Doron_Angel פורסם ינואר 11, 2010 דיווח פורסם ינואר 11, 2010 ממשיכים מאדיס-אבבה שבאתיופיה דרומה אל בירת קניה, ניירובי http://en.wikipedia.org/wiki/Nairobi . נמריא מאדיס מהשדה (HAAB) הבינלאומי http://en.wikipedia.org/wiki/Bole_International_Airport אל השדה הבינלאומי (HKJK) ע"ש ג'ומו קניתה, בניירובי: http://en.wikipedia.org/wiki/Jomo_Kenya ... al_Airport. אם לא יהיה פיקוח, ההמראה מ-HAAB תתבצע אל מול הרוח על 07L או 25R. ברוח צולבת נמריא על 25R. הנחיתה ב-HKJK אל מול הרוח על מסלול 06 או 24. ברוח צולבת ננחת על 06. מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky). הנתיב המתוכנן: Sid SHALA G650 OKNET UG650 NAK אורך הנתיב המתוכנן: כ-650 מייל ימי. למצטרפים חדשים: סינרים ל-HAAB: חינמוני ל-FS9: http://www.mstrain.org/fs2000/addons/add.zip חינמוני ל-FSX: http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=140854 סינרים ל-HKJK: חינמוני ל-FS9: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=125473 חינמוני ל-FSX: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=138507 דפיות (חובה!): HAAB: http://www.airalandalus.org/vueltas/neg ... s/HAAB.pdf. HKJK: http://www.fly-sea.com/charts/HKJK.pdf . המראה ראשונה כרגיל: 2130. להת',
Yakov Kraus פורסם ינואר 12, 2010 דיווח פורסם ינואר 12, 2010 סיור מקדים הנתיב זהירות גרוטאות בשדה באדיס אבבא דקוטה אנדטה בכניסה משרדי ארגון אפריקה - מפת אפריקה בשדרה בדרך לקניה VOR NAK פיספוס קטן שדה התעופה בנירובי הטרמינל פה נישן בסוף השבוע וכאן נשחק גולף להתראות ביום חמישי
Yakov Kraus פורסם ינואר 15, 2010 דיווח פורסם ינואר 15, 2010 לא נעים שוב הטיסה לא הסתיימה בשלום ועל כך בהמשך המטוס האמיתי - נכון הוא יפה הצביעה בסימולטור ממש דומה לתמונה אמיתית בשבוע הקודם חקרתי את תקלת הINS ומצאתי שהאשם זה הפאנל SWITCH של SIATEK שגורם לתקלות - לא הפעלתי אותו והמטוס התנהג יפה INS עובד במהלך הטיסה גיליתי בעיית דיחוס - נקרא בשבוע הבא את החומר במנואל ונשפר התאונה המטוס התייצב על ILS 06 של ניירובי וקיבל אישור נחיתה מהדליברי - זה הנוהל בקניה הדלברי נותן אישורי נחיתה 727 לא מבצע AUTOLAND על מנת לבצע נחיתה ידנית ניתקתי את הטייס האוטמטי אבל ההגאים לא פעלו משכתי אותם בכל הכח למעלה אבל המטוס לא הגיב חסר אונים צפיתי בו שוקע לפני תחילת המסלול ו - - בום חקירת התאונה מיד בדקתי את היוק בעזרת תוכנת FOXI היוק מתפקד מצויין מרוב עצבים סגרתי את המחשב והלכתי לראות את הקרב על קרוסק בערוץ ההסטוריה למחרת - היום יום שישי בדקתי את שרידי המטוס שנותר נותרו היוק מהמצערות מהמטוס בדיוק באותו מצב של התאונה וגיליתי שידית הספוילרים משוכה למטה נחתתי עם הספולרים פתוחים ה727 לא מאפשר זאת ואפילו יש אזעקה מעצבנת - שלא פעלה טוב זה היה סיום עצוב של הטיסה הזאת שבת שלום
Amon Schneider פורסם ינואר 16, 2010 דיווח פורסם ינואר 16, 2010 יעקב, מצער, אך אל יאוש! יש נוהל קבוע (מעולם התעופה האמיתי) להשאיר את היד על ידית הספוילרים כל עוד הם מופעלים. אני סיגלתי את הנוהל לאחר שגם אני נכשלתי בנקודה כאובה זו. ממליץ לאמץ...