עבור לתוכן
Amir Gluzman

תודה רבה לרן פינקלס על הפיקוח

Recommended Posts

פורסם

שלום,היום היה עומס אדיר בהרצליה עקב קריסה(לפי מה שהבנתי),ולמרות זאת היה פיקוח מוצלח עד הרגע האחרון.

תודה רבה לרן פינקלס!

יום טוב!

אמיר גלוזמן.

פורסם

אמיר,

הוא הדליק גם את הזקנים, אל תדאג, במיוחד את 'זיקני השבט'.

רן,

היה אחלה פיקוח, וכל הכבוד שעמדת בעומס, ועל הסבלנות שעד כמה

שאני מכיר אותך, לך היא קצת חסרה, אז ממש כל הכבוד.

וכמובן תודות מפה עד להודעה חדשה.

פורסם

כשאני הייתי קצת אחרי "גני עם" הוא אמר לי לעשות סיבוב במקום ולעוד לא יודע כמה אנשים(המון).

הכל היה בקור רוח.

הוא פנה לכל אחד! שימשיך בנתיב.

הוא פיקח עליי קצת אחרי ההמראה,ונהנתי כל הטיסה!

ישר כוח,רן!

פורסם

אכן,

רן,

תודה רבה על הפיקוח

לצערי הרב,

אחרי ההמראה מהרצליה והגעה לגני עם,

נכבה לי המחשב בפתאומיות ולא הצלחתי להדליק אותו.

וכל זה באמצע טיסת ניווט בשיעור של הקורס. :(:(

פורסם

אמיר,

כל הכבוד על ההתמדה,

כמה דגשים עבורך.

1. תעבור על מדריך הנב"ר, הרבה פעמים אתה מכניס דיווחים לקשר שהם מיותרים לחלוטין.

קיבלת מספר 1 בהקפה, אתה לא צריך לדווח נכנס בסיס מספר 1 או נכנס פיינל מספר 1.

מספר 1 נועד לך לא לי. כמוכן אתה אמור לדווח לי בפיינל.

אם אני ארצה ממך דיווח בסוף עם הרוח או כל דבר אחר אני אבקש.

מספר 1 בהקפה = ההקפה בשדה פנויה אתה ראשון לנחיתה, דווח פיינל למסלול.

2. לפני שאתה יוצא לטיסה, פתח דפיות של השדות שאתה מתכוון לעבור דרכם.

וודא כיווני הקפה.

לא יתכן שאתה מקבל עם הרוח שמאלית ל 03 בשדה דב ואני רואה אותך מזרחית לשדה.

3. שמירת גובה - בזמן שאתה תחת פיקוח ופקח מבקש שמירת גובה תשאר בגובה.

אין לך שום אישור לרדת לגובה הקפה ללא אישור.

חריג יחידי הוא לדוגמא.

המראה מהרצליה תחת פיקוח לכיוון בצרה גובה 800 רגל.

אתה מועבר לת"א \ פלוטו ומסיבות כאלו ואחרות הפקח עדין לא מדבר איתך.

אין שום בעיה שתתפס לגובה הנתיב (1500) צפונה.

אתה חושש ? אין בעיה תשאר ב 800 הבקר כבר יעלה אותך לגובה.

4. וזה לא רק לך לכלל הטייסים, אתם מקבלים לדוגמא לאחר בת גלים, לטפס 2000 על הנתיב דווח חדרה.

רידבק, 2000 על הנתיב נדווח חדרה.

זה אומר שאתם עוברים דרך כל הנקודות שעל מפת CVFR וכשאתם מתקרבים לחדרה מדווחים לבקרה.

5. תעבוד חזק על הנדב"ר שלך, הרידבקים שלך מבורדקים.

יש סדר ויש לשמור על הסדר הזה.

אם קיבלת רשאי להתיישבר ולהמריא 29

רידבק שלך יהיה באותו הסדר ולא

29 רשאי להמריא ולהתיישר ... (סתם דוגמא).

למשה, לרוב אני אדם רגוע וסבלני, עד שמשהו מוציא אותי מסבלנותי.

אתמול מראש אסף צייד אותי עם שתי חבילות רגיעון של הדס, אחרת כמה מטוסים וגם כמה מגדלים

היו הופכים להיות ערימת אפר לאחר שהיתי משגר פ"מ ל 253 הוירטואלית ....;)

שוב תודה לאסף, חן ורב"ש על הסיוע.

כן ירבו ערבים כאלה, אימון טוב לכולם, גם לטייסים וגם לפקחים.

פורסם

לרוב הדברים שאמרת שמתי לב.

רק זה קצת מוזר:

"אם קיבלת רשאי להתיישבר ולהמריא 29

רידבק שלך יהיה באותו הסדר ולא

29 רשאי להמריא ולהתיישר ... (סתם דוגמא)."

אתה לא יודע כמה אני משתדל.

יום טוב!

פורסם

עם הגיל בא התרגיל.

תתאמן וזה יגיע עד שיהפוך לטבע שני אצלך...

פורסם

לכל חבריי לקורס הגדר מכשירים מחזור 1 , כיף שהיו פיקוח צמוד של רן, דני מנוסיס, מרק והמשגיח בשבע עיננים , שהכל ידפוק כשורה חן כהן, בטוח שגם ברוכי עקב אחר שעור ברשת .

כפי שאמרתי , כי מי שמשקיע מצליח , ואנחנו צוות קורס 1 הגדר מכשירים מוכיחים שאנו רציניים , ומשקעים.

שוב תודה לך רן , חן, מרק , דני

שמואל לוי 4x-slb / ely300

פורסם

גם ממני תודה לכל החברה שפיקחו ולאבא (חן כהן) שהשגיח שכולם ינחתו בשלום.

מאוד נהנתי מהטיסה והחווה של לטוס בעומס רב תחת פיקוח היא חדשה לי כי לרוב כשיש אירוע

מישהו שם למעלה מחליט לשים אותי על פלוטו או דרום. (אולי אני אפקח על עצמי תוך כדי טיסה)

אז שוב תודה על אחלה פיקוח ושיעור מצויין.

כן ירבו.

פורסם
גם ממני תודה לכל החברה שפיקחו ולאבא (חן כהן) שהשגיח שכולם ינחתו בשלום.

מאוד נהנתי מהטיסה והחווה של לטוס בעומס רב תחת פיקוח היא חדשה לי כי לרוב כשיש אירוע

מישהו שם למעלה מחליט לשים אותי על פלוטו או דרום. (אולי אני אפקח על עצמי תוך כדי טיסה)

אז שוב תודה על אחלה פיקוח ושיעור מצויין.

כן ירבו.

ALO זה אתה ? האפרוח הכי ממושמע :lol:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...