Ron Peer פורסם אוקטובר 1, 2009 דיווח פורסם אוקטובר 1, 2009 יש לי שאלה לגביי SOLIN ו SUVAS.. במפת ATS רשום כי הנתיבים מ/אל נק אלו הם דו כיוניים. מדוע למרות שלשם הפרדה של מטוסים יוצאים ונכנסים הוחלט לבצע הפרדה לפי SUVAS / SOLIN בהתאמה. במפה לא מצויין כך? בנוסף לכך לפי המפה למשל מטוס הטס לכיוון לרנקה מב"ג יכול להשתמש ב SOLIN ולא GITLA או SUVAS ולקצר לו את הטיסה!!
Izik Bakshi פורסם אוקטובר 1, 2009 דיווח פורסם אוקטובר 1, 2009 כי המפה היא כלי עבודה, מציגה לך את כל האפשרויות והדרכים. שיטת העבודה (או דרך העבודה) היא מה שקובעת, והרבה יותר נכון לקבל מטוסים ב SOLIN ולהוציא ב GITLA ו SUVAS כאשר את עובד עם סיד DEENA ליציאות מערבה (ולא סיד SOLIN) ונחיתות על 12 זה נכון שאתה יכול לקצר את הטיסה ללאנרקה וכך גם קורה מלא פעמים במציאות וברשת, לאף אחד אין אינטרס להאריך זמן טיסה, אולם לא תמיד זה מתאפשר בגלל תעבורה בנתיב