עבור לתוכן
Gilad Brutman

ירחון VATIL עדכונים שוטפים וסקרים לגיליון 4!

Recommended Posts

פורסם

שלום לכל חברי VATIL וחג שמח,

כפי שראיתם בשרשור הקודם ירחון VATIL חוזר במרץ והפעם עם מספר חידושים מסעירים:

1.צוות הירחון הסופי:

אחראי דבר המערכת – גלעד ברוטמן.

אחראי חדשות החטיבה – דניאל פולק.

אחראי מדור מקצועי – רן בן צבי.

אחראי ריאיון אישי – שובל כהן.

אחראי מדור סקרים – ירדן שלוי.

אחראי היגוי, לשון ועריכת הירחון –אמיר גלוזמן, יוני בירון.

בהצלחה לצוות החדש!

2.אתר הירחון:

אתר אשר אנחנו עובדים עליו במרץ אמור לעלות בשבוע הקרוב, ותקבלו טעימות ממנו בקרוב (אפילו קרוב מאוד :D ).

3.אנחנו עדיין מחפשים כל מיני רעיונות אשר יעזרו לגיליון ויקדמו אותו,

אם יש לכם רעיון בנוגע למדור חדש שאתם רוצים לעבוד עליו/ סקר שאתם חושבים שצריך לעלות/ כל מיני דברים אחרים,

אתם יותר ממוזמנים ליצור איתי קשר במייל:

כותרת המייל חייבת להיות: רעיון לירחון VATIL

שלחו את זה למייל שלי: gibrutman@gmail.com

תודה רבה על העזרה,

חג שמח,

צוות ירחון VATIL

אורח Yarden Salvi
פורסם

מזכיר לכולם, לתת חוות דעת בסקר שיוכנס לגיליון מספר 4!

:)

פורסם

אני אחלק את התשובה שלי לחלקים:

- הדרכת פקחים:

רמת הפיקוח בחטיבת VATIL היא ברמה גבוהה, ישנם פקחים (לרוב חדשים) שזקוקים לחיזוק, אך הרמה טובה מאוד.

- תחזוק ועיצוב האתר:

אני כבר לא זוכר איך נראה העיצוב הקודם :mrgreen: , התרגלתי לחדש. ישנם דברים מינוריים לתקן פה ושם, ואשמח אם יפתחו פוסט שבו אנשים יעלו רעיונות ויכתבו הצעות לשיפור האתר לכל המתחזקים שלו.

- בניית ופיתוח סינרים:

לאחר מעבר של מספר רב של אנשים לפלטפורמת הסימולטור החדשה של מייקרוסופט FSX, ניכרת עליה בתחום פיתוח הסינרים ופוטורילים.

- הדרכת טייסים:

כפי שאני יודע, רמת ההדרכה בבית הספר לטיסה הוירטואלי IFS היא ברמה גבוהה, כולל נושאים רבים כגון מטאורולוגיה, פיזיקה של המטוס ותכונות אווירודינמיות, מעבר לרמת הלמידה הבסיסית של תפעול המטוס ומצבי טיסה שונים.

- אירועים וטיפוח הטיסה ברשת:

ישנו אירוע פעם בשבועיים בממוצע, שזה מאוד סביר, אנשים עובדים ולומדים, ומצליחים להרים אירוע של כמה שעות - יפה מאוד.

נימה אישית:

אני מתלבט, אך בקרוב אקבל החלטה להצטרפות לקורס רישיון פרטי ב-IFS, ולאחר מכן מכשירים, על מנת לרענן את הידע שאבד שכלל דברים תאורתיים בעיקר.

חנוכה שמח!

תומר עינבר.

פורסם

התשובות שלי בהמשך לתומר

הדרכת פקחים:

רמת הפיקוח בחטיבת VATIL היא ברמה גבוהה, ישנם פקחים (לרוב חדשים) שזקוקים לחיזוק, אך הרמה טובה מאוד.

מבחינת חוסר פיקוח - העמדות הגדולות מעבר לגישה מדי פעם ותאום של מס' רב של עמדות בכמה שדות במקביל כדי ליצור עניין בטיסות.

תחזוק ועיצוב האתר:

אתם אמורים לפתוח חדש לא? יש הרבה מה לשפר בחזות יותר מושכת וכן עדכון לינקים תדיר יותר..

לגביי מפות פשוט לתת לינק מתאים לרת"א גם אנגלית וגם עברית

בניית ופיתוח סינרים:

לאחר מעבר של מספר רב של אנשים לפלטפורמת הסימולטור החדשה של מייקרוסופט FSX, ניכרת עליה בתחום פיתוח הסינרים ופוטורילים, הרבה מנחתים למשל שלא היו ב FS9 וכו..בקצב הזה ישראל תהיה הרבה יותר מלאה ומעניינת מבחינה זו מ FS9.

הדרכת טייסים:

ב IFS הרמה גבוהה סה"כ יש רק לבדוק נושא המשמעת והאטרקטיביות של הקורס כך שאלה שהתחילו גם ישארו..השאר נדון מספיק בשרשור של סגירת IFS זמנית.

אירועים וטיפוח הטיסה ברשת:

יש הרבה ארועים ספציפיים!! יותרמידדי דגש על ארועים - למרות שזה מביר תנועה - הבעיה שזה זמני לארוע, חסרה הרבה תנועה שוטפת..

לדעתי זה הדגש כרגע ש VATIL צריכה לעבוד חזק..לדעתי כצעד ראשון..אני הולך לסתור עצמי להחזיר בהקדם את שעתו היפה של ONLINE DAY פעם בשבוע לפחות.

שיהיה פיקוח מרובה עמדות ( לא רק האזורי ו ב"ג גם שאר המגדלים )

אירועים וטיפוח הטיסה ברשת - דעה אישית מורחבת:

למרות כל הארועים המיוחדים..עדיין חסרה פעילות שוטפת..והרבה..

למשל..כמה פעמים ראיתי זרים דווקא שאין פיקוח..תחשבו מה היה אילו היה פיקוח באותו זמן..

ולבעיה אישית שלי..בזמן האחרון היה פיקוח די הרבה לפי מה שהבנתי אבל הרבה פעמים עד שאני מתפנה הפיקוח יורד..כלומר האם לא יכול להיות פיקוח גם מעבר ל 21:00?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...