Eliran-VFS1 פורסם יולי 1, 2004 דיווח פורסם יולי 1, 2004 בית ספר החליט לפרסם כמה מדריכים כללים על נושאים של טיסות מכשירים והמכשירים עצמם של המטוס. המדריכים כללים מאוד ונותנים את מידע על הנושאים הנ"ל . שוב תודה לתומר חיים על העבודה המצוינת שהוא עושה עבורנו! http://i.1asphost.com/hitman747/ADF.pdf http://i.1asphost.com/hitman747/DME.pdf http://i.1asphost.com/hitman747/HSI.pdf http://i.1asphost.com/hitman747/IFR.pdf http://i.1asphost.com/hitman747/radio_altimeter.pdf (שוב הכול על שרתים חינמיים בכול תקלה אפשר לפנות אלי אישית ואני אשלח את החומר ) מדריך להקפות בהרצליה על פי ניסיונו של תומר (כולל תמונות ) . ***** http://i.1asphost.com/hitman747/circle.pdf ורציתי להוסיף עוד הסבר על איך עוברים מלחץ QNH לפי במיליבר ללחץ באינצים: QNH במיליבר= אינצים 1013 = 29.92 (סטנדרטי) שמעלים או מורידים אחד במיליבר מעלים ומורידים בהתאם 3 בלחץ באינצים. לדוגמא: 1014 = 29.95 מקווה שעזרתי (תודה לאור על התיקון) ותהנו מהחומר .מצוות המדריכים והמתכנתים של בית ספר לטיסה-ברשת.
Or Netzer פורסם יולי 1, 2004 דיווח פורסם יולי 1, 2004 ורציתי להוסיף עוד הסבר על איך עוברים מלחץ QNH ללחץ באינצים: QNH= אינצים 1013 = 29.92 (סטנדרטי) שמעלים או מורידים אחד בQNH מעלים ומורידים בהתאם 3 בלחץ באינצים. לדוגמא: 1014 = 29.95 מקווה שעזרתי ותהנו מהחומר .מצוות המדריכים והמתכנתים של בית ספר לטיסה-ברשת. תיקון קל... 1013 זה במיליבר לא QNH QNH זה שם כללי להכל... מיליבר - אינצים 1013 = 2992 על כל אחד שאתה מוסיף\\ מוריד במיליבר אתה מוסיף\מוריד 3באינצים
Eliran-VFS1 פורסם יולי 1, 2004 מחבר דיווח פורסם יולי 1, 2004 תודה איתי אבל אני רק פירסמתי את זה, ומאחורי עומד צוות רציני מאוד שעובד על מדריכים ומדריך בצורה אישית ובקרוב יפורסמו כמה הפתעות כולל אתר מסודר שיעלה בקרוב. אני מכאן אומר תודה לכול החברים שעובדים איתי ביחד על בית ספר לטיסה .