עבור לתוכן
Doron_Angel

TFC השבועי 14.01.10 - ביבשת השחורה למדינתו של ג'ומו קני(ת)ה

Recommended Posts

פורסם

ממשיכים מאדיס-אבבה שבאתיופיה דרומה אל בירת קניה, ניירובי http://en.wikipedia.org/wiki/Nairobi .

נמריא מאדיס מהשדה (HAAB) הבינלאומי http://en.wikipedia.org/wiki/Bole_International_Airport אל השדה הבינלאומי (HKJK) ע"ש ג'ומו קניתה, בניירובי: http://en.wikipedia.org/wiki/Jomo_Kenya ... al_Airport.

אם לא יהיה פיקוח, ההמראה מ-HAAB תתבצע אל מול הרוח על 07L או 25R. ברוח צולבת נמריא על 25R.

הנחיתה ב-HKJK אל מול הרוח על מסלול 06 או 24. ברוח צולבת ננחת על 06.

מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky).

הנתיב המתוכנן:

Sid SHALA G650 OKNET UG650 NAK

אורך הנתיב המתוכנן: כ-650 מייל ימי.

למצטרפים חדשים:

סינרים ל-HAAB:

חינמוני ל-FS9:

http://www.mstrain.org/fs2000/addons/add.zip

חינמוני ל-FSX:

http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=140854

סינרים ל-HKJK:

חינמוני ל-FS9:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=125473

חינמוני ל-FSX:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=138507

דפיות (חובה!):

HAAB:

http://www.airalandalus.org/vueltas/neg ... s/HAAB.pdf.

HKJK:

http://www.fly-sea.com/charts/HKJK.pdf .

המראה ראשונה כרגיל: 2130.

להת',

פורסם

סיור מקדים

הנתיב

90382194.jpg

זהירות גרוטאות בשדה באדיס אבבא

75853158.jpg

53266138.jpg

דקוטה אנדטה בכניסה

11101665.jpg

משרדי ארגון אפריקה - מפת אפריקה בשדרה

15447612.jpg

בדרך לקניה

42675078.jpg

VOR NAK פיספוס קטן

98245488.jpg

שדה התעופה בנירובי

46528528.jpg

הטרמינל

63282173.jpg

פה נישן בסוף השבוע

28748964.jpg

וכאן נשחק גולף

13919936.jpg

להתראות ביום חמישי

פורסם

לא נעים

שוב הטיסה לא הסתיימה בשלום

ועל כך בהמשך

המטוס האמיתי - נכון הוא יפה

15288114.jpg

19040320.jpg

הצביעה בסימולטור ממש דומה לתמונה אמיתית

51210480.jpg

בשבוע הקודם חקרתי את תקלת הINS ומצאתי שהאשם זה הפאנל SWITCH של SIATEK

שגורם לתקלות - לא הפעלתי אותו והמטוס התנהג יפה

96460450.jpg

INS עובד

96424073.jpg

במהלך הטיסה גיליתי בעיית דיחוס - נקרא בשבוע הבא את החומר במנואל ונשפר

79822663.jpg

התאונה

המטוס התייצב על ILS 06 של ניירובי וקיבל אישור נחיתה מהדליברי - זה הנוהל בקניה הדלברי נותן אישורי נחיתה

727 לא מבצע AUTOLAND על מנת לבצע נחיתה ידנית ניתקתי את הטייס האוטמטי

אבל ההגאים לא פעלו משכתי אותם בכל הכח למעלה אבל המטוס לא הגיב

חסר אונים צפיתי בו שוקע לפני תחילת המסלול ו - - בום

חקירת התאונה

מיד בדקתי את היוק בעזרת תוכנת FOXI היוק מתפקד מצויין

מרוב עצבים סגרתי את המחשב והלכתי לראות את הקרב על קרוסק בערוץ ההסטוריה

למחרת - היום יום שישי בדקתי את שרידי המטוס שנותר

נותרו היוק מהמצערות מהמטוס בדיוק באותו מצב של התאונה

וגיליתי שידית הספוילרים משוכה למטה

נחתתי עם הספולרים פתוחים

ה727 לא מאפשר זאת ואפילו יש אזעקה מעצבנת - שלא פעלה

טוב זה היה סיום עצוב של הטיסה הזאת

שבת שלום

פורסם

יעקב,

מצער, אך אל יאוש!

יש נוהל קבוע (מעולם התעופה האמיתי) להשאיר את היד על ידית הספוילרים כל עוד הם מופעלים.

אני סיגלתי את הנוהל לאחר שגם אני נכשלתי בנקודה כאובה זו. ממליץ לאמץ...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...