4x-dor פורסם דצמבר 23, 2009 דיווח פורסם דצמבר 23, 2009 שלום לכולם התבקשתי על ידי דורון לסייע לו בהכנת התדריך השבועי לטיסת ה TFC. אני בטוח שהתדריך לא יהיה כל כך מעמיק כמו זה של דורון אבל ננסה את המיטב. השבוע נטוס דרומה לכיוון תימן לשדה התעופה הבין לאומי עדן (OYAA). השדה הקטן ממוקם בגובהה 7 רגל בלבד ויש בו מסלול בודד http://en.wikipedia.org/wiki/Aden_International_Airport נמריא מנמל התעופה הבינלאומי (OEJN) על שם המלך עבדול עאזיז בג'דה. אם לא יהיה פיקוח, נמריא ממסלול 34C. לפי תנאי מזג האויר בשטח נחליט על שינוי מסלול אם יהיה צורך. בעדן ננחת על מסלול 08 אם לא יהיה פיקוח ותנאי הרוח יאפשרו זאת. מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky). הנתיב המתוכנן מאט ארוך מהרגיל, אורכו כ-643 מייל: OEJN SID SAMIR R776 DANAK B413 TAZ STAR OYAA הנתיב זמין להורדה מ VROUTE סינרים ל-OEJN: FS9: http://library.avsim.net/sendfile.php?L ... DLID=38753 או http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=70072 FSX: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=118255 (AFCAD2 בלבד) http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=123847 סינרי חינם ל OYAA FS9 http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=113405 FSX http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=123847 דפיות (חובה!): OEJN: http://www.sa-ivao.net/downloads/charts ... irport.ra OYAA מודה שלא מצאתי.. אם למישהו יש קישור ל CHART ל OYAA מוזמן לצרף. המראה ראשונה כרגיל ב 21:30. להתראות ביום חמישי.
AaronDagan פורסם דצמבר 24, 2009 דיווח פורסם דצמבר 24, 2009 היי, יש לי סט דפיות של OYAA. אתמול ציינתי זאת ומישהו "טרח" למחוק מסיבה לא ברורה. צור קשר לדו"אל הפרטי שלי או תן לי כתובת דו"אל שלך ואשמח לעזור לך.
4x-dor פורסם דצמבר 24, 2009 מחבר דיווח פורסם דצמבר 24, 2009 תודה רבה לאהרון! מצ"ב קישור להורדת הדפיות ל OYAA http://dl.dropbox.com/u/3584458/OYAA.pdf להתראות בערב
Yakov Kraus פורסם דצמבר 25, 2009 דיווח פורסם דצמבר 25, 2009 הטיסה הסתיימה באסון הנתיב היה די פשוט מזג אויר מעולה ] המטוס בואינג 727-100 של ארקיע - תצורת צביעה של שנות השבעים - איזה מטוס יפה [/url ] תקלות ראשונות 1.בגלל האיחור ביציאה בהמראה לא הדלקנו אורות המראה לא הדלקנו STROBE המראנו רק עם אורות הסעה הPSPASSENGER יהרוג אותנו 2. לאחר ההמראה מד המהירות חוזר לאפס הצוות מחפש את הבעייה בהתחלה הוא חושב שאולי זה בעייה בהגדרות הסימולטור לבסוף נזכר שלא פתח את חימום צינור הפיטו בOVERHEAD לאחר כשלוש דקות חזר המד מהירות לפעול - מהירות 150 גובה 28000 1. INS מספר 2 לא מצליח להתכייל - הוחלט לטוס עם INS 1 בלבד בערך בנקודות 3-4 נכבה הINS ממשיכים לטוס עם VOR [/url ] אמרנו לכם איזה מטוס יפה בעקבות האיחורים הגברנו מהירות ל .86 מאך אבל עדיין AIZ151 מזדנב מאחור אמרנו לכם איזה מטוס יפה עכשו העניינים התחילו להיות מכוערים 1. צפירה מורטת עצבים הצוות מנסה לכבות את צופר הדיחוס - ללא הצלחה נורת אזהרה של המנוע דולקת מנוע מספר שלוש לא עובד מנסים להדליק אבל ללא הצלחה עד סוף הטיסה מנוע שלוש לא עובד 2. ממשיכים לטוס עם שני מנועים מכיוון שאנו מתחילים שלב הנמכה אין בעיית מהירות בגלל נסיונות ההנעה מתקרבים לשדה גבוהים עושים הקפה להקטנת גובה ואז שני המנועים האחרים נכבים בעקבות עצה בקשר מנסים לבדוק אולי חסר דלק - צגי הכמות כבויים נכנסים לסימולטור לבדוק דלק PSPASSENGER מזהיר כי אם עושים את זה אז זה רמאות והוא מתנתק. שיתנתק מה יש להפסיד בין כך ובין כך מתרסקים יש מספיק דלק מדליק APU שני המנועים נדלקים בגובה 3000 רגל לקח - הגנרטור היה מחובר למנוע מספר שלוש וכאשר זה כבה לא הגיע חשמל למשאבות 3. נחיתה - בגובה 300 רגל נתקנו טיס אוטומטי המטוס מושך ימינה - עומדים לפספס את המסלול - הולכים סביב 4. נסיון נחיתה נוסף ידני גובה 300 המטוס שוב פונה ימינה מצליח להשתלט אבל המהירות ירדת המטוס לא מגיב למצערת המטוס מתרסק 100 מטר מהמסלול אני יעשה טיסת מבדק אם נחיתה על שני מנועים גורמת לכך או מצערת לא מאוזנת עדיין אני לא יודע למה נכבה המנוע השלישי - אולי בגלל שטסנו .86 מאך במקום .78 לא יודע למה התקלות בINS בכל אופן טיסות הTFC מענינות מטיסה לטיסה