עבור לתוכן
Etai Charit

LDA30 ל-PMDG

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

למרות שהניסוי של אלעל נפסק, ולמרות שאני סבור שלמעט מאוד חברי חטיבה יש את הדפית, החלטתי להכין את גישת LDA-DME+GS ל-FMC של PMDG.

MDA(H) 700 (570)

APPROACH LDA30 FIX BARON AT 3700 SPEED 180 FIX R137D11 FIX COMET AT 2700 FIX OVERFLY DIRAN RNW 30 NAVAID OVERFLY BGN FIX OVERFLY R270D7 AT OR BELOW 2500 TURN RIGHT DIRECT NAVAID LL HOLD AT NAVAID BGN LEFT TURN INBOUNDCOURSE 120 ALT 4000 LEGDIST 3
TRANSITION BGN NAVAID BGN AT OR ABOVE 4000
TRANSITION SIRONBG NAVAID SIRON NAVAID LL AT OR ABOVE 5000 SPEED 210 NAVAID BGN AT OR ABOVE 4000
TRANSITION ATILA NAVAID SIRON NAVAID LL AT OR ABOVE 5000 SPEED 210 FIX ATILA AT OR ABOVE 4000

הוראות:

פתחו בעזרת ה-NOTEPAD את הקובץ הבא: Flight Simulator 9 / PMDG / SIDSTAR / LLBG.

מצאו את השורה ENDAPPROCHES.

הדביקו את פסקת הקוד שצירפתי להודעה זו לעיל, כפסקה נפרדת מעל השורה ENDAPPROCHES.

שמרו את הקובץ, טענו מחדש את LLBG ב-FMC.

לצערי, אין לי כרגע איך להעלות את הדפית לאינטרנט. מי שיש בהישג ידו - הרוויח.

לגבי ה-TRANSITIONS:

SIRONBG - למגיעים ממערב דרך SIRON שאינם ממוכשרים RNAV RNP2 ו/או כאשר אין הכוונה בווקטורים מהבקר.

ATILA - כאשר יש RNAV RNP2 או כאשר הבקר מוכן לקחת אתכם בנתיב זה בווקטורים.

BGN - לכל מי שמגיע ל-BGN לא דרך SIRON או LL.

בהצלחה!

פורסם

למי שרוצה גם להוסיף לשדה את הלוקלייזר וה-GS עצמם פיזית לסימולטור (FS9), רצ"ב תמונה מ-AFCAD2 בחלון הזנת ILS חדש לשדה, מסלול 30.

98691087.jpg

הערה, גם ה-AFCAD וגם התוספת ל-FMC טרם נבדקו בסימולטור. כשיהיה לי זמן לבדוק אותם אעשה זאת ואפרסם רשמים. עד אז מי שמעוניין מוזמן לפעול לפי הוראות ההתקנה שפרסמתי, הם לא יזיקו לשום אלמנטים אחרים שכבר היו מותקנים.

הערה נוספת, מזכיר לכולם שלא מספיק הליך ב-FMC על מנת לתדרך ולבצע גישה כמו שצריך, יש לראות את הדפית מול העיניים. אף על פי כן, ההליך של ה-FMC כולל בתוכו את כל הווריאציות של ההליך, כולל הליכה סביב, וכולל כל מגבלות הגובה והמהירות שבתוקף, מלבד הערות מגבלות הרעש הבאות:

1. יש ליירט LOC במינימום מדפים אפשריים (מה' מירבית ב-BARON היא 180 קשר).

2. יש להוריד גלגלים רק לאחר יירוט GS.

3. השהיית תצורת נחיתה עד גובה 1600 רגל QNH.

4. אם אין אפשרות לבצע את אחת המגבלות או יותר, יש להודיע לבקרת התעבורה.

פורסם

כל הכבוד איתי!

ביצעתי את הגישה הזאת עם ה744 מספר פעמים ואפילו ברשת פעם עם הפקח רז.אנסה להתקין לפי הוראותיך תודה בשמי ובשם הדיילת.

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם
הגישה הזאת פעילה במציאות?

שלילי לכרגע.

הגישה הזו היתה בשלבי ניסוי (כאשר בניסוי השתתפה אלעל בטיסות קו סדירות) עד לפני חודש. הניסוי נגמר, ולעת עתה, או עד חידוש תקופת ניסוי לאחר הפקת לקחים או שחרור הנוהל כגישה מבצעית-רשמית של השדה, נכון לכתיבת הודעה זו הגישה לא פעילה.

עם זאת, זו גישה נחמדה (בעיקר העובדה שמדובר במערכת LOC+GS+DME שכביכול מאפשרת ILS, ובפועל יש סטייה של 11.5 מעלות מציר המסלול) וחידוש מרענן, לכן החלטתי להוציא את זה לPMDG. אני בטוח שלא תהיה התנגדות של הפקחים בבן גוריון לתרגול שלה מידי פעם על-ידי אי אלו טייסים ברשת, בתאום מיוחד.

כאמור, אישית עוד לא בדקתי את מה שפרסמתי כאן בפועל, רק וידאתי שאין תקלות חמורות שמשביתות קליל את הFMC ו/או הסימולטור. כשיהיה לי זמן אבדוק את הגישה לעומק ואפרסם ממצאים.

כמובן שאם למישהו יש אפשרות לבדוק בעצמו בנוסף לבדיקות שאני אעשה, יותר ממוזמן לפרסם את רשמיו גם-כן, בין אם מספיק לעשות זאת לפני ובין אם אחרי.

פורסם

איתי, תודה על ההשקעה.

עם כל הכבוד, ויש

הגישה הזאת לא פעילה ברשת , כפי שהיא לא פעילה במציאות.

מי שאחראי על הוספת גישות לשדה זו מחלקת מבצעים.

מי שרוצה להתנסות, מוזמן ובכיף לעשות זאת לא ברשת.

ביצוע ברשת יהיה רק במקרים חריגים ובתאום מראש.

פורסם

בהמשך לדבריו של מיקי, אנחנו (הדרכה ומבצעים) נוסיף את הגישה לרשת בעתיד ברגע שהיא תהיה פעילה באופן מבצעי.

אין לתת קלירנס לביצוע גישה כזו ברשת, כי בשלב הזה ללא ידע מתאים זה פשוט מתכון לברדק (חריגים בתאום).

פורסם
אני בטוח שלא תהיה התנגדות של הפקחים בבן גוריון לתרגול שלה מידי פעם על-ידי אי אלו טייסים ברשת, בתאום מיוחד.

כך נאמר, וזו בדיוק הכוונה. נכון להיום זו לא גישה סטנדרטית בשום מקום. לרוב האנשים כאן אין דפיות. לשיקול פקחים וטייסים בשטח אם רוצים לתרגל בידעין כי זהו נוהל לא סטנדרטי.

עדכון מהשטח:

הגישה נבדקה כפי שהצעתי להתקין, לא נמצאו בעיות.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...