עבור לתוכן
yahavl

חלמתם פעם לטוס בFSX רק עם ביצועים שלFS9?

Recommended Posts

פורסם

חלמתם פעם לטוס בFSX רק עם ביצועים שלFS9 ?

מהיום זה אפשרי! ובחינם! :multi:

אני עדיין בשוק

עובד מושלם עם REX וכל תוסף אפשרי

http://www.mileswebsolutions.com/FSXTex ... sion/#faqs

חברים זה הדבר האמיתי אני לא צוחק, הוסיף לי 20 FPS

מזחילה של 15 -12 ל ממוצע של 35-33 FPS

חשוב מאוד לגבות את תיקיית הSCENERY של FSX

מדובר בהמרת טקסטורות מDXT5 לDXT1A בקרוב יהיה גם לDXT3 ,והכול בלחיצת כפתור אחד! :onfire:

שווה מאוד לנסות! (על אחריותכם!)

בילוי נעים

פורסם

שלום,

דבר ראשון תודה על כוונת השיתוף.

התכוונת להגיד איכות של FS9 על FSX? חחח צוחק

אני חושב שכדאי לכל אחד לקחת טוב טוב בחשבון לפני התקנות של כל מיני תוכנות שמגיעות ממקורות לא מוכרים:

participants must understand and accept the slight possibility the beta version 2 may mess up FSX, resulting in the need to re-install FSX

הייתי מאוד מעוניין אם תוכל לשלוח תמונות? + תמונות של הפריימים שאתה מקבל לפני ואחרי?

אני חושב שתהיה כאן פגיעה קשה באיכות של טקסטורות בסינרי בכלל.

אני אסביר פה בין היתר את מה שאני יודע לגבי פורמטים של ה DXT1 של ה DXT1A ושני הנותרים 3 ו-5.

יש כאן כמה דברים שבגללם לא הייתי ממהר לקפוץ על העניין הזה (אבל אני אבדוק את זה בכל זאת, כי אולי יש כאן משהו):

1. דברים כאלו כבר יצאו בעבר והם תמיד פוגעים באיכות, אז זו בחירה של כל אחד להחליט.

2. מה שאתה רושם, ומה שרשום באתר זו סתירה מוחלטת אחד של השני:

עובד מושלם עם REX וכל תוסף אפשרי

ובאתר ששלחת פה רשום באדום:

Those interested should not have REX, FEX, or any third party textures installed. Additionally, participants must understand and accept the slight possibility the beta version 2 may mess up FSX, resulting in the need to re-install FSX.

האם ניסית את זה כבר עם REX או FEX וזה כן עבד לך?

3. מה שהוא עושה זו תוכנה פשוטה מאוד שממירה את הפורמטים. זה כמעט כמו לעבור על כל תיקיה בסינרי שלך ולהמיר טקסטורות או ל MIPMAPS (אם זה עוד לא נעשה) ובמקרה הזה הוא פשוט הורס איכויות של טקסטורות מקוריות של FS.

אני יכול להבין מי שיש לו מחשב מאוד איטי, זה ישחרר קצת זכרון וייתן כמה פריימים.

מעניין יהיה לשמוע על תוצאות פריימים של אחרים. ואולי תמונות מסך להשוות איכות.

4. בסכ"ה זה כמעט אותו הדבר כמו לקבוע רזולוציה נמוכה יותר לטקסטורות בהגדרות של FS.

5. אתה רושם:

מדובר בהמרת טקסטורות מDXT5 לDXT1A בקרוב יהיה גם לDXT3

דבר ראשון אתה יכול לפתוח אצלך טקסטורה עם ה IMAGETOOL של FSX SDK ולהמיר אותה מ DXT5 ל DXT3, אתה תראה שזה נשאר בדיוק אותו הגודל. אז לא הבנתי למה זה בכלל בעניין. אני ממש לא יודע מאיפה הבחור הזה המציא את מה שהוא כותב:

Now when I release version 2, that will include DXT3 files, which are still smaller than DXT5, will still load faster (more fps), but will have almost all the quality of the original DXT5 files. The performance increase won't be as high, but you'll have pretty much the exact same quality as the original default textures.

אם תמיר בעצמך תווכח לדעת שאין הבדל בגודל.

עכשיו, DXT1 לא יכול להכיל אינפורמציה של "שכבת שקיפות", אלא אם מוסיפים לו עוד ביט אחד וזה יכול לשמור את המידע של ה"שכבת שקיפות" (אלפא) ואז קוראים לזה DXT1A ...

אבל! שכבת השקיפות (אלפא) הזו יכולה להיות רק 0 או 1 (שחור או לבן ז"א שקוף או לא שקוף) כאשר חלונות בסינרי נוצרים בכוונה תחילה כ DXT5 או 3 בשביל לגרום לאפקט שקיפות של חלון (16 ערוצים ולא 2!) ולא שזה יעלם לגמרי, כמו במקרה של המרה ל DXT1 או DXT1A.

אפשר לקרוא פה מאמר מקצועי על ה DXT COMPRESSION:

http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.php?title=DXT_compression_explained#DXT1_with_alpha

6. אתה רושם:

חברים זה הדבר האמיתי אני לא צוחק, הוסיף לי 20 FPS

מזחילה של 15 -12 ל ממוצע של 35-33 FPS

אם תוכל גם לצרף תמונות מסך השוואה של לפני\אחרי. חשוב שזה יהיה אזור של בניינים דיפולטיים או שדה דיפולטי (לא סינרי שיצרו, אלא משהו מקורי של FS)

א. נוכל לראות אם יש פגיעה ממשית באיכות

ב. נוכל לראות ולהשוות את הפריימים

ג. תרשום גם באופן כללי איזה מעבד\RAM\כרטיס מסך ברשותך

אני מתנצל אם אני טועה, אבל סקרן ללמוד אחרת, כי נראה לי שקפיצה כזו בפריימים כמו שאתה מדווח מבלי פגיעה מסיבית באיכות.

פורסם

אני מוריד את החבילה שלו עכשיו, ואני מופתע לגלות את הגודל העצום כ 750 מ"ב.

בגלל הגודל העצום, זה מעיד כי זו לא תוכנה שממירה את הטקסטורות שלכם כמו שחשבתי בתחילה.

אני מעריך שהוא מפיץ את הטקסטורות שהוא ערך בעצמו שהן במקור מהתיקיה של FSX. אם זה כך מדובר על עבירה של זכויות יוצרים (אסור לקחת חומר מקורי או חלקים של תוכנה\משחק ולהפיץ מחדש, בין עבר עריכה או לא זה אסור). אם זה יתברר ככך, מהפורום שלנו זה יאלץ להעלם.

אני אמתין להורדה להסתיים ואבדוק העניין.

פורסם

אהלן נוריאל

בתור אחד שמכיר טוב את הSDK וImageTOOL הוא חבר מהרגע שפורסם לפני 6 שנים, הייתי סקפטי בעצמי.

מדהים כמה ניהול הזיכרון של FSX משפיע על הביצועים.

אזוב אותך תיאוריות נסה בעצמך, לדעתי אתה תופתע (:

אני לא האמנתי עד כמה זניחה ירידת האיכות (לטעמי)

כמובן שאפשר להבחין אבל לטעמי מדובר ביחס של איבוד 5% איכות תמורת 200% עלייה בביצועים.

מי שפדנט "בויזואלס" בטח ייהנה מהגרסה הבאה של ה DXT3 יותר.

לא הספקתי לבדוק אוטו ג'נים מקרוב אבל זה לא מעסיק אותי, אני מודה (:

REX בהחלט הטריד אותי בעקבות ההערות באתר אבל אצלי REX עובד מצוין (מים שמיים ועננים).

לא בדקתי את כול סוגי העננים של ,REX נראה בהמשך.

אתה גם יכול להתקין את הטקסטורות של REX מחדש לאחר ההתקנה, לדעתי זה זניח.

לא עניין אותי מסלולי הסעה ורמפות אני במילה משתמש בסינרים קנויים בדרך כלל.

בקיצור

PMDG JS41 בKFLL שלFSDT עם UT 10% וסליידרים בצד ימין באופן כללי הניבו בעבר 8FPS

ועכשיו 24FPS

בשדה דיפולטי מדובר על -15-12 לפני ו 30-33 אחרי

6750E C2D

2.66GHZ

3GB RAM

8800GT

מעולם ב10 שנות ההתעסקות שלי בסימולטור לא חוויתי שיפור כל כך משמעותי בטוו'יק אחד.

מכיוון שהאינסטולר רק מחליף טקסטורות קל לחזור למצב הקודם ולכן חבל להתפלסף

עדיף פשוט לנסות.

לגבי חוקייות הקובץ אני באמת לא יודע. מעניין

פורסם

כן!

צור תיקייה חדשה וגרור פנימה את רר1 ב"רייט קליק"

ואז EXTRACT HERE

את הסיסמא יש להקליד ידנית. (לא "קופי פייסט")

אכן XP32

מקווה שזה עזר

פורסם
כן!

צור תיקייה חדשה וגרור פנימה את רר1 ב"רייט קליק"

ואז EXTRACT HERE

את הסיסמה יש להקליד ידנית. (לא "קופי פייסט")

אכן XP32

מקווה שזה עזר

לא מצאתי איפה הוא החביא את הסיסמא. מהי בבקשה?

לא משנה... מצאתי...

פורסם
גודל הררים הוא 190, 190, 190 ,ו117

בדוק שירדו במלואם

רק רציתי עוד לדעת אם התקנת את FSX SP1 ואת SP2, והאם הקצבת לך מספיק זכרון וירטואלי במחשב + האם הקצאת 2560 ל USERVA יחד עם 3GB ENABLE ב BOOT.INI?

כי זה ייתן לך דחיפה בביצועים ובמהירות בכל המחשב, מבלי לפגוע באיכויות. כרגע WIN מוגבלת אצלך ל 2 ג"ב מה 3 ג"ב שיש לך. אפשר לתת לה עוד 512 מבלי לפגוע בשאר המערכת.

אם תרצה ותצטרך עזרה עם זה...

פורסם

טוב, בדקתי את החבילה.

הוא כן שם את כל התיקיה שלו של ה SCENERY ואני לא יודע אם מותר לו לעשות דבר כזה.

דבר ראשון בדקת איך הגיב ה ISRAELI LANDCALSS להתקנה?

דבר שני כל האוניות שהיו לי בים של אילת נראות חלודות ועוד כל מיני דברים נהרסו כמו כל מיני מכוניות או משאיות. עוד לא עברתי על הכל...

נעשה בלאגן גם בכל מיני מקומות דיפולטיים.

לא היה אצלי כל שיפור בפריימים.

וזאת הסיבה:

יש לי 8 ג"ב ראם, ומערכת 64 ביט. השינויים שהוא ביצע מקלים על הזכרון. במחשב שאין בו הרבה RAM, ככל שיהיה שימוש בזכרון כך תהיה פגיעה ישירה בפריימים. במחשב עם הרבה זכרון ומערכת 64 ביט, יש מספיק זכרון, תהיה גישה רציפה ומלאה כל הזמן ל RAM ולכן לא יהיה שום עומס ולא ירדו פריימים כמו במערכת 32 ביט בלי הרבה RAM.

הפעולה שהוא ביצע זה להרוס את כל קבצי הטקסטורה של ה SPECULAR, BUMP ו LM (הוא יכל פשוט למחוק אותם! עכשיו הם לא שווים מאום)

ז"א שכל העצמים כמו רכבי שדות תעופה נפגעו וגם מבנים שונים.

היית יכול לגשת לתיקיה שלך של ה GLOBAL SCENERY ותמחק את כל מה שיש לו סיומת LM, SPEC או BUMP והיית מגיע לאותה תוצאה ויותר יפה אפילו. אז זו אופציה למי שרוצה יותר ביצועים, להרוס או למחוק קבצים שנותנים איכות ריאלסטית לגרפיקה של הסימולטור. או לשדרג את המחשב.

שורה תחתונה, אני מאמין שהייתי יכול לעזור לך להגיע לביצועים טובים ממה שהיה לך גם מבלי לפגוע באיכויות או להסתכן שיתקלקלו טקסטורות.

עדיין, הייתי סקרן לראות תמונות מסך מעל ישראל כי אצלי השתבש הרוב.

אתה רשמת מקודם ש"מי שפדנט בטח יהנה יותר מהעדכון ל DXT3". שלחתי לך לינק מהאתר של FSDEVELOPER ולדעתם אין שום הבדל בגודל בין DXT3 ו DXT5. הוא לא ישנה שם כלום.

דרך אגב, אפשר גם להרוס את האיכות של המטוסים שלנו קצת אם אנחנו רוצים עוד פריימים :-)..

אני את החבילה הסרתי. ברגע שהיא הרגה לי את הסינרי ואת האיכות של ה FSX....

פורסם

אתמול בערב,

במקרה ערכתי טיסת ניסוי עבור עיט עסקים.

רעדתי מפחד, כי זה היה לקחת לראשונה את ה LDS לטיול בחול עם FSX.

אמנם לא היו יותר מידי תנועות והיו לי כל מיני בעיות של כיול מיקרופון ו PTT שמשום מה לא רצה לעבוד לי ב SB.

אבל בכל הגישה ל LROP עם סינרי דיפולטי שניראה לא רע בכלל.

מז"א עם -SN ו OVC300 BKN150, לא היה גמגום אחד כל הדרך לנחיתה.

מעבר לזה שמשהו תקע את הברושים של הרצליה בפיינל של 26R, שמעט הלחיץ וכמה בינינים ברחבות

החניה שניראו לי מעט קרובים למסלול ההסעה, הכל עבר די יפה.

מה שכן REX בדרך החוצה, התוכנה הזאת פשוט זוועתית, טקסטורות יפות אבל הזרקת המז"א שלה פשוט תת רמה.

באזור ה 20-25 מיל לפיינל הדבר הזה התחרפן ופתאום משגר לי רוח אף 68 קשרים (WTF).

אחרי רפרש הוא נירגע וריד ל 8 קשרים.

כיף לנחות על מסלול רחב ולא משהו שאמור להיות מסלול ובתוספת שלג.

פורסם

נוריאל,

תוכל בבקשה לפרט איך מוסיפים את הגדרות ה BOOT.INI שהמלצת עליהן? (3 ג"ב וה USERVA)

בקובץ הקיים אצלי אין בכלל שורות המתייחסות לשני הפרמטרים הללו.

תודה!

פורסם
נוריאל,

תוכל בבקשה לפרט איך מוסיפים את הגדרות ה BOOT.INI שהמלצת עליהן? (3 ג"ב וה USERVA)

בקובץ הקיים אצלי אין בכלל שורות המתייחסות לשני הפרמטרים הללו.

תודה!

http://support.microsoft.com/kb/833721

ע"י עריכת ה Boot.ini , אם אתה לא רואה את הקובץ ה root של ה c:\ שלך,

אתה צריך להגדיר ב Folder options שיראו קבצי מערכת שמורים.

דרך שניה זה , קליק ימני על

<= My Computer =>Advanced

Settings של ה Startup & recovery

ויש לך לחצן EDIT כדי לערוך משם את ה Boot.ini.

מקווה שזה מה שחיפשת :)

פורסם

יהב, נוריאל צודק, ברגע שאתה משנה את הטקסטורות לDXT1A אתה מאבד המון מידע קריטי בערוץ אלפא, יש לזה השפעה על רפלקטיביליות/שקיפות של האובייקטים בסינרי, יכול להיות שלהרבה אובייקטים זה לא קריטי כי אין להם ערוץ אלפא אבל אם יש להם אז זה סתם להרוס את הסינרי.

סה"כ עד כמה שידוע לי הטקסטורות בFSX שמורות בפורמט המינימאלי הדרוש להן, למשל הטקסטורות לאנדקלאס שיש בתוך SCENERY\WORLD\TEXTURE שמורות כDXT1 בלבד בלי ערוץ אלפא.

פורסם
" דבר שני כל האוניות שהיו לי בים של אילת נראות חלודות"

As real as it gets!

מה רע? :wink:

אני מכיר את כל הקומבינות (:

אני הייתי עם הגיגה בייט סוו'יץ תקופה אבל לאחרונה היו לי "קראשים" ביטלתי והם נעלמו.

האמת שעם מערכת כמו שלך לא הייתי אפילו מנסה כי אתה יכול להשתמש בFSX כבר עכשיו!

כל מי שמתקשה להשתמש בFSX בגלל ביצועים ייהנה מאוד!

לגבי מה שהתוכנה עושה, ברור שאני מבין מה הוא עשה. הוא הכין אינסטולר שמחליף קבצים.

לגבי מטוסים אני בעצמי החרבתי הרבה מטוסים בעזרת IMAGETOOL בעיקר טקסטורות VC על מנת שאני יוכל לטוס.

הנקודה התחתונה היא שכל מה שאתה אוהב בטקסטורות של FSX בכלל לא רלבנטי מבחינתי כי בכל מקרה לא יכולתי ליהנות מהם

סוג של FSX לעניים? יכול להיות ואין לי בעיה עם זה.

לגבי לשבת ולהקטין את הקבצים בעצמי, שעות של עבודה שאני שמח שמישהו אחר עשה בשבילי.

לגבי ישראל לא ניסיתי אני לא ממש טס הרבה בישראל בסימולטור חוץ מאיזה סיד או ILS פה ושם,

למרות שהשפצור של LLBG עלול לפתות אותי לנסות :wink:

אגב נוריאל אמרת: " ז"א שכל העצמים כמו רכבי שדות תעופה נפגעו וגם מבנים שונים."

רכבים בש"ת לא מופעלים אצלי כי פשוט אי אפשר לטוס עם 4פריימים בשנייה :roll:

ללא ספק אתה מבין דבר או שניים בסימולטורים ובטח במחשבים וברגע שתהייה לי מערכת חדשה אני ישמח מאוד להתייעץ איתך בענייני הקינפוג. נכון לעכשיו אני צריך להסתפק בהקטנת טקסטורות והאמת שאני חיי עם זה בכיף.

מה האלטרנטיבה? VFR בFSX ומטוסים חכמים בFS9 ?

תאמין לי נוריאל מה שנראה בעיניך מחריד הוא שנות אור יותר יפה מFS9

בקיצור טוב למי שרוצה לעלות מ8 פריימים ל25 ולא למי שרוצה לעלות מ42 ל63

והכי חשוב לגבות!

פורסם
יהב, נוריאל צודק, ברגע שאתה משנה את הטקסטורות לDXT1A אתה מאבד המון מידע קריטי בערוץ אלפא, יש לזה השפעה על רפלקטיביליות/שקיפות של האובייקטים בסינרי, יכול להיות שלהרבה אובייקטים זה לא קריטי כי אין להם ערוץ אלפא אבל אם יש להם אז זה סתם להרוס את הסינרי.

סה"כ עד כמה שידוע לי הטקסטורות בFSX שמורות בפורמט המינימאלי הדרוש להן, למשל הטקסטורות לאנדקלאס שיש בתוך SCENERY\WORLD\TEXTURE שמורות כDXT1 בלבד בלי ערוץ אלפא.

הקרבה שאני עושה בכיף תמורת האפשרות לטוס בFSX

אתה מדבר עם בן אדם שנהנה לטוס ב.XPLANE

ערוצי אלפא... אתה צוחק עלי

:lol:

בכל מקרה אני לא ג'אנקי של טקסטורות ויותר מעניין אותי מה קורה בקוקפיט

ולעבור מFS9 לFSX מבחינת VC זה פחות או יותר אחרית הימים!

כל אחד ומה שטוב לו

בכל מקרה זה בחינם :bday:

פורסם

תודה רן, אבל התכוונתי לאיך צריכה להראות התוספת בשורות שבקובץ ה INI. את הקובץ עצמו הצלחתי למצוא.

אני מניח שיש פורמט מדוייק לאיך צריך לכתוב את הפרמטרים בקובץ.

אשמח לקבל הנחיות.

פורסם
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows XP Professional" /fastdetect /userva=xxxx /3GB
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Windows 2000 Professional" /fastdetect /userva=xxxx /3GB

פורסם

שלום!

האם תוכל לומר איזה סוג של קראשים היו לך עם ה 3GB ENABLE?

מה שאני חייב לשאול זה האם אתה הוספת את השורות USERVA=2560 ל 3GB, אחרת ברור שיש לך קריסות.

לא ענית אם יש לך זיכרון וירטואלי מוגדר? כי אים אין לך בכלל זה גם מסביר את הקריסות.

אני מסכים איתך שכל אחד יעשה מה שבא לו עם ה FS ... רק חושב לציין תמיד לגבות לפני כל ניסוי או שינוי כי אפשר להכנס לעולם של בעיות בטעות.

אצלי כל ישראל והסינרי נהרסו מהחבילה הזו שלו (זה בסדר! עשיתי גיבוי :-))

אם אתה תיגש לתיקית SCENERY שלך אתה תראה שלבחור לקח בערך שעה של עבודה להמיר את כל האלפא ולהרוס אותם. והוא לא הקטין כלום בעצם

הוא רק שינה פורמט כאשר תוצאה יותר פשוטה ויעילה תהיה פשוט למחוק את כל ה SPEC, את כל ה BUMP ואת ה LMים ואתה תראה שאתה מקבל ביצועים עוד יותר טובים. כי לא צריך בכלל לטעון את הטקסטורות שהוא שינה כי הן כ"כ הרוסות זה סתם חבל שזה בלל טוען אותן.

לגבי ה 3GB וה USERVA, צריך לשלב אותם ולדאוג לזכרון הוירטואלי.

אם זה לא היה מוגדר כך אצלך לפני כן זה יכול להסביר את הקריסות שאתה אומר שהיו לך. (שלא היה מוגדר שום דבר ב USERVA)

תהנה!

פורסם
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows XP Professional" /fastdetect /userva=xxxx /3GB
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Windows 2000 Professional" /fastdetect /userva=xxxx /3GB

אני חושב שרצוי לא לשחק עם הערכים שם מבלי להיות 100% בטוח במה אתם עושים.

צריך לקבוע ערך נכון ל USERVA.

צריך להגדיר זכרון וירטואלי אחרי זה.

צריך לדעת מה המפרט של AMON ומערכת ההפעלה.

אז אני אוכל להגיד לו צעד צעד אם לבצע זאת כן או לא ואיך...

פורסם
מה האלטרנטיבה? VFR בFSX ומטוסים חכמים בFS9 ?

הנה אלטרנטיבה בשבילך: עדיף להקטין את הרזולוציה של הטקסטורות מאשר להחליף פורמט. ע"י הקטנת הרזולוציה אתה מקטין את הגודל של הקובץ אבל לא פוגע במידע שיש באלפא.

פורסם
תודה רן, אבל התכוונתי לאיך צריכה להראות התוספת בשורות שבקובץ ה INI. את הקובץ עצמו הצלחתי למצוא.

אני מניח שיש פורמט מדוייק לאיך צריך לכתוב את הפרמטרים בקובץ.

אשמח לקבל הנחיות.

שלום!

אני אישית ממליץ לא לממהר לבצע את השינוי ב BOOT.INI יש כמה דברים שעליך לבדוק.

אמנם ההמלצה קיימת, אך היא לא בשביל כולם (שאלה איזה מערכת הפעלה ומפרט יש לך)

וגם יש עוד כמה נתונים להוסיף אחרת יהיו לך קריסות אם רק תשים 3GB ENABLE אתה תחנוק את המערכת הפעלה.

אז אם תרצה להיות בטוח רק תרשום כמה RAM יש לך, איזו מערכת הפעלה, ואני אבדוק אם רצוי לך לבצע את השינוי ואלווה אותך צעד צעד.

כי התעסקות בזה יכולה להביא לטעות וחבל...

וכאן אין אפשרות גיבוי של ממש

פורסם
מה האלטרנטיבה? VFR בFSX ומטוסים חכמים בFS9 ?

הנה אלטרנטיבה בשבילך: עדיף להקטין את הרזולוציה של הטקסטורות מאשר להחליף פורמט. ע"י הקטנת הרזולוציה אתה מקטין את הגודל של הקובץ אבל לא פוגע במידע שיש באלפא.

נכון מאוד, אני מסכים.

גם יש הרבה טקסטורות שלא נערכו ל MIPMAPS ואפשר להמיר אותן, זה גם מקל מאוד על פריימים.

עידו מה שהבחור עשה שם זה פשוט מאוד, עבר על כל ה SPEC, BUMP ומפות לילה LM והוא שינה פורמט ל DXT1 ובכך הוא הפך את הקבצים הללו למיותרים (היה עדיף אם היה מוחק אותם בכלל אני לא מבין)

אחרי זה הוא מכווץ את כל התיקיה שלו ההרוסה ומפיץ אותה ברבים תחת הרעיון שהוא תכנת איזו תוכנה, נו מילא.

העיקר הכוונה לא...?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...