עבור לתוכן
Doron_Angel

TFC השבועי 21.01.10 - חורגים להזדהות וסיוע בהאיטי

Recommended Posts

פורסם

לאור האסון אשר התרחש בהאיטי, אמון הציע כי את מטס ה-TFC השבועי נערוך אך האיטי, משדה מוצא אשר נמצא בטווח סביר ןמסגרתנו.

אמון נענה לאתגר ברצון ויחבר את התדריך.

בתודה,

דורון

פורסם

אפשר ממיאמי הרבה טסים משמה אבל הבעיה היא שב האיטי אין הרבה מקומות חנייה ועם התנועה שיש שמה זה בלתי יאומן צריך לתאם את זה עם VATSIM

פורסם

TFC השבוע – מעבירים סיוע רפואי לארצו של הדוקטור

דורון ביקש שאכין את התדריך ל TFC השבוע. אז הרי הוא לפניכם:

השבוע נרתם למאמץ הבינלאומי, ונעביר סיוע רפואי והומניטארי אחר לבירת האיטי, פורט-או-פרינס.

http://en.wikipedia.org/wiki/Port-au-Prince

הכובשים הספרדים והצרפתים שדדו את אוצרות הטבע, הרודנים המקומיים התעללו בתושביה, האיטי הפכה מאי טרופי יפה-פה לאחת המדינות העניות והאומללות בעולם.

כריסטופר קולומבוס היה האדם המערבי הראשון שהגיע לחופי האי. אוכלוסיית האינדיאנים המקומית נכחדה לחלוטין מהמחלות שהביאו עימם המתיישבים מאירופה והכובשים בספרדיים הביאו עבדים מאפריקה לעבד את שדות קנה הסוכר.

ב 1804 זכתה האיטי בעצמאות לאחר מרד עבדים עקוב מדם. מאז ידע האי רק אסונות. האמריקאים הגיעו לאי ב 1915 למנוע מלחמת אזרחים, ונשארו כשני עשורים. ב 1957 השתלט על האי ד"ר דובלייה, הידוע בכינויו "פאפא דוק", שהשליט אימה ופחד בדיכוי מתנגדיו בשיטות אכזריות. הוא הוריש את השלטון לבנו, "בייבי דוק" שהמשיך את פועלו של אביו, והודח רק ב 1986. שורה אינסופית של אסונות טבע פקדו את האי, מהם 15 הוריקנים וסופות קטלניות רק בעשור האחרון.

לענייננו:

נמריא משדה התעופה הבינלאומי מיאמי ((KMIA

http://en.wikipedia.org/wiki/Miami

נקודת המפגש תהיה APRON E בKMIA .

ההמראה מKMIA ע"פ תנאי מז"א עדכניים בשדה. אם לא יהיה פיקוח, נקבל החלטה במקום. הנחיתה ב-MTPP כנ"ל.

הנתיב המתוכנן: KMIA HODGY A315 JOSES UA315 OBNOR MTPP

אורך הנתיב המתוכנן: כ-630 מייל ימי, כשעה וארבעים דקות.

השבוע יש תנועה ערה ביותר על הנתיב לפורט-או-פרינס, ופיקוח ברוב שעות היממה. אין לדעת אם העומס ימשך גם ביום חמישי, אולם מומלץ לקחת יותר דלק מהרגיל ע"מ להביא בחשבות המתנות באויר. שדה חילופי – קינגסטון-ג'מייקה – MKJP מרחק של 260 מייל מערבית להאיטי.

KMIA יכול לטפל במטוסים מכל הסוגים, כך שאין מגבלה. אורך המסלול בפורט או פרינס הוא כ 10,000 רגל (9,000 לשימוש) ובג'מייקה 8,900. אנא הביאו בחשבון מגבלות המטוס בנחיתה (בהנחה שהאוירונים יהיו מלאים בציוד.....).

דפיות למיאמי KMIA

http://flightaware.com/resources/airpor ... LL/all/pdf

דפיות לפורט-או-פרינס MTPP

http://port-au-prince.vatcar.org/index. ... Itemid=170

דפיות ל ALTERNATE MKJP

http://vatcar.colstrip.com/charts/chart ... charts.pdf

דפיות ל MDST – CIBAO, סנטיאגו:

http://aip.idac.gov.do/ingles/paginas/m ... D2_24.html

(בטיסה שעשיתי לשם אמש, מצאתי שהם שולחים את המטוסים שלא מצליחים להנחית עקב העומס הכבד לסנטיאגו)

סינרים:

מיאמי FS9 :

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=120146

מיאמי FSX:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=104602

פורט או פרינס FS9

http://library.avsim.net/download.php?DLID=142381

לא מצאתי סינרי ל FSX, אבל ניתן להמיר את הסינרי מ FS9 ל FSX בעזרת התוכנית החינמית הבאה:

FS92FSX (חפשו באמצע העמוד בערך) http://www.scenery.org/design_utilities_c.htm

אצלי זה עובד בדרך כלל מצויין, אבל אתמול גיליתי שה LOC לא יושב ממש על ציר הגלישה (ה GS היה בסדר גמור). מציע שטייסי ה FSX ישתמשו ב סינרי הדיפולטי.

(ותודה לבר רודוי על איתור הדפיות והסינרים)

דגשים מיוחדים:

דלק – כבר אמרנו

נדב"ר – הנדב"ר בארה"ב שונה מעט מזה המקובל במקומותינו ובאירופה.

לדוגמא:

במקום לאמר "Line up runway XXX " אומרים שם "Position Runway XXX"

TRANSITION ALT בארה"ב – 18,000 רגל

אני ממליץ לקרא את המלל המצורף לSID הרלונטי, המתאר את נתיב היציאה. הבקר יתן אותו באנגלית דרומית ובמהירות 0.82 מאך.... כך שכדאי שתהיו מוכנים לREADBACK

הגישה ל מסלול 10 מתבצעת בחלקה מצפון לרכס הררי, ויש מערבולות רציניות ומורגשות (למי שטס עם ACTIVE SKY)

המראה ראשונה כרגיל: 2130.

פורסם

אחרי חישובים שונים, הצוות הגיע למסקנה שעדיף להשאיר את ה 747 עוד שבוע בקניה, מאשר להטיס אותו למיאמי.

לכן, ה 767 שחונה כרגע בטורנטו ייצא לבצע את המשימה השבוע.

(טיסה מקדימה מטורנטו למיאמי תתקים ביום ג)

הוזמנה חניה C7 במיאמי. גובה שיוט שלנו יהיה 35,000

הוזמנו כ 30 טון דלק, במקום 21 הנדרשים לטיסה.

ממליץ לכולם, בכלל העומס הצפוי להתחבר קצת יותר מוקדם ולקבל קלירנס.

בשדות עמוסים זה יכול לקחת לפעמים הרבה זמן.

טיסה נעימה

פורסם

אם תזיז את הדבר הזה שאתה יושב עליו כל היום לכיוון חנות, קנה (מקל) מאריך USB.

תריץ DI וטיסת ניסוי טייח בכיר, שביום חמישי נוכל לתת ב TOGA בשלום.

(אל תשכח לתקן את המטוס ש FSP לא ידפוק אותנו) ...

להית' במיאמי.

פורסם

שלום,

אני מקווה לקחת חלק הערב במטס החריג להאיטי כי אני מאמין ותומך במטרות חשובות, וזו אחת מהן.

לכל מקרה, הכנתי "תיק טיסה" (תודה לאמון על התדריך הממצה) והשאלתי מ-FEDEX אחד מה-763

שלהם לצורך הטסת כ-40 טון מצרכים ואספקה.

להשמע ברשת.

פורסם

חוסר מזל שוב

כמות ההכנות לקראת הטיסה היא גדולה

קודם כל להוציא את הנתיב מVROUTE

על מנת להמיר אותו לINS צריך לתרגם אותו דרך הFSBUILD

ולאחר מכן לתכנת את הINS

בהתחלה הכל נראה בסדר

החלטנו להביא סיוע דרך ה FEDEX

השתמשנו בFLYING TIGERS שנרכשה על ידי FEDEX

נכון שהוא יפה?

47632259.jpg

11441095.jpg

68851028.jpg

למרות שביטלתי את האופציה להתנגשות בFSPASSENGERS הוא כן התנגש.

לאחר המראה השנייה המחשב שוב סתם נתקע

לא הצלחתי לפענח למה הוא נתקע

בכל מקרה להגיש סיוע חייבים ננסה את הטיסה לעשות ביום ראשון

פורסם

התנגשות על הקרקע בין 217 ELY ל FEDEX151

קודם כל אני מסייג את מה שאני רוצה לכתוב

יש הבדל בין הסינרים של FSX לFS9

יש הבדל בין SBX לSB9

יש הפרעות במעבר האינטרנט

ולכן כל התופעות הללו יכולים היו לגרום לטעות

בחירת אופצית מניעת התנגשות בסימולטור היא סוג של CHEAT

אבל כאשר טסים UNLINE בשלב של בחירת המיקום בחניות בתחילת בטיסה

קורה ששני אנשים בוחרים אותו מקום חנייה ואז יש התנגשות

על מנת למנוע זאת יש את האופציה הזאת

בטיסה הזאת FEDEX151 עמד מספר אחד בעמדת המתנה מסלול 12 במיאמי

ועמד לקבל אישור המראה מהסנטר

פתאום עלה מגדל מיאמי וביקש להמתין עד שהוא יתארגן ויבין מי נגד מי

בינתיים הצתרפו לתור אחרי 217 ואהרון

217 היה צמוד מאוד אלי

לבסוף קיבלתי רשות המראה ועד שאני מתארגן

217 התנגש בי מאחורה

המטוס שלו היה מוגן מהתנגשות ושלי לא

שעה ורבע של הכנות הלכו לטמיון

חברה קצת סבלנות

אני לא יודע אם יש מרחק מינימום בין מטוס למטוס בשיירה

אבל הפעם זה לא נשמר

זכרו את ההסתיגיות בתחילת הרשימה

ואני מקווה שנלמד לקח בעתיד

לא למגן את המטוסים אלא לשמור מרחק בין מטוס למטוס

פורסם

אני הייתי על ה-217.

את ה-727 ראיתי לאחרונה מסיע מעמדת החניה (עמד לימיני). מאז הוא לא נראה לא בויז'ואל ולא ב-TCAS. כך שאינני יודע כיצד פגעתי בו, אולם התנצלותי על כך.

באשר לעובדה אשר "אנו מרמים" ומפעיל את הסימולטרים תוך התעלמות מפגיעה במטוסים אחרים, זה נעשה לאחר צלקות רבות, של פגיעה והפסקת הטיסות ע"י כאלה (לאו דווקא מחברי ה-TFC או החטיבה), אשר עושים דין לעצמם, ואינם מקפידים על הפרדה, במיוחד על הקרקע...

חווית הטיסה שלי להאיטי הסתתימה בקפיאת הסימולטור ממש לפני נגיעה, כאשר אמון בדיוק פינה את המסלול... כאשר השתחרר הסימולטור, מצאתי את עצמי עם האף באדמה :(

מה חבל...

שבת שלום ותודה לכל המשתתפים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...