Amir Paz פורסם אוגוסט 22, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2009 טייסים קוראים לי בנקודה מסויימת ומדווחים: "ב"ג CSN איתך" ככה נראת תוכנית טיסה על המכ"מ שלי: עכשיו תחשבו שיש לי 10 תנועות. וכל אחת מהם יש אגדה של תוכנית טיסה. האחד רוצה ירושלים השני רוצה לבאר שבע השלישי רוצה באר שבע אבל דרך ירושלים ועוד ועוד. כמה יהיה פשוט אם כל אחד מכם יקרא לי בצורה הבאה: "ב"ג שלום CDL מסילה 2500 בדרך לירושלים. או: "ב"ג שלום, פטיש, מעל צומת פצאל 4500 בדרך לערד" חברים, עוד מילה בקשר - והדברים נראים אחרת. קחו את זה לתשומת ליבכם.
Shachar Hzkelevich פורסם אוגוסט 22, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2009 חחחחח ממש פטומק APP 10 תנועות בגישה זה שיא =] סתם עכשיו ברצינות.. אמיר צודק מאוד אתם לא מבינים כמה זה עוזר
WalKMaN` פורסם אוגוסט 22, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2009 אתה פיקחת עלי בהקפות בש"ד? למה עברת לעברית? אני שולט בנדב"ר אנגלית, שאל את קרבל..
OmriSoudry פורסם אוגוסט 22, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2009 זה לא עניין של צודק או לא, זו ח-ו-ב-ת-ו של הטייס. בעת הצטרפות טייס חייב לדווח: אות קריאה מלא, מיקום, גובה, יעד ובקשות חריגות אם יש. דוגמא: תל נוף שלום, CAM איתך גובה '4 מעל בן גוריון לעבודה מעל רחובות בגובה '6. דוגמא 2: תל נוף שלום, מציל איתך '3 בנועם לבן-גוריון.
Daniel Bindman פורסם אוגוסט 22, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2009 Shachar.H כתב: חחחחח ממש פטומק APP10 תנועות בגישה זה שיא =] סתם עכשיו ברצינות.. אמיר צודק מאוד אתם לא מבינים כמה זה עוזר ועוד דחפתי לו 3 מטוסים ל-30 :oops:
Shlomlux2 פורסם אוגוסט 22, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2009 OmriSoudry כתב: זה לא עניין של צודק או לא, זו ח-ו-ב-ת-ו של הטייס.בעת הצטרפות טייס חייב לדווח: אות קריאה מלא, מיקום, גובה, יעד ובקשות חריגות אם יש. דוגמא: תל נוף שלום, CAM איתך גובה '4 מעל בן גוריון לעבודה מעל רחובות בגובה '6. דוגמא 2: תל נוף שלום, מציל איתך '3 בנועם לבן-גוריון. צודרי, אתה כזה תל-נוף! שם, האזרח היחיד שמעופף באוויר הוא CAM. כמו שאופיר פעם התפלא איך לעזזל CAM בוגד בהם ומגיע לטוס בחיפה :wink: ואמיר צודק ללא ספק, במעבר קשר חובה, בדיווח הראשוני, לציין את היעד. לכו תקראו AIP, DOC4444 וכו'... לילה טוב :mrgreen:
Amir Paz פורסם אוגוסט 23, 2009 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 23, 2009 shlomy8 כתב: OmriSoudry כתב: זה לא עניין של צודק או לא, זו ח-ו-ב-ת-ו של הטייס.בעת הצטרפות טייס חייב לדווח: אות קריאה מלא, מיקום, גובה, יעד ובקשות חריגות אם יש. דוגמא: תל נוף שלום, CAM איתך גובה '4 מעל בן גוריון לעבודה מעל רחובות בגובה '6. דוגמא 2: תל נוף שלום, מציל איתך '3 בנועם לבן-גוריון. צודרי, אתה כזה תל-נוף! שם, האזרח היחיד שמעופף באוויר הוא CAM. כמו שאופיר פעם התפלא איך לעזזל CAM בוגד בהם ומגיע לטוס בחיפה :wink: ואמיר צודק ללא ספק, במעבר קשר חובה, בדיווח הראשוני, לציין את היעד. לכו תקראו AIP, DOC4444 וכו'... לילה טוב :mrgreen: 4444 הוא אומר לי... באילת נראה לי קוראים את המבוא של 4444 וסוגרים עניין . זה שדה זה תגיד לי..
yossid פורסם אוגוסט 23, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 23, 2009 למיטב זכרוני (אין לי כרגע זמן לחפש בכללי ICAO אעשה זאת בערב) התקשרות ראשונה תכלול רק את התחנה הקוראת והתחנה אליה פונים. רק לאחר יצירת הקשר הראשוני ינתן דיווח הכולל מקום גובה וכיו"ב.
Doron_Angel פורסם אוגוסט 23, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 23, 2009 Amir - VATIL3 כתב: טייסים קוראים לי בנקודה מסויימת ומדווחים:"ב"ג CSN איתך" כמה יהיה פשוט אם כל אחד מכם יקרא לי בצורה הבאה: "ב"ג שלום CDL מסילה 2500 בדרך לירושלים. או: "ב"ג שלום, פטיש, מעל צומת פצאל 4500 בדרך לערד" חברים, עוד מילה בקשר - והדברים נראים אחרת. קחו את זה לתשומת ליבכם. בקשתו של אמיר היא יותר מצודקת. זהו נוהל נדבר ע"פ ה-Annex10. בברכה,
yossid פורסם אוגוסט 23, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 23, 2009 Doron_Angel כתב: Amir - VATIL3 כתב: טייסים קוראים לי בנקודה מסויימת ומדווחים:"ב"ג CSN איתך" כמה יהיה פשוט אם כל אחד מכם יקרא לי בצורה הבאה: "ב"ג שלום CDL מסילה 2500 בדרך לירושלים. או: "ב"ג שלום, פטיש, מעל צומת פצאל 4500 בדרך לערד" חברים, עוד מילה בקשר - והדברים נראים אחרת. קחו את זה לתשומת ליבכם. בקשתו של אמיר היא יותר מצודקת. זהו נוהל נדבר ע"פ ה-Annex10. בברכה, נוהל נדב'ר של ICAO הוא בדיוק כפי שאמרתי. יצירת קשר ראשוני תהיה באופן של תחנה קוראת והתחנה אליה פונים וזהו זה (מוזמנים לעיין בANNEX 10; VOLUME 2; CHAPTER 5) יש בנוהל כפי שהוא קבוע הרבה מאוד הגיון. רק לאחר שהתחנה הקוראת קיבלה תגובה יבוא הדיווח (מקום, גובה וכיו"ב).