עבור לתוכן
4x-dor

TFC השבועי 7.1.2010 טסים לקטוף פרח חדש

Recommended Posts

פורסם

שלום לכל חברי המועדון ולכל מי שרוצה להצטרך.

בשם דורון, מצ"ב התדריך השבועי

אחרי שבועיים בעדן, בהם אני לפחות אכלתי מלווח בכמויות לא הגיוניות, נפנה לכיוון דרום מערב, לאדיס אבבה ("פרח חדש") לנמל התעופה (Bole International (HAAB שבאתיופיה

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7% ... 7%91%D7%94

הנתיב: OYAA SID KATAN B535 GWZ STAR HAAB

אורך הנתיב 440 מייל

הנתיב זמין להורדה מ VROUTE

אם לא יהיה פיקוח ומזג האויר יאפשר זאת, נמריא ממסלול 26 ב OYAA וננחת על 25L ב HAAB.

סינרי חינם ל OYAA

FS9

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=113405

FSX

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=123847

סינרי חינם ל HAAB

FS9

http://www.mstrain.org/fs2000/addons/add.zip

FSX

http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=140854

דפיות:

OYAA

http://dl.dropbox.com/u/3584458/OYAA.pdf

HAAB

http://www.airalandalus.org/vueltas/neg ... s/HAAB.pdf

ממראים ב 21:30 כרגיל. להתראות ביום חמישי

פורסם

כהכנה לטיסה הסתכלתי במפות ה STAR ובתכנית הטיסה.

הנקודה האחרונה שלנו בנתיב היא GWZ, שזה ה VOR בקרבת השדה.

אין STAR שמתחיל ב GWZ, אלה ב ASLOE, נקודה אחת לפני GWZ.

נכנסתי ל FMS והעלתי תכנית טיסה.

יש אפשרות לבצע גישה לנחיתה על 25L כאשר ה TRANSION הוא GWZ (ללא STAR), או לחילופין לבצע STAR בשם ASLO1B, ו"לדלג" על GWZ (שזה בפועל די דומה לגישה ללא ה STAR)

נהוג להגיע לגישה גם ללא STAR?

פורסם
כהכנה לטיסה הסתכלתי במפות ה STAR ובתכנית הטיסה.

הנקודה האחרונה שלנו בנתיב היא GWZ, שזה ה VOR בקרבת השדה.

אין STAR שמתחיל ב GWZ, אלה ב ASLOE, נקודה אחת לפני GWZ.

נכנסתי ל FMS והעלתי תכנית טיסה.

יש אפשרות לבצע גישה לנחיתה על 25L כאשר ה TRANSION הוא GWZ (ללא STAR), או לחילופין לבצע STAR בשם ASLO1B, ו"לדלג" על GWZ (שזה בפועל די דומה לגישה ללא ה STAR)

נהוג להגיע לגישה גם ללא STAR?

היי, דור,

קודם כל, תודות על התדריך. שאפו !!!

שנית, ה-VOR תחת הקוד GWZ הוא של אדיס ולא של השדה

שלישית, ה-STAR שנקרא ASOLE1B מביא אותך למסלול 25L כמעט בגישה ישירה שזה בסדר

רביעית, אם אתה מתעקש ללכת ה-VOR כנקודה אחרונה לפני ה-STAR , הבט בדפית 11-2 רק

שים לב מאד לגובה ההרים האיזור.

חמישית, אתה כמפקד המטוס ואחראי לשלום הנוסעים והצוות, יכול וחייב לבצע כל פעולה שנראת לך

חיונית וחשובה מספיק כדי להביא את המטוס לנחיתה בדרך הבטוחה ביותר.

להשמע.

פורסם

תודה

ראשית כתבתי שה VOR בקרבת השדה :-)

שנית השאלה הייתה יותר עקרונית.

האם לפי תכנית הטיסה אנחנו אמורים/נדרשים לעבור מעל ה VOR של GWS?

אני אנסח אחרת..

האם עלינו לשלוח בכלל מההתחלה את GWS בתכנית הטיסה?

פורסם

היי,

ה-VOR שנקרא GWZ לא כלול בתוך תכנית ה-STAR שציינת למעלה.

לכן יש לך שתי אופציות:

1. להכניס את ה-ASOLE1B ל-FMS ולתת לו לתכנת את הגישה. שים לב למהירויות.

2. לשבץ את ה-VOR ידנית בתוך תכנית הגישה לנחיתה אחרי הנקודה AB001 , ומשם לטוס ידנית

בדיוק עפ"י הדפית 11-2, תוך שמירה קפדנית על כיוון, גובה (!!!) ומהירות אויר..

אני מעדיף את הגישה השניה אלא אם אתה רוצה לאפשר למערכת לשלוט במטוס

יחד עם נחיתה אוטומטית וכו. וזה כמובן בסדר גמור.

לשיקולך ובחירתך.

פורסם

גם היום הייתה לי טיסה מעניינת

אחרי שהעלתי נוסעים כיילתי והצבתי נתונים בILS התנעתי - שלוש רבעי שעת עבודה

משהוא התנגש בי

בום

והיתי צריך להתחיל הכל מהתחלה

לקח - לנטרל בFSFAX את האופציה של התנגשות

סוף סןף טסים

51240129.jpgw1279.png

בעייה

INS עובד על בטריה לא מצליח לעבוד עם החשמל של המטוס

עוד מעט יכבה

קראתי את כל הפורומים - עוד לא מצאתי פתרון

98881264.jpgw1510.png

מעל ג'יבוטי

23654831.jpgw1277.png

כאשר יגורתי INS כבה טסים עם הVOR לפי הנתיב בFS9

23505057.jpgw1493.png

אני יפה

50660658.jpgw1279.png

זה באמת קצת מרגיז

בשלב הזה הסימולטור נתקע

סתם נתקע

כמו משה שראה את הארץ המובטחת ואליה לא הגיע

58588210.jpgw1276.png

מה לעשות שאני אוהב את המטוס הזה?

פורסם

יעקב קראוס, ידידי,

אני מסיר בפניך את הכובע על ההתמדה, המוטיבציה ללא תנאי והרצון ללמוד ולהתמקצע בכל מחיר.

אתה יכול מבחינתי לשמש כסמן ימני לכל דור הצעירים, כדי שיילמדו ממך מה פירוש "תחביב"....כל הכבוד !!!!

שאפו גדול !!!

ועוד משהו: אני מסכים שהמטוס מדהים בעיצוב (נעזוב את הלוגו של ארקיע לרגע...) אבל תחכום היתר

של המערכות (הלא מודרניות במיוחד) לפעמים פוגם בהנאה מהטיסה....

תמשיך להנות ככל שתחפוץ ותביא תמונות......

שבת שלום.

פורסם

יעקב,

אין לי אלא להצטרף לאהרון. בהחלט ח"ח על ההתמדה.

אני רוצה לחזק אותך, ולספר לך שההתמדה בד"כ משתלמת, ואין לי ספק שכל נושאי התפעול יפתרו. גם אני, לקחתי על עצמי ללמוד "עוף מוזר", את ה MADDOG, כי רציתי מטוס קטן יותר מה 767, לטווחים הקצרים/בינוניים, שטס על FSX. המטוס מורכב מאד, אנדרויגונוס אמיתי שרוכב על התפר בין הקוקפיטים האנאלוגיים לקוקפיטי הזכוכית. גם ההגיון התפעולי שלו, שונה מאד מזה של בואינג. מה אגיד לך, אכלתי הרבה מאד חצץ איתו. תופעות כפי שאתה מתאר היו לחם חוקי, ואילצו אותי לשוב ולנבור בקרביו של התיעוד. אחרי לא מעט טיסות מתסכלות, לאט לאט דברים החלו להתיישר. אני עדיין חווה פה ושם צרות מצרות שונות, אבל בסה"כ, אני מתחיל להרגיש שאני שולט בו ולא הוא בי.

אני סבור שתפעול מטוס מורכב, במיוחד עם מערכות ישנות, הוא אתגר אמיתי. אל תוותר....

בהצלחה ושבת שלום,

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...