עבור לתוכן
Erez Savir

אפשר מידע על ההתרסקות של מטוס אל על בבולגריה בשנת 1955?

Recommended Posts

פורסם
  opherben כתב:
ההודעה המצוטטת כוללת מידע לגבי סיבות התאונה שאין לו ולמציאות דבר אחד נכון. חבל שאנשים כותבים את מחשבותיהם ללא כל בדיקה עם מקור מוסמך.

פורסמו בעבר בפורום הודעות בנושא, וניתן למצוא אותן באמצעות חיפוש.

  Gal כתב:
אלעל 1862 שהמריא מאמסטרדאם היה אכן 742 (4X-AXG) ובגלל טעות של אחד אחריים על המטען הואלה למטוס מטען שלא היה צריך לעלות למטוס הזה וגרם למשקל עודף. שש דקות לאחר ההמראה מנוע מס' 3 נפל (כן כן פשוט נפל) מהכנף (בגלל הלחץ הכבד) וקצת אחרי מנוע מס' 4 וכאשר המטוס התחיל לחזור הוא פשוט נפל (כנראה ששני המנועים לא החזיקו אותו. ואסור לשכוח שזה רק מצד אחד של הגוף ולכן אין איזון)

אם אני לא טועה, זה היה דבר גורר. בהתחלה היה עומס יתר שכתוצאה מכך הפעיל לחץ על התותבים, שכאמור היו סדוקים, המנוע השלישי נפל, פגע במערכת המדפים ובנפילה פגע במנוע מספר 4, והתוצאה של חוסר האיזון + יותר מדפים בצד אחד המטוס נפל. אבל אני לא בטוח לגמרי שזו הסיבה, אז אל תרדו עלי אם זה לא נכון...

פורסם
  Boeing744 כתב:
  Gal כתב:
אלעל 1862 שהמריא מאמסטרדאם היה אכן 742 (4X-AXG) ובגלל טעות של אחד אחריים על המטען הואלה למטוס מטען שלא היה צריך לעלות למטוס הזה וגרם למשקל עודף. שש דקות לאחר ההמראה מנוע מס' 3 נפל (כן כן פשוט נפל) מהכנף (בגלל הלחץ הכבד) וקצת אחרי מנוע מס' 4 וכאשר המטוס התחיל לחזור הוא פשוט נפל (כנראה ששני המנועים לא החזיקו אותו. ואסור לשכוח שזה רק מצד אחד של הגוף ולכן אין איזון)

גל אני מתלפא עליך, איזה משקלעודף ואיזה נעליים. הבעיה הייתה במסמרות שמחברות את תושבת המנוע לכנף עצמה, בגלל עודף משקל לא נופל מנוע

יניב ועופר אני מבקש כדור אחד וזהו.

את המידע הזה אני הבאתי מתוכנית "עובדה" שהייתה על התאונה בשנת 1994 וזה מה שזכרתי מתוך התוכנית. להגיד לכם שהיה עוד משהו שכנראה בסוף הוא היה זה שבאמת היה הנכון יכול להיות.

רק משהו קטן ב1994 הייתי בן 5 ואז הידע שלי במטוסים לא היה גדול חוץ מזה שמטוס טס וזהו.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...