עבור לתוכן
Doron_Angel

TFC השבועי (09/07/2009) - קפיצה לפלמה ו... חזרה

Recommended Posts

פורסם

כבר ניצלינו עד ל-Well Done בשמש באיביזה, כך לטוס רחוק ממש לא בא לי. למה שלא נקפוץ לאי הסמוך פלמה דה-מיורקה http://en.wikipedia.org/wiki/index.html?curid=74592 במטוס בוכנה (אפשר דו מנועי) נרביץ T&G ונחזור למלון באיביזה http://en.wikipedia.org/wiki/Ibiza ?

נמריא משדה התעופה באיביזה (LEIB) http://en.wikipedia.org/wiki/Ibiza_Airport לשדה בפלמה דה מיורקה (LEPA) http://en.wikipedia.org/wiki/Palma_de_Mallorca_Airport.

אם לא יהיה פיקוח, ההמראה תתבצע מול הרוח ב-LEIB (במידה והרוח צולבת לחלוטין נמריא מ-06). ננחת בשדה (LEPA) במסלול 06L או 24R ובמידה של רוח צולבת לחלוטין ננחת על 06L, נבצע Touch & Go ושים פעמינו חזרה לאיביזה.

מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky).

הנתיב המתוכנן הלוך הינו נתיב נמוך בגובה 4000 רגל:

LEIB (NDB) IZA direct 088 after 21 NM turn 053 R233 to VOR MJV LEPA

בחזור לאחר Touch & Go בגובה 5000 רגל:

LEPA sid IZA LEIB

אורך הנתיב המתוכנן הלוך ושוב: כ-170 מייל ימי. (טסים עם קלים או טורבו –פרופ)

למצטרפים חדשים:

סינרים ל-LEIB:

חינמוני (AFCAD) ל-FS9:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=126171

בתשלום:

ל-FS9:

http://secure.simmarket.com/simwings-ba ... ltar.phtml

סינרים ל-LEPA:

חינמוני (AFCAD) ל-FS9:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=126171

בתשלום ל-FS9 ו-FSx:

http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/ib ... wd,,D11012

דפיות (חובה!):

LEIB:

http://flight.sanyjo.cz/mapy/Spain/LEIB.pdf

LEPA:

http://flight.sanyjo.cz/mapy/Spain/LEPA.pdf.

המראה ראשונה כרגיל: 2130.

להת',

פורסם

דורון,

אתם אמורים מתישהו לחזור לב"ג?

כאילו הקטע פה זה שאתם ממריאים מב"ג,מבצעים סיבוב בעולם וחוזרים לב"ג?

בכל מקרה,

בהצלחה לטייסים!

פורסם

היי ירין,

מה בוער לחזור? אנו ממש בתחילת המסע, שיכול להמשך חודשים רבים. בינתיים, יצאו סינרים חדשים ואמצע מקומות מאתגרים לנחיתה/המראה...

אתה מוזמן להתמיד :) איתנו...

בברכה,

פורסם
היי ירין,

מה בוער לחזור? אנו ממש בתחילת המסע, שיכול להמשך חודשים רבים. בינתיים, יצאו סינרים חדשים ואמצע מקומות מאתגרים לנחיתה/המראה...

אתה מוזמן להתמיד :) איתנו...

בברכה,

חח,אני עוד רק בקורס פרטי,לאט לאט.. :P

אבל למה לא?

כשאני אתחיל כבר עם כבדים (עוד לפחות שנה+)

אני אחשוב על להצטרף אליכם. :)

פורסם

דורון,

לצערי לא אוכל להצטרף השבוע. אשלים את הנתיב בזמני החופשי.

אהרון - אין חשש ש"אפיל" אותך השבוע... שוב סליחה על גיברלטר...

פורסם
דורון,

לצערי לא אוכל להצטרף השבוע. אשלים את הנתיב בזמני החופשי.

אהרון - אין חשש ש"אפיל" אותך השבוע... שוב סליחה על גיברלטר...

NO SWEAT ......... :lol:

כבר מזמן חיכיתי לרגע הנכון כדי להפעיל את "נשק יום הדין" שאני מקווה להשמיש הפעם: מודל - קיט

LEGACY LANCER שבנוי מפיברגלס וחומרים מרוכבים (יש אחד כזה מורכב בארץ בהרצליה שרת"א היססה הרבה

זמן אם לאשר אותו לטיסה. בסוף הם נכנעו ואישרו אותו כ- EXPERIMENTAL.... :lol: )

מטוס משוגע עם ביצועים של מטוס קרב מימי מלמת העולם השנייה, מהירות ממוצעת של 250 IAS, פאנל דיגיטלי

מושלם ורק שני מושבים טנדם.

אם לא אצליח להכין אותו , נסתפק ב-BARON TC החביב, שתמיד יהיה זמין ומוכן לכל.... 8)

CYA.

פורסם
היי ירין,

מה בוער לחזור? אנו ממש בתחילת המסע, שיכול להמשך חודשים רבים. בינתיים, יצאו סינרים חדשים ואמצע מקומות מאתגרים לנחיתה/המראה...

אתה מוזמן להתמיד :) איתנו...

בברכה,

חח,אני עוד רק בקורס פרטי,לאט לאט.. :P

אבל למה לא?

כשאני אתחיל כבר עם כבדים (עוד לפחות שנה+)

אני אחשוב על להצטרף אליכם. :)

קח תזמן, את הסיבוב הראשון לקח לנו לעשות 3 וחצי שנים .

פורסם
היי ירין,

מה בוער לחזור? אנו ממש בתחילת המסע, שיכול להמשך חודשים רבים. בינתיים, יצאו סינרים חדשים ואמצע מקומות מאתגרים לנחיתה/המראה...

אתה מוזמן להתמיד :) איתנו...

בברכה,

חח,אני עוד רק בקורס פרטי,לאט לאט.. :P

אבל למה לא?

כשאני אתחיל כבר עם כבדים (עוד לפחות שנה+)

אני אחשוב על להצטרף אליכם. :)

קח תזמן, את הסיבוב הראשון לקח לנו לעשות 3 וחצי שנים .

WTF :shock:

אבל לא הבנתי את הקטע,כתבו פה שאין בעיה להצטרץ עם ססנה,

לפי מה שהבנתי כולכם טסים עם כבדים.. קטגוריה C ו-D

אז איך בדיוק אפשר להצטרף עם צסנה? :|

פורסם

נכון, רוב משתתפי TFC משתמשים בדרך-כלל בציוד כבד מכיוון שהקטע הרלבנטי נע סביב 350-400 NM.

מאחר והשבוע מדובר בקטע קצר יחסית (כמעט כמו ב"ג-אילת), ההמלצה (הלא מחייבת) היא לנסות משהו שונה,

כמו ATR, ססנה, BARON, DASH8, KINGAIR וכדומה.

קח בחשבון שקטע של 170 NM בססנה 182 ייקח לך משהו כמו שעתיים טיסה בכל כיוון.

פורסם
נכון, רוב משתתפי TFC משתמשים בדרך-כלל בציוד כבד מכיוון שהקטע הרלבנטי נע סביב 350-400 NM.

מאחר והשבוע מדובר בקטע קצר יחסית (כמעט כמו ב"ג-אילת), ההמלצה (הלא מחייבת) היא לנסות משהו שונה,

כמו ATR, ססנה, BARON, DASH8, KINGAIR וכדומה.

קח בחשבון שקטע של 170 NM בססנה 182 ייקח לך משהו כמו שעתיים טיסה בכל כיוון.

מדובר על נתיב של 170NM סה"כ הלוך ושוב. להערכתי ב-182 הטיסה תמשך כ-50 דקות לכל כיוון...

פורסם
נכון, רוב משתתפי TFC משתמשים בדרך-כלל בציוד כבד מכיוון שהקטע הרלבנטי נע סביב 350-400 NM.

מאחר והשבוע מדובר בקטע קצר יחסית (כמעט כמו ב"ג-אילת), ההמלצה (הלא מחייבת) היא לנסות משהו שונה,

כמו ATR, ססנה, BARON, DASH8, KINGAIR וכדומה.

קח בחשבון שקטע של 170 NM בססנה 182 ייקח לך משהו כמו שעתיים טיסה בכל כיוון.

מדובר על נתיב של 170NM סה"כ הלוך ושוב. להערכתי ב-182 הטיסה תמשך כ-50 דקות לכל כיוון...

סליחה על הפירוש המוטעה אצלי ותודה על התיקון.

פורסם
נכון, רוב משתתפי TFC משתמשים בדרך-כלל בציוד כבד מכיוון שהקטע הרלבנטי נע סביב 350-400 NM.

מאחר והשבוע מדובר בקטע קצר יחסית (כמעט כמו ב"ג-אילת), ההמלצה (הלא מחייבת) היא לנסות משהו שונה,

כמו ATR, ססנה, BARON, DASH8, KINGAIR וכדומה.

קח בחשבון שקטע של 170 NM בססנה 182 ייקח לך משהו כמו שעתיים טיסה בכל כיוון.

מדובר על נתיב של 170NM סה"כ הלוך ושוב. להערכתי ב-182 הטיסה תמשך כ-50 דקות לכל כיוון...

סליחה על הפירוש המוטעה אצלי ותודה על התיקון.

בתור עונש אתה נשאר שבת באיביזה. :lol:

אני חשבתי להישאר בפלמה .......אח ...אחד המקומות הכי יפים שביקרתי בהם.

מי שטרם ביקר- חובה, פשוט חובה, אני עוד חושק בסיבוב שני שם......

פורסם

אני עובר היום קורס מזורז על ה ATR..

מחר בבוקר נעשה כמה טיסות ניסוי.. אם הכל יהיה בסדר ננסה אותו מחר בערב.

אם לא.. חברי הטוב ה 767 ישמח לצאת לסיבוב אחרי שבועים בחניה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...