Doron_Angel פורסם פברואר 2, 2010 דיווח פורסם פברואר 2, 2010 לאחר גיחת הסיוע להאיטי, נחזור למסענו ביבשת השחורה. ממשיכים מבירת קניה, ניירובי http://en.wikipedia.org/wiki/Nairobi אל עבר אוגנדה והעיר אנטבה השוכנת לחוף אגם ויקטוריה http://en.wikipedia.org/wiki/Entebbe. נמריא מהשדה הבינלאומי (HKJK) ע"ש ג'ומו קניתה, בניירובי: http://en.wikipedia.org/wiki/Jomo_Kenya ... al_Airport אל עבר השדה (HUEN) באנטבה http://en.wikipedia.org/wiki/Entebbe_In ... al_Airport, אשר קשור לסיפורי הגבורה של צה"ל בפעולת חילוץ חטופי מטוס אייר-פראנס http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Entebbe הידוע כ"מבצע יהונתן". אם לא יהיה פיקוח, ההמראה מ-HKJK אל מול הרוח ממסלול 06 או 24. ברוח צולבת נמריא ממסלול 06. הנחיתה ב-HUEN תתבצע על מול הרוח על מסלול 17 או 35. ברוח צולבת ננחת על 17. מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky). הנתיב המתוכנן: HKJK SID ODLAM A609 MELMO UA609 ALKON A609 PASAN DCT HUEN אורך הנתיב המתוכנן: כ-280 מייל ימי. אנו נטוס עם מטוסי בוכנה או טורבו-פרופ. למצטרפים חדשים: סינרים ל-HKJK: חינמוני ל-FS9: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=125473 חינמוני ל-FSX: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=138507 סינרים ל-HUEN: חינמוני ל-FSX: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=128163 חינמוני ל-FS9: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=126565 דפיות (חובה!): HKJK: http://www.fly-sea.com/charts/HKJK.pdf . HUEN: http://www.airalandalus.org/vueltas/neg ... s/HUEN.pdf (באתר זה מצאתי 5 דפיות בלבד. מי אשר יכול להפנות למלוא הדפיות, אנא פרסם בשרשור זה). המראה ראשונה כרגיל: 2130. להת',
4x-dor פורסם פברואר 3, 2010 דיווח פורסם פברואר 3, 2010 קצת סיפור למצוא בניירובי מטוס בוכנה להשכרה... ולהביא אחד מהארץ זה רחוק :-) ננסה לארגן מחדש את ה ATR למרות שהוא עושה קצת בעיות. אם לא ה 747 ייצא גם לטיסה הקצרה הזו
orioh פורסם פברואר 3, 2010 דיווח פורסם פברואר 3, 2010 דור - שים לב לאורך המסלול באנטבה... המסלול שם יותר ארוך מ26 בבן גוריון..לא אמורה להיות בעיה
Lior Avinoam פורסם פברואר 3, 2010 דיווח פורסם פברואר 3, 2010 אני הייתי מצטרף בשימחה אם זה ליוני נתניהו, הוא היה אחד המפקדים הטובים יהי זיכרו ברוך וטיסה נעימה
4x-dor פורסם פברואר 3, 2010 דיווח פורסם פברואר 3, 2010 מסלול 17 ארוך מספיק. בעיקר בטיסה קצרה עם משקל קל
Lior Avinoam פורסם פברואר 3, 2010 דיווח פורסם פברואר 3, 2010 אל תשכחו לנחות בטרמינל הישן. אם זה ליוני ז"ל שמישהו יטיס הרקולס משדה קרוב וינחית אותו מול הטרמינל הישן
Amir Gluzman פורסם פברואר 3, 2010 דיווח פורסם פברואר 3, 2010 אל תשכחו לנחות בטרמינל הישן.אם זה ליוני ז"ל שמישהו יטיס הרקולס משדה קרוב וינחית אותו מול הטרמינל הישן חוששני שהרקולס ואנטבה ייתנו אופי פוליטי... אבל,הכי טוב לבדוק עם מי שמבין בזה,וזה בטוח לא אני. ד"א,כל פעם אתם עושים דברים מעניינים,פעם האיטי עכשיו זה-אם הייתי מספיק מנוסה והיה בראש שלי לטוס על כבדים(מה שממש לא)הייתי בשמחה מצטרף אליכם תהנו :!:
Doron_Angel פורסם פברואר 3, 2010 מחבר דיווח פורסם פברואר 3, 2010 אל תשכחו לנחות בטרמינל הישן.אם זה ליוני ז"ל שמישהו יטיס הרקולס משדה קרוב וינחית אותו מול הטרמינל הישן חוששני שהרקולס ואנטבה ייתנו אופי פוליטי... אבל,הכי טוב לבדוק עם מי שמבין בזה,וזה בטוח לא אני. ד"א,כל פעם אתם עושים דברים מעניינים,פעם האיטי עכשיו זה-אם הייתי מספיק מנוסה והיה בראש שלי לטוס על כבדים(מה שממש לא)הייתי בשמחה מצטרף אליכם תהנו :!: הטרמינל הישן ממוקם מולל מסלול 12-30 אשר איננו מוזכר כי בשימוש (ע"פ הדפיות המלאות). בברכה,
Amir Paz פורסם פברואר 4, 2010 דיווח פורסם פברואר 4, 2010 אל תשכחו לנחות בטרמינל הישן.אם זה ליוני ז"ל שמישהו יטיס הרקולס משדה קרוב וינחית אותו מול הטרמינל הישן חוששני שהרקולס ואנטבה ייתנו אופי פוליטי... אבל,הכי טוב לבדוק עם מי שמבין בזה,וזה בטוח לא אני. ד"א,כל פעם אתם עושים דברים מעניינים,פעם האיטי עכשיו זה-אם הייתי מספיק מנוסה והיה בראש שלי לטוס על כבדים(מה שממש לא)הייתי בשמחה מצטרף אליכם תהנו :!: גבולי.. לא לקחת לשם F16 זה בטוח, וגם אם טסים קרנף - להתחבר כ 4X ולא ביוזר צבאי
Doron_Angel פורסם פברואר 4, 2010 מחבר דיווח פורסם פברואר 4, 2010 חברים, למען הסר ספק, אנו טסים בנוהל טיסה אזרחית לכל דבר, ב-Call Sign הרגיל שלנו כפי שאנו עושים טיסותינו הרגילות ב-TFC!!! בברכה,
Moshe Mizrahi פורסם פברואר 4, 2010 דיווח פורסם פברואר 4, 2010 4X-MSM יראו נוכחות עם קוקפיט מלא של שלושה אנשי צוות וקרנף חביב מהספארי
Yakov Kraus פורסם פברואר 4, 2010 דיווח פורסם פברואר 4, 2010 למי שזה משנה זוית הILS באנטבה הוא בסימולטור 173 ולא כמו שכתוב בדפיות 172
Yakov Kraus פורסם פברואר 4, 2010 דיווח פורסם פברואר 4, 2010 לאחר הכשלונות האחרונים החליטו להוריד אותי לדרגת קצין ראשון והעבירו אותי למושב הימני כך נראת הקונפיגרציה שלי עם שני מחשבים בשדה בנירובי באויר מעל אגם ויקטוריה סוף סוף נחיתה הנחיתה גרועה לא הבנתי מדוע הבלמים לא עובדים הנוסעים יורדים מהדלת האחורית בדקתי את הפדלים לאחר הטיסה הם עובדים מצוין עכשו ההסבר של הFSPAX שבת שלום ולהתראות בטיסה הבאה
4x-dor פורסם פברואר 4, 2010 דיווח פורסם פברואר 4, 2010 היי ברכות על הטיסה המוצלחת פעם הבאה תסנכרן את השעון. אנחנו טסים בלילה.
Moshe Mizrahi פורסם פברואר 4, 2010 דיווח פורסם פברואר 4, 2010 תודה רבה לכולם, היה מצוין, התמונות כאן: http://www.vatil.org.il/vatil/board/viewtopic.php?f=6&t=30968
Idan Traub פורסם פברואר 6, 2010 דיווח פורסם פברואר 6, 2010 למי שזה משנה זוית הILS באנטבה הוא בסימולטור173 ולא כמו שכתוב בדפיות 172 כעקרון זה ממש לא משנה . משואת הILS שולחת קרן אופקית אחת ויחידה ולא כמו משואת VOR ששולחת קרניים לכל הכיוונים . גם אם תשים בOBS זווית לא תקינה עדיין המכשיר ידייק רק שהוא יציג את הכיוון בHSI כיוון מגנטי שונה . המטוס בתצורה אוטומטית ימשיך לטוס עם הקרן בכיוונה הנכון רק במעבר ליידני הטייס עלול להתבלבל . בכל מקרה הבדלים של מעלה שתיים בין הסימולטור לדפית הם זניחים בהתחשב גם בסטיה מגנטית ותאריך עדכון הנתונים בסינרי / בדפית . נ"ב מתנצל שפיספסתי את הלג הזה במסע . מבטחי להצטרף לחגיגה בלגים הבאים .
Moshe Mizrahi פורסם פברואר 6, 2010 דיווח פורסם פברואר 6, 2010 אגב, אם כבר יוזמה כזאת מבורכת, הרשו לי להזמין את מי שטס וגם את מי שלא, להדליק נר באתר - http://www.yoni.org.il/he/jonathan.php
Yakov Kraus פורסם פברואר 6, 2010 דיווח פורסם פברואר 6, 2010 [quot למי שזה משנה זוית הILS באנטבה הוא בסימולטור 173 ולא כמו שכתוב בדפיות 172 כעקרון זה ממש לא משנה . משואת הILS שולחת קרן אופקית אחת ויחידה ולא כמו משואת VOR ששולחת קרניים לכל הכיוונים . גם אם תשים בOBS זווית לא תקינה עדיין המכשיר ידייק רק שהוא יציג את הכיוון בHSI כיוון מגנטי שונה . המטוס בתצורה אוטומטית ימשיך לטוס עם הקרן בכיוונה הנכון רק במעבר ליידני הטייס עלול להתבלבל . בכל מקרה הבדלים של מעלה שתיים בין הסימולטור לדפית הם זניחים בהתחשב גם בסטיה מגנטית ותאריך עדכון הנתונים בסינרי / בדפית . e] ברור שזה לא משנה אבל הבאתי את זה כדוגמא בזמנו ניסינו לירט בריפובליקה הדומניקנית ILS שהיה בדפיות ובFMC אבל לא בסינרי יש לפעמים מסלולים שבדפיות יש שני ILS משני הכיונים ובסינרי רק בכיוון אחד מה שאני ממליץ לפני הטיסה או במהלך הטיסה לפתוח את הMAP ולראות מה תוכנת בסינרי סך הכל עצה טובה מניסיון
Moshe Mizrahi פורסם פברואר 7, 2010 דיווח פורסם פברואר 7, 2010 אגב, אם כבר יוזמה כזאת מבורכת, הרשו לי להזמין את מי שטס וגם את מי שלא, להדליק נר באתר -http://www.yoni.org.il/he/jonathan.php מיקי הדליק נר בשם חטיבת VATIL, תודה רבה מיקי.
mickey lip פורסם פברואר 7, 2010 דיווח פורסם פברואר 7, 2010 אגב, אם כבר יוזמה כזאת מבורכת, הרשו לי להזמין את מי שטס וגם את מי שלא, להדליק נר באתר -http://www.yoni.org.il/he/jonathan.php מיקי הדליק נר בשם חטיבת VATIL, תודה רבה מיקי. הכבוד הוא שלנו.
AaronDagan פורסם פברואר 7, 2010 דיווח פורסם פברואר 7, 2010 תודה רבה לכולם, היה מצוין, התמונות כאן:http://www.vatil.org.il/vatil/board/viewtopic.php?f=6&t=30968 לצוות "קרנף" TFC : 1. אכן תמונות נאות המשקפות את רוח היחידה. 2. גם אני הייתי בין הטסים ( PMDG736 - קוד קריאה 6H-602), והגעתי ל-HEUN יחד עם דורון אחרי שכל האחרים כבר הצליחו לנחות בהצלחה על 17...... 3. למען הסדר, שעת הטיסה שלי היא רנדומלית ולא בהכרח עפ"י שעת היממה (קרי: טיסת לילה), לכן ברוב המקרים אני מעדיף "לשטוף עיניים" בנוף בדרך ולא לצפות בכוכבים..... להמשך פעילות מבורכת בימי חמישי...
Moshe Mizrahi פורסם פברואר 7, 2010 דיווח פורסם פברואר 7, 2010 מצטער שלא נשארתי לצלם אהרון, היה רצוי להשאר ולבדוק שכולם כבר הגיעו. לקח שלי להבא, תודה!