטות שמלווה אותי המון זמן. מצד אחד זה נכון, טייס 76 אמר לי בפה שלו-

"תראה, לא ניתן להתעשר מזה, אבל לחיות חיים ממוצעים פלוס - ניתן" אחרי הכל אלו משכורות זהות להייטק פחות או יותר.

מצד שני... לקום בבוקר בהרגשה שאדם הולך לעסוק בדבר שהוא אוהב, יש אדם יותר מאושר ממנו?

השאלה מה מוכנים להקריב בשביל מה.

לא קל לומר את זה, אבל זו הרגשה שקיימת אצל לא מעט אנשים, כך אני מניח-

האדם עוסק בעבודה הספציפית שלו, אך בלבו תמיד ההרגשה של "כמה כואב שאיני יכול להפוך את התחביב למקצוע שלי",

שאני בטוח שעבור כל אחד ואחד מאיתנו, עניין התעופה הוא הרבה יותר מתחביב. הייתי קורא לו כחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו.

שורה תחתונה, לא פחות חשובה, היא לנסות לשמוח במה שכן יש לנו, כך אף פעם לא נצטער על מה שאין לנו.

בהצלחה לכל הלומדים.

פורסם

**נערך על ידי אדם**

עריכה:אני עורך שימו לב לשאלה כי אני לא בטוח שזה יצבע בכתום

בשביל הלימודים באוניברסיטה איזה ציון צריך בפסיכומטרי אם הסכם שצריך הוא 480

ואדם,האם שם באוניברסיטה מתחילים מרישיון פרטי ועד מסחרי?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...