עבור לתוכן
Doron_Angel

TFC השבועי (27.08.09) - מה שלום האפיפיור? קופצים לבקר אותו

Recommended Posts

פורסם

חוזרים לארץ ה-'פ' (פסטה, פיצה, פרארי) וקופצים לבקר את האפיפיור בואתיקן, http://en.wikipedia.org/wiki/Vatican_City. לשם כך ננחת בשדה התעופה הבינלאומי פיומיצ'נו שבעיר רומא, בירת איטליה ומשם נמשיך ישירות ברכב לכיוון עירו של הקדוש הנוצרי.

נמריא מהשדה מהשדה (LOWW) בוינה http://en.wikipedia.org/wiki/Vienna_Int ... al_Airport באוסטריה לכיוון השדה (LIRF) ע"ש לאונרדו דה-ונצ'י פיומיצ'ינו http://en.wikipedia.org/wiki/Leonardo_d ... no_Airport.

אם לא יהיה פיקוח, ההמראה תתבצע מ -LOWW אל מול הרוח ממסלול 34 או 16. ברוח צולבת נמריא ממסלול 16. הנחיתה ב-LIRF תבצע אל מול הרוח על 25 או 07 (הקרובים לחניות). ברוח צולבת ננחת על 25.

מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky).

הנתיב המתוכנן:

LOWW SID UMBIL UM725 GRZ UL141 GIRDA UN737 NIKMA UY106 GITOD STAR LIRF

אורך הנתיב המתוכנן: כ-440 מייל ימי.

למצטרפים חדשים:

סינרים ל-LOWW:

AFCAD חינמוני ל-FS9:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=124034

בתשלום ל-FS9:

http://www.flylogicsoftware.com/site/en ... ennaEn.htm או

http://www.flytampa.org/

חינמוני ל-FSX:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=137473

סינרים ל-LIRF:

חינמוני ל-FS9 – מבית iSDProject:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=59757AFCAD

ועדכון תדר ILS למסלול 25: http://library.avsim.net/download.php?DLID=132006

חינמוני ל-FSX:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=132842

בתשלום ל-FS9:

עזבו, תשתמשו בחנמוני...

דפיות (חובה!):

LOWW:

http://flight.sanyjo.cz/mapy/Austria_13_2009/LOWW.pdf.

LIRF:

http://flight.sanyjo.cz/mapy/Italy_13_2009/LIRF.pdf.

המראה ראשונה כרגיל: 2130.

להת',

פורסם

כשדורון הודיע בשבוע שעבר שהוא לוקח "חמשוש", באופן הגיוני ומתוך תהליך חשיבה מעמיק

של עיבוד נתונים פנימי והכרותי אותו, הגעתי למסקנה שהיעד הבא של TFC יהיה LIRF.

אז בניתי טיסה וטסתי ביום חמישי שעבר בערב עם B736 מוינה לרומא.

מה אומר: היה כייף אמיתי עם פיקוח איטלקי מקצועי מאד של פקח (או פקחית...לא הצלחתי להבדיל בגלל

הקול הצעיר...), שהתחיל מרגע הכניסה ל-FIR שלהם מעט אחרי לובליאנה, ועם הרבה - אבל הרבה -

תנועה באיזור שבין אנקונה ורומא בכל מיני גבהים.

בניגוד לתכנון שלי (מסלול 25) הונחיתי למסלול 16R עם וקטורים יחד עם עוד - שימו לב כאן - 8 מטוסים

אחרים אחד אחרי השני במרווח מציאותי מאד של 2 דקות .....כמעט כמו קנדי בשעה 5 אחה"צ......

וכל זה לא כולל עדיין את 4-5 היוצאים שהמריאו על המקביל.... 8)

קיצר, היה שמח ועליז ואני מקווה שגם השבוע תהיה לנו חגיגה כזו....... :lol:

פורסם

מוזר,

לרוב הנחיתות בפיומצ'ינו הם על 18L והמראות 18R.

מקווה להגיע הפעם.

הסינרי של ה ISD פשוט מדהים.

פורסם

אהרון,

מדאיג מאוד שכבר יודעים "לצפות את מהלכי..." ;)

הסיפור מאחר ההחלטה לטוס ל-LIRF הוא כי בתחלתי להכין תדריך לטיסה לגדנסק בפולין אולם לא יכולתי להיות שלם עם עצמי להתרחק מאיטליה מבלי לעשות שימוש בסינרי מעולה נוסף של ISD, לכן "שיניתי כיוון" ברגע האחרון.

נצטרף לתקוותך לאירוע מהנה וכייפי עם נחיתות בטוחות.

בברכה,

פורסם

אהרון,

מדאיג מאוד שכבר יודעים "לצפות את מהלכי..." ;)

הסיפור מאחר ההחלטה לטוס ל-LIRF הוא כי בתחלתי להכין תדריך לטיסה לגדנסק בפולין אולם לא יכולתי להיות שלם עם עצמי להתרחק מאיטליה מבלי לעשות שימוש בסינרי מעולה נוסף של ISD, לכן "שיניתי כיוון" ברגע האחרון.

מצטרף לתקוותך לאירוע מהנה וכייפי עם נחיתות בטוחות.

בברכה,

פורסם
אהרון,

מדאיג מאוד שכבר יודעים "לצפות את מהלכי..." ;)

הסיפור מאחר ההחלטה לטוס ל-LIRF הוא כי בתחלתי להכין תדריך לטיסה לגדנסק בפולין אולם לא יכולתי להיות שלם עם עצמי להתרחק מאיטליה מבלי לעשות שימוש בסינרי מעולה נוסף של ISD, לכן "שיניתי כיוון" ברגע האחרון.

מצטרף לתקוותך לאירוע מהנה וכייפי עם נחיתות בטוחות.

בברכה,

היי, דורון,

אני מאמין בעקרון מסויים: "Follow The Leader", ובמקרה שלנו זה אתה בנקודת הזמן בה אנחנו נמצאים ...

לכן הסר דאגה מליבך: כל חלל שמתרוקן זמנית, וזה בהחלט בסדר, ייתמלא במהרה ע"י תחליף....

אני ח"וח לא מתכוון ל-"ערער" על המהלכים שלך, אלא רק לאתגר אותם.... :lol:

להשמע ותודה על השיתוף והתרומה.

פורסם

היי לכולם

אשמח מאוד לבחון את המטוס שעבר שדרוג בשבוע שעבר בטיסה עמוסה :-)

בשבוע שעבר טסתי ביום חמישי לוינה און-ליין עם תוכנת ACTIVESKY רצה ברקע. נכון הגרפיקה מאוד יפה ואני מניח שבסיס הנתונים מתעדכן קרוב לזמן אמת (אם כי בטיסות בשמי ישראל בשבוע שעבר, ACTIVESKY ייצרה לי מסך עננים מכובד מעל אזורנו ובפועל היה די נקי..)

מה שקרה לי בפועל זה שהגעתי לנחיתה בוינה עם נתוני רוח שונים לחלוטין מה ATIS המקומי. מהפיקוח הנחיתו אותי במה שהיה נראה אצלי כ"עם הרוח" ולא לפי הרוח המקומית של הפיקוח. כמו כן בדרך הייתה לי רוח אף מאוד חזקה שכנראה לא הייתה למטוס נוסף שטס איתי ומהירות ה GROUND SPEED שלו בפועל הייתה גדולה בהרבה משלי.

אני חושב שבטיסה לתוך אזור צפוף עם פיקוח אולי מומלץ לא להפעיל את ה ACTIVESKY וכך להיות מסונכרנים עם שאר התעבורה.

למשתמשי VRUOTE

הנתיב המקורי לא מזוהה על ידי VROUTE

הנתיב UMBIL UM725 GRZ UL141 GIRDA UN737 NIKMA UP874 GITOD מזוהה ומקווה שיאוש/ר עד ליום חמישי כך שכולם יוכלו להוריד ולהשתמש.

טיסה נעימה!

פורסם

שני שדות מעולים שאני מאוד אוהב לטוס דרכם !! מקווה שאני אצליח להגיע אבל לא מאמין...

דור בחיים לא קרה לי מה שאתה מתאר לגבי AS, קרו אולי מקרים של הפרש עידכון של כמה דקות, אבל בחיים לא קרה שהיו הפרדים כאלו גדולים כמו שאתה מתאר בין הAS לבין הATIS שמספק הרשת...

פורסם

לעניין AS :

אני משתמש בה תקופה ארוכה גם בגרסאות קודמות, ללא כל בעייה מיוחדת. ממליץ שתעשה RTFM

לעניין הטיסה הקודמת שלך:

מה כאן הקשר לטיסה השבועית של TFC ? השדה-פיקוח וינה? כנ"ל רומא? האר את עינינו בבקשה.... 8)

פורסם

תודה דורון,

היתה אחלה טיסה עם פיקוח מצויין בשני הצדדים.

באיטליה המשגיח על פקח הגישה, שאל אם אני מעוניין בחירום (מצא לו את מי לשאול :D)

אישרתי, נתן לי אישור ל 7700 והפקח המושגח קיבל דום לב כמעט.

משם הנחיתה היתה רכבת הרים.

ה 76 על מנוע אחד פשוט לא רצה לנחות (כניראה ה CBים מסביב לרומה עשו לו את זה).

בסופו של דבר שכנעתי אותו ונחתנו.

תודה לדורון ולכל מי שהגיע, היה אחלה בעיקר הספגטי בולונז המשובח.

פורסם
בכיף רן,

העיקר, האפיפיור מרגיש הרבה יותר טוב :D

להת',

למי אכפת מהפופ? :lol:

היתה טיסה מעולה שהתחילה בייסורים ( כל מה שיכול להשתבש לי בקוקפיט השתבש), המראתי באיחור של שעה , אבל היה שווה כל רגע.

תודה לדורון על הארגון וההובלה של TFC2.

תענוג צרוף.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...