עבור לתוכן
Tomer Haim

הרצאה ביום שישי - ההקלטות זמינות

Recommended Posts

פורסם

היי

יום שישי הזה בשעה 13:00 בחולון אני מעביר הרצאה לכמה טייסים בקבוצה שבה אני טס.

תוכן ההרצאה:

- יסודות האוירודינמיקה של מטוס קל (מנקודת מבטו של הטיס)

- אופן שימוש במכשירי טיסה בסיסיים כשאין אופק חזותי

- תקלות במכשירי טיסה

- מעבר על הבדלים בין ססנה 172 ישנה ל 172 חדשה (R ו S)

יש לנו מקום ל6 אנשים, מי שמעוניין לבוא שישלח לי מסר אישי ואני מראש מתנצל אם יהיו כאלו שלא יוכלו לבוא.

פורסם

היה נחמד, לא סיימתי את המצגת אז ההמשך יהיה שבוע הבא: מי שרוצה, מוזמן

ההרצאה הוקלטה:

חלק ראשון:

חלק שני:

חלק שלישי:

חלק רביעי:

מומלץ לצפות ב HQ

תהנו

פורסם

היי תומר.

אחלה סרטים וסבבה לראות את הדיונים ככה מול המצלמה..

בכל מקרה שאלה לגביי חלק 4 של אוירודינמיקה:

רציתי לוודא האם הבנתי נכון שבמידה ותהייה מכת רוח אף אז בגלל חוק 3 של ניוטון פעולה-תגובה המטוס יגיב למכה ואז המהירות תגדל לזמן קצר ומוגבל? דווקא בניגוד לאינטואיציה של הרבה אנשים שיהיו בטוחים שהמהירות תקטן?

או שההגדלה במהירות היא רק של KIAS וה KTAS ישאר אותו דבר או שירד אחרי כמה זמן הרי רוח אף אמורה להוריד את מהירות קרקעית?

ובאותו הקשר במכת רוח גב מהירות המטוס דווקא תקטן בגלל אותו רעיון?

פורסם

בוא רגע נזניח את ההבדל בין IAS ל TAS.

דמיין מישהו שעומד על רכבת נוסעת... הרכבת נעצרה במכה אחת. מיד לאחר העצירה האיש ימצא את עצמו מתקדם במהירות שהיתה הרכבת. אחר כך מכיוון שבן אדם לא יכול לרוץ במהירות של רכבת הוא יאט עד שיעצור.

אותו דבר מטוס.

הוא טס בתוך גוש האויר ונגיד אין רוח

מהירות אויר 100 קשרים

מהירות קרקעית 100 קשרים

פתאום נכנסה רוח אף של 20 קשרים.. המטוס כגוף במרחב ירצה לשמור על מהירות קרקעית 100 קשרים אז בשניה הראשונה אחרי שנכנסה הרוח:

מהירות אויר תעלה פתאומית ל 120 קשרים

מהירות קרקעית תישמר 100

ורק במשך הזמן המהירות המכשירית תרד ל 100 כי זה מה שהמטוס יודע לטוס

והמהירות הקרקעית תרד ל 80

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...