4x-dor פורסם ינואר 4, 2010 דיווח פורסם ינואר 4, 2010 שלום לכל חברי המועדון ולכל מי שרוצה להצטרך. בשם דורון, מצ"ב התדריך השבועי אחרי שבועיים בעדן, בהם אני לפחות אכלתי מלווח בכמויות לא הגיוניות, נפנה לכיוון דרום מערב, לאדיס אבבה ("פרח חדש") לנמל התעופה (Bole International (HAAB שבאתיופיה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7% ... 7%91%D7%94 הנתיב: OYAA SID KATAN B535 GWZ STAR HAAB אורך הנתיב 440 מייל הנתיב זמין להורדה מ VROUTE אם לא יהיה פיקוח ומזג האויר יאפשר זאת, נמריא ממסלול 26 ב OYAA וננחת על 25L ב HAAB. סינרי חינם ל OYAA FS9 http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=113405 FSX http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=123847 סינרי חינם ל HAAB FS9 http://www.mstrain.org/fs2000/addons/add.zip FSX http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=140854 דפיות: OYAA http://dl.dropbox.com/u/3584458/OYAA.pdf HAAB http://www.airalandalus.org/vueltas/neg ... s/HAAB.pdf ממראים ב 21:30 כרגיל. להתראות ביום חמישי
Doron_Angel פורסם ינואר 4, 2010 דיווח פורסם ינואר 4, 2010 תודה לדור על הסיוע ובנית התדריך. נתראה ביום חמישי. בברכה,
4x-dor פורסם ינואר 6, 2010 מחבר דיווח פורסם ינואר 6, 2010 כהכנה לטיסה הסתכלתי במפות ה STAR ובתכנית הטיסה. הנקודה האחרונה שלנו בנתיב היא GWZ, שזה ה VOR בקרבת השדה. אין STAR שמתחיל ב GWZ, אלה ב ASLOE, נקודה אחת לפני GWZ. נכנסתי ל FMS והעלתי תכנית טיסה. יש אפשרות לבצע גישה לנחיתה על 25L כאשר ה TRANSION הוא GWZ (ללא STAR), או לחילופין לבצע STAR בשם ASLO1B, ו"לדלג" על GWZ (שזה בפועל די דומה לגישה ללא ה STAR) נהוג להגיע לגישה גם ללא STAR?
AaronDagan פורסם ינואר 6, 2010 דיווח פורסם ינואר 6, 2010 כהכנה לטיסה הסתכלתי במפות ה STAR ובתכנית הטיסה.הנקודה האחרונה שלנו בנתיב היא GWZ, שזה ה VOR בקרבת השדה. אין STAR שמתחיל ב GWZ, אלה ב ASLOE, נקודה אחת לפני GWZ. נכנסתי ל FMS והעלתי תכנית טיסה. יש אפשרות לבצע גישה לנחיתה על 25L כאשר ה TRANSION הוא GWZ (ללא STAR), או לחילופין לבצע STAR בשם ASLO1B, ו"לדלג" על GWZ (שזה בפועל די דומה לגישה ללא ה STAR) נהוג להגיע לגישה גם ללא STAR? היי, דור, קודם כל, תודות על התדריך. שאפו !!! שנית, ה-VOR תחת הקוד GWZ הוא של אדיס ולא של השדה שלישית, ה-STAR שנקרא ASOLE1B מביא אותך למסלול 25L כמעט בגישה ישירה שזה בסדר רביעית, אם אתה מתעקש ללכת ה-VOR כנקודה אחרונה לפני ה-STAR , הבט בדפית 11-2 רק שים לב מאד לגובה ההרים האיזור. חמישית, אתה כמפקד המטוס ואחראי לשלום הנוסעים והצוות, יכול וחייב לבצע כל פעולה שנראת לך חיונית וחשובה מספיק כדי להביא את המטוס לנחיתה בדרך הבטוחה ביותר. להשמע.
4x-dor פורסם ינואר 6, 2010 מחבר דיווח פורסם ינואר 6, 2010 תודה ראשית כתבתי שה VOR בקרבת השדה :-) שנית השאלה הייתה יותר עקרונית. האם לפי תכנית הטיסה אנחנו אמורים/נדרשים לעבור מעל ה VOR של GWS? אני אנסח אחרת.. האם עלינו לשלוח בכלל מההתחלה את GWS בתכנית הטיסה?
AaronDagan פורסם ינואר 6, 2010 דיווח פורסם ינואר 6, 2010 היי, ה-VOR שנקרא GWZ לא כלול בתוך תכנית ה-STAR שציינת למעלה. לכן יש לך שתי אופציות: 1. להכניס את ה-ASOLE1B ל-FMS ולתת לו לתכנת את הגישה. שים לב למהירויות. 2. לשבץ את ה-VOR ידנית בתוך תכנית הגישה לנחיתה אחרי הנקודה AB001 , ומשם לטוס ידנית בדיוק עפ"י הדפית 11-2, תוך שמירה קפדנית על כיוון, גובה (!!!) ומהירות אויר.. אני מעדיף את הגישה השניה אלא אם אתה רוצה לאפשר למערכת לשלוט במטוס יחד עם נחיתה אוטומטית וכו. וזה כמובן בסדר גמור. לשיקולך ובחירתך.
Yakov Kraus פורסם ינואר 7, 2010 דיווח פורסם ינואר 7, 2010 הנתיב השדה בעדן גן עדן הנמל בג'בוטי השדה באדס אבבא הטרמינל פה נעשה סוף סוף קניות
Yakov Kraus פורסם ינואר 7, 2010 דיווח פורסם ינואר 7, 2010 גם היום הייתה לי טיסה מעניינת אחרי שהעלתי נוסעים כיילתי והצבתי נתונים בILS התנעתי - שלוש רבעי שעת עבודה משהוא התנגש בי בום והיתי צריך להתחיל הכל מהתחלה לקח - לנטרל בFSFAX את האופציה של התנגשות סוף סןף טסים בעייה INS עובד על בטריה לא מצליח לעבוד עם החשמל של המטוס עוד מעט יכבה קראתי את כל הפורומים - עוד לא מצאתי פתרון מעל ג'יבוטי כאשר יגורתי INS כבה טסים עם הVOR לפי הנתיב בFS9 אני יפה זה באמת קצת מרגיז בשלב הזה הסימולטור נתקע סתם נתקע כמו משה שראה את הארץ המובטחת ואליה לא הגיע מה לעשות שאני אוהב את המטוס הזה?
AaronDagan פורסם ינואר 8, 2010 דיווח פורסם ינואר 8, 2010 יעקב קראוס, ידידי, אני מסיר בפניך את הכובע על ההתמדה, המוטיבציה ללא תנאי והרצון ללמוד ולהתמקצע בכל מחיר. אתה יכול מבחינתי לשמש כסמן ימני לכל דור הצעירים, כדי שיילמדו ממך מה פירוש "תחביב"....כל הכבוד !!!! שאפו גדול !!! ועוד משהו: אני מסכים שהמטוס מדהים בעיצוב (נעזוב את הלוגו של ארקיע לרגע...) אבל תחכום היתר של המערכות (הלא מודרניות במיוחד) לפעמים פוגם בהנאה מהטיסה.... תמשיך להנות ככל שתחפוץ ותביא תמונות...... שבת שלום.
Amon Schneider פורסם ינואר 8, 2010 דיווח פורסם ינואר 8, 2010 יעקב, אין לי אלא להצטרף לאהרון. בהחלט ח"ח על ההתמדה. אני רוצה לחזק אותך, ולספר לך שההתמדה בד"כ משתלמת, ואין לי ספק שכל נושאי התפעול יפתרו. גם אני, לקחתי על עצמי ללמוד "עוף מוזר", את ה MADDOG, כי רציתי מטוס קטן יותר מה 767, לטווחים הקצרים/בינוניים, שטס על FSX. המטוס מורכב מאד, אנדרויגונוס אמיתי שרוכב על התפר בין הקוקפיטים האנאלוגיים לקוקפיטי הזכוכית. גם ההגיון התפעולי שלו, שונה מאד מזה של בואינג. מה אגיד לך, אכלתי הרבה מאד חצץ איתו. תופעות כפי שאתה מתאר היו לחם חוקי, ואילצו אותי לשוב ולנבור בקרביו של התיעוד. אחרי לא מעט טיסות מתסכלות, לאט לאט דברים החלו להתיישר. אני עדיין חווה פה ושם צרות מצרות שונות, אבל בסה"כ, אני מתחיל להרגיש שאני שולט בו ולא הוא בי. אני סבור שתפעול מטוס מורכב, במיוחד עם מערכות ישנות, הוא אתגר אמיתי. אל תוותר.... בהצלחה ושבת שלום,