Doron_Angel פורסם יוני 14, 2009 דיווח פורסם יוני 14, 2009 את רונלדו לא פגשנו (הוא פשוט עסוק באריזת ביתו לקראת המעבר למדריד :mrgreen: ) אבל אנו נמשיך לאחד המקומות האסטרטגים בעולם, הנמצא בשלטון בריטי, בפתח אגן הים התיכון – גיברלטר http://en.wikipedia.org/wiki/Gibraltar. אחרי שנהנו לחגוג אל מול אוהדי ריאל במדריד http://en.wikipedia.org/wiki/Madrid נמשיך לכיוון כללי מערבה, לארץ הולדתו של קריסטיאנו רונלדו – פורטוגל ולעיר בירתה, ליסבון http://en.wikipedia.org/wiki/Lisbon. נמריא משדה התעופה "פורטלה" (LPPT) שבליסבון http://en.wikipedia.org/wiki/Portela_Airport לעבר שדה התעופה בגיברלטר (LXGB) http://en.wikipedia.org/wiki/Gibraltar_Airport. (שימו לב לתנועת המכוניות הסדירה – רכבים פרטיים, אוטובוסים, מוניות וכו', אשר חוצה את המסלול כאשר אין נחיתות והמראות)!!! אם לא יהיה פיקוח, נמריא ממסלול 03 ב-LPPT וננחת על מסלול 27 ב-LXGB. (שימו לב למערבולות ורוחות)!!! הנתיב המתוכנן: LPPT SID GAIOS BEJ UM774 MAR UN864 PIMOS LXGB אורך הנתיב המתוכנן: כ-300 מייל ימי. (אפשר לטוס גם עם טורבו –פרופ) למצטרפים חדשים: סינרים ל-LPPT: חינמוני: http://www.fsdownload.com/modules.php?n ... le&sid=960 בתשלום: ל-FS9: http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/ib ... 710,D10728 סינרים ל-LXGB: חינמוני: ל-FS9: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=75870 ל-FSX: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=134764 בתשלום: ל-FS9: http://secure.simmarket.com/simwings-ba ... ltar.phtml דפיות (חובה!): LPPT: http://flight.sanyjo.cz/mapy/Portugal/LPPT.pdf LXBG: http://flight.sanyjo.cz/mapy/Gibraltar/LXGB.pdf המראה ראשונה כרגיל: 2130. להת',
4x-dor פורסם יוני 15, 2009 דיווח פורסם יוני 15, 2009 בוקר טוב. למשתמי VROUTE (לצורך הכנת תכנית טיסה ל LEVEL D) לפי VROUTE חסרה נקודה ROSAL אחרי BEJ. שלחתי ל VROUTE תכנית עם הנקדה הזו . בטח יאושר במשך היום אם זה אפשרי להוסיף את זה בנתיב של כולם אני אשמח. תודה
Doron_Angel פורסם יוני 15, 2009 מחבר דיווח פורסם יוני 15, 2009 אהלן דור, הנתיב UM774 (אשר בתוכנית) עובר דרך ROSAL... בנוסף, אתמול בלילה ביצעתי את ה-Leg תוך נחיתה על 27 (אל מול השקיעה). בהעדר עזרים לנחיתה, יש לבצע בקפדנות את אשר מפורסם בדפיות, כאשר סוף הגישה נעשה בטיסת ראייה. הייתי צריך ללכת סביב בגלל עודף פוטנציאל (מהירות גבוהה) על ה-76. הלילה אבצע עם ה-73...
Amon Schneider פורסם יוני 17, 2009 דיווח פורסם יוני 17, 2009 מצטרף בחום להמלצתו של דורון בקשר להקפדה על ההנחיות בדפית. גישה מאד מאתגרת... בנוסף - מציע לרווח את ההמראות ע"מ לאפשר פינוי מסלול ב BACK TRACK בגיברלטר ע"י המטוס שזה עתה נחת (בהנחה שכולנו טסים עם ה"כבדים" במהירות דומה פחות או יותר).
mickey lip פורסם יוני 17, 2009 דיווח פורסם יוני 17, 2009 מצטרף בחום להמלצתו של דורון בקשר להקפדה על ההנחיות בדפית. גישה מאד מאתגרת...בנוסף - מציע לרווח את ההמראות ע"מ לאפשר פינוי מסלול ב BACK TRACK בגיברלטר ע"י המטוס שזה עתה נחת (בהנחה שכולנו טסים עם ה"כבדים" במהירות דומה פחות או יותר). סתם הערה שעלתה לי.....לא קיים נושא של "המלצה על מילוי ההנחיות בדפית". הדפיות אינן בגדר המלצה, אלא הוראה חד משמעית איך לבצע, אין לחרוג מהן בכל שלב , אלא באישור פקח לצורך ניהול תעבורה. 2 הגרוש שלי לדיון. דורון כרגיל, עבודה נפלאה. אם רק יורשה לי מבלי לפגוע מכבודך, ( אני לא אוהב שמעירים על תוכנית שמישהו טרח ועבד עליה), רק בקשה קטנטונת, אם תוכל בעתיד להוסיף לנו גם שדה אלטרניט זה יהיה מושלם.
Amon Schneider פורסם יוני 17, 2009 דיווח פורסם יוני 17, 2009 סתם הערה שעלתה לי.....לא קיים נושא של "המלצה על מילוי ההנחיות בדפית". מיקי, אין בכלל ויכוח. ההמלצה היא על ה"הקפדה". אנחנו הישראלים אוהבים מידי פעם ל"חתוך פינות"....
mickey lip פורסם יוני 17, 2009 דיווח פורסם יוני 17, 2009 סתם הערה שעלתה לי.....לא קיים נושא של "המלצה על מילוי ההנחיות בדפית". מיקי, אין בכלל ויכוח. ההמלצה היא על ה"הקפדה". אנחנו הישראלים אוהבים מידי פעם ל"חתוך פינות".... מסכים, מנטליות ישראלית, רק שאין לה מקום לעוסקים בתעופה. מי שחותך פינות בתעופה , סופו לחתוך בית/ עץ / אדמה....