עבור לתוכן
yuvalshtark

המלצה על מטוס

Recommended Posts

פורסם

טוב,

לפני כמה ימים נחשפתי למטוס חדש מבית Carenado.

וכמו שכולם יודעים החברה הזאת אף פעם לא מעכזבת.

המטוס הוא מטוס דו מנועי של חברת פיפר.

"PA-34 200T SENECA II"

זה מטוס בשבל כל אחד שאוהב לטוס על דו-מנועי אבל לא כיף לו לטוס על הברון הדיפולטי.

זה קישור לדף המטוס:

http://www.carenado.com/ecommerce/busca ... roducto=74

והנה כמה תמונות:

27.jpg

25.jpg

19.jpg

23.jpg

אז אני ממש ממש מליץ עליו מטוס מעוד נוח (וגם לא יקר 8) )

אורח Yarden Salvi
פורסם

מבחינת המודל הוא מושלם, כרגיל.

יש בעיות עם ההתנהגות. המטוס יכול להטיס את האף לזוית של 60 מעלות תוך שניה וכך גם בכל שאר הצירים.

אפילו במשקל מלא, במהירות שיוט, במהירות נמוכה וכד', המטוס מתנהג בצורה מהירה מדי, רגיש מדי לכל תזוזה.

אשמח לשמוע חוות דעת של אחרים בנושא.

פורסם
מבחינת המודל הוא מושלם, כרגיל.

יש בעיות עם ההתנהגות. המטוס יכול להטיס את האף לזוית של 60 מעלות תוך שניה וכך גם בכל שאר הצירים.

אפילו במשקל מלא, במהירות שיוט, במהירות נמוכה וכד', המטוס מתנהג בצורה מהירה מדי, רגיש מדי לכל תזוזה.

אשמח לשמוע חוות דעת של אחרים בנושא.

אני הרגשתי את זה במטוס אבל גם הברון הוא כזה.

זה לא הפריע לי מדי

פורסם
אחד החסרונות שלו הוא בטריה מאוד מאוד קצרה.

לפי הבד"ח, רוב הפעולות מבוצעות כשהבטריה כבויה.

בטיסות לילה צריך לזכור בע"פ איפה נמצא כל דבר כי דיי קשר לקרוא בלי תאורה, אבל אפשרי.

מצטרף להמלצה על המטוס, מטוס מעולה!

פורסם
מבחינת המודל הוא מושלם, כרגיל.

יש בעיות עם ההתנהגות. המטוס יכול להטיס את האף לזוית של 60 מעלות תוך שניה וכך גם בכל שאר הצירים.

אפילו במשקל מלא, במהירות שיוט, במהירות נמוכה וכד', המטוס מתנהג בצורה מהירה מדי, רגיש מדי לכל תזוזה.

אשמח לשמוע חוות דעת של אחרים בנושא.

אני הרגשתי את זה במטוס אבל גם הברון הוא כזה.

זה לא הפריע לי מדי

הברון גם דפוק (הדיפולטי ) בנושא הזה . יש סרטונים ביוטיוב שהגיעו איתו לG דו ספרתי + .

מישהו חייב לערוך לו תהתנהגות .

פורסם
מבחינת המודל הוא מושלם, כרגיל.

יש בעיות עם ההתנהגות. המטוס יכול להטיס את האף לזוית של 60 מעלות תוך שניה וכך גם בכל שאר הצירים.

אפילו במשקל מלא, במהירות שיוט, במהירות נמוכה וכד', המטוס מתנהג בצורה מהירה מדי, רגיש מדי לכל תזוזה.

אשמח לשמוע חוות דעת של אחרים בנושא.

אני הרגשתי את זה במטוס אבל גם הברון הוא כזה.

זה לא הפריע לי מדי

מישהו חייב לערוך לו תהתנהגות .

ניראלי שתומר יהיה המושיע אם יהיה לו זמן וחשק :lol:

פורסם

נראה מטוס מצויין!

יש לי את ה-182Q של קרנדו,לפי כמה טיסות,מטוס מצויין.

אני לא יודע לגבי מה שאמרת,אבל הוא נראה טוב!

חברה מצויינת.

המטוסים הקלים שולטים!

פורסם
מבחינת המודל הוא מושלם, כרגיל.

יש בעיות עם ההתנהגות. המטוס יכול להטיס את האף לזוית של 60 מעלות תוך שניה וכך גם בכל שאר הצירים.

אפילו במשקל מלא, במהירות שיוט, במהירות נמוכה וכד', המטוס מתנהג בצורה מהירה מדי, רגיש מדי לכל תזוזה.

אשמח לשמוע חוות דעת של אחרים בנושא.

אני הרגשתי את זה במטוס אבל גם הברון הוא כזה.

זה לא הפריע לי מדי

הברון גם דפוק (הדיפולטי ) בנושא הזה . יש סרטונים ביוטיוב שהגיעו איתו לG דו ספרתי + .

מישהו חייב לערוך לו תהתנהגות .

תומר הכין חבילת תיקון למטוסים דיפולטיים.

פורסם

גם עם התיקון של CARENADO לא פתרו את אחת הבעיות המשמעותיות - המטוס לא רוצה לנתק

אני כבר שבוע מנסה ולא מצליח לתקן

כנראה שהיום עליתי על משהו.. מקווה לתקן בקרוב..

אורח Yarden Salvi
פורסם
גם עם התיקון של CARENADO לא פתרו את אחת הבעיות המשמעותיות - המטוס לא רוצה לנתק

אני כבר שבוע מנסה ולא מצליח לתקן

כנראה שהיום עליתי על משהו.. מקווה לתקן בקרוב..

אם תוכל לעשות את זה גם לPA28 שלהם, פייפר ARROW, זה יהיה מצוין.

בבד"ח שלו כתוב שמהירות הטיפוס המיטבית שלו היא בין 75-85 קשרים. לכן מהירות הניתוק צריכה להיות מעט פחות מזה, והמטוס פשוט לא מנתק מתחת ל80..

גם עם 50% משקל, מדפים שלב 1 אותו דבר..

פורסם
גם עם התיקון של CARENADO לא פתרו את אחת הבעיות המשמעותיות - המטוס לא רוצה לנתק

אני כבר שבוע מנסה ולא מצליח לתקן

כנראה שהיום עליתי על משהו.. מקווה לתקן בקרוב..

מזאת אומרת לא מנתק?

לא זז מהאדמה?

המטוס ליפני חבילת התיקון בגלל הבעיות בציר העלרוד אינו זז מילימטר למעלה ליפני 80 קשרים . ולאחר משיכה ביוק פשוט דופק זווית הטיה בשניה .

אני ינסה את החבילת תיקון ויראה .

פורסם
גם עם התיקון של CARENADO לא פתרו את אחת הבעיות המשמעותיות - המטוס לא רוצה לנתק

אני כבר שבוע מנסה ולא מצליח לתקן

כנראה שהיום עליתי על משהו.. מקווה לתקן בקרוב..

אני חשבתי שזה רק אצלי

פורסם

תמתינו לפני הצביעה, המטוס הזה חסר תקנה (חוצמיזה צריך לבדוק אם AJO הוא טורבוצארג').

אני עדיין לא מצליח להשתלט עליו.

בגדול זה לא פשוט לתקן מטוס, יש כל כך הרבה פרמטרים שמהם הסימולטור שואב מידע, מערבב הכל יחד ובונה תכונות טיסה.

למשל המטוס הזה, לא מוכן לנתק לפני 80 קשר. הסיבות האפשריות הן:

- חוסר עילוי של הכנף (יש 2 פרמטרים לבדוק)

- מרכז כובד קדמי מידיי

- אפקטיביות קטנה מידיי של הגה גובה

- זוית מירבית של הגה גובה קטנה מידיי

- מרחק הגה גובה ממרכז כובד קצר מידיי

- הגדירו לו מהירות הזדקרות גבוהה מידיי

ניסיתי לשנות הכל וכלום לא זז ואז גיליתי ש:

המטוס הזה, לא מוכן לנתק לפני 80 קשר אבל יכול לטוס ב60 קשר כלומר יש משהו פיזי שלא מאפשר לו להרים אף, אז הגדרתי (וירטואלית) את הגלגלים הראשיים כאילו הם 20 ס"מ קדימה ממקומם הקודם, זה עזר טיפה אבל לא מספיק

לכל דבר שמנסים יש תופעות לוואי

- הגדלת העילוי על הכנפיים גוררת מטוס שגולש כמו דאון

- הגדלת אפקטיביות הגה גובה גוררת מטוס רגיש בלתי ניתן להטסה

- הזזת הגלגלים הראשיים גוררת מטוס בלתי יציב על הקרקע

בנוסף לכל זה המטוס לא יציב באויר ואם מגבירים יציבות מקבלים מטוס יציב באופן מוזר כאילו שהוא בכלל לא צריך מקזז.. לא נתקלתי בהרבה מקרים קשים כאלו בעבר.. מקווה להצליח.

פורסם
תמתינו לפני הצביעה, המטוס הזה חסר תקנה (חוצמיזה צריך לבדוק אם AJO הוא טורבוצארג').

אני עדיין לא מצליח להשתלט עליו.

בגדול זה לא פשוט לתקן מטוס, יש כל כך הרבה פרמטרים שמהם הסימולטור שואב מידע, מערבב הכל יחד ובונה תכונות טיסה.

למשל המטוס הזה, לא מוכן לנתק לפני 80 קשר. הסיבות האפשריות הן:

- חוסר עילוי של הכנף (יש 2 פרמטרים לבדוק)

- מרכז כובד קדמי מידיי

- אפקטיביות קטנה מידיי של הגה גובה

- זוית מירבית של הגה גובה קטנה מידיי

- מרחק הגה גובה ממרכז כובד קצר מידיי

- הגדירו לו מהירות הזדקרות גבוהה מידיי

ניסיתי לשנות הכל וכלום לא זז ואז גיליתי ש:

המטוס הזה, לא מוכן לנתק לפני 80 קשר אבל יכול לטוס ב60 קשר כלומר יש משהו פיזי שלא מאפשר לו להרים אף, אז הגדרתי (וירטואלית) את הגלגלים הראשיים כאילו הם 20 ס"מ קדימה ממקומם הקודם, זה עזר טיפה אבל לא מספיק

לכל דבר שמנסים יש תופעות לוואי

- הגדלת העילוי על הכנפיים גוררת מטוס שגולש כמו דאון

- הגדלת אפקטיביות הגה גובה גוררת מטוס רגיש בלתי ניתן להטסה

- הזזת הגלגלים הראשיים גוררת מטוס בלתי יציב על הקרקע

בנוסף לכל זה המטוס לא יציב באויר ואם מגבירים יציבות מקבלים מטוס יציב באופן מוזר כאילו שהוא בכלל לא צריך מקזז.. לא נתקלתי בהרבה מקרים קשים כאלו בעבר.. מקווה להצליח.

יש אפשרות להעביר את מרכז הכובד יותר אחורה?

פורסם
תמתינו לפני הצביעה, המטוס הזה חסר תקנה (חוצמיזה צריך לבדוק אם AJO הוא טורבוצארג').

אני עדיין לא מצליח להשתלט עליו.

בגדול זה לא פשוט לתקן מטוס, יש כל כך הרבה פרמטרים שמהם הסימולטור שואב מידע, מערבב הכל יחד ובונה תכונות טיסה.

למשל המטוס הזה, לא מוכן לנתק לפני 80 קשר. הסיבות האפשריות הן:

- חוסר עילוי של הכנף (יש 2 פרמטרים לבדוק)

- מרכז כובד קדמי מידיי

- אפקטיביות קטנה מידיי של הגה גובה

- זוית מירבית של הגה גובה קטנה מידיי

- מרחק הגה גובה ממרכז כובד קצר מידיי

- הגדירו לו מהירות הזדקרות גבוהה מידיי

ניסיתי לשנות הכל וכלום לא זז ואז גיליתי ש:

המטוס הזה, לא מוכן לנתק לפני 80 קשר אבל יכול לטוס ב60 קשר כלומר יש משהו פיזי שלא מאפשר לו להרים אף, אז הגדרתי (וירטואלית) את הגלגלים הראשיים כאילו הם 20 ס"מ קדימה ממקומם הקודם, זה עזר טיפה אבל לא מספיק

לכל דבר שמנסים יש תופעות לוואי

- הגדלת העילוי על הכנפיים גוררת מטוס שגולש כמו דאון

- הגדלת אפקטיביות הגה גובה גוררת מטוס רגיש בלתי ניתן להטסה

- הזזת הגלגלים הראשיים גוררת מטוס בלתי יציב על הקרקע

בנוסף לכל זה המטוס לא יציב באויר ואם מגבירים יציבות מקבלים מטוס יציב באופן מוזר כאילו שהוא בכלל לא צריך מקזז.. לא נתקלתי בהרבה מקרים קשים כאלו בעבר.. מקווה להצליח.

יש אפשרות להעביר את מרכז הכובד יותר אחורה?

יש כזה דבר אבל אתה מסתכן בהזדקרות שטוחה . לא דבר נעים . :cry:

תומר לפי התיאורים של העדכונים באתר של קרנדו הם שיפרו חלק מהמאפיני טיסה של המטוס . ולדעתי איך ויצא מטוס עם כל כך הרבה באגים ?

פורסם

תודה רבה רבה תומר כל הכבוד.

ואם כבר מדברים על המלצות למטוסים דו מנועיים אני אתן עוד המלצה על מטוב שלפי דעתי

הוא עוד יותר מדהים.

של החברה RealAir

כאן יש לכם הכל על המטוס

http://realairsimulations.com/duke09/sc ... creenshots

זה מטוס ממש ממש מרשים, נראה מציאותי מאוד והוא קצת יותר מהיר מהברון.

גם ממליץ בחום למי שאוהב מטוסים מהירים

פורסם

המטוס היחיד שאפשר לצבוע לדגם הזה הוא:

http://www.airliners.net/photo/F.N.-Avi ... 0442856/L/

לא יודע אם הוא קיים היום אבל הוא היחיד שהוא גם טורבוצארג' וגם עם 2 להבים בכל פרופלור (בדרך כלל יש 3)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...