עבור לתוכן
Itay Zecharia

סאן דור

Recommended Posts

פורסם

קצת מידע על החברה (ולאחר מכן מס' שאלות):

תחת כנפי אל על

בשנת 1977, טרם הפך העולם לכפר גלובלי, היו הטיסות הבינלאומיות נחלתם של

בעלי אמצעים בלבד.

החלופה הנגישה והזולה יחסית, היתה טיסת שכר (צ'ארטר) של חברות זרות.

חברת אל על שנהנתה מנאמנותם של הנוסעים הישראלים שבחרו בה מטעמי ביטחון,

נוחות ואמינות, איתרה את הצורך בחברת תעופה ישראלית אמינה, בטוחה

ודוברת עברית שתספק מענה לציבור רחב של נוסעים ישראלים שבוחרים בחברות זרות

בגלל אילוצים כלכליים.

כך הוקמה חברת סאן-דור נתיבי אוויר בינלאומיים , כחברת בת של אל על לטיסות

מוזלות טיסות LOW COST.

טסים צ'ארטר באופן סדיר

סאן דור מציעה לנוסעיה טיסות בתנאים של טיסה סדירה ובמחירים

נמוכים במיוחד.

- צוותי האוויר, הקרקע, הביטחון והתחזוקה הם אותם צוותים של אל על.

- נוסעי סאן דור נהנים מרמת הבטיחות והביטחון הקיימים בטיסות חברת האם.

- צי המטוסים מגוון וחדיש: 737, 747, 757 .

- מזון כשר וכולל אפשרות להזמנה מראש של מזון מיוחד (צמחוני, גלאט כשר).

- לוחות זמנים מדויקים ואמינים, טיסות יוצאות במועדן ברמת דיוק גבוהה מאוד.

- שרותי הדיוטי פרי במהלך הטיסה במחירים אטרקטיביים ומגוון מוצרים גדול.

- תוכניות בידור וידאו ושמע .

סאן דור כחברת טיסות מוזלות משווקת את טיסותיה באמצעות מספר סיטונאים

בתחום השכר ביניהם:

סאן דור הולידייס, השטיח המעופף, אשת טורס, איירתור,

קווי חופשה.

כן משווקים מוצרי החברה לציבור באמצעות סוכנים נוספים

בארץ ובאירופה.

פורצים גבולות

חברת סאן דור מפעילה טיסות ליעדים מגוונים באירופה, אפריקה ואגן

הים התיכון וטיסות מיוחדות עפ"י בקשות של סוכנים וקבוצות הומוגניות

יעדי טיסות:

אמסטרדם, אנטליה, ברצלונה, ג'נבה, דוברובניק, דלאמן, הרקליון,

ונציה, טורינו, טריאסט, לונדון, מומבסה, מילאנו, מינכן, ניס,

סנטוריני, פוקט, פריז, פראג, פרנקפורט, קוס, קורפו, רודוס,

רומא, ריג'קה.

יש מי שדואג לך

סאן דור פועלת כחברה עצמאית.

מנכ"ל החברה, ארנון אשרוב, צוות העובדים המיומן ומועצת המנהלים עושים

הכל כדי להבטיח לנוסעים נוחות,בטחון ואמינות וכל אלה במחירים נוחים

במיוחד.

כתובת האתר: http://www.sundor.co.il/

השאלות:

"- צי המטוסים מגוון וחדיש: 737, 747, 757 ."

יש כאלו בסימולטור? מישהו כבר הספיק לצבוע ולא ידענו?

כידוע יש לנו את 757 של סאן דור, את EBY של דור, ואת השאר EBO ואת EBT.

אילו דגמים הם ה-747 וה-737? (738/73G) (742/744)

כידוע היעדים הבינלאומיים של סאן דור הם ניו-יורק, פוקט ומומבסה.

לצוות IAL-מה דעתכם להוסיף את הלו"ז של סאן דור לרשימת הלו"ז שלכם?

ישנם עוד יעדים רבים באירופה שכל חברה אחרת ישראלית לא מגיעה לשם.

וזה יהיה נחמד לראות את ERO יותר ברשת. :wink:

שאלה נוספת-

כיצד ניתן לברר את מס' הטיסה של כל טיסה וטיסה?

והאם מהסיבה שסאן דור מבצעת טיסות שכר (צ'ארטר), מס' הטיסה יכיל 4 ספרות במקום 3?

שבת שלום.

פורסם

לא נראה לי שהם צבועים בצבעים של סאן דור הם פשוט משאילים מאלעל את המטוסים אני טסתי שנה שעברה למינכן ב777 וזה היה מטוס של אלעל רק חברת סאן דור

פורסם

המטוסים של סאן דור שצבועים בצבעם הם שלושת מטוסי ה757 EBY EBO EBT

בעבר מטוס ה737-800 EKI היה צבוע בצבעי סאן דור ומטוס ה747 הוא למעשה מטוס של אלעל 747-200 שהורידו ממנו את מחלקת העסקים והראשונה והוסיפו עוד כיסאות ועשו לו שיפוץ (ככה נראה לי) לגבי מספר הטיסות כל מספרי הטיסות של סאן דור הם עם 4 ספרות

ולגבי ההצעה לIAL גם אני חושב בידיוק כמוך שכמו שיש להם את אלעל ארקיע וישראייר שיוסיפו את סאן דור גם

ואגב במינכן הטרמינל שממנו יוצאות רוב הטיסות לישראל טרמינל F (שהוא מאוד עלוב) את הטרמינל הזה סאן דור מפעילה (לפחות ככה זה נראה משום שעל החלונות מוטבעים סמלי סאן דור אפילו בדלפקים יש דגלונים של סאן דור ומאחורי הדלפקים פלאקטים של סאן דור

פורסם

קצת עדכונים לאלון היקר !

א. EKI עדיין משמש את סאן דור, פשוט הוא טס גם בשירות אלעל אז הלוגו שיש עליו הוא "אלעל"

ב. EBT צבוע במדי אלעל הישנים בדומה ל-EBS החל מפברואר, החודש בו קיבלו סאן דור את EBY.

מקווה שהתעדכנת ...

אגב, נראה לי שאלעל לפעמים גם משתמשת במטוסים של סאן דור בחלק מהטיסות שלהם.

פורסם

טרמינל F הוא לא רק של סאן דור הוא גם של כל החברות הישראליות ולפי מה שזכור לי עם אתה נכנס עליו לא נותנים לצאת ממנו רק עם יש דילי וגם זכור לי שהיתה את המלחמה ביגוסלביה וכל האזור כל החברות מהארצות האלו יצאו מהטרמינל הזה

פורסם

אמרתי שסאן דור מתפעלת את טרמינל F אני יודע שישראייר וארקיע גם טסים ממנו הטיסות שבהם סאן דור טסים במטוסי אלעל הם הטיסות בעיקר הטיסות אותן לא מפעילות חברת שהשטיח המעופף או קשרי תעופה.

קשרי תעופה שכרה את הEBY ואילו השטיח המעופף את EBO שזה למעשה טיסות שכר את הEBT הפעילו קשרי תעופה עד להגעתו של הEBY תחילה EBY שירת גם את השטיח המעופף כמו את הEBO לאחר מכן שהEBT חזר לשורות אלעל קשרי תעופה השכירו את הEBY

פורסם

אתה בטוח שזו לא פשוט פרסומת ?

גם אם זו לא פרסומת וזה שלהם, אז הם משתמשים בו אבל הוא של סאן דור מה שאומר שהם יכולים לטוס בו גם בלי קשרי תעופה.

כי קשרי תעופה מוכרים כרטיסים לטיסות של כל החברות ולא רק של סאן דור !

וגם אם כן הם מוכרים כרטיסים אבל יש עוד חברות תיירות שמוכרות לאותה הטיסה כך שהטיסה לא רק של VIA.

אז תחשוב שזה לא ממש הגיוני שזה שלהם, לדעתי הם פשוט שילמו כדי שתהיה פרסומת.

פורסם

לא ניראה לי שזה פרסומת קשרי תעופה שכרו את המטוס לשנה ולכן יש עליו את הסמלים שלהם וכנראה שהם שילמו בשביל שיהיה עליו את הסמל יחד עם שכירת המטוס זה כמו שיש את החברת נסיעות טומאס קוק וכל המטוסים של קונדור (חברה גרמנית למי שלא מכיר) כתוב עליהם טומאס קוק ומאחורה POWERD BY CONDOR פשוט הם שכרו את כל המטוסים של החברה ושילמו על כך שכל מטוסי החברה יהיו צבועים בצבעים שלהם אתה תראה גם בטיסות של סאן דור עם הEBY יגידו הטיסה הזאת מופעלת על ידי סאן דור בשיתוף עם חברת קשרי תעופה כמו שטסתי בEBO שאמרו שהטיסה שמופעלת על ידי סאן דור והשטיח המעופף

פורסם

אז הבנתי את הקשר.

בוא אסביר את זה בצורה הכי פשוטה ותמימה שאפשר, זה קצת יותר מסובך מזה אבל בשביל שיבינו את הבסיס:

בהחכרת המטוס לשירותי סאן דור מצטרפת קשרי תעופה בשביל להקל על המיסים ואז כל הטיסות שיש (גם אם הן של אלעל וגם אם לא רק קשרי תעופה מכרו כרטיסים לטיסה) מופעלות ע"י סאן דור וקשרי תעופה וקשרי תעופה מקבלים פרסום ע"י זה.

יש מבין ?

לפי מה שהבנתי, ככה זה הולך !

פורסם

בידיוק! רק שבהחכרת הEBY השתתפו השטיח המעופף ולא קשרי תעופה ולאחר מכן את החלק שלהם הם נתנו לקשרי תעופה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...