gal2 פורסם ינואר 27, 2010 דיווח פורסם ינואר 27, 2010 אהלן חבר'ה, משום מה תמיד שאני מנסה לנחות על 12 בבן-גוריון עם ה PMDG אני תמיד בא מימין לשדה, אני מכניס את ה COURSE לפי ה FMC, כיוון 117. ה FMC שלי אמור להיות מעודכן, AIRAC 0913. מישהו נתקבל בבעיה?
orioh פורסם ינואר 27, 2010 דיווח פורסם ינואר 27, 2010 אין 737 של PMDG לFSX.. גם לי פעם הייתה את הבעיה. תוריד את ה FS Registry Repair וזה אמור לעבוד
Noy Farhi פורסם ינואר 27, 2010 דיווח פורסם ינואר 27, 2010 כמו שרן אמר ILS12 זה crz 119. גם במטוס שאני טס רשום בFMC 117 אבל אני תמיד בודק בדפיות אם זה באמת CRS נכון.(אם CRS לא נכון כמו שרשום בדפית אז אני משנה את זה). (תבצע ILS לפי דפית תאמין לי זה ישתלם לך) (:
nuriel77 פורסם ינואר 27, 2010 דיווח פורסם ינואר 27, 2010 כמו שרן אמר ILS12 זה crz 119. גם במטוס שאני טס רשום בFMC 117 אבל אני תמיד בודק בדפיות אם זה באמת CRS נכון.(אם CRS לא נכון כמו שרשום בדפית אז אני משנה את זה). (תבצע ILS לפי דפית תאמין לי זה ישתלם לך) (: אני לא ממש הבנתי, אבל האם יש לכם איזושהי סטיה שם? (אני תקוע בדרום בזמן האחרון :-)) אני מנסה להבין אם זה מתקשר לסינרי של בן גוריון? (האם ה ILS מוגדר 2 מעלות בסטיה?) אם זה כך אני יכול לנסות לסדר את זה לעשות עדכון שתהיה התאמה בין הדפיות למה שמוגדר ב FMC (אם הבנתי נכון את הבעיה)
אורח פורסם ינואר 27, 2010 דיווח פורסם ינואר 27, 2010 שום סטיה, משום מה ב AIRAC הם תקועים עם CRD 117 עבור ILS12 ברגע שה CRS נכון , אין שום בעיה עם ה ILS.
nuriel77 פורסם ינואר 27, 2010 דיווח פורסם ינואר 27, 2010 שום סטיה,משום מה ב AIRAC הם תקועים עם CRD 117 עבור ILS12 ברגע שה CRS נכון , אין שום בעיה עם ה ILS. אני זוכר עוד כל מיני שדות תעופה בעולם ששמתי לב לחוסר התאמה, לעיתים אף גדול יותר. כרגע תיקנתי את ה AIRAC שלי ל 119 מעלות במקום 117 מעלות. עשיתי זאת ל LVLD767 בתיקיה LEVEL D SIMULATIONS שבתיקיה של FS. אז ניגשתי ל NAVDATA ושם פתחתי את ה קובץ LLBG.XML בעזרת NOTEPAD. החלפתי את כל הערכים (REPLACE) שהם 117 שיהיו 119. עכשיו הכל מדוייק ב FMC גם כן. אני מניח שנצטרך לחזור על פעולה זו בכל AIRAC חדש עד שיעדכנו את זה אצלם. דרך אגב רציתי לשאול אם זה אי פעם באמת היה 117 מעלות ב ILS של 12? למשל אילת השתנתה 2-3 מעלות בכמה שנים. אני מאמין שזו ווריאציה מגנטית + וטקטוניקת לוחות (תת לוח ישראל סיני שעולה לכיוון צפון\מזרח) אולי אותו מקרה כאן או שתמיד היה 119?
Baruch Spiegel פורסם ינואר 28, 2010 דיווח פורסם ינואר 28, 2010 איזה באג יאללה. נקודה רעה לPMDG וגם ל LDS. כמעט בכל שלב בטיסה הטייס האוטומטי מנווט עפ"י הנתונים של נקודות ציון השמורות בזיכרון. אם יש טעות בDATABASE, הטייס האוטומטי ייקח אותך לשם. אבל... בשלב הגישה הסופית, הרובוט הזה שעושה לכם את העבודה והופך אתכם לצופים פאסיביים מול המסך אמור להיות מונחה לנחיתה באמצעות אלומת הLOCALIZER שמשודרת מאנטנות שנמצאות בסוף המסלול. הכיוון שאליו האנטנות משדרות את האלומה הוא קבוע ומוגדר. שאלה פשוטה: אפשר לשנות את כיוון האלומה של ה-LCOALIZER בשלט רחוק מהמטוס? זה אנטנה שיושבת על ציר או משהו? אם כיילתי 117 ב CRS במקום 119, הסטתי את האלומה של ה LOCALIZER? האמת אחלה רעיון, אפשר לפתוח סטארט אפ בזכות הבאג הזה...
Etai Charit פורסם ינואר 28, 2010 דיווח פורסם ינואר 28, 2010 מה שמוזן למחשב בתור ה-CRS של ה-ILS הוא נתון זניח ולא חשוב. ה-LOC, כפי שברוכי כיוון אותנו להבין, אינו משתנה כתלות בהזנה של CRS במטוס. הנתון שמוזן במחשב, אותו ניתן לראות בין היתר לראות בדף APP REF בצמוד לתדר, ואותו המחשב "דורש" להזין ב-CRS של הMCP, הוא רק אמצעי לוידוא: אין לכך שום השלכה על פונקציונאליות המערכת. זהו רק מנגנון אבטחה שמאפשר למחשב לוודא שאתה והוא מדברים על אותו ILS. סטיות של מעלות אחדות בין המחשב לבין הדפית רק מצביעות, כאמור, על עידכון תוכנה לא טוב. אפשר במצב הזה להזין את ה-CRS שהמחשב רוצה לראות, כדי להשתיק אותו ולהסיר דאגתו. מכשיר ה-ILS עצמו, כמו-גם הביצוע האוטומטי, לא יושפעו ויעקבו אחר האלומה כפי שהיא נקלטת, שכאמור, אינה מושפעת מנתון ה-CRS. תוספת: אם הסטייה בין הדפית לבין המחשב מגיעה להפרשים שמתחילים להיות משמעותיים, קרי יותר מכמה מעלות לפה או לשם, מצביעה על כך שאתם מדברים לא על אותו ה-ILS, ויש לבדוק שוב את הזנת הגישה והמסלול למחשב.
alon_barnea פורסם ינואר 28, 2010 דיווח פורסם ינואר 28, 2010 ערב טוב לכולם. כבר בעבר כתבתי כמה פעמים מייל לתמיכה של Navigraph על הבעיה של כיוון CRS מ-117 ל-119 ב-ILS12 ועדיין ללא תגובה.(לא ידעתי שיש גם בעיה ב-LDS) גם אני כמו נוריאל ,אחרי כל עידכון של AIRAC אני מעדכן את קובץ C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\FMCWP\NAVDATA\wpNavAPT.txt באופן ידני שלא יהיו בעיות בעתיד. חוץ מזה, לטסים לעובדה(LLOV) בדרום ב-PMDG יש בלאגן שלם עם המסלולים .הם סוטים בתצוגת ה-ND בצורה חריגה.(כמו כן גם בעיה זו נכתבה במייל ל-Navigraph) תקנו אותי אם אני טועה- אבל אין NDB בעובדה בשם OVD יש רק VOR OVD. ב- AIRAC מופיע גם וגם. אני אוטומטית מעדכן ידני אחרי כל AIRAC ואולי כבר 3 חודשים לא בדקתי אם סודר באופן מוחלט. אם לא סודר ולמי שרוצה ,הנה הפתרון: אך ורק ל- PMDG,FS2004/FS9.1 1- קודם כל לגבות לגבות לגבות כל קובץ קיים שאיתו נעבוד. אילו קבצים נורא חשובים לתפעול ה-FMC. אילו קבצי TXT יחסית מאוד קטנים ולא תופסים הרבה מקום. 2- אצלי מותקן ה-FLIGHT על כונן C , ואולי אצלכם מותקן על כונן אחר. רק כנסו לכונן שמותקן ה-FLIGHT. 3- גבו את קובץ - C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\FMCWP\NAVDATA\wpNavAPT.txt 4- פתחו את הקובץ המקורי (לא הגיבוי) עם פנקס הרשימות. (חשוב מאוד לעבוד על המסמך משמאל לימין, ע"י קליק ימני על המסמך ובחירת ביטול כיוון קריאה מימין לשמאל) 5- בשביל לא לעבור את כל שדות התעופה בעולם עד ל-LLOV כנסו לתפריט עריכה למעלה תחת חיפוש LLOV. 6- העתיקו את כל 4 השורות הנ"ל במקום הקימות שמצאנו: OVDA LLOV03C09843021 29.923851 34.935279000.0002001492 OVDA LLOV03L08530021 29.926786 34.932956000.0002001488 OVDA LLOV21C09843201 29.951343 34.948362000.0020001424 OVDA LLOV21R08530201 29.950952 34.944455000.0020001432 7- שמרו את הקובץ הקיים תחת אותו שם. זהו. אם וכאשר יש איזשהי בעיה למרות שאני כבר עובד הרבה מאוד זמן עם זה , פשוט החזירו את הקובץ המגובה לאותו שם של המקור. אם יהיה "אישור" לגבי ה-NDB "הנסתר" בעובדה מהחברה בפורום , אני אראה איך למחוק אותו. אלון נערך : אני לא יודע למה אבל בתצוגה המקדימה 4 השורות להעתקה מופיעות טוב, אבל בהודעה נמחקו הרווחים. מה שצריך לעשות זה להעתיק אותם לפי התבנית של אותם השדות למעלה/למטה
Noy Farhi פורסם ינואר 31, 2010 דיווח פורסם ינואר 31, 2010 כמו שרן אמר ILS12 זה crz 119. גם במטוס שאני טס רשום בFMC 117 אבל אני תמיד בודק בדפיות אם זה באמת CRS נכון.(אם CRS לא נכון כמו שרשום בדפית אז אני משנה את זה). (תבצע ILS לפי דפית תאמין לי זה ישתלם לך) (: אני לא ממש הבנתי, אבל האם יש לכם איזושהי סטיה שם? (אני תקוע בדרום בזמן האחרון :-)) אני מנסה להבין אם זה מתקשר לסינרי של בן גוריון? (האם ה ILS מוגדר 2 מעלות בסטיה?) אם זה כך אני יכול לנסות לסדר את זה לעשות עדכון שתהיה התאמה בין הדפיות למה שמוגדר ב FMC (אם הבנתי נכון את הבעיה) בדיוק, רשום בFMC CRS 117 ובדפיות רשום 119 .יש לי AIRAC 1001. (סימולטור FS9ׂ) אני מטיס את CS 757-200 (מקורי).
nuriel77 פורסם ינואר 31, 2010 דיווח פורסם ינואר 31, 2010 כמו שרן אמר ILS12 זה crz 119. גם במטוס שאני טס רשום בFMC 117 אבל אני תמיד בודק בדפיות אם זה באמת CRS נכון.(אם CRS לא נכון כמו שרשום בדפית אז אני משנה את זה). (תבצע ILS לפי דפית תאמין לי זה ישתלם לך) (: אני לא ממש הבנתי, אבל האם יש לכם איזושהי סטיה שם? (אני תקוע בדרום בזמן האחרון :-)) אני מנסה להבין אם זה מתקשר לסינרי של בן גוריון? (האם ה ILS מוגדר 2 מעלות בסטיה?) אם זה כך אני יכול לנסות לסדר את זה לעשות עדכון שתהיה התאמה בין הדפיות למה שמוגדר ב FMC (אם הבנתי נכון את הבעיה) בדיוק, רשום בFMC CRS 117 ובדפיות רשום 119 .יש לי AIRAC 1001. (סימולטור FS9ׂ) אני מטיס את CS 757-200 (מקורי). שים לב, רשמתי פה איך פתרתי את זה אצלי, אלון רשם פתרון ל FS9.....
alon_barnea פורסם ינואר 31, 2010 דיווח פורסם ינואר 31, 2010 שלום. אם תפתח את הקובץ הנ"ללפני התיקון) C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\FMCWP\NAVDATA\wpNavAPT.txt ותחפש את LLBG מסלול 12 תיראה את השורה הבאה: TEL AVIV BEN GURION LLBG12 10210117 32.014206 34.866822110.3011900103 פשוט שנה 117 ל-119 ושמור את הקובץ כאותו שם, זהו עד הפעם הבאה של עידכון ה-AIRAC. כמובן שאפשר להכניס את ה-CRS באופן ידני ל-FMC אבל פעם אחת לא תשים לב והכול משתבש.(בגלל זה חשוב לעבוד עם CHECK LIST) אלון נ.ב- אם אני לא טועה גם המסלולים של LLET ב-PMDG לא מיושרים.למי שרוצה אני העלה תיקון.
Noy Farhi פורסם ינואר 31, 2010 דיווח פורסם ינואר 31, 2010 תודה רבה! נכנסתי לתיקייה של הסימולטור :\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9 לא מצאתי"FMCWP". הרצתי חיפוש גם בתיקייה של הסימולטור תחת השם "wpNavAPT.txt" וגם לא מצאתי. נ.ב גם בAIRAC של CS 757-200 זה רשום ככה? או רק בPMDG?
Yakov Kraus פורסם ינואר 31, 2010 דיווח פורסם ינואר 31, 2010 לא משנה מה כתוב בדפיות לא משנה מה יכתב בFMC לצערנו זה רק סימולטור ובסימולטור חשוב מה תוכנת בסימולטור FS9 ושם מתוכנת 118
alon_barnea פורסם ינואר 31, 2010 דיווח פורסם ינואר 31, 2010 ערב טוב. 1- נוי - הפתרון שנתתי מהתחלה זה ל-PMDG אני לא מכיר CS 757-200 . 2- יעקב לא בדקתי את זה ב-100% אבל מה שכתבת אני חושב תופס על המטוסים הדיפולטים. אני גיליתי את זה בדרך הקשה בפינל ל-12 עם PMDG747 ,מאז לא זז בלי CHECKLIST. לפי זכרוני לא עזר כלום עד שלא עידכנתי את ה-CRS ל-119.
nuriel77 פורסם ינואר 31, 2010 דיווח פורסם ינואר 31, 2010 נ.ב גם בAIRAC של CS 757-200 זה רשום ככה? או רק בPMDG? הי נוי, ב 757 CS או 767 LVLD יש לכל אחד תיקיה משלו בתיקיה של FSX... בתוך התיקיות הללו אתה תראה תיקיה NAVDATA שם תמצא את שמות כל השדות בתור קבצי XML אותם אתה יכול לערוך.
Yakov Kraus פורסם ינואר 31, 2010 דיווח פורסם ינואר 31, 2010 לא זה לא רק בדיפולטים גם בPMDG מנסיון בסוף מה שקובע זה מה שתוכנת בסימולטור אחד מהבדיקות שאני עורך לפני טיסה זה לוודא שיש בכלל ILS בכיוונים שבדפיות ולוודא את התדר והכיוון בסימולטור או בסינרי