עבור לתוכן
Amir Paz

חדשות תעופה אמיתית - יולי עד דצמבר 2009 - נעול

Recommended Posts

פורסם
ישראייר שינתה לאחרונה את הקוד שלה מISR ל6H -שימו לב...

אני מניח שזה בעקבות השינויים שהיא חווה בהנהלה שלה (היא השתלבה עם חברה אחרת..)

לא שינוי.

זה כמו ELY וLY אחד ICAO ואחד IATA.

פורסם
ישראייר שינתה לאחרונה את הקוד שלה מISR ל6H -שימו לב...

אני מניח שזה בעקבות השינויים שהיא חווה בהנהלה שלה (היא השתלבה עם חברה אחרת..)

לא שינוי.

זה כמו ELY וLY אחד ICAO ואחד IATA.

התכוונתי שאם בעבר טיסה 441 הייתה ISR441 היום היא 6H441...

פורסם
ישראייר שינתה לאחרונה את הקוד שלה מISR ל6H -שימו לב...

אני מניח שזה בעקבות השינויים שהיא חווה בהנהלה שלה (היא השתלבה עם חברה אחרת..)

לא שינוי.

זה כמו ELY וLY אחד ICAO ואחד IATA.

התכוונתי שאם בעבר טיסה 441 הייתה ISR441 היום היא 6H441...

עדיין זה אותו דבר.

אתר רש"ת החליף את הכיתוב של טיסות ישראייר מקוד ICAO לקוד IATA(בתכלס שום הבדל)

פורסם
קו סדיר של ארקיע בין אילת לסנט פטרבורג

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3800658,00.html

אם זה יהיה ישיר מאילת ולא מעובדה,אני מניח שהם יפעלו עם האמבראייר.....

על פי מה שאני יודע גם אירופלוט טסים לעובדה אבל ממוסקבה. על הקו של Rosiya עוד לא שמעתי.

פורסם

TUIFLY לא טסים יותר לארץ?

אבא שלי קיבל מכתב שנאמר לו שכרטיס חבר מועדון צבירת המיילים(MILE) שלו עובר לAIR BERLIN.

אנחנו שהזמנו כבר 3 כרטיסים לגרמניה בחופש הגדול גילנו לאחר שיחת טלפון למשרד שלהם בגרמניה שהם לא טסים יותר לארץ אלה AIR BERLIN שקנתה 20% מהחברה.

יש למישהו יותר מידע על זה אולי?

פורסם
TUIFLY לא טסים יותר לארץ?

אבא שלי קיבל מכתב שנאמר לו שכרטיס חבר מועדון צבירת המיילים(MILE) שלו עובר לAIR BERLIN.

אנחנו שהזמנו כבר 3 כרטיסים לגרמניה בחופש הגדול גילנו לאחר שיחת טלפון למשרד שלהם בגרמניה שהם לא טסים יותר לארץ אלה AIR BERLIN שקנתה 20% מהחברה.

יש למישהו יותר מידע על זה אולי?

שמתי לב מקודם שבסקדיול של נתב"ג משובצות טיסות של אייר ברלין,מה שהפתיע אותי....

פורסם
TUIFLY לא טסים יותר לארץ?

אבא שלי קיבל מכתב שנאמר לו שכרטיס חבר מועדון צבירת המיילים(MILE) שלו עובר לAIR BERLIN.

אנחנו שהזמנו כבר 3 כרטיסים לגרמניה בחופש הגדול גילנו לאחר שיחת טלפון למשרד שלהם בגרמניה שהם לא טסים יותר לארץ אלה AIR BERLIN שקנתה 20% מהחברה.

יש למישהו יותר מידע על זה אולי?

שמתי לב מקודם שבסקדיול של נתב"ג משובצות טיסות של אייר ברלין,מה שהפתיע אותי....

איירברלין טסים לארץ גם ככה.. בלי קשר לטוי

בנתיים עד מרץ טוי טסים לארץ..בהמשך נראה מה יקרה

פורסם

חברים ראיתי הערב גם כתבה על כך בערוץ 2. הפעם זה לא סתם זה באמת רשלנות שהיתה עלולה לגרום לאסון.כי השילוב של קרן ILS שמזייפת בגלל השיחים שלא נגזמו בזמן בשילוב של ערפל וראות גרועה בפיינל הסופי זה ממש מסוכן והמזל שזה היו רק טייסים ישראלים שמכירים את השדה ולא טייסים זרים.

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם
נתבג 2 בעמק יזרעאל?

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/195383

ישן... חוץ מזה ההפגנות לא מזיזות ביכלל, מה שיקבע זה רק הכסף.. (אני דווקא מאוד רוצה שיעשו פה נתב"ג 2, אני לא אתנגד לאיזה 737 שיעבור לי מעל הבית :mrgreen: )

פורסם
נתבג 2 בעמק יזרעאל?

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/195383

ישן... חוץ מזה ההפגנות לא מזיזות ביכלל, מה שיקבע זה רק הכסף.. (אני דווקא מאוד רוצה שיעשו פה נתב"ג 2, אני לא אתנגד לאיזה 737 שיעבור לי מעל הבית :mrgreen: )

אני אוכל לראות מטוסים עם משקפת די קרוב לבית, אני בעד! :mrgreen:

מה עם מגידו? גם שם רוצים לעשות שדה בין לאומי ,לא?

פורסם

מגידו זה בעמק יזרעאל וזה השדה הבינ"ל עליו מדובר.

אני רוצה לתת חומר למחשבה לכל מי שחושב שהוא "ירוויח" משהו מהקמת השדה

(להוציא משקפת מהחלון ולראות מטוסים... )

עם כל ההבנה שצריך עוד שדה בינ"ל בישראל וצריך עוד שדה כזה ללא ספק

תחשבו על זה שבניית השדה תהרוס שטח חקלאי נרחב בעמק (נזק כלכלי עצום)

שלא לדבר על זיהום האוויר שיתלווה לכך ויפגע בשטח הרבה יותר גדול מהשטח המיועד לשדה עצמו, וצריך להבין שהשטח כולו הוא איזור חקלאי פורה שמספק אחוז נרחב מהתוצרת החקלאית שמגיעה אליכם לצלחת (או לארון הבגדים במקרה של שטחי הכותנה הרבים) וגם מיוצאת לחו"ל.

חמור מכך בעיניי ונראה לי שאיש לא נותן על כך את הדעת זה שנתיבי הטיסה מ- ו-אל השדה עלולים לעבור בתוך או ליד נתיבי נדידה של כחצי מיליארד ציפורים שעוברות כאן כל שנה עוד הרבה מלפני שבן גוריון עלה על האונייה לארץ ישראל, ואפילו לפני שהרצל נשען על המרפסת ההיא ושקע בהרהורים...

לא רוצה לחפור יותר מדי אבל מעבר לזה שכולם יודעים מה קורה שציפור נכנסת למנוע או לכנף של מטוס, מה שלא הרבה יודעים זה שכתוצאה מהפרעה לנתיבי הנדידה האלה יכול להגרם נזק (גם נזק כלכלי משמעותי) בקנה מידה עולמי ששווה בעלויותיו ובתוצאותיו הרבה יותר מהתרסקות של מטוס אחד.

קיצר עם כל האהבה שלי לעולם התעופה (ואולי דווקא בגלל זה) אני עדיין מעדיף להוציא משקפת מהחלון ולראות ציפורים ולא מטוסים.

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...