עבור לתוכן
אורח

אין פיקוח?! אין תנועה?! פרות קדושות?! איפה אתם ואטיל?

Recommended Posts

פורסם
  4X-CWN כתב:
  zvi52 כתב:
2.2.2010 שעה 17.20 ,ברשת 5 טיסות פנים ,5 טיסות חוץ ,0 פקחים.

אולי זה לא נותן הרבה אבל עליתי קרקע.

צבי בוא לטוס IFR בבן גוריון תקבל קלירס והסעה :P

Wait for me 2!

אני מגיע!

פורסם
  nuriel77 כתב:
  4X-CWN כתב:
  zvi52 כתב:
2.2.2010 שעה 17.20 ,ברשת 5 טיסות פנים ,5 טיסות חוץ ,0 פקחים.

אולי זה לא נותן הרבה אבל עליתי קרקע.

צבי בוא לטוס IFR בבן גוריון תקבל קלירס והסעה :P

Wait for me 2!

אני מגיע!

אני מחכה לכולםםםםםםםםם :bday:

פורסם
  4X-CWN כתב:
  ronpeer כתב:
היי אביב ועידו..

אני רק יכול להצטער שהארוע נסגר..

דווקא התכוונתי בכל הרצינות להשתתף אבל!! כן אני בין אלו העסוקים רק השבוע הגשתי סופסוף את הפרוייקט של סיום התואר! :D

עכשיו יש לי כמה שעות פניות ביום לחזור לטוס וגם להתכונן לארוע שלכם..

חבל - כי כבר היה לי בראש מי ה 3 שיצטרפו אליי ( אחד מהם כבר נתן הסכמתו למרות שלא סופית - אביב אתה יודע במי מדובר )

לגבי בעיית המטוסים בהחלט.. ( אגב אני סבור שלא הסימולטור זה הבעיה אלא הטסת מסוק - אין הרבה כאלה שיודעים )

לגבי גודל קבוצה..אוליי היה עדיף בזוגות..או מקסימום שלישיות? נק' למחשבה אביב.

לגבי תזמון הארוע והרעיון שלו - רעיון מגניב מחדש ומעניין..אוליי כפי שדובר פה התזמון לא מתאים כרגע לארוע כזה.

אני הייתי רק דוחה אותו לא מבטל ומשאיר אופציה לעתיד זה יכול להיות להיט!

נ.ב.

הפרוייקט היתה הסיבה למשל למה לא התפניתי לטוס בבחינה של רב"ש וגם כזכור לי בשלך אביב :cry:

ככה שכן לצערי חלקנו מאוד עסוקים.

רון מה שכתבת אני חייב להגיב.

אתה כל הזמן מתלונן שאין פיקוח או אונלין day.

אתה נזכר להירשם לאירוע מאוחר מידי אפילו שאתה יודע על זה הרבה לפני.

כמו שאתה דואג כל הזמן להגיד שאין פיקוח ושיש פיקוח אתה אפילו לא בה לטוס.

אני זוכר שהגעתי לVATIL היה הרבה מאוד תנועה והרבה מאוד פיקוח.

:lol: אני מקווה שזה תקופה ללא פיקוח ותנועה ואני מקווה שהיא תחלוף אותנו והחטיבה תתחיל להתאושש :P .

אני מסכים אחתך בהחלט..

לצערי בחודשיים האחרונים הייתי עסוק מאוד בפרוייקט שלי..

עכשיו יש לי זמן פנוי..היום אמור להיות פקח TLV נראה לך שלא אבוא לטוס?

אגב קראת מה שכתבו פה שהיו 5 פנים 5 חול ופקחים (

אתה יודע כמה זה קורה לי? שעד שאני פנוי אין פקחים? זה לא להאשים חס וחליליה פשוט להציג מצב שקורה הרבה בעיקר לכאלה שיותר מוגבלים בימים ושעות שהם פנויים.

לגבי הרשמה מראש לארוע עיט..נכון אני יודע מזמן אבל:

1. לא ידעתי האם בכלל אהיה פנוי בתאריך הזה.

2. אחרי שהבנתי שאהיה פנוי צריך למצוא חברים לקבוצה.. ולזה עוד לא היה זמן לתאם.. אני מבטיח שברגע שיודיעו שהמרוץ חזר ללוז אני מגיע ובטיסה.. :wink:

פורסם

אני רק רוצה (לפחות כרגע) להתייחס לדבר אחד קטן שמפריע לי וזה ההודעות האחרונות פה שנשענות על זה שההסבר למצב הנוכחי הוא חוסר בפיקוח.

אז נכון שיש חוסר במוסמכי תל אביב או פלוטו או מה שתרצו אבל במקום לבוא ולהגיד יש X טיסות ו0 פקחים או "אני לא עולה לטוס כי אין פיקוח" צריך לחשוב ולהבין יותר לעומק מה לא בסדר כי התשובה "אין פיקוח" לא תופסת וכנ"ל גם הצד השני, "אני לא עולה לפקח כי במילא אף אחד לא בא לטוס" גם לא מתקבלת.

במקום לנסות להאשים צריך לחשוב קצת יותר לעומק.....

פורסם
  Atar Almog כתב:
אני רק רוצה (לפחות כרגע) להתייחס לדבר אחד קטן שמפריע לי וזה ההודעות האחרונות פה שנשענות על זה שההסבר למצב הנוכחי הוא חוסר בפיקוח.

אז נכון שיש חוסר במוסמכי תל אביב או פלוטו או מה שתרצו אבל במקום לבוא ולהגיד יש X טיסות ו0 פקחים או "אני לא עולה לטוס כי אין פיקוח" צריך לחשוב ולהבין יותר לעומק מה לא בסדר כי התשובה "אין פיקוח" לא תופסת וכנ"ל גם הצד השני, "אני לא עולה לפקח כי במילא אף אחד לא בא לטוס" גם לא מתקבלת.

במקום לנסות להאשים צריך לחשוב קצת יותר לעומק.....

צודק בהחלט!

בלי שום קשר,תנועה מדהימה! פיקוח מדהים!

כל הכבוד חטיבת ואטיל :D

אני אישית עשיתי הקפות תחת הפיקוח המושלם של אלון אבלסון!

במקום להתלונן בואו לטוס ותהנו!

ולסיום,

תודה רבה גם לרן בן שמואל על פיקוח תל-אביב!

תחי ואטיל :drinking:

פורסם

היי..

שוב באסה..עד שאני בא TLV מתנתק..

בכל מקרה בסוף טסתי בצפון עם פלוטו ושמעתי ברקע חברים ותיקים שבאו לבקר :wink:

תודה אלון טיסה קצרה ומהנה עם תנועה נגדית.

פורסם

דעתי בנושא:

1. לא מקובלת עלי ההודעה שלך קרבל, עם כל הצער שבדבר (ויש המון צער כי אתם נותנים מהלב) לא ככה מתבטאים על גבי הפורום - לא ככה מפוצצים אירוע , לא בתור נציגי חברת תעופה ווירטואלית. נוסיף על כך שהצוות לא קיבל אף פניה מכם בנוגע לשינוי הכיוון (זה לפחות ממה שאני מכיר).

2. החטאה, וזה קורה - וזה קרה המון בעבר. לא תמיד פוגעים ברעיון כמו שצריך. ראו את בחינת רב"ש - שיא תנועה, ראו אירועי אלעל לאמסטרדם - 40 תנועות יצאו. כנראה שמרבית טייסי החטיבה הם קבוצה של חובבי קלות ופשטות, מעדיפים לדחוף FP לדף ROUTE ב LEVEL D וללכת לסלון לראות סרט, או לחילפוין לטוס CVFR איזה 25 דקות בבחינה של רב"ש על מנת להרגיש עומס. כנראה שאם קצת מורידים עליהם חוקים, תכנון, משהו "עמוס" כמו מרוץ VFR - זה לא מתאים לאנשים.

3.אין לי דרך (אישית) להוציא סטטיסטיקה שנתית לכמות התנועה וכמות הפיקוח ב VATIL. אבל אני בטוח שאנחנו נושמים כבר על אותו קו הרבה מאוד זמן. אותו רושם של חוסר תנועה מתקבל בצורה גסה יותר על גבי הפורום - והרבה פחות ממה שחושבים על גבי הרשת עצמה.

4.רוויה - כל טייס/פקח חטיבה יכול לתת מספר שעות מסויים בשבוע. לפעמיים יותר (חופש) לפעמיים פחות (מבחנים) אבל לכל אחד קו ממוצע אישי. גם אם עכשיו נפתח את פיקוח ת"א 24 שעות ביממה למשך שבוע - הגידול בתנועה יהיה במספר אחוזים בלבד. וחוץ מזה - טיסה ביוניקום לא גורמת למנוע במטוס להפסיק לפעול, מי שלא נהנה מטיסה ללא פיקוח כנראה שמפספס משהו. אני נהנה להוציא 767 לטורנטו גם בלי פיקוח - אין ספק שזה מוסיף אבל זה לא הכל.

צריך להבין שבסופו של יום - זה תחביב. מספיק לטחון בשכל על חוסר בטייסים ופקחים - אנחנו לא לשכת גיוס ואנחנו לא יכולים לייבא טייסים מסין, זה מה יש ועם זה ננצח, ולדעתי - אנחנו מנצחים ובגדול.

-שירגל

-פרויקט אלעל

-10 פקחים בחיל האוויר (האמיתי)

-IFS

-הכשרת פקחים

-אלעל

-עיט

-חיל האוויר הווירטואלי

אני יודע שלרוב הגדול הרשימה הזו כבר יצאה מכל החורים, אבל אני ממליץ לכולם להסתכל עליה שוב ולראות מה חטיבת VATIL ברשת VATSIM חוללה במהלך 8 השנים האחרונות.

אתם צריכים להבין שתנועה ברשת לעולם לא תגיע למימדים של TMA לונדון - אנחנו לבד פה בגזרה ועושה רושם שלשכנים שלנו לוקח הרבה זמן להתפתח.

אם נשים את לונדון TMA על אי בודד באוקינוס - אני מבטיח לכם שכמות התנועה תהיה זהה לזו שיש בישראל. אירופה זה גוש, אתה מסיים SID אתה כבר במרחב זר.

אם אתה רוצה להגיע לישראל אתה צריך לטוס 4 שעות ממרכז אירופה - למי יש זמן לעשות את זה???

התנועה הפנים ארצית (ואיתי ארנון שטס מאמסטרדם לארץ נחשב פנים ארצי) היא המסה העיקרית שלנו, פה ושם רואים זרים מטיילים באזור.

יש לנו קורסים שרצים ב IFS מה שאין לאף חטיבה אחרת וזה בית החורשת המרכזי ליצור מסת התנועה שלנו.

לסיכום דעתי שלי:

- הפעילות שלנו (ושל שאר VATSIM) בנויה ממחזוריות מסויימת - יש עליות ויש ירידות, הקו נשמר - אבל המעורבות שלנו בפרויקטים אחרים - גדלה.

- חיל האוויר הווירטואלי רק מוסיף גוון פעילות לרשת - תנועה בסופו של יום - מספיק לחפש את החיל.

-IFS והדרכת פקחים - שם צריכים להמשיך במלאכה כל הזמן - זה מספק לנו תוצר מקומי (טייסים ופקחים מקומיים) כפי שאמרתי - מספיק לסמוך על הזרים שיבואו לפה.

פורסם

לא יכולתי לסכם את הנושא אחרת אמיר, תודה.

רבותי המכובדים, עולה בי תחושה שישנם פה מספר חברים שכל תחביבם הוא לקטר ולקטר.

אתם שופכים פה טונות של טענות , ובסופו של יום לא נוקטים אצבע בעמצמכם על מנת לשפר את המצב "הגרוע " שאתם מתארים.

בחודש האחרון עלליתי כמה פעמים לפקח יחד עם רן, במשך שעתיים וחצי היתה לי תנועה אחת , לא ראיתי את כל המקטרים באים לטוס.

זה לא אומר שלא אמשיך לעלות לפקח, כי יכול להיות שבאותו ערב אנשים היו עסוקים, קורה, רק צריך להתמיד.

לא ראיתם אותי או את רן רצים לפתוח שרשור על פרות, קופים ושאר חיות הבר.

צוות החטיבה נותן מעצמו 100 אחוז על מנת לשפר את המצב הקיים ( שלדעתי הוא לא כזה גרוע כפי שכמה נשמות טובות נוהגות לציין לנו השכם וערב).

מי שמתלונן על חוסר בפיקוח, גש והירשם בעצמך לקורס פקחים ותן גם אתה מספר שעות בשבוע.

תרבות "המגיע לי" מתחילה לתפוס פה תאוצה, כנ"ל תרבות ה"כמה גרוע".

את זה אני רוצה לעצור, ומיד, שכל אחד יחשוב במה הוא יכול לתרום לטובת הכלל .

לפתוח כל שני וחמישי טופיק שסוף העולם קרב זה לא הפתרון.

אביב,עידו, אני מעריך ומוקיר את התרומה הרבה שלכם לחטיבה,

אני מתאר לעצמי שחוסר הרשמה לפרוייקט שאתם עומלים עליו מעלה את הסעיף.

אבל, לשבור את הכלים זה לא הדרך, פרובוקציה עוזרת לפעמים ולטווח קצר.

גם לפרוייקט שירגל לא היו קופצים רבים, אז? שברנו תכלים? אמרתי שאני סוגר אותו? זה הפתרון הקל .

כנראה שבחטיבה יש אנשים שכרגע , ואני מדגיש כרגע , כי ישנה תחלופה של חברים לאורך כל השנים, כרגע אנשים פה לא כל כך מעוניינים להתמקצע ( ראה סיפור IFS ), לא מראים רצינות , ולכן כל דבר הוא מובן מאיליו עבורם.

מכניסים להם הכל בכפית, מארגנים להם קורסים, ארועים, ימי עיון, מפגשים , ובסופו של יום הם עדיין ימשיכו להתלונן.

ישנה כמות יפה של טיסות ברשת , ואני מבין שלא כל יום יש פיקוח לאורך כל שעות היום , זה היה מצב אידיאלי.

לא תמיד כשתתחבר ב 1700 אחרי הצהריים יהיה מי שיפקח , רוב הפיקוח הוא בערב , לפחות ממה שאני רואה.

ואם מישהו התחבר ב 1700 אחרי הצהרים ולא היה לו במקרה פיקוח, אז סליחה, לא סוף העולם, תנסו מאוחר יותר , כולם פה מפקחים וטסים על בסיס הזמן הפנוי שלהם, והוא משתנה מאחד לשני, לא כולם פה בחופש/ פנסיה , לרוב האנשים יש עיסוקים אחרים לאורך היום, ומי שעולה לטוס או לפקח עושה זאת על זמנו החופשי.

לבוא בטענות כל פעם מחדש מבלי לנקוף אצבע לשינוי , מתחיל להשמע כמו תקליט שבור.

אני מצפה מכל אחד ואחד מכם, לתת כתף, לעלות לטוס, לפקח כמה שהוא יכול.

מספיק עם הקיטורים, המצב לא כזה נוראי בכלל.

( טסתי אתמול והיתה תנועה לא רעה בכלל כולל פיקוח ת"א ופלוטו ).

פורסם

אתם מדברים פה על יש פיקוח אין פיקוח... מה זה קשור, יש ארוע שעומד בדביק כבר שבועיים וחצי אף חבר חטיבה לא נרשם רק 2 פנו אלי בפרטי לברר עוד פרטים, עוד כמה בודדים גילו עניין בשרשיר שורה תחתונה לנו אין למה להשקיע בזה כשיש לנו אפס אנשים ברשימה לארוע.

אני צריך להגיד לעומר עכשיו תעשה ככה וככה בשביל הארוע בשעות הקטנות של הלילה כשאף אחד לא נרשם בכלל? אתם חושבים שאפשר לעשות את זה מהיום למחר אם מישהו נרשם יומיים לפני הארוע? מבחינתי בנאדם לא בטוח אם כן או לא שירשם, שיפגין עניין אנחנו קיבלנו רושם שזה עבר לכולם ליד האוזן ואף אחד לא מפגין עניין.

אמיר, כמו שגם אמרתי מקודם זה לא פעם אחת וזהו וזה גם לא רק חוסר ההענות של חברי החטיבה היה פה מספיק כשלים ברמת הצוות כדי לדחוף אותנו לביטול, לא רציתי להכנס לזה ואני עדיין לא רוצה על גבי הפורום, אם אתם באמת רוצים לתחקר אתם יודעים איפה למצוא אותי.

מיקי, אתמול היה תענוג אבל אתמול היה מצב נדיר, אני כבר שבועיים מחפש פיקוח בנרות וחוץ מהבחינה של רב"ש ואתמול אני לא זוכר מתי היה משהו, אם מה שהיה אתמול מעיד על שינוי מגמה אז אחלה, אם זה משהו נקודתי אז חבל, זה כבר תלוי בכם אפשר להוציא הרבה דברים מעניינים ממה שהיה אתמול כדי להבין מה הביא פתאום לפריחה של המרחב הישראלי ליום אחד אבל זה דיון לשרשור אחר.

פורסם

שברתם אותי :)

אני כל כך מבין את התסכול, אביב עידו וכל השאר, אבל זו בעצם ציפיה שלכם שלא התממשה וזו לא אשמתו של אף אחד.

מה שאני לא מבין, זה את התעוזה שיש למישהו עם רקורד ממוצע של כחצי שעת טיסה אחת בחודש בשנה האחרונה להתלונן שאין פיקוח ואין טייסים. ונחזור למה שאני כן מבין - ניסיתי לחשוב מה בעיני היה מדליק אותי פשוט להתחבר ולטוס. ואותי מדליקה פשטות, פנים ארצית או חוץ ארצית. ופשטות לא מצריכה תכנונים של חודשים, היא יכולה להיות על בסיס קבוע או מזדמן, משהו שכולם מתחברים אליו בקלות. אני מאד אהבתי את התקופה של האירועים הפשוטים בעיט: מכריזים שיש מטס כמה ימים מראש, מנקודה לנקודה, טיסת ראיה מכשירים או מעורב, מנהלי עיט מתייצבים להמראה כדוגמא אישית בול בזמן בין אם יש מצטרפים או לא, בין אם יש פיקוח או לא, וברור שיהיו מצטרפים וסביר להניח שיהיה גם פיקוח. 10 אירועים כאלה עם או בלי מצטרפים ופיקוח וחזרנו לנורמה שאנשים רגילים לעלות ולטוס. מה שעושה את הפשטות זה לא התחכום וכמות ההשקעה באירוע אלא האנשים, הביחד, הקשר, הקטעים, לא צריך להמציא סינרים ותוכנות חדשות לכל אירוע חד פעמי, עבדתם מספיק קשה עד היום. אני זוכר אירועים כמו שדה-דב אילת מעורב ראיה ומכשירים, שיא הפשטות, מתקרב לרמה של ספונטני, עם הצלחה רבה. לדעתי זה הכיוון שיתן תוצאות ואני אישית אשמח אליו...

פורסם
  Moshe Mizrahi כתב:
שברתם אותי :)

אני כל כך מבין את התסכול, אביב עידו וכל השאר, אבל זו בעצם ציפיה שלכם שלא התממשה וזו לא אשמתו של אף אחד.

מה שאני לא מבין, זה את התעוזה שיש למישהו עם רקורד ממוצע של כחצי שעת טיסה אחת בחודש בשנה האחרונה להתלונן שאין פיקוח ואין טייסים. ונחזור למה שאני כן מבין - ניסיתי לחשוב מה בעיני היה מדליק אותי פשוט להתחבר ולטוס. ואותי מדליקה פשטות, פנים ארצית או חוץ ארצית. ופשטות לא מצריכה תכנונים של חודשים, היא יכולה להיות על בסיס קבוע או מזדמן, משהו שכולם מתחברים אליו בקלות. אני מאד אהבתי את התקופה של האירועים הפשוטים בעיט: מכריזים שיש מטס כמה ימים מראש, מנקודה לנקודה, טיסת ראיה מכשירים או מעורב, מנהלי עיט מתייצבים להמראה כדוגמא אישית בול בזמן בין אם יש מצטרפים או לא, בין אם יש פיקוח או לא, וברור שיהיו מצטרפים וסביר להניח שיהיה גם פיקוח. 10 אירועים כאלה עם או בלי מצטרפים ופיקוח וחזרנו לנורמה שאנשים רגילים לעלות ולטוס. מה שעושה את הפשטות זה לא התחכום וכמות ההשקעה באירוע אלא האנשים, הביחד, הקשר, הקטעים, לא צריך להמציא סינרים ותוכנות חדשות לכל אירוע חד פעמי, עבדתם מספיק קשה עד היום. אני זוכר אירועים כמו שדה-דב אילת מעורב ראיה ומכשירים, שיא הפשטות, מתקרב לרמה של ספונטני, עם הצלחה רבה. לדעתי זה הכיוון שיתן תוצאות ואני אישית אשמח אליו...

מסכים בהחלט..בגלל זה עד היום לא ידעתי האם אצטרף לארוע עיט..

אבל נניח אני יודע שיש ארוע כללי כמו חד"ב או כמו הפיקוח שהיה בסוף שנה..

אז ברגע שיהיה זמן אני אבוא..ההוכחה לכך היא אתמול היתה פעילות ובאתי, אז אני גם מאלה שעושים ולא רק מדברים.

פורסם

מיקי ואמיר, לא לזה הייתה הכוונה שלי,

לא באתי פה בטענות ואמרתי "אין טיסות" "אין פיקוח" וכו', נושא זה נטחן על ידי כולם.

מה שכן התכוונתי, שהיו פה מספר לא מועט של אנשים שכן התלוננו על זה שאין פיקוח, אין תנועה אין ואין ואין וגם חיפשו את הסיבה לכך.

מטרת השרשור הזה היא לא רק בנוגע לאירוע של עיט, אלה גם על מנת להעיר כמה אנשים פה, עיט אירגנה אירוע שבו מובטח הפיקוח וההנאה למי שכן ירצה להשתתף,

לא הייתה שום סיבה כל שהיא לפסול את האירוע הנ"ל, והתגובות הראשונות נראו חיוביות במיוחד..

לכן הביקורת פה היא לא על הפקחים ולא על גופים שונים, הביקורת פה היא על לא מעט אנשים שמתלוננים שאין פיקוח ותנועה,שאין אירועים,שהחטיבה לא מתפקדת,

וכשיש אירוע מאורגן, מסודר ומעניין אף אחד לא נרשם.

אמיר, לא פוצצתי את האירוע,ואני לא רואה התבטאות גסה על הפורום (היה תוכן לא חוקי והוא נערך) ,מה שכן זוהי דרך להדגיש שכן אנשים משקיעים פה, ושכן מושקעות שעות רבות בתכנון וביצוע,

ושבמקום לקטר ולבצע "סטיטסטיקות" שונות להתארגן עם עוד 3 אנשים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...