Tomer Haim פורסם נובמבר 23, 2009 דיווח פורסם נובמבר 23, 2009 זו דפית הנמכת ILS באנקרה.. התבוננו בדפית: השאלה היא מדוע לאורך ההנמכה על ציר המסלול ממוקמים 3 משואות NDB? מה רע ב1? יש כמה תשובות נכונות...
yahavl פורסם נובמבר 23, 2009 דיווח פורסם נובמבר 23, 2009 אם לא פספסתי משהו 8-[ בדיקת גלייד סלופ(ALTIMETER) בLOM ובמקרה של "גלייד סלופ אווט" הליכה סביב בLMM (מיסד אפרוצ' פוינט) התהליך לא דורש או לא מכיל DME אגב אני לא בקיא בהיסטוריה של השדה, היה איזה אירוע שהוביל לשינויים פרוצדוראליים? "CATII PROCEDURE REMOVED"
Amir Paz פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 עוד חידה מה היה התדר הקודם של VOR ב"ג לפני 113.5 :drinking:
Elad Zeierman פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 עוד חידהמה היה התדר הקודם של VOR ב"ג לפני 113.5 :drinking: מותר לי לענות ? :mrgreen:
yahavl פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 שניה אני אתקין את FS5 ונבדוק למה FS5 , בדוק בדפייות של הTERPS
Tomer Haim פורסם נובמבר 24, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 תחשבו במושגים של עבר, כנראה שפעם לא היה ILS ולא היה VOR... מה אתם אומרים? למה 3?
Moshe Mizrahi פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 גליידסלופ ענתיקה. אם כבר אז לוקלייזר :wink:
Baruch Spiegel פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 בין 2 נקודות עובר קו ישר. גם בין שתי אנטנות. ותחשבו על זה יאווראדי כמה אנטנות נראה לי מרב קרינה אפשר להדליק פלורוסנטים בלי להתחבר לחשמל :mrgreen:
eliazran פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 אני חושב שהלכו כאן דווקא על גליידסלופ, כל אחת מהנקודות מכוונת לגובה אחר וככה יצרו גלישה במעלות שנקבעו. אני לא באמת יודע ולכן כתבתי ענתיקה אם אכן זאת המטרה.
Ido Rosenthal פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 אני חושב שהלכו כאן דווקא על גליידסלופ, כל אחת מהנקודות מכוונת לגובה אחר וככה יצרו גלישה במעלות שנקבעו.אני לא באמת יודע ולכן כתבתי ענתיקה אם אכן זאת המטרה. NDB לא נותן לך שום אינדיקציה על הגובה שלך... מה שכן אולי זה איפשר הנמכה במדרגות בין התחנות?
uvdude פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 אני חושב שזה מהסיבה הפשוטה שלגישה הזו אין DME ולכן חייבים להיות שלושת הסמנים outer, middle ו-inner marker - לציון FAF, missed app וminima - בהתאם. ניתן להחליף כל משואה גם במשואת NDB - כך מקבלים את הגישה הנ"ל
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 1. ברוסיה היה נהוג פעם, לפני המצאת ה ILS להשתמש בשני מכשירי ADF בו"ז כדי לייצר קו ישר שיוליך אל המסלול.... GS היה מיוצר על ידי חישוב גבהים בנקודות מסויימות בדרך.... 2. התדר היה 115.60 נדמה לי....
Ron Peer פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 לדעתי ענו פה דברים הנכונים.. לגבי תקופה בה כבר קיים VOR ואפילו ILS אז זה מאפשר להשתמש ב DME שך ILS או אפילו OUTBOND של VOR BUK. אם כך ה NDB משמשים כ FAF ולוקייטורים. בהתייחסות לעבר אז כן במקום DME השתמשו במינימות ( מהירות טיסה ) ובעזרת חישובי זמן בין כל NDB וע"י בדיקת הגובה מעל כל NDB לדעת האם אתה על ה GS. אוליי קצת מסובך תוך כדי טיסה שלא לדבר על פיינל אבל אוליי זאת הדרך היחדיה שהיה בתקופות "הענתיקות".
Tomer Haim פורסם נובמבר 24, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 אכן.. לוקולייזר ענתיקה. אין שום בעיה לבצע הנמכת מכשירים (לא מדוייקת) כשיש משואת NDB אחת ויחידה על ציר מסלול אבל זה דורש התעסקות עם חישובים בזמן הגישה וזה מעפן (שלא לדבר על מסוכן). בימים ימימה לא היה לוקולייזר לכן שמו 2 משואות NDB, אחת קרוב למפתן והשניה יותר רחוק. מטוס שטס ביניהם ומצוייד ב RMI ו2 מקלטי ADF, אם הוא טס על ציר מסלול הוא יראה מחט על מחט רק בכיוונים מנוגדים. שימו לב מה הטייס יראה מימין ומשמאל לציר. על ציר מסלול 21: מימין לציר מסלול 21: משמאל לציר מסלול 21: במצב שהמטוס משמאל לציר מסלול 21 על הטייס לפנות ימינה לכיוון גדול מ213 ואז כש2 המחטים שוב אחד על השני לחזור לכיוון המסלול. בשדה הזה שמו 3 משואות NDB בטח גם לגיבוי וגם כמצייני מרחק בימים שלא היו מרקרים.. לפי המרחק, הטייס ידע באיזה גובה עליו להיות.
yahavl פורסם נובמבר 24, 2009 דיווח פורסם נובמבר 24, 2009 חברה במערב אהבו פיתרונות טכנולוגיים מתקדמים יותר ויקרים יותר להחזקה כמו מערכות DME משולבות או עצמאויות בעוד שבמזרח פשוט אהבו לפזר אלפי בקתות רדיו קטנות שלא מתקלקלות וגם שמתקלקלות אתה לא ממש יודע ולא ממש איכפת לך (the way of the future GPS )
Tomer Haim פורסם נובמבר 25, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 25, 2009 עכשיו באמת היסטוריה. אכן במזרח פיזרו אלפי משואות NDB שאגב גם שידרו רדיו מסחרי ב AM וזה יצר משרות ותעסוקה לעשרות אלפי עובדים שהמדינה (הקומוניסטית) היתה חייבת ליצור להם תעסוקה. גם אם היתה להם טכנולוגיה שמאפשרת התקנת ILS ו DME, לא היה אינטרס לאומי ליישם אותה. במערב התייעלו
Baruch Spiegel פורסם נובמבר 25, 2009 דיווח פורסם נובמבר 25, 2009 פעם תהיתי אם הכוכבים בסימולטור נמצאים במקום כמו שצריך ובתזמון הנכון ואם אפשר לעשות ניווט כוכבי בסימ. מה דעתכם? איפה קונים סקסטנט וירטואלי?
Idan Traub פורסם נובמבר 25, 2009 דיווח פורסם נובמבר 25, 2009 אם אני לא טועה למרבה הפלא הם כן . אני יודע על כמה בחטיבה שניסו לנווט לפי עצמים במשיים והלך להם לא רע בכלל .
Amir Paz פורסם נובמבר 25, 2009 דיווח פורסם נובמבר 25, 2009 פעם תהיתי אם הכוכבים בסימולטור נמצאים במקום כמו שצריך ובתזמון הנכון ואם אפשר לעשות ניווט כוכבי בסימ. מה דעתכם? איפה קונים סקסטנט וירטואלי? אתה מטורף זה סופי.
אורח פורסם נובמבר 25, 2009 דיווח פורסם נובמבר 25, 2009 פעם תהיתי אם הכוכבים בסימולטור נמצאים במקום כמו שצריך ובתזמון הנכון ואם אפשר לעשות ניווט כוכבי בסימ. מה דעתכם? איפה קונים סקסטנט וירטואלי? בFSX כן, עשו את זה במיוחד בשביל זה :!: הבעיה היא שעד היום לא הצלחתי לזהות את כוכב הצפון, רק את הדובה הגדולה.. או שזה היה אמיר :?:
Avi - 4X-KDF פורסם נובמבר 26, 2009 דיווח פורסם נובמבר 26, 2009 בקשה ברוכי http://library.avsim.net/search.php?Sea ... &Go=Search קראתי בפורום של A2A Simulation שמשתמשים בזה גם ל-B377 שלהם ב-X