Doron_Angel פורסם דצמבר 1, 2009 דיווח פורסם דצמבר 1, 2009 בימים אלו דובאי בחדשות. המשבר הכלכלי העולמי איננו פוסח עליה. לצערנו, לא נוכל לסייע לאמירים מהמפרץ הפרסי ונמשיך מערבה אל עבר ערב הסעודית והעיר הגדולה ביותר ובירתה: ריאד http://en.wikipedia.org/wiki/Riyadh. נמריא מנמל התעופה הבינלאומי (OMDB) של דובאי http://en.wikipedia.org/wiki/Dubai_Inte ... al_Airport אל הנמל הבינלאומי (OERK) על שם המלך חלאד http://en.wikipedia.org/wiki/King_Khali ... al_Airport. אם לא יהיה פיקוח, נמריא אל מול הרוח ב-OMDB ממסלול 12R-30L או מ-30L ברוח צולבת. ננחת אל מול הרוח על 15L-33R ב-OERK. ברוח צולבת ננחת אל 33R. מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky). הנתיב המתוכנן, אורכו כ-475 מייל: OMDB SID RANBI A415 KIA DCT OERK סינרים ל- OMDB: FS9: בתשלום : http://www.flytampa.org/ OMDB חינמוני: http://library.avsim.net/esearch.php?DL ... n&Cookie=1 FSX: חינמוני: חלק 1: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=133538 חלק 2: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=133539 AFCAD כבסיס לסינרי הנ"ל: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=131305 סינרים ל- OERK: FS9: http://simviation.com/simviation/download.php?ID=2283 FSX: לא נמצא. דפיות (חובה!): OMDB: http://events.vatme.org/OMAE-CTR/OMDB.pdf OREK: http://www.sa-ivao.net/downloads/charts/OERK_Riyadh.rar המראה ראשונה כרגיל: 2130. ממולץ לרשום את הטיסה ופרטיה ב-VROUTE (ניתן להורדה מ-http://www.vroute.net/content/view/79/52 ). להת',
4x-dor פורסם דצמבר 1, 2009 דיווח פורסם דצמבר 1, 2009 בוקר טוב תודה על התדריך. שאלה.. כאשר יש כמה נקודות על ציר A415, לא מספיק לכתוב רק את הראשונה והאחרונה? נגיד, RANBI A415 KIA? להתראות ב TFC!
Idan Traub פורסם דצמבר 1, 2009 דיווח פורסם דצמבר 1, 2009 בוקר טובתודה על התדריך. שאלה.. כאשר יש כמה נקודות על ציר A415, לא מספיק לכתוב רק את הראשונה והאחרונה? נגיד, RANBI A415 KIA? להתראות ב TFC! אז זהו שלפי מה שרשום בנתיב ניתן להעריך כי ישנם שני נתיבי A415 וניתן לראות שיש נתיב נוסף שמחבר בין שני הקטעים שבהם טסים על הA415 . הוספה: עכשיו מבדיקה בFSBUILD אני רואה שהוא מקבל גם את הנוסח שהצעת ונותן נתיב זהה לגמרי .
AaronDagan פורסם דצמבר 2, 2009 דיווח פורסם דצמבר 2, 2009 לאור הנתיב המעניין בשבועות האחרונים שדורון בוחר עבורנו, מלווה אותי - ואני משער שגם את יתר משתתפי TFC לדורותיהם - תחושה חזקה של דז'ה-וו מאז סיום הפרק הקודם של TFC , במהלכו חזרנו ארצה דרך כמעט אותן נקודות באיזורנו. כל זה רק מוסיף לטעמי צבע וקצת "הרפתקה" לתחביב שלנו. מה דעתכם?
Yakov Kraus פורסם דצמבר 2, 2009 דיווח פורסם דצמבר 2, 2009 אכן בסיבוב הקודם חרשנו את אמריקה הדרומית עברנו ליבשת אפריקה דרום אפריקה עלינו לעדן בחריין טהרן בגדד ריאד קהיר תל אביב. קיוותי שהפעם ניסע מזרחה הודו ניפל סין אבל לעלות למכה פעמיים איזה חאז' זה עושה אותי?
אורח פורסם דצמבר 2, 2009 דיווח פורסם דצמבר 2, 2009 TFC 1 חרש את כל המזרח כולל סין ונפאל. בנפאל השארנן מספר גוויות של מטוסים של חברי TFC שגיששו בערפילים אחרי מסלול נחיתה. שם בוצעה לראשונה גישת מכשירים ניסיונית בשם גישת TCAS. איזה היסטוריה