עבור לתוכן
Alon Abelson

יום שלישי 29/12- לסגור עשור עם כבוד!!

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

קודם כל תודה לכל הפקחים שהציגו פיקוח מלא בכל הארץ.

אתמול קיבלנו פיקוח של תל אביב, דרום, פלוטו, גישה, מגדל בן גוריון וקרקע.

(רן פינקלס, רב"ש, קרבלון, בן בצלאל, וגוטליב)

תודה לכל הטייסים שהראו פעילות ממש יפה שהינה במגמת עליה ביחס לימים האחרונים.

מחר יחכו לכם על העמדות:

רן פינקלס - פיקוח תל אביב 20:00-23:00

אלון אבלסון - פלוטו 20:00-23:00

בן בצלאל - מגדל בן גוריון 20:00-23:00

פקחים נוספים שרוצים להצטרף מוזמנים לקחת חלק.

טייסים נשארו עוד יומים לסוף שנה ואנחנו בשיא הפרוייקט הקטן שלנו.

מקווים לראות אותכם.

שנה טובה לכולם. :drinking:

פורסם

יישר כוח לפקחים שעולים ולאבלסון שמוביל את הנושא!

וברוח הדברים והעשייה, הנה ציטוט יפה שנשלח במייל במסגרת אחד הפרוייקטים של האוניברסיטה.

"לעולם אל תטיל ספק בכך שקבוצת אנשים קטנה, מתחשבת, מחויבת של

אזרחים יכולה לשנות את העולם.

זוהי הדרך היחידה בה השתנה העולם עד היום"

(מרגרט מיד)

פורסם
יישר כוח לפקחים שעולים ולאבלסון שמוביל את הנושא!

וברוח הדברים והעשייה, הנה ציטוט יפה שנשלח במייל במסגרת אחד הפרוייקטים של האוניברסיטה.

"לעולם אל תטיל ספק בכך שקבוצת אנשים קטנה, מתחשבת, מחויבת של

אזרחים יכולה לשנות את העולם.

זוהי הדרך היחידה בה השתנה העולם עד היום"

(מרגרט מיד)

חזק ואמץ !!

פורסם

מצטרף לתודות קודמי, בהצדעה מוחלטת לכל הפקחים שמשקיעים מזמנם לאפשר את הפעילות בכלל ובימים האחרונים בפרט.

כטירון בתחום (בפתחו של קורס 18) אני בהחלט סבור שרצף הפיקוח האחרון הוא כמאין Boost רציני מבחינת רכישת מיומניות ושליטה בתחום וללא ספק מייצר עידוד נרחב בקרב חברים חדשים בקהילה.

לאחר שקראתי את מירב הנהלים הרלוונטיים של החטיבה בנושא הדרכת טייסים צעירים, אני מעוניין לקבל הסבר לשאלתי:

כיצד עלי לנהוג כאשר אני מעוניין לבצע הקפות תרגול בשדה דב בהיעדר פיקוח מקומי ואו גישה בן-גוריון?

כפי שמצוין בנוהל מרכז מידע לטייס (פרק 4 סעיף יא') "במהלך טיסה בה אין פיקוח פעיל בגזרה, על הטייס להאזין ברצף לערוץ יוניקום בתדר 122.8 (Unicom)"

כלומר ע"פ הבנתי האם אני אמור לדווח על "עיוור"? ע"מ לעדכן את שאר הטייסים בסביבתי?

תודה למשיבים...

פורסם

אורן שלום, בתור חניך חדש בIFS אני בטוח שמצפה לך אחלה של קורס ובטוח שתהנה בו.

ולשאלתך במידה ואתה רוצה להקיף בש"ד ומגדל ש"ד או גישה לא מחוברים, אתה מתקשר עם פיקוח תל אביב כפי שמצוין במדריך שיעור 2 קורס טיס פרטי של IFS (עמ' 4): http://www.ifschool.net/fs/course10pdf/lesson2.pdf

במידה שאין בכלל פיקוח, הדיווח ביוניקום יעשה בעיקר בטקסט באיזור עמוס (למשל שדה דב) ובו אתה מדווח מה שאתה מדווח לפקח, רק שאתה לא מקבל תשובה ואתה מחליט לעצמך לאן אתה ממשיך. בנוגע לקול, אותו דבר, אתה מדווח לפקח כרגיל למשל" CGO עם הרוח 800 למסלול 03 בש"ד נכנס פיינל" ואז שאתה בפיינל אתה מדווח "CGO פיינל 03 בש"ד לנחיתה\לנגיעה".

בהצלחה :)

פורסם

חברים אני טסתי מידי ערב .כל הכבוד לכל הפקחים וכמובן ליוזם הרעיון אלון אבל אני חש אכזבה מהטייסים שהפגינו נוכחות דלה ביותר.

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם

אמצע שבוע בערב, אני לא מצפה לעומס רב מידי.

נ.ב. מקווה שתחקרת את הארוע החמור שהיתה מעורב בו אתמול.

שמעתי שבלומנקרנץ כבר כתב עליך במהדורת הערב עם עוד אסון נמנע ...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...