עבור לתוכן
Doron_Angel

TFC 19.11.09 - כווית. העירקים פלשו, אנחנו רק לביקור.

Recommended Posts

פורסם

נמריא לאחד המפרצים בעלי משקל רב בכלכלה העולמית: המפרץ הפרסי.

המדינה בה ננחת היתה מוקדת ההתעניינות בתחילת שנות ה-90, כאשר העירקים מצפון פלשו אליה: כווית. http://en.wikipedia.org/wiki/Kuwait.

נמריא מנמל התעופה הבינלאומי בעיר עקבה, (OJAQ) ע"ש המלך חוסיין http://en.wikipedia.org/wiki/King_Husse ... al_Airport אל עבר הנמל הבינלאומי (OKBK) בפארנוויה בכווית. http://en.wikipedia.org/wiki/Kuwait_Int ... al_Airport

אם לא יהיה פיקוח, נמריא מ-OJAQ ברוח צולבת מ-01 או אל מול הרוח. ננחת אל מול הרוח ב-OKBK על 33L או 15R. במקרה של רוח צולבת, ננחת על מסלול 33L.

מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky).

עקב אורך ה-Leg, סוגי המטוסים אשר נטוס בהם על קוליים (SuperSonic) – אפשר לעשות שימוש במטוסי קרב כראות עינכם. מאחר וטווח הטיסה של מטוסי הקרב הינו קצר יחסית לכל אחד מותר לבצע תדלוק אוירי אחד (הקשה על Ctrl-X או מילוי ידני שלי המיכלים דרך התפריט). אלו אשר יחליטו להטיס את הקונקורד, אינם רשאים לבצע תדלוק.

הערה: הטסים במטוסים צבאיים, אינם רשאים לטוס במבנה. הטיסה תהיה בעלת אופי אזרחי/מסחרי לכל דבר!

שימו לב, הטיסה תהיה בנוהל IFR בנתיבי תעופה אזרחים.

הנתיב המתוכנן, אורכו כ-750 מייל:

OJAQ SID METSA UB411 ASH G669 TOKLU UP559 RASMO UL550 VATIM V45 HFR A788 KFR STAR OKBK

מאחר ובמטוסי קרב לא מצאתי FMC, להלן פירוט הנתיב:

OJAQOKBKplan2.jpg

למצטרפים חדשים:

סינרים ל- OJAQ:

ל-FS9:

http://www.vatjo.net/downloads/VATJO-FU ... EN-FS9.zip או

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=139774

ל-FSX:

http://www.vatjo.net/downloads/VATJO-FU ... EN-FSX.zip או

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=139773

עדכון ל-FS9 ו-FSX:

http://www.vatjo.net/downloads/VATJO-FU ... FSX-U1.zip או

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=139808

סינרים ל- OKBK:

FS9:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=113616

FSX:

לא נמצא.

דפיות (חובה!):

AIP ירדן: http://www.carc.jo/AIS/?id=3320.

OJAQ:

http://www.vatjo.net/downloads/VATME-OJAQ-CHARTS.zip ונהלי גישת ראיה

http://www.carc.jo/AIS/charts/ojaq/AD_2-39.pdf.

OKBK:

http://www.mafuso.net/fs/aeropuertos/ok/cartas/okbk.pdf

המראה ראשונה כרגיל: 2130.

ממולץ לרשום את הטיסה ופרטיה ב-VROUTE (ניתן להורדה מ-http://www.vroute.net/content/view/79/52 ).

להת',

פורסם

דורון,

נשמע מרתק!

לצערי לא אספיק להיות מוסמך עד ליום חמישי על מטוס קרב או על קונקורד...

האם אפשר לבצע ב AIRLINER רגיל, ולפתור את בעיית המהירות ע"י הכפלת קצב הסימולטור (כפוף לכך שלא נטוס במרחב מבוקר, כמובן....)?

אמון

פורסם

חברים,

ניתן להכפיל את המהירות אולם כפי שאמרתי לאחד מהמשתתפים, האין אנו "מבלפים".

ולחדשות אשר התקבלו לא מזמן, אושר לנו לטוס באופן חד-פעמי במטוסי קרב לא חמושים בכדי לחוות את חווית הטיסה במהירות על קולית. (אני שב ומזכיר אנו טסים טיסה אזרחית לכל דבר בנתיבי תעופה אזרחים ולפי כללי התעופה האזרחית)! נצלו הזדמנות חד-פעמית זו...

להת' בעקבה,

פורסם
דורון,

נשמע מרתק!

לצערי לא אספיק להיות מוסמך עד ליום חמישי על מטוס קרב או על קונקורד...

האם אפשר לבצע ב AIRLINER רגיל, ולפתור את בעיית המהירות ע"י הכפלת קצב הסימולטור (כפוף לכך שלא נטוס במרחב מבוקר, כמובן....)?

אמון

ע"פ נהלי VATSIM במרחב לא מבוקר מותר להכפיל קצב מהירות עד X4, אך תחת מרחב מבוקר חייב אישור פקח.

פורסם

היי

אני אחרי מספר טיסות ניסוי על קונקודר. המטוס אמנם לא קשה כל כך להטסה (נגיעה בנחיתה ב 180 קשר אבל חוץ מזה המטוס מגיב מאוד יפה)

למרות זאת אני מרגיש "אבוד" בניווט וחייב "לרמות" ולצאת ל VIEW חיצוני לא פעם כדי להתאפס.

גם אני לדעתי אטוס ב 767 .

פורסם

ערכתי טיסה בקןנקורד מעקבה לנתב"ג. לאחר שהתאפסתי על ההגאים הוא הגיב יפה ואף ביצע גישת ILS12 (אפילו הנוסעים מחו כפיים עם הנגיעה).

בכל מקרה, נראה כי אטוס עם F15.

להת',

דורון

פורסם

אתם הצבתם לי בעייה במשימה הזאת.

ללמוד לטוס בקונקורד בשבילי זה פרוייקט של חודש לפחות.

למצוא מטוס לקרוא את המנואל לתרגל המראות ונחיתות להתקין את הGOFLIGHT

INS בקיצור סיפור

מטוס F15 מהזמן שהשתחררתי מהשרות בFALCON4 כל מטוס קרב אחר הוא צעצוע

בכלל מטוסי קרב טסים למרחקים ארוכים במהירות תת קולית ורק בכניסה לקרב או לתקיפה

מפעילים מבער אחורי וטסים על קולי

המטוס הקרב היחידי שלי הוא פוגה והוא לא על קולי

אני חושב שאטוס עם הארקיע 727 הישן והטוב עם INS

אבל אני ימריא שעה אחת קודם ב8.30

פורסם

שלום לכל חברי TFC,

שמח לבשר שחזרתי לבסיס ומאד מקווה להצטרף לטיסת השבוע שארגן לנו דורון.

עוד לא החלטתי (אילוצים חיצוניים) באיזה ציוד, אבל זה יקרה בקרוב.

אין כמו להראות נוכחות (חיובית), ולכן ביצוע טיסת השבוע בנתיב ובציוד המוצע רק מצדיק קביעה זו.

אז קדימה כוחותינו, לחמם מנועים, לטפס לגובה שיוט מירבי ולבצע המשימה כמתוכנן !!!.... 8)

להשמע בערוץ.

נ.ב.

לידיעה: העלתי את הנתיב של דורון ל-VROUTE, שאושר ע"י המערכת. שימו-לב לגבהים שהצעתי.

מכיוון שאין F-15 במאגר שלהם, השתמשתי ב-CITATION X כפלטפורמה לצורך העניין.

פורסם

לכל משתתפי TFC הערב,

אני חושב שזכינו לקבלת פנים אוהדת וחשוב לזכור את זה.

התחביב שלנו חוצה גבולות ולא מערב פוליטיקה, וההוכחה היתה הערב

כשקיבלנו פיקוח לא רע מהחברים בכווית.

מקווה שאתם שותפים לדעה שלי. ספרו הלאה.

שבת שלום.

ותודה גדולה לדורון שיזם.

פורסם

בהחלט!!!

הכוויתים הודיעו לי כי יצפו לנו. לדעתי מעולם לא חוו ביקור כזה של המוני של ישראלים :)

אגב, במבלך המטס, קיבלתי אימייל מתנצל מהפקח הירדני כי חזר מאוחר מהעבודה ופספס את המראותינו. עניתי לו כי לא קרה דבר, והתנהלותינו היתה למופת, ללא אירועים חריגים וללא הפרות חוקים.

לכל המשתתפים, אני מודה על השתתפותכם ועל העבודה על פי הנהלים. עמדנו במילתנו לטוס IFR מסחרי רגיל, למרות מטוסי הקרב בהם עשינו שימוש, כמו שיאה לחברי החטיבה הישראלית!

סופשבוע רגוע ונעים,

פורסם

בהחלט!!!

הכוויתים הודיעו לי כי יצפו לנו. לדעתי מעולם לא חוו ביקור כזה של המוני של ישראלים :)

אגב, במבלך המטס, קיבלתי אימייל מתנצל מהפקח הירדני כי חזר מאוחר מהעבודה ופספס את המראותינו. עניתי לו כי לא קרה דבר, והתנהלותינו היתה למופת, ללא אירועים חריגים וללא הפרות חוקים.

לכל המשתתפים, אני מודה על השתתפותכם ועל העבודה על פי הנהלים. עמדנו במילתנו לטוס IFR מסחרי רגיל, למרות מטוסי הקרב בהם עשינו שימוש, כמו שיאה לחברי החטיבה הישראלית!

אגב, באדיר, מעמדת המגדל בכווית יצר איתי קשר במסנג'ר ועכישו אנו משוחחים. הבחור עו"ד בממשלת כווית.

סופשבוע רגוע ונעים,

פורסם

עד 2 לפנות בוקר הייתי על המסנג'ר עם באדיר מכווית אשר היה על עמדת המגדל כאשר נחתנו.

יתכן והוא יצטרף בשבת (כטייס) לאירוע לאמסטרדם.

הוא גם שלח לי את התמונה הבאה:

e3.jpg

שבת שלום,

פורסם

כל הכבוד חברים.

יפה .

לצערי הטכנאים לא חתמו על הנץ שלי , ולכן נאלצנו לעשות מיני TFC לבד .

טיסה של 3 שעות מאיסטנבול לסכיפול, היה כיף ונחמד היה לשמוע את קולכם על הערוץ של TFC.

שבת שלום.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...