עבור לתוכן
Amir Paz

חיל האוויר הווירטואלי

Recommended Posts

פורסם

בשעה טובה ואחרי מאמצים רבים יוצא חיל האוויר הווירטואלי בכוח מלא לגיוס רחב של אנשים.

דחיפת חיל האוויר הווירטואלי החלה לפני יותר משנה ע"י עופר בן פרץ והמשיכה לידיו של איתי חריט - תודה לכם!

נכון להיום יש לחיל האוויר הווירטואלי אישור רשמי מרשת VATSIM להפעיל פעילות צבאית ברשת.

זה הזמן להצטרף חברים!

תפקידים זמינים:

-אנשי צוות אוויר לכלל הטייסות הקיימות נכון להיום (קרב,תובלה,קלים)

-אנשים למערך הטכני - בוני אתרים,בוני סינרים, בוני סקטורים לתוכנות פיקוח, אנשי אמל"ח (איתור ומיסוד של אפקטים התורמים לפעילות, דוגמא: אפקט טילים)

-טבחים :lol:

כל המעוניין מתבקש לשלוח לי מייל עם הפרטים הבאים:

כותרת למייל - מלשב

שם מלא

גיל

ספר על הנסיון התעופתי שלך!

לאיזו טייסת אתה מעוניין להצטרף?

שלח את הפרטים למייל הבא:

idantr@yahoo.com

אז מה יש לחיל האוויר נכון להיום:

-פורום פנימי ב VATIL

-אתר שנמצא בפיתוח וכרגע יש שלד ראשוני (תודה עיט!)

http://www.ait-aviation.org/vIAF/index.php

-תדריכי טיסה מלאים לכלל פעילות החיל - תודה ענקית לחריט על הדחיפה!

--------------------------------------------------------------

בעתיד המאוד קרוב יצטרפו אלינו מספר אנשי מפתח רציניים ביותר:

אוהד שלו, עומרי סודרי, שחר שירטו

טייסת מסוקים עדיין בשלבי הקמה, גם היא תצטרף ממש בקרוב!

צוות החיל נכון לשעה זו:

אמיר פז - מח"א

תא"ל איציק בקשי - רמ"ט (ראש המטה)

--------------------------

סא"ל ברק זוהר - מפקד טייסת קרב

רס" ן רז פרינץ - סמ"ט א - קרב

סרן יובל שטרק - סמ"ט ב - קרב

-------------------------

סא"ל ירדן שלוי - מפקד טייסת תובלה

רס"ן עידן טראוב - סמ"ט א תובלה

------------------------

סא"ל בר רודי - מפקד טייסת קלה

רס"ן עידו רהב - סמ"ט טייסת קלה

-----------------------

סא"ל שובל כהן - מפקד יחידת בינוי וסינרים 409.

רס"ן אביב קרבל - סגן מפקד יחידת בינוי

סא"ל דוד בן דוד - מפקד גף תקשוב - מנהל אתר

--------------------------------------------------------

מילואים:

האלוף איתי חריט - מבצע מילואים בטייסת קרב.

אל"מ מיקי ליפ - מבצע מילואים בטייסת קרב.

אל"מ רן פינקלס - מבצע מילואים בטייסת קרב.

אל"מ איתי ארנון - מבצע מילואים בטייסת קרב.

--------------------------------------------------------

אני משאיר את המשך ההודעה להצגת טייסות החיל!

--------------------------------------------------------

טייסת הקלים הראשונה!

משימות הטייסת:

-איתור מפגעים ודיווח ליחידת הבקרה.

-סיוע למשטרת ישראל באיתור מבריחי סמים.

-תובלות בין בסיסים

-צילומי אוויר

מטוסי טייסת התעופה הקלה הינם:

סנונית - Grob 120 , בסימולטור אין Grob 120 לכן אנחנו משתמשים בLancair 2000

חופית - Ratheon/Beechcraft Bonanza A36

Cessna 206

Piper PA-18 Super Cub

BN-2 Islander

מטוסים עתידיים:

Pilatus PC-6

מודלים קיימים:

לסנונית קיים מודל חינמי שמתאים גם לFSX וגם ל2004. הפאנל בX עושה קצת בעיות וזה בטיפול.

BN-2 Islander-קיימים מודלים בחינם לFSX ולFS9. מודלים מהאתר של תומר חיים

Cessna 206 - קיימים מודלים בחינם לX ול2004. עוד לא נבדקו. מודל קיים בתשלום : Carenado

Piper Super Cub - כרגע קיים ל2004 ויכול לעבוד על X. עוד לא נבדק. מודל קיים בתשלום: Aerosoft - FS2004, FsAddon - FSX

חופית - קיים חינמי ל2004 שכנראה עובד על X והוא נמצא באבסים שכרגע לא פעיל. מודל בתשלום: Dreamfleet.

-------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------

טייסת הקרב הראשונה!

ברוכים הבאים לטייסת הקרב!!!

הטייסת באה לדמות פעילות של כלל טייסות הקרב בחיל. המטוסים הפעילים: F15, F16 (על סוגיהם). בנוסף, ניתן לפעול עם כל מטוס היסטורי שפעל אי פעם בטייסות הקרב של החיל, לדוגמא: מוסטנג, ספיטפייר, מטאור, אורגן, מיסטר, ס.מיסטר, מיראז', פאנטום, נשר, כפיר, ועוד. כל מטוס ששירת בחיל כמטוס קרב מקומו כאן בטייסת.

מטרת הטייסת!

דימוי טיסה קרבית תחת קורת חיל האוויר הישראלי, ברשת VATSIM

דרכי פעולה!

-אימונים תמידים של טייסי הקרב לצורך הכשרות, ריענונים ושיפור כושר הטיסה של כל טייס באשר הוא.

-כוננות מסביב לשעון בכל אחת מטייסות הקרב השונות בחייל בתחלופה יומית.

-אימוני טיסות קרב אוויר אוויר וטיסות אוויר קרקע.

-טיסות מבנה בכל הסוגים הקיימים בחייל וביצוע של תדלוקים אוויריים.

-פטרולים בשמי ישראל בגזרות המדינה.

-צבירת שעות טיסה תוך מתן מס' אפשרויות קידום בטייסת.

-ליווי מטוסי החייל וישראל בתיאום עם כל הגורמים הרלוונטים.

מנהלת הטייסת!

-עידכונים ושינויים בנוגע למהלך התקין של הטייסת באחריות מפקד הטייסת.

-משימות, גיחות, הזנקות ופטרולים מנוהלים ע''י מפקד הטייסת ובמקרים מיוחדים ע''י הסמ''ט ודרג בכיר.

-האירגון השותף והביצוע מתבצעים ע''י כל חברי הטייסת באשר הם.

-שלבי ההדרכה ע''פ תוכנית ההדרכה מתבצעים ע''י מדריכי הטייסת והמפקדים.

-קבלת החניכים החדשים לטייסת תתבצע ע''י המפקדים והדרג הבכיר בטייסת בוועדה המתאימה לנושא.

-במבנה- מעבר הנהלים, חריגה מגבולות, דיווחי חובה, הוראות, ופיקוד המבנה- כולם באחריות מוביל המבנה שהוסמך לכך.

מבנים ומשימות מיוחדות!

הטייסת מבצעת מבנים ומשימות מיוחדות ברשת וואטסים העולמית.

מערך הטייסת יבצע משימות מיוחדות שיאושרו ע''י הגורמים הנוגעים לבקשה, באופן ייחודי בהחלט.

למרות אופן העבודה של הסימולטור כסימולטור אזרחי שאינו נותן ליירט באמת, או להפציץ, הטייסת מתאמנת באופן כמעט אמיתי גם בלי חימוש חם, ומגיעה לעוצמות מרשימות ביותר.

המשימות המיוחדות יבוצעו ע''פ דרג בטייסת מהגבוה לנמוך.

מוביל מבנה מוסמך בלבד, הוא אחראי על כל טייסי המבנה לגבי כל מעבר נהלים, חריגה מגבולות וכד' אחריות על מוביל המבנה. חובת שאר טייסי המבנה להיות קשובים להוראות המוביל.

ליווי מטוסים אזרחיים: מותר מטוס יחיד או מבנה צבאיים ללוות מטוס אזרחי, בכפוף לכל שאר מגבלות המבנה ובנוסף חייב להיות אישור באופן אישי מפורש מהטייס המפקד בכלי הטייס האזרחי שמקבל ליווי, וכן אם מחובר, אז גם הבקר המרחבי באותו אזור.

הטייסת מפעילה את מטוס ההדרכה, CM.170 פוגה מגיסטר; או צוקית בשמו העברי, הוא מטוס אימונים סילוני דו-מנועי, דו-מושבי, מתוצרת חברת פוגה הצרפתית. ייצורו החל בשנת 1952.

F-16: בדגמי A/B ("נץ"), בדגמי C/D ("ברק"), וכן בדגם F-16I ("סופה") המתקדם ביותר. כיום, זהו עמוד השידרה של חיל האוויר הישראלי.

מטוסי קרב מסוג lockheed martin - F-16A (נץ) חד מושבי

lockheed martin - F-16B - (נץ) דו מושבי

lockheed martin - F-16C - (ברק) חד מושבי

lockheed martin - F-16D - (ברק) דו מושבי

lockheed martin - F-16i sufa - (סופה) דו מושבי

F-15: בדגמי A/B/C/D ("בז משופר"), וכן בדגם F-15I ("רעם") המתקדם ביותר. מטוס הקרב הגדול ביותר בחיל האוויר הישראלי, בעל כושר נשיאה גבוה ושרידות גבוהה מאוד.

מעוניינים לראות איך זה נראה אצלנו בסימולטור...?

בבקשה!

62203049.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

טייסת התובלה הראשונה !

ברוכים הבאים לטייסת תובלה

טייסת תובלה מפעילה מטוסי קרנף Hercules Lockheed Martin C-130

ומטוסי צופית Beechcraft B200

ייעוד ומטרות הטייסת:

לספק תובלה מהירה, חסכונית ובטוחה של חיילים וציוד בכל מקום, בכל שעה ובכל תנאי מזג האוויר, לטובת פעילות צה"ל ולטובת בטחון מדינת ישראל.

קבלת טייסים לטייסת תובלה:

דרישות קבלה:

-מעבר קורס CVFR בסיסי בבית הספר לטיסה IFS (קבלה לטייסת ללא מבחן).

או

- נסיון טיסה ברשת של כ- 30 שעות טיסה לפחות.

-ידע בסיסי בטיסות בתנאי מכשירים (IFR)

- מעבר מבחן קבלה בסיסי (מורכב משאלות על מצבי טיסה, מושגים בסיסיים בתעופה ועוד).

- טיסת סינון:

1. אם לטייס יש רקע ידוע (מדריך / מתרגל בIFS, טייס בחברת תעופה, וכד'), יש לפטור אותו מטיסת סינון.

2. אם הטייס הוא מטייסת תעופה קלה\קרב, יש לפטור אותו מטיסת סינון.

אופי טיסת הסינון:

התחברות לרשת עם הקרנף,

המראה במבנה, ביצוע תמרונים פשוטים של פניות, טיפוס הנמכה, האטה, האצה וכד'.

כניסה ויציאה מבסיסים, המראות, נחיתות והזדקרויות.

הדרכה:

אדם שרוצה לטוס בטייסת תובלה באופן מבצעי ושוטף,

נדרש לעבור הדרכה ואימונים בטייסת, הכוללים קריאת ספרות הנוגעת לסוג המטוס

ואופן פעולתו ותפעולו, וכללי התנהלות ברשת עם סוג המטוס ובסוג הטיסה.

לאחר שאותו אדם יעבור את תקופת ההדרכה והאימונים, ייבחן ע"י סמ"ט או מ"ט , על מנת שיוכל להתחיל את פעילותו השוטפת כאיש צוות אוויר.

אופי פעילות הטייסת:

- הובלה, הצנחה והטלה של מטענים.

- ליווי מבצעי באימונים / תרגילים.

- מתן תדלוק אווירי למטוסים ומסוקים.

- העברת כלי טיס.

- פעולות ביטחון שדה הכוללות סיורים ופטרולים באזורים מוגדרים.

- תובלת חיילים בין בסיסים.

- תובלת אח"מים.

- תרחישים מיוחדים.

- תובלת חיילים לשטח הקרב / התרגיל.

----------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------

נתראה בחדר התדריכים!

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...