Doron_Angel פורסם ינואר 17, 2010 דיווח פורסם ינואר 17, 2010 לאור האסון אשר התרחש בהאיטי, אמון הציע כי את מטס ה-TFC השבועי נערוך אך האיטי, משדה מוצא אשר נמצא בטווח סביר ןמסגרתנו. אמון נענה לאתגר ברצון ויחבר את התדריך. בתודה, דורון
4X-OYK פורסם ינואר 17, 2010 דיווח פורסם ינואר 17, 2010 אפשר ממיאמי הרבה טסים משמה אבל הבעיה היא שב האיטי אין הרבה מקומות חנייה ועם התנועה שיש שמה זה בלתי יאומן צריך לתאם את זה עם VATSIM
Amon Schneider פורסם ינואר 17, 2010 דיווח פורסם ינואר 17, 2010 TFC השבוע – מעבירים סיוע רפואי לארצו של הדוקטור דורון ביקש שאכין את התדריך ל TFC השבוע. אז הרי הוא לפניכם: השבוע נרתם למאמץ הבינלאומי, ונעביר סיוע רפואי והומניטארי אחר לבירת האיטי, פורט-או-פרינס. http://en.wikipedia.org/wiki/Port-au-Prince הכובשים הספרדים והצרפתים שדדו את אוצרות הטבע, הרודנים המקומיים התעללו בתושביה, האיטי הפכה מאי טרופי יפה-פה לאחת המדינות העניות והאומללות בעולם. כריסטופר קולומבוס היה האדם המערבי הראשון שהגיע לחופי האי. אוכלוסיית האינדיאנים המקומית נכחדה לחלוטין מהמחלות שהביאו עימם המתיישבים מאירופה והכובשים בספרדיים הביאו עבדים מאפריקה לעבד את שדות קנה הסוכר. ב 1804 זכתה האיטי בעצמאות לאחר מרד עבדים עקוב מדם. מאז ידע האי רק אסונות. האמריקאים הגיעו לאי ב 1915 למנוע מלחמת אזרחים, ונשארו כשני עשורים. ב 1957 השתלט על האי ד"ר דובלייה, הידוע בכינויו "פאפא דוק", שהשליט אימה ופחד בדיכוי מתנגדיו בשיטות אכזריות. הוא הוריש את השלטון לבנו, "בייבי דוק" שהמשיך את פועלו של אביו, והודח רק ב 1986. שורה אינסופית של אסונות טבע פקדו את האי, מהם 15 הוריקנים וסופות קטלניות רק בעשור האחרון. לענייננו: נמריא משדה התעופה הבינלאומי מיאמי ((KMIA http://en.wikipedia.org/wiki/Miami נקודת המפגש תהיה APRON E בKMIA . ההמראה מKMIA ע"פ תנאי מז"א עדכניים בשדה. אם לא יהיה פיקוח, נקבל החלטה במקום. הנחיתה ב-MTPP כנ"ל. הנתיב המתוכנן: KMIA HODGY A315 JOSES UA315 OBNOR MTPP אורך הנתיב המתוכנן: כ-630 מייל ימי, כשעה וארבעים דקות. השבוע יש תנועה ערה ביותר על הנתיב לפורט-או-פרינס, ופיקוח ברוב שעות היממה. אין לדעת אם העומס ימשך גם ביום חמישי, אולם מומלץ לקחת יותר דלק מהרגיל ע"מ להביא בחשבות המתנות באויר. שדה חילופי – קינגסטון-ג'מייקה – MKJP מרחק של 260 מייל מערבית להאיטי. KMIA יכול לטפל במטוסים מכל הסוגים, כך שאין מגבלה. אורך המסלול בפורט או פרינס הוא כ 10,000 רגל (9,000 לשימוש) ובג'מייקה 8,900. אנא הביאו בחשבון מגבלות המטוס בנחיתה (בהנחה שהאוירונים יהיו מלאים בציוד.....). דפיות למיאמי KMIA http://flightaware.com/resources/airpor ... LL/all/pdf דפיות לפורט-או-פרינס MTPP http://port-au-prince.vatcar.org/index. ... Itemid=170 דפיות ל ALTERNATE MKJP http://vatcar.colstrip.com/charts/chart ... charts.pdf דפיות ל MDST – CIBAO, סנטיאגו: http://aip.idac.gov.do/ingles/paginas/m ... D2_24.html (בטיסה שעשיתי לשם אמש, מצאתי שהם שולחים את המטוסים שלא מצליחים להנחית עקב העומס הכבד לסנטיאגו) סינרים: מיאמי FS9 : http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=120146 מיאמי FSX: http://library.avsim.net/download.php?DLID=104602 פורט או פרינס FS9 http://library.avsim.net/download.php?DLID=142381 לא מצאתי סינרי ל FSX, אבל ניתן להמיר את הסינרי מ FS9 ל FSX בעזרת התוכנית החינמית הבאה: FS92FSX (חפשו באמצע העמוד בערך) http://www.scenery.org/design_utilities_c.htm אצלי זה עובד בדרך כלל מצויין, אבל אתמול גיליתי שה LOC לא יושב ממש על ציר הגלישה (ה GS היה בסדר גמור). מציע שטייסי ה FSX ישתמשו ב סינרי הדיפולטי. (ותודה לבר רודוי על איתור הדפיות והסינרים) דגשים מיוחדים: דלק – כבר אמרנו נדב"ר – הנדב"ר בארה"ב שונה מעט מזה המקובל במקומותינו ובאירופה. לדוגמא: במקום לאמר "Line up runway XXX " אומרים שם "Position Runway XXX" TRANSITION ALT בארה"ב – 18,000 רגל אני ממליץ לקרא את המלל המצורף לSID הרלונטי, המתאר את נתיב היציאה. הבקר יתן אותו באנגלית דרומית ובמהירות 0.82 מאך.... כך שכדאי שתהיו מוכנים לREADBACK הגישה ל מסלול 10 מתבצעת בחלקה מצפון לרכס הררי, ויש מערבולות רציניות ומורגשות (למי שטס עם ACTIVE SKY) המראה ראשונה כרגיל: 2130.
Amon Schneider פורסם ינואר 17, 2010 דיווח פורסם ינואר 17, 2010 תיקון ללינק של פורט-או-פרינס: http://port-au-prince.vatcar.org/index. ... Itemid=170
Doron_Angel פורסם ינואר 17, 2010 מחבר דיווח פורסם ינואר 17, 2010 אמון, תודה על תדריך מפורט ומדוקדק המדגיש את הדקויות והשוני בנוהלים בארה"ב. בברכה,
4x-dor פורסם ינואר 18, 2010 דיווח פורסם ינואר 18, 2010 אחרי חישובים שונים, הצוות הגיע למסקנה שעדיף להשאיר את ה 747 עוד שבוע בקניה, מאשר להטיס אותו למיאמי. לכן, ה 767 שחונה כרגע בטורנטו ייצא לבצע את המשימה השבוע. (טיסה מקדימה מטורנטו למיאמי תתקים ביום ג) הוזמנה חניה C7 במיאמי. גובה שיוט שלנו יהיה 35,000 הוזמנו כ 30 טון דלק, במקום 21 הנדרשים לטיסה. ממליץ לכולם, בכלל העומס הצפוי להתחבר קצת יותר מוקדם ולקבל קלירנס. בשדות עמוסים זה יכול לקחת לפעמים הרבה זמן. טיסה נעימה
mickey lip פורסם ינואר 18, 2010 דיווח פורסם ינואר 18, 2010 תודה אמון. מקווה שהשבוע נחזיר כשירות ל737 שלי ונצטרף גם.
אורח פורסם ינואר 18, 2010 דיווח פורסם ינואר 18, 2010 אם תזיז את הדבר הזה שאתה יושב עליו כל היום לכיוון חנות, קנה (מקל) מאריך USB. תריץ DI וטיסת ניסוי טייח בכיר, שביום חמישי נוכל לתת ב TOGA בשלום. (אל תשכח לתקן את המטוס ש FSP לא ידפוק אותנו) ... להית' במיאמי.
Yakov Kraus פורסם ינואר 18, 2010 דיווח פורסם ינואר 18, 2010 הנתיב ההטענה במיאמי המראה ממאימי מעל איי בהמה איי אגואנה השדה הטהיטי מי שמחפש דקוטות ארמון הנשיאות לפני רעידת האדמה ]
Ido Wachtel פורסם ינואר 18, 2010 דיווח פורסם ינואר 18, 2010 אשמח לדעת את שם התוכנה של גוגל שהשתמשת לצורך המחשת הנתיב
Amir Gluzman פורסם ינואר 18, 2010 דיווח פורסם ינואר 18, 2010 כיף לראות כי יש הזדהות בכל סיטואציה בחיי היומיום עם הנפגעים.
4X-OYK פורסם ינואר 18, 2010 דיווח פורסם ינואר 18, 2010 עאפשר גם להצטרף? אני כמעט בטוח שאני אוכל בשעה הזאת
4x-dor פורסם ינואר 18, 2010 דיווח פורסם ינואר 18, 2010 צוות TFC יקר. לצערי לא אוכל לטוס איתכם השבוע.. טיסה נעימה!
4X-OYK פורסם ינואר 18, 2010 דיווח פורסם ינואר 18, 2010 אני לא מאמין EKD נכנס להאנגר לתיקונים נקווה שיצא עד יום חמישי משמה. אני לא רוצה להוציא את ה767
Yoav Hahamo פורסם ינואר 18, 2010 דיווח פורסם ינואר 18, 2010 אני כנראה אצטרף. אני אמריא בסביבות 21:15.
AaronDagan פורסם ינואר 21, 2010 דיווח פורסם ינואר 21, 2010 שלום, אני מקווה לקחת חלק הערב במטס החריג להאיטי כי אני מאמין ותומך במטרות חשובות, וזו אחת מהן. לכל מקרה, הכנתי "תיק טיסה" (תודה לאמון על התדריך הממצה) והשאלתי מ-FEDEX אחד מה-763 שלהם לצורך הטסת כ-40 טון מצרכים ואספקה. להשמע ברשת.
Yakov Kraus פורסם ינואר 21, 2010 דיווח פורסם ינואר 21, 2010 חוסר מזל שוב כמות ההכנות לקראת הטיסה היא גדולה קודם כל להוציא את הנתיב מVROUTE על מנת להמיר אותו לINS צריך לתרגם אותו דרך הFSBUILD ולאחר מכן לתכנת את הINS בהתחלה הכל נראה בסדר החלטנו להביא סיוע דרך ה FEDEX השתמשנו בFLYING TIGERS שנרכשה על ידי FEDEX נכון שהוא יפה? למרות שביטלתי את האופציה להתנגשות בFSPASSENGERS הוא כן התנגש. לאחר המראה השנייה המחשב שוב סתם נתקע לא הצלחתי לפענח למה הוא נתקע בכל מקרה להגיש סיוע חייבים ננסה את הטיסה לעשות ביום ראשון
Yakov Kraus פורסם ינואר 21, 2010 דיווח פורסם ינואר 21, 2010 אה טעות שלי - לא ביטלתי את האופציה להתנגשות בסימולטור עצמו
Yakov Kraus פורסם ינואר 22, 2010 דיווח פורסם ינואר 22, 2010 התנגשות על הקרקע בין 217 ELY ל FEDEX151 קודם כל אני מסייג את מה שאני רוצה לכתוב יש הבדל בין הסינרים של FSX לFS9 יש הבדל בין SBX לSB9 יש הפרעות במעבר האינטרנט ולכן כל התופעות הללו יכולים היו לגרום לטעות בחירת אופצית מניעת התנגשות בסימולטור היא סוג של CHEAT אבל כאשר טסים UNLINE בשלב של בחירת המיקום בחניות בתחילת בטיסה קורה ששני אנשים בוחרים אותו מקום חנייה ואז יש התנגשות על מנת למנוע זאת יש את האופציה הזאת בטיסה הזאת FEDEX151 עמד מספר אחד בעמדת המתנה מסלול 12 במיאמי ועמד לקבל אישור המראה מהסנטר פתאום עלה מגדל מיאמי וביקש להמתין עד שהוא יתארגן ויבין מי נגד מי בינתיים הצתרפו לתור אחרי 217 ואהרון 217 היה צמוד מאוד אלי לבסוף קיבלתי רשות המראה ועד שאני מתארגן 217 התנגש בי מאחורה המטוס שלו היה מוגן מהתנגשות ושלי לא שעה ורבע של הכנות הלכו לטמיון חברה קצת סבלנות אני לא יודע אם יש מרחק מינימום בין מטוס למטוס בשיירה אבל הפעם זה לא נשמר זכרו את ההסתיגיות בתחילת הרשימה ואני מקווה שנלמד לקח בעתיד לא למגן את המטוסים אלא לשמור מרחק בין מטוס למטוס
Doron_Angel פורסם ינואר 22, 2010 מחבר דיווח פורסם ינואר 22, 2010 אני הייתי על ה-217. את ה-727 ראיתי לאחרונה מסיע מעמדת החניה (עמד לימיני). מאז הוא לא נראה לא בויז'ואל ולא ב-TCAS. כך שאינני יודע כיצד פגעתי בו, אולם התנצלותי על כך. באשר לעובדה אשר "אנו מרמים" ומפעיל את הסימולטרים תוך התעלמות מפגיעה במטוסים אחרים, זה נעשה לאחר צלקות רבות, של פגיעה והפסקת הטיסות ע"י כאלה (לאו דווקא מחברי ה-TFC או החטיבה), אשר עושים דין לעצמם, ואינם מקפידים על הפרדה, במיוחד על הקרקע... חווית הטיסה שלי להאיטי הסתתימה בקפיאת הסימולטור ממש לפני נגיעה, כאשר אמון בדיוק פינה את המסלול... כאשר השתחרר הסימולטור, מצאתי את עצמי עם האף באדמה מה חבל... שבת שלום ותודה לכל המשתתפים.