עבור לתוכן
Doron_Angel

TFC השבועי 4.2.10 - לזכרו של יוני נתניהו. טסים לאנטבה.

Recommended Posts

פורסם

לאחר גיחת הסיוע להאיטי, נחזור למסענו ביבשת השחורה. ממשיכים מבירת קניה, ניירובי http://en.wikipedia.org/wiki/Nairobi אל עבר אוגנדה והעיר אנטבה השוכנת לחוף אגם ויקטוריה http://en.wikipedia.org/wiki/Entebbe.

נמריא מהשדה הבינלאומי (HKJK) ע"ש ג'ומו קניתה, בניירובי: http://en.wikipedia.org/wiki/Jomo_Kenya ... al_Airport אל עבר השדה (HUEN) באנטבה http://en.wikipedia.org/wiki/Entebbe_In ... al_Airport, אשר קשור לסיפורי הגבורה של צה"ל בפעולת חילוץ חטופי מטוס אייר-פראנס http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Entebbe הידוע כ"מבצע יהונתן".

אם לא יהיה פיקוח, ההמראה מ-HKJK אל מול הרוח ממסלול 06 או 24. ברוח צולבת נמריא ממסלול 06. הנחיתה ב-HUEN תתבצע על מול הרוח על מסלול 17 או 35. ברוח צולבת ננחת על 17.

מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky).

הנתיב המתוכנן:

HKJK SID ODLAM A609 MELMO UA609 ALKON A609 PASAN DCT HUEN

אורך הנתיב המתוכנן: כ-280 מייל ימי.

אנו נטוס עם מטוסי בוכנה או טורבו-פרופ.

למצטרפים חדשים:

סינרים ל-HKJK:

חינמוני ל-FS9:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=125473

חינמוני ל-FSX:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=138507

סינרים ל-HUEN:

חינמוני ל-FSX:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=128163

חינמוני ל-FS9:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=126565

דפיות (חובה!):

HKJK:

http://www.fly-sea.com/charts/HKJK.pdf .

HUEN:

http://www.airalandalus.org/vueltas/neg ... s/HUEN.pdf

(באתר זה מצאתי 5 דפיות בלבד. מי אשר יכול להפנות למלוא הדפיות, אנא פרסם בשרשור זה).

המראה ראשונה כרגיל: 2130.

להת',

פורסם
אל תשכחו לנחות בטרמינל הישן.

אם זה ליוני ז"ל שמישהו יטיס הרקולס משדה קרוב וינחית אותו מול הטרמינל הישן

חוששני שהרקולס ואנטבה ייתנו אופי פוליטי...

אבל,הכי טוב לבדוק עם מי שמבין בזה,וזה בטוח לא אני.

ד"א,כל פעם אתם עושים דברים מעניינים,פעם האיטי עכשיו זה-אם הייתי מספיק מנוסה והיה בראש שלי לטוס על כבדים(מה שממש לא)הייתי בשמחה מצטרף אליכם :D

תהנו :!:

פורסם
אל תשכחו לנחות בטרמינל הישן.

אם זה ליוני ז"ל שמישהו יטיס הרקולס משדה קרוב וינחית אותו מול הטרמינל הישן

חוששני שהרקולס ואנטבה ייתנו אופי פוליטי...

אבל,הכי טוב לבדוק עם מי שמבין בזה,וזה בטוח לא אני.

ד"א,כל פעם אתם עושים דברים מעניינים,פעם האיטי עכשיו זה-אם הייתי מספיק מנוסה והיה בראש שלי לטוס על כבדים(מה שממש לא)הייתי בשמחה מצטרף אליכם :D

תהנו :!:

הטרמינל הישן ממוקם מולל מסלול 12-30 אשר איננו מוזכר כי בשימוש (ע"פ הדפיות המלאות).

בברכה,

פורסם
אל תשכחו לנחות בטרמינל הישן.

אם זה ליוני ז"ל שמישהו יטיס הרקולס משדה קרוב וינחית אותו מול הטרמינל הישן

חוששני שהרקולס ואנטבה ייתנו אופי פוליטי...

אבל,הכי טוב לבדוק עם מי שמבין בזה,וזה בטוח לא אני.

ד"א,כל פעם אתם עושים דברים מעניינים,פעם האיטי עכשיו זה-אם הייתי מספיק מנוסה והיה בראש שלי לטוס על כבדים(מה שממש לא)הייתי בשמחה מצטרף אליכם :D

תהנו :!:

גבולי..

לא לקחת לשם F16 זה בטוח, וגם אם טסים קרנף - להתחבר כ 4X ולא ביוזר צבאי

פורסם

לאחר הכשלונות האחרונים החליטו להוריד אותי לדרגת קצין ראשון

והעבירו אותי למושב הימני

36333159.jpg

כך נראת הקונפיגרציה שלי עם שני מחשבים

66893569.jpg

בשדה בנירובי

96351543.jpg

27284803.jpg

33568740.jpg

באויר

81737465.jpg

מעל אגם ויקטוריה

70430053.jpg

סוף סוף נחיתה

הנחיתה גרועה

לא הבנתי מדוע הבלמים לא עובדים

65546502.jpg

הנוסעים יורדים מהדלת האחורית

61263204.jpg

בדקתי את הפדלים לאחר הטיסה הם עובדים מצוין

עכשו ההסבר של הFSPAX

77206238.jpg

שבת שלום ולהתראות בטיסה הבאה

פורסם
למי שזה משנה זוית הILS באנטבה הוא בסימולטור

173 ולא כמו שכתוב בדפיות 172

17191422.jpg

כעקרון זה ממש לא משנה .

משואת הILS שולחת קרן אופקית אחת ויחידה ולא כמו משואת VOR ששולחת קרניים לכל הכיוונים .

גם אם תשים בOBS זווית לא תקינה עדיין המכשיר ידייק רק שהוא יציג את הכיוון בHSI כיוון מגנטי שונה .

המטוס בתצורה אוטומטית ימשיך לטוס עם הקרן בכיוונה הנכון רק במעבר ליידני הטייס עלול להתבלבל .

בכל מקרה הבדלים של מעלה שתיים בין הסימולטור לדפית הם זניחים בהתחשב גם בסטיה מגנטית ותאריך עדכון הנתונים בסינרי / בדפית .

נ"ב

מתנצל שפיספסתי את הלג הזה במסע .

מבטחי להצטרף לחגיגה בלגים הבאים .

פורסם

[quot

למי שזה משנה זוית הILS באנטבה הוא בסימולטור

173 ולא כמו שכתוב בדפיות 172

כעקרון זה ממש לא משנה .

משואת הILS שולחת קרן אופקית אחת ויחידה ולא כמו משואת VOR ששולחת קרניים לכל הכיוונים .

גם אם תשים בOBS זווית לא תקינה עדיין המכשיר ידייק רק שהוא יציג את הכיוון בHSI כיוון מגנטי שונה .

המטוס בתצורה אוטומטית ימשיך לטוס עם הקרן בכיוונה הנכון רק במעבר ליידני הטייס עלול להתבלבל .

בכל מקרה הבדלים של מעלה שתיים בין הסימולטור לדפית הם זניחים בהתחשב גם בסטיה מגנטית ותאריך עדכון הנתונים בסינרי / בדפית .

e]

ברור שזה לא משנה

אבל הבאתי את זה כדוגמא

בזמנו ניסינו לירט בריפובליקה הדומניקנית ILS שהיה בדפיות ובFMC אבל לא בסינרי

יש לפעמים מסלולים שבדפיות יש שני ILS משני הכיונים ובסינרי רק בכיוון אחד

מה שאני ממליץ לפני הטיסה או במהלך הטיסה לפתוח את הMAP ולראות

מה תוכנת בסינרי

סך הכל עצה טובה מניסיון

פורסם
אגב, אם כבר יוזמה כזאת מבורכת, הרשו לי להזמין את מי שטס וגם את מי שלא, להדליק נר באתר -

http://www.yoni.org.il/he/jonathan.php

מיקי הדליק נר בשם חטיבת VATIL, תודה רבה מיקי.

הכבוד הוא שלנו.

פורסם
תודה רבה לכולם, היה מצוין, התמונות כאן:

http://www.vatil.org.il/vatil/board/viewtopic.php?f=6&t=30968

לצוות "קרנף" TFC :

1. אכן תמונות נאות המשקפות את רוח היחידה.

2. גם אני הייתי בין הטסים ( PMDG736 - קוד קריאה 6H-602), והגעתי ל-HEUN יחד עם דורון אחרי

שכל האחרים כבר הצליחו לנחות בהצלחה על 17......

3. למען הסדר, שעת הטיסה שלי היא רנדומלית ולא בהכרח עפ"י שעת היממה (קרי: טיסת לילה), לכן ברוב

המקרים אני מעדיף "לשטוף עיניים" בנוף בדרך ולא לצפות בכוכבים.....

להמשך פעילות מבורכת בימי חמישי...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...