עבור לתוכן
Doron_Angel

TFC השבועי (24.09.09) מאודסה לאכול שישליק כבש ואשורה

Recommended Posts

פורסם

לאחר שאהרון אירגן את הביקור באודסה (תודה אהרון), ממשיכים מאודסה באוקריאנה לדרום הים השחור, ולפתחו לכיוון המיצרים והים התיכון, אל העיר איסטנבול הידועה גם בשמות נוספים (קוסטנטינופול, ביזנטיון, איסלאמבול וסטמבול) שבתורכיה http://en.wikipedia.org/wiki/Istanbul.

נמריא מאודסה מהשדה (UKOO) הבנלאומי באודסה http://en.wikipedia.org/wiki/Odessa_Int ... al_Airport אל השדה הבינלאומי (LTBA) ע"ש אטאטורק שבאיסטנבול, http://en.wikipedia.org/wiki/Atat%C3%BC ... al_Airport .

אם לא יהיה פיקוח, ההמראה מ-UKOO תתבצע אל מול הרוח על 16 או 34. ברוח צולבת נמריא על 16.

הנחיתה ב-LTBA אל מול הרוח על מסלול 18L או 36R. ברוח צולבת ננחת על 18L.

מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky).

הנתיב המתוכנן:

UKOO SID BUNAG UL919 DINRO UN616 UNSAV STAR LTBA

אורך הנתיב המתוכנן: כ-350 מייל ימי.

למצטרפים חדשים:

סינרים ל-UK00:

חינמוני ל-FS9:

http://aui.avpu.org/soft/scenery/UKOO.zip

סינרים ל-LTBA:

FS9:

http://www.flightsim.com/file.php?cm=SE ... BA2008.ZIP

עידכוני תדרים וטקסטורות:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=126743

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=126744

FSX:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=135918

ואם ברצונכם להוסיף קצת אובייקטים מסביב לשדה:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=131394

דפיות (חובה!):

UKOO:

http://aui.avpu.org/docs/ukoo.zip.

LTBA:

http://trvacc.org/web/charts/csend.asp? ... R=rk5uk707

.

המראה ראשונה כרגיל: 2130.

להת',

פורסם

דורון תודה רבה על התדריך.

מזמן כבר לא השתתפתי ב- TFC ושכחתי איך לסדר את הערוץ הפרטי (אם עדיין משתמשים בו) ב- FSINN. אשמח לריענון קצר בנושא, תודה!

ד"א אני מניח שמכיוון שממריאים אל מחוץ לגבולות השיטה המטרית גובה השיוט הסופי בתוכנית הטיסה מוגש ב- RVSM סטנדרטי (כאשר את גבהי הביניים ב- SID עדיין נטוס בשווי ערך למטרים).

פורסם
דורון תודה רבה על התדריך.

מזמן כבר לא השתתפתי ב- TFC ושכחתי איך לסדר את הערוץ הפרטי (אם עדיין משתמשים בו) ב- FSINN. אשמח לריענון קצר בנושא, תודה!

ד"א אני מניח שמכיוון שממריאים אל מחוץ לגבולות השיטה המטרית גובה השיוט הסופי בתוכנית הטיסה מוגש ב- RVSM סטנדרטי (כאשר את גבהי הביניים ב- SID עדיין נטוס בשווי ערך למטרים).

לצערי אינני יכול לסייע בנושא ה- FSINN מאחר ןאני עדין משתמש ב-SQWBX.

הגיוני בעיני להגיש תוכנת טיסה ב-RVSM בהקשר לגובה הטיסה.

באם יהיה פיקוח באודסה, אני בטוח כי נקבל משוב באם ידרוש אחרת.

פורסם

בנושא FSINN

לוחצים על Advanced => VVL

בחלונית מקלידים rw.liveatc.net/tfc ולוחצים על Enter

זהו אתם מחוברים.

פורסם

ראובן, אתה מתכוון איך לייצר כפתור PVT (כמו PTT של הקשר רק לפרטי) ?

יש את הרמזור של FSINN (למטה ליד השעון).

פותח אותו הולך ל VATSIM VOICE שם יש לך את ההגדרות ל PTT ו PVT

תייצר לך או לחצן בסטיק או על המקלדת או שניהם :)

פורסם

האם רק לי היו בעיות SENERY?

אחרי HOLDING מפרך וגישה ארוכה הגעתי לנחיתה על 36L.

הייתה תנועה ממש קרובה על ה TCAS והפקח הפנה אותי מיד שמאלה כדי למנוע התנגשות.

אחרי עוד כמה וקטורים עם מהירות גישה מינימלית של 130-140 מצאתי את עצמי ב FINAL מול המסלול המואר היחד שהיה לי. לפי ה ה FMC שלי זה היה 36L.

אחרי הנחיתה הפקח טען שנחתי על 36R.. וביקש מממני לפנות לשמאל. כשאני ממתין על V החל הפקח לגעור בי שאני עומד לו באמצע המסלול ומפריע לתנועה.

התחלתי להבין שכנראה אנחנו לא מסונכרנים עם ה SENERY מכיוון שהייתי על דרך V ולא המסלול.

בקיצור.. אני משתמש ב FSX עם DEFAULT SENERY..

האם עוד מישהו סבל מבעיה דומה???

תודה ולילה טוב

פורסם

איזה ארוע מטורף

גמרתי את הטיסה באחת בלילה

נחתתי על טיפות הדלק האחרונות לאחר שהפקח שלח אותי סביב בגלל מטוס אחר

ברגע האחרון נזכרתי שיש לי 900 ליברות במכל האמצעי

גמר חתימה טובה

פורסם

תודה לכל המשתתפים (פקחים, טייסים ישראלים ואחרים...)

אני חייב לציין כי האירוע ראוי לציון ב-2 היבטים:

1. ריבוי משתתפים מהארץ. לדעתי היינו למעלה מ-10. מי שצילם מסכים, אנא לפרסם.

2. ריבוי פיקוח ותנועה באיזור איסטנבול... ממש מרתק... לדעתי הבקר התורכי העביר אלינו את הלחץ וגרם לנו לבנות "מגדלים" של HOLDING...

אני "ננזפתי" על ידי חבר אובזרבר אוקראיני כי לא תיאמנו עימם שגם הם יפקחו, והוא צודק!!! להבא...

בהזדמנות זאת אאחל גמר חתימה טובה לכל משתתפי ה-TFC, יתר חברי החטיבה ובני משפחותיהם.

פורסם

הי דורון, יש אינפורמציה בלינק הבא:

http://www.vataware.com/citypair.cfm?from=ukoo&to=ltba

בצד שמאל יש את רשימת כל הטיסות שהושלמו בין אודסה ואיסטנבול, ניתן לבקר בכל אחד מה- IDENT של כל טיסה ולראות את הנתיב שהיא עברה, עד רמת ההסעה לשער, אם היתה. בגלילה למטה רואים גם פרופיל אנכי ומהירות קרקעית. הדגימה היא בדקות ולכן השרטוט הוא לא מדויק ובאיזורים של שינויים מהירים כמו הולדים והסעות הוא נראה בקירוב בלבד. טיסות שלא שרדו את כל הדרך והתנתקו באמצע לא מוצגות, ולכן לא כל מי שהמריא נמצא שם. בנוסף אפשר דרך האתר למצוא חתכים שונים של סטטיסטיקות - שווה ביקור. יש כרגע 9 טיסות שנחתו אתמול במסגרת ה- TFC, המריאו יותר בוודאות.

פורסם
האם רק לי היו בעיות SENERY?

אחרי HOLDING מפרך וגישה ארוכה הגעתי לנחיתה על 36L.

הייתה תנועה ממש קרובה על ה TCAS והפקח הפנה אותי מיד שמאלה כדי למנוע התנגשות.

אחרי עוד כמה וקטורים עם מהירות גישה מינימלית של 130-140 מצאתי את עצמי ב FINAL מול המסלול המואר היחד שהיה לי. לפי ה ה FMC שלי זה היה 36L.

אחרי הנחיתה הפקח טען שנחתי על 36R.. וביקש מממני לפנות לשמאל. כשאני ממתין על V החל הפקח לגעור בי שאני עומד לו באמצע המסלול ומפריע לתנועה.

התחלתי להבין שכנראה אנחנו לא מסונכרנים עם ה SENERY מכיוון שהייתי על דרך V ולא המסלול.

בקיצור.. אני משתמש ב FSX עם DEFAULT SENERY..

האם עוד מישהו סבל מבעיה דומה???

תודה ולילה טוב

זה פותר הכל, וחינמי:

http://flightsim.com/kdl.php?fid=135918

תסתכל בפרטי הטיסה שלך ובמפה (בלינק ששלחתי לדורון למעלה), רואים שבאמת חתכת לימני (במפה תעשה זום ותעבור לצילום לווין).

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...