עבור לתוכן
shir

הצעה לשדות משניים

Recommended Posts

פורסם

שלום חברים,

אני רציתי לדבר אתכם על נושא שקצת מעצבן בשדות כמו הרצליה וכדומה,

כמו שאתם יודעים הדיבור בין פקח-טייס בהרצליה בוואטסים, הוא לא מדויק כמו הדיבור בין פקח-טייס במציאות, אמנם לא תמיד יש פקחים וטייסים שכן משתמשים בזה אבל לא כולם, אני חושב שכדאי להסביר אחת ולתמיד לכולם איך מדבר בשדה כמו הרצליה, וכך להתאים את עצמנו יותר במדויק למציאות, אני אתן הדגמה קטנה לגבי דיבור בין פקח-טייס בדיבור אם הרצליה,

cau שלום הרצליה, מבקשים להניע לחיפה

פקח: cau שלום 292992 (הסבר: פה נותנים לנו 2 דברים אבל בבת אחת הדבר הראשון הוא המסלול:29 והשני לחץ: 2992, שזה בעצם המירשה הראשוני בטיסה מהרצליה, לאחר שקיבלנו את זה אנחנו קיבלנו בעצם גם את המירשה גם אישור להניע וגם אישור להסיע, בהרצליה לא ממש מבקשים אישור הסעה אלא לאחר המירשה הראשוני הזה אפשר גם להסיע לנקודת המתנה, כשהגענו לנקודה:

פקח: cau רשאי להתיישר ולהמריא בצרה 800

טייס: cau להתיישר ולהמריא בצרה 800

פה בעצם קיבלנו להודיע בצרה 800, בדיוק מה שמקבלים בוואטסים רק שאת זה בדרך כלל יש פקחים וטייסים שמודיעים בקלירנס הראשוני, ברגע שהודענו בצרה 800 יעבירו אותנו לפלוטו ורק ממנו מקבלים את הסקוואק,

כמובן שכל העניין רק רעיון להתאים את עצמנו למציאות של שדה כמו הרצליה, ואני לא אומר יש פקחים וטייסים שכן מדברים ככה אך לא כולם, אני פשוט מציע להגביר את המודעות לדבר.

יום טוב,

שיר

פורסם

אתה צודק שיר, כך באמת מדברים בהרצליה רק בבקשת המרשה מציינים אם זה בנמוך (CVFR) או בגבוהה (IFR) - למשל: CGK מבקש רשות התנעה בנמוך לחיפה...

(הגבוה) זה נתיבי נכשירים נמוכים - עד 18000 רגל

זה שבהרצליה מדברים כך זה לא אומר שזה נכון..., אבל עדיף שברשת נדבר כמו במציאות למרות שזה לא נכון - הקיצור הנכון ל 4X-CGK הוא 4GK ומותר לקצר רק אחרי שהפקח קיצר. אבל זה סתם לידיע , לא לביצוע ב CVFR (המושלם) בארץ...

פורסם

תשאל אותו אולי הוא גם שמע שהולכים לסגור את כפר שמריהו ולהעביר אותם לעזה.

רן.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...