עבור לתוכן
4x-dor

Cross The Pond 2009

Recommended Posts

פורסם

בעוד שבועיים בערך ייתקים הארוע הגדול הזה של חציית האוקינוס.

לדעתי זה מהארועים הגדולים והמרתקים ביותר ברשת VTASIM.

אני משתתף כבר כמה שנים ויכול לספר שכל פעם זו חוויה. זה דורש כמה שעות טובות אבל כמות התעבורה בשדות והפקחים לאורך כל הדרך, זה כמו הדבר האמיתי :-)

ממליץ בחום להיכנס לאתר VATSIM ולהזמין SLOT. אחרת יהיה לכם קשה מאוד לקבל CLEARANCE שתיהיה על הקרקע.

פורסם
שאלה -

יש סקטור ל -VRC של כל העולם אולי..?

אם לא -

יש סקטור של האוקיינוס השקט? בערך ממיצר גיברלטר מערבה עד למזרח אמריקה.

אני לא חושב שיש סקטור ברמה גבוהה לכזאת כמות של שטח ואם כן להתחיל לעדכן אותו כל כמה זמן זה סיוט .

נ"ב

מיצרי גיברלטר והאוקינוס השקט הם שני מקומות שונים לגמרי במרחק כמה אלפי ק"מ אחד מהשני .

פורסם
שאלה -

יש סקטור ל -VRC של כל העולם אולי..?

אם לא -

יש סקטור של האוקיינוס השקט? בערך ממיצר גיברלטר מערבה עד למזרח אמריקה.

אני לא חושב שיש סקטור ברמה גבוהה לכזאת כמות של שטח ואם כן להתחיל לעדכן אותו כל כמה זמן זה סיוט .

נ"ב

מיצרי גיברלטר והאוקינוס השקט הם שני מקומות שונים לגמרי במרחק כמה אלפי ק"מ אחד מהשני .

אטלנטי**

פורסם

אלעד,

לפני שאתה הולך להתאבד על CTP ,

תעשה אטלנטי במוד רגוע בלי 100 מטוסים מסביבך.

כך תוכל לתרגל יותר טוב את תכנון הנתיב ואת העברת המידע לפקח, לפי הנהלים.

אמנם זה דיי פשוט, אבל עדין יכול להיות מספיק מורכב בסביבה עמוסת מטוסים.

פורסם

כמה הערות שלי:

1. רן הציג - בצדק - את ההצטרפות לאירוע כזה כ - "התאבדות" למי שלא הורגל במסה כזו

של משתתפים ותקשורת.

2. אני חושב שזה אתגר רציני לכל טייס וירטואלי וממליץ לפחות לנסות ולטעום את הטעם של

לקחת חלק באירוע בסקאלה כזו.

3. כמה פרטים:

א. האירוע ייתקיים בשבת 24.10.09 החל מהשעה 1100 UTC

ב. המראות מזרחה מטורונטו, שיקגו, בוסטון ופילדלפיה

ג. נחיתות בפרנקפורט ו-או מינכן

ד. ממוצע שעות טיסה מזרחה 7-8 שעות בכל קטע

ה. ציוד: כל מטוס לבחירתכם אשר יכול לבצע טיסה ארוכת טווח. תקשורת : אין לי מה להוסיף כאן.

דפיות: אין צורך בהסבר.

http://www.vateud.org/index.php?option= ... 4&Itemid=0

טיפ לפני סגירה: בצעו "חזרה גנרלית" קרוב לאירוע כדי שהכל ידפוק כמו שצריך. :fist:

ממליץ בחום בגלל החוויה ותחושת ה- "ביחד" הבינלאומית.... 8)

פורסם
אלעד,

לפני שאתה הולך להתאבד על CTP ,

תעשה אטלנטי במוד רגוע בלי 100 מטוסים מסביבך.

כך תוכל לתרגל יותר טוב את תכנון הנתיב ואת העברת המידע לפקח, לפי הנהלים.

אמנם זה דיי פשוט, אבל עדין יכול להיות מספיק מורכב בסביבה עמוסת מטוסים.

טסתי כבר באירועים שהיתה תנועה כבדה.....(למרות שזה לא היה אטלנטי)

בכל מקרה, אם יהייה לי זמן לטיסה ארוכה כזאת ולא ממש נראה לי שיהייה, אז אני לפחות יעשה טיסה רק באירופה ^^..

פורסם

שימו לב שכל הסלוטים לפרנקפורט נגמרו.

נשארו מעט באזור ה 20 סלוטים למינכן :)

אם לא יהיו בלתמים משפחתיים ואחרים, TOT 1240UTC למינכן.

בהצלחה.

פורסם

כמובן :-)

ושאלה אם אפשר..

בטיסות קצרות ובינוניות ה 767 מטפס לגובה שיוט של FL370 בלי בעיה.

אבל.. בטיסות ארוכות כאלה המטוס כבד מידי כדי להגיע לגבוה שיוט הזה ויש צורך לטפס תחילה לגובהה התחלתי של FL320 (הכנסתי נתונים של משקל כבד ודלק בהתאם ל FMC וזה מה שיצא).

איך אני מגיש תכנית טיסה? על איזה גובהה?

הפקחים (בניגוד אולי לפקחים אמיתיים?) רואים בתכנית הטיסה את הגובה ויתנו לי הוראה לטפס ל FL370 אבל בפועל אני צריך "מדרגה"..

איך עושים את זה? תודה

פורסם

אני לא יכול להרשם מהמשרד בגלל חסימת מערכת כאן לאתר של VATSIM.

ארשם מהבית, בתקווה שיהיו עדיין סלוטים פנויים.... :oops: .

התכנית שלי:

נתיב מתוכנן: KBOS-EDDM

קוד : ISR910

ציוד : A332.

גובה שיוט: FL340 עם ייתכנות ל- SC ל-FL380 אם הפיקוח ייאפשר

STD KBOS - בשעה 2000 ז.מ. ישראל או UTC1800 או 1300 ז.מ. בוסטון.

אגב: זו שעת ההמראה של טיסת DLH באותו נתיב.

STA EDDM - נחיתה מתוכננת בשעה 0330 ז.מ. ישראל או 0130 UTC או 2030 ז.מ. בוסטון

להשמע.

אורח Yarden Salvi
פורסם
כמובן :-)

ושאלה אם אפשר..

בטיסות קצרות ובינוניות ה 767 מטפס לגובה שיוט של FL370 בלי בעיה.

אבל.. בטיסות ארוכות כאלה המטוס כבד מידי כדי להגיע לגבוה שיוט הזה ויש צורך לטפס תחילה לגובהה התחלתי של FL320 (הכנסתי נתונים של משקל כבד ודלק בהתאם ל FMC וזה מה שיצא).

איך אני מגיש תכנית טיסה? על איזה גובהה?

הפקחים (בניגוד אולי לפקחים אמיתיים?) רואים בתכנית הטיסה את הגובה ויתנו לי הוראה לטפס ל FL370 אבל בפועל אני צריך "מדרגה"..

איך עושים את זה? תודה

STEP CLIMB זה לא הפתרון?

פורסם
כמובן :-)

ושאלה אם אפשר..

בטיסות קצרות ובינוניות ה 767 מטפס לגובה שיוט של FL370 בלי בעיה.

אבל.. בטיסות ארוכות כאלה המטוס כבד מידי כדי להגיע לגבוה שיוט הזה ויש צורך לטפס תחילה לגובהה התחלתי של FL320 (הכנסתי נתונים של משקל כבד ודלק בהתאם ל FMC וזה מה שיצא).

איך אני מגיש תכנית טיסה? על איזה גובהה?

הפקחים (בניגוד אולי לפקחים אמיתיים?) רואים בתכנית הטיסה את הגובה ויתנו לי הוראה לטפס ל FL370 אבל בפועל אני צריך "מדרגה"..

איך עושים את זה? תודה

התוכנית טיסה שלך תכלול גובה ראשוני של FL320.

בהערות תרשום STEP CLB.

בחציה עצמה אתה אמור להיות בגובה הסלוט שלך ולכן ה SC יהיה לפני החציה.

אם יש פיקוח וכמו שניראה יהיה, אז אתה מבקש טיפוס מהבקר. הבקר שלפני החציה אמור לדעת את גובה הסלוט שלך

ולאפשר לך טיפוס לשם.

אני למשל נרשמתי מראש על FL340 שזה יהיה הגובה OPT שלי לטיסה זו.

בחציה עצמה קשה לי להאמין שיאפשרו שינויי גובה, בעיקר בגלל עומס. אך יתכן וישנו גבהים בגלל עומסים

על נתיב מסוים.

פורסם

SELCAL, = Selectiv Call.

לכל מטוס קוד 4 אותיות שמגדירות את ה SELCAL שלו.

התקשורת על האטלנטי מבוצעת במכשירי HF.

הבעיה איתם זה רעשי רקע. כדי לא לשגע את הצוות, הצוות משתיק את ה HF וברגע שבקר אטלנטי

מעוניין לקרא להם, מקליד את הקוד ומשגר כמו הודעת ביפר למטוס.

הצוות שומע ציפצוף בתא ויודע שבקר אטלנטי מחפש אותם.

http://en.wikipedia.org/wiki/SELCAL

פורסם
אני לא יכול להרשם מהמשרד בגלל חסימת מערכת כאן לאתר של VATSIM.

ארשם מהבית, בתקווה שיהיו עדיין סלוטים פנויים.... :oops: .

התכנית שלי:

נתיב מתוכנן: KBOS-EDDM

קוד : ISR910

ציוד : A332.

גובה שיוט: FL340 עם ייתכנות ל- SC ל-FL380 אם הפיקוח ייאפשר

STD KBOS - בשעה 2000 ז.מ. ישראל או UTC1800 או 1300 ז.מ. בוסטון.

אגב: זו שעת ההמראה של טיסת DLH באותו נתיב.

STA EDDM - נחיתה מתוכננת בשעה 0330 ז.מ. ישראל או 0130 UTC או 2030 ז.מ. בוסטון

להשמע.

עדכון תכנית טיסה:

1. הנתיב: ללא שינוי KBOS-EDDM (נרשמתי וקיבלתי סלוט)

2. קוד טיסה: ELY942

3. ציוד מתוכנן: PSS B777-200LR - REG 4X-ECB

4. גובה שיוט: ראשוני - FL320, בשאיפה ל-SC עד FL380 לפי המצב בשטח

5. שעת המראה: 1630 ז.מ. ישראל, 1430 UTC.

6. שעת נחיתה משוערת: 2300 ז.מ. ישראל

להשמע.

פורסם

תודה.

איך אני יודע מה SELCAL שלי?

הרוב מילאו את התדר. זה לפי בחירה? איך מאזינים לזה?

אני ממריא מטרנטו 1136Z ל EDDM.

טיסה על LEVEL D כנראה (אולי על PMDG 747)

אות קריאה E0005.

FL370. ראשוני FL320

מאזין כמובן גם בערוץ ה TFC.

פורסם

יהיה גן חיות :D

לגבי בחירת הקוד לאותו ארוע, אני אבדוק, לדעתי הם ארגנו פול של קודים וכל אחד בוחר.

לא סגור עלזה.

את ה SELCAL אתה מכניס או ב SB או ב FSINN.

אני גם יוצא למטורונטו למינכן ELY056, אני ממריא אם אני זוכר נכון כשעה אחריך.

מרחק כזה לא אמורה להיות בעיה לסחוב רזרבה של מעל שעה באויר.

יהיה גן חיות באזור זה בטוח :D

פורסם

בוקינג שלי:

ELY0707

767-300

יציאה מטורונטו למינכן ב1448Z

גובה שיוט FL360

מגיע עם הרבה דלק, בוטנים (לחיות), סבלנות, ואאזין על ה TFC.

יהיה כיף....

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...