Doron_Angel פורסם דצמבר 13, 2009 דיווח פורסם דצמבר 13, 2009 לאחר חופשתנו בריאד, נמשיך את מסענו בחצי האי ערב, חזרה לעבר הים האדום לעיר המכונה "כלת הים האדום" ג'דה. http://en.wikipedia.org/wiki/Jeddah,_Saudi_Arabia . נמריא מנמל התעופה הבינלאומי (OERK) על שם המלך חלאד http://en.wikipedia.org/wiki/King_Khali ... al_Airport אל עבר נמל התעופה הבינלאומי (OEJN) על שם המלך עבדול עאזיז בג'דה. אם לא יהיה פיקוח, נמריא אל מול הרוח מ- 15L-33R ב-OERK. ברוח צולבת נמריא מ-15L. ב-OEJN ננחת על 16C-34C. ברוח צולבת ננחת על 34C. מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky). הנתיב המתוכנן, אורכו כ-460 מייל: OERK SID DURMA G782 LONOX DCT OEJN סינרים ל- OERK: FS9: http://simviation.com/simviation/download.php?ID=2283 FSX: לא נמצא. סינרים ל-OEJN: FS9: http://library.avsim.net/sendfile.php?L ... DLID=38753 או http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=70072 FSX: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=118255 (AFCAD2 בלבד) דפיות (חובה!): OREK: http://www.sa-ivao.net/downloads/charts/OERK_Riyadh.rar OEJN: http://www.sa-ivao.net/downloads/charts ... irport.rar המראה ראשונה כרגיל: 2130. ממולץ לרשום את הטיסה ופרטיה ב-VROUTE (ניתן להורדה מ-http://www.vroute.net/content/view/79/52 ). להת',
AaronDagan פורסם דצמבר 17, 2009 דיווח פורסם דצמבר 17, 2009 שלום לכל "שרוטי" TFC לדורותיהם, למי שלא שם לב: היום יום חמישי וחוץ ממכבי ת"א (מי זוכר בכלל?) יש גם טיסה...... אז אחרי הנרות נא להתכונן כראוי. לתשומת לב המעונינים: מז"א מעניין מחכה לטסים הערב, ז"א: רוחות אף וצולבות של 50-70 קשר (לפי תחזית מהדקות האחרונות ב-NET) בגובה שיוט (300 ומעלה), אי לכך תצטיידו בדלק אם אתם לא מעונינים בהכנסת אורחים במדבר.... רוחות בשדות הן בהמראה: משהו כמו 170/08KT ונחיתה: כעת 280/08KT. CYA.
Yakov Kraus פורסם דצמבר 17, 2009 דיווח פורסם דצמבר 17, 2009 הטיסה אמורה הייתה להיות משעממת טסתי עשרות פעמים בPMDG737 בערך בחצי המרחק נדלקה נורית האזהרה ןשני המנועים נכבו בגובה 340 מבט מהיר הראה שיש דלק במיכל המרכזי אבל משאבות הדלק של המיכל המרכזי היו סגורות המטוס צרך אתהדלק מהכנפיים ונדם התברר כי FSPASSENGER חילק את הדלק בצורה אחרת מהLOAD SHEET ורוב הדלק היה במיכל המרכזי פתחתי את המתגים העברתי את מתג ההתנעה לFLUHGT ולבסוף בגובה 140 נדלק מנוע אחד אבל דבר אחד גרם לדברים אחרים מסך הOVERHEAD מכסה את כל המסך, הטייס האוטמטתי מתנתק, והמטוס צולל מסתובב חופשי חופשי הנוסעים צועקים ושמח למזלי יש לי שני מסכים העברתי את הOVERHEAD למסך השני מרוב נסיונות להדליק את המנועים בטעות פתחתי את הדלת שלהמטוס רק לזה חיכתה תוכנת FSPASSENGER רעש אימים קריאות חירום לנוסעים טוב בואינג יכול לטוס עם מנוע אחד אמנם במהירות של ססנה אבל טס לאחר כרבע שעה פתאום גם המנוע השני התחיל לפעול ואפשר היה להמשיך בטיסה כרגיל אבל עם רעש מחריש אוזניים בסוף הטיסה הFSPASSENGER ירד עלי בלי רחמים כמה נוסעים מתו בגלל חוסר חמצן והייתי צריך לנחות תוך 20 דקות בשדה חלופי נו באמת בסעודיה - נפלו על השכל הם ציינו כי לפתוח את הדלת בזמן הטיסה זה דבר מאוד מטופש נו באמת מה הם רוצים ממני איך הטייס יכול לפתוח את הדלת - זה בכלל הדיילים טוב העיקר שנחתנו ואפשר להמשיך את טיול הTFC
AaronDagan פורסם דצמבר 18, 2009 דיווח פורסם דצמבר 18, 2009 הטיסה אמורה הייתה להיות משעממתטסתי עשרות פעמים בPMDG737 בערך בחצי המרחק נדלקה נורית האזהרה ןשני המנועים נכבו בגובה 340 מבט מהיר הראה שיש דלק במיכל המרכזי אבל משאבות הדלק של המיכל המרכזי היו סגורות המטוס צרך אתהדלק מהכנפיים ונדם התברר כי FSPASSENGER חילק את הדלק בצורה אחרת מהLOAD SHEET ורוב הדלק היה במיכל המרכזי פתחתי את המתגים העברתי את מתג ההתנעה לFLUHGT ולבסוף בגובה 140 נדלק מנוע אחד אבל דבר אחד גרם לדברים אחרים מסך הOVERHEAD מכסה את כל המסך, הטייס האוטמטתי מתנתק, והמטוס צולל מסתובב חופשי חופשי הנוסעים צועקים ושמח למזלי יש לי שני מסכים העברתי את הOVERHEAD למסך השני מרוב נסיונות להדליק את המנועים בטעות פתחתי את הדלת שלהמטוס רק לזה חיכתה תוכנת FSPASSENGER רעש אימים קריאות חירום לנוסעים טוב בואינג יכול לטוס עם מנוע אחד אמנם במהירות של ססנה אבל טס לאחר כרבע שעה פתאום גם המנוע השני התחיל לפעול ואפשר היה להמשיך בטיסה כרגיל אבל עם רעש מחריש אוזניים בסוף הטיסה הFSPASSENGER ירד עלי בלי רחמים כמה נוסעים מתו בגלל חוסר חמצן והייתי צריך לנחות תוך 20 דקות בשדה חלופי נו באמת בסעודיה - נפלו על השכל הם ציינו כי לפתוח את הדלת בזמן הטיסה זה דבר מאוד מטופש נו באמת מה הם רוצים ממני איך הטייס יכול לפתוח את הדלת - זה בכלל הדיילים טוב העיקר שנחתנו ואפשר להמשיך את טיול הTFC איך אומרים: "גדול מהחיים"............ =D> =D> =D> נהנתי וצחקתי.....יופי של קטע. חג שמח.
4x-dor פורסם דצמבר 19, 2009 דיווח פורסם דצמבר 19, 2009 סיפור דומה.. אתמול טסתי מאמסטרדם לרומא. היה פיקוח מלא. המראתי עם ה 747 וקצת אחרי המראה שאני בסיביבות 18 אלף רגל מנוע מס 3 נכבה לי בלי שום סיבה שיכולתי לראות. כל משאבות הדלק עבדו ולא הייתה התראה לשום דבר. ניסיתי להניע אבל ללא הצלחה. ואז.. מנוע מס 1 נכבה.. בקושי בקושי הצלחתי לשמור על גובהה של 20 אלף רגל. פניתי לפיקוח הגרמני שסייע לי בנחיתה בפרנקפורט עם 2 מנועים בלבד. היה מאתגר בעיקר בגלל הרוח הצולבת החזקה על מסלול 07R אבל לצוות ולנוסעים לשלום
mickey lip פורסם דצמבר 19, 2009 דיווח פורסם דצמבר 19, 2009 הטיסה אמורה הייתה להיות משעממתטסתי עשרות פעמים בPMDG737 בערך בחצי המרחק נדלקה נורית האזהרה ןשני המנועים נכבו בגובה 340 מבט מהיר הראה שיש דלק במיכל המרכזי אבל משאבות הדלק של המיכל המרכזי היו סגורות המטוס צרך אתהדלק מהכנפיים ונדם התברר כי FSPASSENGER חילק את הדלק בצורה אחרת מהLOAD SHEET ורוב הדלק היה במיכל המרכזי פתחתי את המתגים העברתי את מתג ההתנעה לFLUHGT ולבסוף בגובה 140 נדלק מנוע אחד אבל דבר אחד גרם לדברים אחרים מסך הOVERHEAD מכסה את כל המסך, הטייס האוטמטתי מתנתק, והמטוס צולל מסתובב חופשי חופשי הנוסעים צועקים ושמח למזלי יש לי שני מסכים העברתי את הOVERHEAD למסך השני מרוב נסיונות להדליק את המנועים בטעות פתחתי את הדלת שלהמטוס רק לזה חיכתה תוכנת FSPASSENGER רעש אימים קריאות חירום לנוסעים טוב בואינג יכול לטוס עם מנוע אחד אמנם במהירות של ססנה אבל טס לאחר כרבע שעה פתאום גם המנוע השני התחיל לפעול ואפשר היה להמשיך בטיסה כרגיל אבל עם רעש מחריש אוזניים בסוף הטיסה הFSPASSENGER ירד עלי בלי רחמים כמה נוסעים מתו בגלל חוסר חמצן והייתי צריך לנחות תוך 20 דקות בשדה חלופי נו באמת בסעודיה - נפלו על השכל הם ציינו כי לפתוח את הדלת בזמן הטיסה זה דבר מאוד מטופש נו באמת מה הם רוצים ממני איך הטייס יכול לפתוח את הדלת - זה בכלל הדיילים טוב העיקר שנחתנו ואפשר להמשיך את טיול הTFC איך אומרים: "גדול מהחיים"............ =D> =D> =D> נהנתי וצחקתי.....יופי של קטע. חג שמח. מצחיק כי זה סימולאטור. בתחקיר- תפעול לוקה בחסר של הצוות, כולל אי ביצוע פרוסיגר נכון וצק ליסט. צוות- מושעה עד להודעה חדשה מסקנה-אישי צוות אויר