Idan Traub פורסם נובמבר 11, 2009 דיווח פורסם נובמבר 11, 2009 המפה מאוד קטנה וקשה מאוד לקרוא את הכתוב על הנתיבים . הכיוון הכללי של הטיסה משתנה בנקודה מסוימת ולכן נדרש גם שינוי גובה בנקודה זו שאם אינני טועה היא WAK .
Ittai Arnon פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 כאמור הגיונית היה שמאחר שלקטע המדובר (בין ROMEO ל WAK) נתיב R35 בכלל יש רכיב מזרחי זה יהיה גובה טיסה אי זוגי. אך מאחר ויש סימון אי לכך כנראה שהגובה יהיה FL180. מקווה שזכרוני אינו מטעה אותי :oops:
Moshe Bensal פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 בין WAK ל-PDV מתחת לקו A4 רשום FL110, זה לא הגובה שאמורים לטוס? אשמח להתעדכן אם אני טועה.
yahavl פורסם נובמבר 12, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 כאמור הגיונית היה שמאחר שלקטע המדובר (בין ROMEO ל WAK) נתיב R35 בכלל יש רכיב מזרחי זה יהיה גובה טיסה אי זוגי.אך מאחר ויש סימון אי לכך כנראה שהגובה יהיה FL180. מקווה שזכרוני אינו מטעה אותי :oops: אתה זוכר נכון!
אורח פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 יפה, פעם ראשונה שאני רואה על מפת נתיב את הסימון הזה. תודה
Baruch Spiegel פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 מגניב. הנה עוד שתי שאלות מעניינות מהקטע הזה במפה: בנתיב R35 בין TIMUR ל WAK ה MEA הוא FL130. לעומת זאת בנתיב V63 בין PEREN ל RODOP ה MEA הוא 13000. מה ההבדל ולמה יש הבדל? אם מי שטס צפונה טס בגבהים של EVEN, מה עושה מי שטס דרומה על הנתיב הזה?
Ron Peer פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 אם זכרוני לא מטעה אותי..זה קשור ל Transition Level הסיבה היא כאן כנראה מעבר בנתיב בתוך/צמוד TMA של שדה תהעופה. שאלה לגבי R35 יש לו חץ האם זה לא אומר בכלל שהנתיב חד כיווני?
Ittai Arnon פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 אם זכרוני לא מטעה אותי..זה קשור ל Transition Level הסיבה היא כאן כנראה מעבר בנתיב בתוך/צמוד TMA של שדה תהעופה.שאלה לגבי R35 יש לו חץ האם זה לא אומר בכלל שהנתיב חד כיווני? זה נכון.
Idan Traub פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 הבדל ב TL בין הFIR התורכי לבולגרי . שימו לב שכל הMEA בנתיבים שחוצים את הגבול משתנים לאחר מעבר הגבול .
Almog Atar פורסם נובמבר 13, 2009 דיווח פורסם נובמבר 13, 2009 יפה, פעם ראשונה שאני רואה על מפת נתיב את הסימון הזה.תודה האמת שהסימון הזה צריך להיות מוכר מאוד למי שטס לספרד, נתיב הUM601 שאליו נתחבר בערך באיזור איטליה הוא עם "גבהים הפוכים" אם אפשר לקרוא לזה ככה בקטע בין ALG VOR עד ברצלונה בערך אם לא יותר....
אורח פורסם נובמבר 13, 2009 דיווח פורסם נובמבר 13, 2009 יפה, פעם ראשונה שאני רואה על מפת נתיב את הסימון הזה.תודה האמת שהסימון הזה צריך להיות מוכר מאוד למי שטס לספרד, נתיב הUM601 שאליו נתחבר בערך באיזור איטליה הוא עם "גבהים הפוכים" אם אפשר לקרוא לזה ככה בקטע בין ALG VOR עד ברצלונה בערך אם לא יותר.... וזאת כניראה הסיבה שלא ראיתי. למדריד טסתי פעם אחת בלבד ואתה לא היתה הדיספצ'ר, ככה שהופתעתי לקבל מפיקוח שם גובה אי זוגי מערבה. :drinking: