עבור לתוכן
אורח

מדריך 747

Recommended Posts

פורסם

אהלן,

למישהו יש את המדריך של יניב גרוס ויובל אלבז לPMDG 747 ?

מאבסים מחקו אותו.

ועשו טובה, אל תגידו לי "קרא את המנואל הוא יותר טוב" :P

פורסם
קרא את המנואל הוא יותר טוב :roll:

יוצר צפוי מזה לא היה :fist:

פורסם

כל הכבוד ליוצרי המדריך וכעת מספר הערות:

לפני התנעת המנועים אזHYDRAULIC DEMAND PUMP 4 עלAUX

1 2 3 על AUTO .

הPACK 1 על NORM ואילו 2 ו3 על OFF.

לאחר ההתנעה נחזיר את הHYDRAULIC DEMAND PUMP 4 למצב AUTOואת הPACKS 2 3 למצב NORM.

דלק:אם במיכל 2 יש יותר דלק ממיכל 1 וגם במיכל 3 יש יותר דלק ממיכל 4 אז נפתח את שני ה XFEED שהם השסתומים שמעבירים דלק בין המיכלים וגם את כל ה FUEL PUMPS וה OVRD שהם משאבות הדלק.

לעומת זאת אם במיכל 2 יש פחות דלק ממיכל 1 או שווה לו וגם במיכל 3 יש פחות דלק ממיכל 4 או שווה לו אז נסגור את כל ה XFEED וה OVRD.

רבותי אתם מטיסים את המטוס מסםר 1 ה"מלכה" אשר נקרא גם GLASS COCKPIT ולא עוד איזה בואינג קטן ולכן ה LNAV וה VNAV כבר מחומשים על הקרקע ולא לאחר ההמראה.

אז שיהיה לכם טיסה נעימה

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם
כל הכבוד ליוצרי המדריך וכעת מספר הערות:

לפני התנעת המנועים אזHYDRAULIC DEMAND PUMP 4 עלAUX

1 2 3 על AUTO .

הPACK 1 על NORM ואילו 2 ו3 על OFF.

לאחר ההתנעה נחזיר את הHYDRAULIC DEMAND PUMP 4 למצב AUTOואת הPACKS 2 3 למצב NORM.

דלק:אם במיכל 2 יש יותר דלק ממיכל 1 וגם במיכל 3 יש יותר דלק ממיכל 4 אז נפתח את שני ה XFEED שהם השסתומים שמעבירים דלק בין המיכלים וגם את כל ה FUEL PUMPS וה OVRD שהם משאבות הדלק.

לעומת זאת אם במיכל 2 יש פחות דלק ממיכל 1 או שווה לו וגם במיכל 3 יש פחות דלק ממיכל 4 או שווה לו אז נסגור את כל ה XFEED וה OVRD.

רבותי אתם מטיסים את המטוס מסםר 1 ה"מלכה" אשר נקרא גם GLASS COCKPIT ולא עוד איזה בואינג קטן ולכן ה LNAV וה VNAV כבר מחומשים על הקרקע ולא לאחר ההמראה.

אז שיהיה לכם טיסה נעימה

בוקי זאב:4X-MJB

הHDP 4 מכווון ל AUX רק בזמן הדחיפה, ברגע שהדחיפה הסתיימה אפשר להחזיר לAUTO.

פורסם
כל הכבוד ליוצרי המדריך וכעת מספר הערות:

לפני התנעת המנועים אזHYDRAULIC DEMAND PUMP 4 עלAUX

1 2 3 על AUTO .

הPACK 1 על NORM ואילו 2 ו3 על OFF.

לאחר ההתנעה נחזיר את הHYDRAULIC DEMAND PUMP 4 למצב AUTOואת הPACKS 2 3 למצב NORM.

דלק:אם במיכל 2 יש יותר דלק ממיכל 1 וגם במיכל 3 יש יותר דלק ממיכל 4 אז נפתח את שני ה XFEED שהם השסתומים שמעבירים דלק בין המיכלים וגם את כל ה FUEL PUMPS וה OVRD שהם משאבות הדלק.

לעומת זאת אם במיכל 2 יש פחות דלק ממיכל 1 או שווה לו וגם במיכל 3 יש פחות דלק ממיכל 4 או שווה לו אז נסגור את כל ה XFEED וה OVRD.

רבותי אתם מטיסים את המטוס מסםר 1 ה"מלכה" אשר נקרא גם GLASS COCKPIT ולא עוד איזה בואינג קטן ולכן ה LNAV וה VNAV כבר מחומשים על הקרקע ולא לאחר ההמראה.

אז שיהיה לכם טיסה נעימה

בוקי זאב:4X-MJB

הHDP 4 מכווון ל AUX רק בזמן הדחיפה, ברגע שהדחיפה הסתיימה אפשר להחזיר לAUTO.

הרבה זמן לא טסתי, עד כמה שאני זוכר אני בדעתו של בוקי, נדמה לי כתוב על כך גם במדריך עצמו.

משאבת הידראוליקה מספר 4 אחראית בין היתר על הברקסים של המטוס, מצב AUX אחראי על ברקסים בלבד, הגיוני שלפני התנעה נעבור למצב זה כך שכל הכוח או מירב הכוח ההידראולי יתמקד בברקסים מבחינה בטיחותית. אם נפעיל מצב AUX בזמן דחיפה ולפני הנעה נעביר לAUTO אז נשאר עם PARKING BRAKES רגיל בלי כוח הידרואלי גבוה יותר שמחזק את הברקס ופחות בטיחותי, בעצם לא עשינו כלום בכך שעברנו למצב AUX בדחיפה וחזרנו ל AUTO בהתנעה.

במצב שדוחפים ומניעים תוך כדי אז אפשר לוותר על ה AUX, ככה אני מניח לפחות..

פורסם
כל הכבוד ליוצרי המדריך וכעת מספר הערות:

לפני התנעת המנועים אזHYDRAULIC DEMAND PUMP 4 עלAUX

1 2 3 על AUTO .

הPACK 1 על NORM ואילו 2 ו3 על OFF.

לאחר ההתנעה נחזיר את הHYDRAULIC DEMAND PUMP 4 למצב AUTOואת הPACKS 2 3 למצב NORM.

דלק:אם במיכל 2 יש יותר דלק ממיכל 1 וגם במיכל 3 יש יותר דלק ממיכל 4 אז נפתח את שני ה XFEED שהם השסתומים שמעבירים דלק בין המיכלים וגם את כל ה FUEL PUMPS וה OVRD שהם משאבות הדלק.

לעומת זאת אם במיכל 2 יש פחות דלק ממיכל 1 או שווה לו וגם במיכל 3 יש פחות דלק ממיכל 4 או שווה לו אז נסגור את כל ה XFEED וה OVRD.

רבותי אתם מטיסים את המטוס מסםר 1 ה"מלכה" אשר נקרא גם GLASS COCKPIT ולא עוד איזה בואינג קטן ולכן ה LNAV וה VNAV כבר מחומשים על הקרקע ולא לאחר ההמראה.

אז שיהיה לכם טיסה נעימה

בוקי זאב:4X-MJB

הHDP 4 מכווון ל AUX רק בזמן הדחיפה, ברגע שהדחיפה הסתיימה אפשר להחזיר לAUTO.

הרבה זמן לא טסתי, עד כמה שאני זוכר אני בדעתו של בוקי, נדמה לי כתוב על כך גם במדריך עצמו.

משאבת הידראוליקה מספר 4 אחראית בין היתר על הברקסים של המטוס, מצב AUX אחראי על ברקסים בלבד, הגיוני שלפני התנעה נעבור למצב זה כך שכל הכוח או מירב הכוח ההידראולי יתמקד בברקסים מבחינה בטיחותית. אם נפעיל מצב AUX בזמן דחיפה ולפני הנעה נעביר לAUTO אז נשאר עם PARKING BRAKES רגיל בלי כוח הידרואלי גבוה יותר שמחזק את הברקס ופחות בטיחותי, בעצם לא עשינו כלום בכך שעברנו למצב AUX בדחיפה וחזרנו ל AUTO בהתנעה.

במצב שדוחפים ומניעים תוך כדי אז אפשר לוותר על ה AUX, ככה אני מניח לפחות..

צודק, כניראה טעות שלי.

פורסם

AUX מונע נזק לכן נסע קידמי בזמן דחיפה.

במצב AUX גלגל אף מנותק הידרולית משאר המטוס, ככה ברכב הדוחף יכול לסובב את המטוס מבלי לגרום נזק למטוס.

במצב AUX המטוס לא "ילחם" ברכב הגורר/דוחף, כי הטייס לא מפעיל כוח כדי לפנות אבל הרכב כן מפעיל, דבר זה יכול לגרום להריסתו הכללית של כן נסע קידמי.

נלקח מספר שכתב טייס 747-400 של יוניטד.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...