עבור לתוכן
yahavl

שאלה נחמדה בהבנת מפות JEPPESEN

Recommended Posts

פורסם

המפה מאוד קטנה וקשה מאוד לקרוא את הכתוב על הנתיבים .

הכיוון הכללי של הטיסה משתנה בנקודה מסוימת ולכן נדרש גם שינוי גובה בנקודה זו שאם אינני טועה היא WAK .

פורסם

כאמור הגיונית היה שמאחר שלקטע המדובר (בין ROMEO ל WAK) נתיב R35 בכלל יש רכיב מזרחי זה יהיה גובה טיסה אי זוגי.

אך מאחר ויש סימון

אי לכך

כנראה שהגובה יהיה FL180.

מקווה שזכרוני אינו מטעה אותי :oops:

פורסם
כאמור הגיונית היה שמאחר שלקטע המדובר (בין ROMEO ל WAK) נתיב R35 בכלל יש רכיב מזרחי זה יהיה גובה טיסה אי זוגי.

אך מאחר ויש סימון

אי לכך

כנראה שהגובה יהיה FL180.

מקווה שזכרוני אינו מטעה אותי :oops:

אתה זוכר נכון! 8)

פורסם

מגניב.

הנה עוד שתי שאלות מעניינות מהקטע הזה במפה:

בנתיב R35 בין TIMUR ל WAK ה MEA הוא FL130. לעומת זאת בנתיב V63 בין PEREN ל RODOP ה MEA הוא 13000. מה ההבדל ולמה יש הבדל?

אם מי שטס צפונה טס בגבהים של EVEN, מה עושה מי שטס דרומה על הנתיב הזה?

פורסם

אם זכרוני לא מטעה אותי..זה קשור ל Transition Level הסיבה היא כאן כנראה מעבר בנתיב בתוך/צמוד TMA של שדה תהעופה.

שאלה לגבי R35 יש לו חץ האם זה לא אומר בכלל שהנתיב חד כיווני?

פורסם
אם זכרוני לא מטעה אותי..זה קשור ל Transition Level הסיבה היא כאן כנראה מעבר בנתיב בתוך/צמוד TMA של שדה תהעופה.

שאלה לגבי R35 יש לו חץ האם זה לא אומר בכלל שהנתיב חד כיווני?

זה נכון.

פורסם
יפה, פעם ראשונה שאני רואה על מפת נתיב את הסימון הזה.

תודה :)

האמת שהסימון הזה צריך להיות מוכר מאוד למי שטס לספרד, נתיב הUM601 שאליו נתחבר בערך באיזור איטליה הוא עם "גבהים הפוכים" אם אפשר לקרוא לזה ככה בקטע בין ALG VOR עד ברצלונה בערך אם לא יותר....

פורסם
יפה, פעם ראשונה שאני רואה על מפת נתיב את הסימון הזה.

תודה :)

האמת שהסימון הזה צריך להיות מוכר מאוד למי שטס לספרד, נתיב הUM601 שאליו נתחבר בערך באיזור איטליה הוא עם "גבהים הפוכים" אם אפשר לקרוא לזה ככה בקטע בין ALG VOR עד ברצלונה בערך אם לא יותר....

וזאת כניראה הסיבה שלא ראיתי.

למדריד טסתי פעם אחת בלבד ואתה לא היתה הדיספצ'ר, ככה

שהופתעתי לקבל מפיקוח שם גובה אי זוגי מערבה.

:drinking:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...