Doron_Angel פורסם נובמבר 14, 2009 דיווח פורסם נובמבר 14, 2009 נמריא לאחד המפרצים בעלי משקל רב בכלכלה העולמית: המפרץ הפרסי. המדינה בה ננחת היתה מוקדת ההתעניינות בתחילת שנות ה-90, כאשר העירקים מצפון פלשו אליה: כווית. http://en.wikipedia.org/wiki/Kuwait. נמריא מנמל התעופה הבינלאומי בעיר עקבה, (OJAQ) ע"ש המלך חוסיין http://en.wikipedia.org/wiki/King_Husse ... al_Airport אל עבר הנמל הבינלאומי (OKBK) בפארנוויה בכווית. http://en.wikipedia.org/wiki/Kuwait_Int ... al_Airport אם לא יהיה פיקוח, נמריא מ-OJAQ ברוח צולבת מ-01 או אל מול הרוח. ננחת אל מול הרוח ב-OKBK על 33L או 15R. במקרה של רוח צולבת, ננחת על מסלול 33L. מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky). עקב אורך ה-Leg, סוגי המטוסים אשר נטוס בהם על קוליים (SuperSonic) – אפשר לעשות שימוש במטוסי קרב כראות עינכם. מאחר וטווח הטיסה של מטוסי הקרב הינו קצר יחסית לכל אחד מותר לבצע תדלוק אוירי אחד (הקשה על Ctrl-X או מילוי ידני שלי המיכלים דרך התפריט). אלו אשר יחליטו להטיס את הקונקורד, אינם רשאים לבצע תדלוק. הערה: הטסים במטוסים צבאיים, אינם רשאים לטוס במבנה. הטיסה תהיה בעלת אופי אזרחי/מסחרי לכל דבר! שימו לב, הטיסה תהיה בנוהל IFR בנתיבי תעופה אזרחים. הנתיב המתוכנן, אורכו כ-750 מייל: OJAQ SID METSA UB411 ASH G669 TOKLU UP559 RASMO UL550 VATIM V45 HFR A788 KFR STAR OKBK מאחר ובמטוסי קרב לא מצאתי FMC, להלן פירוט הנתיב: למצטרפים חדשים: סינרים ל- OJAQ: ל-FS9: http://www.vatjo.net/downloads/VATJO-FU ... EN-FS9.zip או http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=139774 ל-FSX: http://www.vatjo.net/downloads/VATJO-FU ... EN-FSX.zip או http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=139773 עדכון ל-FS9 ו-FSX: http://www.vatjo.net/downloads/VATJO-FU ... FSX-U1.zip או http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=139808 סינרים ל- OKBK: FS9: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=113616 FSX: לא נמצא. דפיות (חובה!): AIP ירדן: http://www.carc.jo/AIS/?id=3320. OJAQ: http://www.vatjo.net/downloads/VATME-OJAQ-CHARTS.zip ונהלי גישת ראיה http://www.carc.jo/AIS/charts/ojaq/AD_2-39.pdf. OKBK: http://www.mafuso.net/fs/aeropuertos/ok/cartas/okbk.pdf המראה ראשונה כרגיל: 2130. ממולץ לרשום את הטיסה ופרטיה ב-VROUTE (ניתן להורדה מ-http://www.vroute.net/content/view/79/52 ). להת',
Amon Schneider פורסם נובמבר 15, 2009 דיווח פורסם נובמבר 15, 2009 דורון, נשמע מרתק! לצערי לא אספיק להיות מוסמך עד ליום חמישי על מטוס קרב או על קונקורד... האם אפשר לבצע ב AIRLINER רגיל, ולפתור את בעיית המהירות ע"י הכפלת קצב הסימולטור (כפוף לכך שלא נטוס במרחב מבוקר, כמובן....)? אמון
Doron_Angel פורסם נובמבר 15, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 15, 2009 חברים, ניתן להכפיל את המהירות אולם כפי שאמרתי לאחד מהמשתתפים, האין אנו "מבלפים". ולחדשות אשר התקבלו לא מזמן, אושר לנו לטוס באופן חד-פעמי במטוסי קרב לא חמושים בכדי לחוות את חווית הטיסה במהירות על קולית. (אני שב ומזכיר אנו טסים טיסה אזרחית לכל דבר בנתיבי תעופה אזרחים ולפי כללי התעופה האזרחית)! נצלו הזדמנות חד-פעמית זו... להת' בעקבה,
Izik Bakshi פורסם נובמבר 15, 2009 דיווח פורסם נובמבר 15, 2009 דורון,נשמע מרתק! לצערי לא אספיק להיות מוסמך עד ליום חמישי על מטוס קרב או על קונקורד... האם אפשר לבצע ב AIRLINER רגיל, ולפתור את בעיית המהירות ע"י הכפלת קצב הסימולטור (כפוף לכך שלא נטוס במרחב מבוקר, כמובן....)? אמון ע"פ נהלי VATSIM במרחב לא מבוקר מותר להכפיל קצב מהירות עד X4, אך תחת מרחב מבוקר חייב אישור פקח.
4x-dor פורסם נובמבר 15, 2009 דיווח פורסם נובמבר 15, 2009 היי אני אחרי מספר טיסות ניסוי על קונקודר. המטוס אמנם לא קשה כל כך להטסה (נגיעה בנחיתה ב 180 קשר אבל חוץ מזה המטוס מגיב מאוד יפה) למרות זאת אני מרגיש "אבוד" בניווט וחייב "לרמות" ולצאת ל VIEW חיצוני לא פעם כדי להתאפס. גם אני לדעתי אטוס ב 767 .
Doron_Angel פורסם נובמבר 15, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 15, 2009 ערכתי טיסה בקןנקורד מעקבה לנתב"ג. לאחר שהתאפסתי על ההגאים הוא הגיב יפה ואף ביצע גישת ILS12 (אפילו הנוסעים מחו כפיים עם הנגיעה). בכל מקרה, נראה כי אטוס עם F15. להת', דורון
Doron_Angel פורסם נובמבר 16, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 16, 2009 עם איזה קונקורד עשיתם את הניסויים ? SST ? אומנם כן, תוצר הפרויקט Mach2. http://www.flightsimworld.com/reviews/s ... roduct=235 בברכה,
4x-dor פורסם נובמבר 16, 2009 דיווח פורסם נובמבר 16, 2009 יש לי גם קונדורד ל FSX אם זה מעניין (לא ברמה של SST אבל יפה)
4x-dor פורסם נובמבר 16, 2009 דיווח פורסם נובמבר 16, 2009 מה נחשב פחות לרמות? לטוס עם קונקודר משודרג שהתקתי לו מערכת FMC? או לטוס ב 767 ובגובהה שיוט לעבור למהירות X2 או X4.. :-)
Doron_Angel פורסם נובמבר 16, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 16, 2009 לטוס בקונקורד ללא FMC. אבל מבין 2 האופציות, הראשונה (תוסף ה-FMC) נראית לי יותר מאתגרת.
Yakov Kraus פורסם נובמבר 16, 2009 דיווח פורסם נובמבר 16, 2009 אתם הצבתם לי בעייה במשימה הזאת. ללמוד לטוס בקונקורד בשבילי זה פרוייקט של חודש לפחות. למצוא מטוס לקרוא את המנואל לתרגל המראות ונחיתות להתקין את הGOFLIGHT INS בקיצור סיפור מטוס F15 מהזמן שהשתחררתי מהשרות בFALCON4 כל מטוס קרב אחר הוא צעצוע בכלל מטוסי קרב טסים למרחקים ארוכים במהירות תת קולית ורק בכניסה לקרב או לתקיפה מפעילים מבער אחורי וטסים על קולי המטוס הקרב היחידי שלי הוא פוגה והוא לא על קולי אני חושב שאטוס עם הארקיע 727 הישן והטוב עם INS אבל אני ימריא שעה אחת קודם ב8.30
AaronDagan פורסם נובמבר 17, 2009 דיווח פורסם נובמבר 17, 2009 שלום לכל חברי TFC, שמח לבשר שחזרתי לבסיס ומאד מקווה להצטרף לטיסת השבוע שארגן לנו דורון. עוד לא החלטתי (אילוצים חיצוניים) באיזה ציוד, אבל זה יקרה בקרוב. אין כמו להראות נוכחות (חיובית), ולכן ביצוע טיסת השבוע בנתיב ובציוד המוצע רק מצדיק קביעה זו. אז קדימה כוחותינו, לחמם מנועים, לטפס לגובה שיוט מירבי ולבצע המשימה כמתוכנן !!!.... להשמע בערוץ. נ.ב. לידיעה: העלתי את הנתיב של דורון ל-VROUTE, שאושר ע"י המערכת. שימו-לב לגבהים שהצעתי. מכיוון שאין F-15 במאגר שלהם, השתמשתי ב-CITATION X כפלטפורמה לצורך העניין.
Doron_Angel פורסם נובמבר 17, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 17, 2009 היי אהרון, ברוך הבא! גם אני העלתי את הנתיב ל-Vroute, אשר אושר רק הבוקר... להת' בקרוב,
Doron_Angel פורסם נובמבר 17, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 17, 2009 היי אהרון, ברוך הבא! גם אני העלתי את הנתיב ל-Vroute, אשר אושר רק הבוקר... להת' בקרוב,
Moshe Bensal פורסם נובמבר 17, 2009 דיווח פורסם נובמבר 17, 2009 לכל חובבי הקונקורד, לינק להורדה, לא ניסיתי, לא יודע איך עובד, אשמח לשמוע איך הוא. http://www.surclaro.com/download.php?op ... oncall.zip תהנו.
bar levy פורסם נובמבר 19, 2009 דיווח פורסם נובמבר 19, 2009 אני גם אוכל להצטרף אני יבוא עם הF-16 של Aerosfot
Doron_Angel פורסם נובמבר 19, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 19, 2009 בר, בשמחה! ברוך הבא. רק הקפד לקיים נהלי טיסת IFR אזרחית לכל דבר. בברכה,
AaronDagan פורסם נובמבר 19, 2009 דיווח פורסם נובמבר 19, 2009 לכל משתתפי TFC הערב, אני חושב שזכינו לקבלת פנים אוהדת וחשוב לזכור את זה. התחביב שלנו חוצה גבולות ולא מערב פוליטיקה, וההוכחה היתה הערב כשקיבלנו פיקוח לא רע מהחברים בכווית. מקווה שאתם שותפים לדעה שלי. ספרו הלאה. שבת שלום. ותודה גדולה לדורון שיזם.
Doron_Angel פורסם נובמבר 19, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 19, 2009 בהחלט!!! הכוויתים הודיעו לי כי יצפו לנו. לדעתי מעולם לא חוו ביקור כזה של המוני של ישראלים אגב, במבלך המטס, קיבלתי אימייל מתנצל מהפקח הירדני כי חזר מאוחר מהעבודה ופספס את המראותינו. עניתי לו כי לא קרה דבר, והתנהלותינו היתה למופת, ללא אירועים חריגים וללא הפרות חוקים. לכל המשתתפים, אני מודה על השתתפותכם ועל העבודה על פי הנהלים. עמדנו במילתנו לטוס IFR מסחרי רגיל, למרות מטוסי הקרב בהם עשינו שימוש, כמו שיאה לחברי החטיבה הישראלית! סופשבוע רגוע ונעים,
Doron_Angel פורסם נובמבר 19, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 19, 2009 בהחלט!!! הכוויתים הודיעו לי כי יצפו לנו. לדעתי מעולם לא חוו ביקור כזה של המוני של ישראלים אגב, במבלך המטס, קיבלתי אימייל מתנצל מהפקח הירדני כי חזר מאוחר מהעבודה ופספס את המראותינו. עניתי לו כי לא קרה דבר, והתנהלותינו היתה למופת, ללא אירועים חריגים וללא הפרות חוקים. לכל המשתתפים, אני מודה על השתתפותכם ועל העבודה על פי הנהלים. עמדנו במילתנו לטוס IFR מסחרי רגיל, למרות מטוסי הקרב בהם עשינו שימוש, כמו שיאה לחברי החטיבה הישראלית! אגב, באדיר, מעמדת המגדל בכווית יצר איתי קשר במסנג'ר ועכישו אנו משוחחים. הבחור עו"ד בממשלת כווית. סופשבוע רגוע ונעים,
Doron_Angel פורסם נובמבר 20, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 20, 2009 עד 2 לפנות בוקר הייתי על המסנג'ר עם באדיר מכווית אשר היה על עמדת המגדל כאשר נחתנו. יתכן והוא יצטרף בשבת (כטייס) לאירוע לאמסטרדם. הוא גם שלח לי את התמונה הבאה: שבת שלום,
mickey lip פורסם נובמבר 20, 2009 דיווח פורסם נובמבר 20, 2009 כל הכבוד חברים. יפה . לצערי הטכנאים לא חתמו על הנץ שלי , ולכן נאלצנו לעשות מיני TFC לבד . טיסה של 3 שעות מאיסטנבול לסכיפול, היה כיף ונחמד היה לשמוע את קולכם על הערוץ של TFC. שבת שלום.