Doron_Angel פורסם פברואר 13, 2010 דיווח פורסם פברואר 13, 2010 נמשיך מסענו ביבשת השחורה לכיוון צפון מערב, מאוגנדה והעיר אנטבה השוכנת לחוף אגם ויקטוריה http://en.wikipedia.org/wiki/Entebbe לכיוון הרפובליקה המרכז אפריקאית http://en.wikipedia.org/wiki/Central_African_Republic ובירתה בנגואי http://en.wikipedia.org/wiki/Bangui. נמריא מהשדה הבינלאומי (HUEN) באנטבה http://en.wikipedia.org/wiki/Entebbe_In ... al_Airport, אל עבר שדה היעד (FEFF) אמ-פוקו http://en.wikipedia.org/wiki/Bangui_M%2 ... al_Airport. אם לא יהיה פיקוח, ההמראה מ-HUEN תתבצע אל מול הרוח על מסלול 17 או 35. ברוח צולבת נמריא מ-17. ב-FEFF ננחת ברוח צולבת על 35. מומלץ לטוס עם תוכנת מ"א מקוון (דוגמת ActiveSky). הנתיב המתוכנן: HUEN SID SEZNA (UNTIL KUBEL) DCT ASEKA UA609 RUVNI STAR FEFF אורך הנתיב המתוכנן: כ-880 מייל ימי (יש להצטייד בכובע ומימייה) למצטרפים חדשים: סינרים ל-HUEN: חינמוני ל-FSX: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=128163 חינמוני ל-FS9: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=126565 סינרים ל-FEFF: חינמוני (AFCAD) ל-Fs9: http://www.simufly.com/VATCAF/scenery/m_poko.zip או http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=136306 ל-FSX: לא נמצא!!! מי שיכול לסייע יבורך!!! דפיות (חובה!): HUEN: http://www.airalandalus.org/vueltas/neg ... s/HUEN.pdf (חלקי) FEFF: http://www.ais-asecna.org/en/atlas/cent ... bangui.htm המראה ראשונה כרגיל: 2130. להת',
4x-dor פורסם פברואר 14, 2010 דיווח פורסם פברואר 14, 2010 היי תודה על התדריך איך שולחים תכנית טיסה כזו? (UNTIL KUBEL)
Doron_Angel פורסם פברואר 14, 2010 מחבר דיווח פורסם פברואר 14, 2010 פשוט תציין KUBEL במקום SEZNA. ציינתי את ה-SID בכדי לצאת בנתיב הגיוני ומוסכם על כולם.
Yakov Kraus פורסם פברואר 16, 2010 דיווח פורסם פברואר 16, 2010 הנתיב הכניסה לטרמינל באנטבה בכניסה לחניית המטוסים כתובת אנטבה שלא נתבלבל הנמכה שדה היעד FEFF מראה מהאויר באנגוי משהוא יודע איך מחלקים פה דואר?
AaronDagan פורסם פברואר 18, 2010 דיווח פורסם פברואר 18, 2010 הערות לסדר: 1. תודות ליעקב על התמונות. מה היינו עושים בלי תצ"א ול"א? 2. לא בטוח ששמתם לב, אבל יש לנו היום חתיכת טיסה של משהו כמו שעתיים וחצי, לכן ממליץ לקחת את מה שדורון כתב (כובע, מימייה...) ברצינות ולהתארגן בהתאם..... 3. אני משער שכדאי לשקול גם נוכחות של "צוות מתוגבר" בקוקפיט...לכל מקרה...וקטרינג... להשמע בטוב.
4x-dor פורסם פברואר 18, 2010 דיווח פורסם פברואר 18, 2010 המטוס כבר מתודלק. הוזמן פופקורן גלידה וקפה. בשעה 10 מקרינים אצלנו פרק נוסף של "אבודים" כך שלמשך 40 דקות יחליף אותי הצוות האוטומתי. בכל מקרה גובהה השיוט שלנו יהיה FL380, המטוס מלא בנוסעים הערב. ייתכן איחור קל של כמה דקות טיסה נעימה לכולם
אורח פורסם פברואר 18, 2010 דיווח פורסם פברואר 18, 2010 עיינתי עכשיו בדפיות, לא מצאתי יציאה בשם SEZNA. כן מצאתי SEZIM ש KUBEL בדרך ל SEZIM. האם זו כוונת המשורר ? אם לא יהיו בלתמים, נצטרף בתקווה לפתור כמה בעיות קלות עם ... להית'
bucho פורסם פברואר 18, 2010 דיווח פורסם פברואר 18, 2010 דורון, תודה רבה על הטיסה. זו טיסתי הראשונה מזה שלושה חודשים מפני שהייתי בניגריה בענייני עבודה (החברה שלי הפעילה את מטוס 4XELD מניגריה לארץ עם צליינים). היה על הכיפאק. אני מזמין את חברי ה- TFC לכיוון ניגריה ונראה לכם את המדינה. שוב תודה וסוף שבוע טוב! ארי לוין - ELY505
Doron_Angel פורסם פברואר 18, 2010 מחבר דיווח פורסם פברואר 18, 2010 היי ארי, יופי שחזרת והצטרפת אלינו. יתכן וה-TFC יבקר בניגריה בברכה, דורון
AaronDagan פורסם פברואר 19, 2010 דיווח פורסם פברואר 19, 2010 בקר טוב, כמו שקורה לעיתים בדיוק כאשר לא מצפים, מכיוון שידידנו מרפי אוהב את השטיקים האלה, ולמרות בד"חים למיניהם, נאלצתי להפסיק המראה של ה-757 שלי עקב תקלה במנוע ימין. ניסיתי להתגבר אך ללא הצלחה, לכן הוחלט ע"י הגורמים המקצועיים שיש להחליף מנוע ועקב כך יש איחור מבצעי של 24 שעות (עד שיגיע מנוע חלופי ל-HUEN עם טכנאים וכלים.. :oops: ). הנוסעים נלקחו למלונות וסיורי ספארי כמיטב המסורת המקומית...... :mrgreen: קיצר, מקווה שנהנתם ומתכנן לבצע את ה-LEG הזה כנראה היום, אחרי הרצת המנוע..... הערה לסדר לארי לווין, בעניין ניגריה: בשנה שעברה שיתפנו פעולה כאשר מטוס ה-330 של "ישראייר" תחת קוד TANDEM ביצע את אותן טיסות צליינים. שמחתי להווכח ש-TFC מארח חברים ומרענן הכרויות בלי קשר לפעילות השוטפת השבועית.....איזה יופי !!! שבת שלום.
Yakov Kraus פורסם פברואר 19, 2010 דיווח פורסם פברואר 19, 2010 במקרה יש לי מספר תמונות מהטיסה מעבורת החלל התאהבתי במושב הימני איזה מזל שהקברניט הלך לשרותים ואיפשר מבט לא מופרע על השדה והחברה הג'ונל נגיף האבולה האם גם פה מחיר הדירות עלה ב 2009 ב40 אחוז? מגרש הכדורגל בגישה עשיתי טעויות מטופשות מה שטוב ב FSPASSENGER שהוא לא נותן הנחות וחייב ללמוד ולהשתפר בכל זאת נחתנו בשלום לא ניתן היה לראות את המסלול עד כמעט בנגיעה
Doron_Angel פורסם פברואר 19, 2010 מחבר דיווח פורסם פברואר 19, 2010 יופי של תמונות, במיוחד זו שמתארת את ה-Gate Sharing (חניה אחד על השני) באנטבה חחח... שבת שלום,
orioh פורסם פברואר 19, 2010 דיווח פורסם פברואר 19, 2010 יעקב התמונות שלך יפות מאד, ובכל זאת, נדמה לי שהאיכות יורדת ואנחנו לא נהנים ממה שיש לך להציע.. אני ממליץ לך לצלם תמונות בפורמט BMP ואז להמיר ל JPG עם התוכנה Photo Resize Magic שפוגעת באיכות בצורה מינימלית
bucho פורסם פברואר 19, 2010 דיווח פורסם פברואר 19, 2010 אהרון שלום, אמת ויציב! שנה שעברה הפעלנו את המטוס שלכם לניגריה (ואפילו דיברנו בטלפון מספר פעמים במהלך האופרציה). היה מצויין ולצערי הרב לא היה לכם מטוס זמין השנה... נשתמע ונתראה באוויר. ארי לוין - ELY505
4x-dor פורסם פברואר 19, 2010 דיווח פורסם פברואר 19, 2010 הייתה טיסה קבוצתית מהנה מאוד. נחיתה קצת קשה בתנאי מזג אויר סוער http://www.youtube.com/watch?v=ZdhAjfQ9p8M
Doron_Angel פורסם פברואר 19, 2010 מחבר דיווח פורסם פברואר 19, 2010 הייתה טיסה קבוצתית מהנה מאוד.נחיתה קצת קשה בתנאי מזג אויר סוער http://www.youtube.com/watch?v=ZdhAjfQ9p8M גם אצלי ה-76 התטלטל קשות ב-על ה-GS עד שנאלצתי לעבור לידני ולבצע את הגישה והנחיתה ידנית. זו הנחיתה הקשה ביותר בהיבטי מ"א אש חויתי עד עכשיו ב-TFC. היה שווה לדחות את הטיסה ל-M'Poko. (עמלתי קשות להזמין לנו מ"א :wink: ) שבת שלום,
AaronDagan פורסם פברואר 21, 2010 דיווח פורסם פברואר 21, 2010 מתנצל על העיכוב: לאחר החלפת מנוע ימין - הרפתקאה בפני עצמה - הרצה ובדיקות קרקע, קראנו לצוות ולנוסעים להגיע לשדה, התארגנו ליציאה מחודשת והמראנו בשעה טובה. הטיסה עצמה עברה ללא תקלות מיוחדות והמנוע התנהג בסדר. ההנמכה ליעד היתה שיגרתית למדיי ולפי ה-STAR עד שהגענו לנתיב הקפת כניסה, ואז עברנו לידני ובצענו גישת מכשירים ידנית עפ"י הדפית למסלול 17 בגלל עננים וראות נמוכה עם רוח צולבת. זהו, עברנו עוד פרק שבועי במסלול חוויות TFC.... שבוע מוצלח.
Yakov Kraus פורסם פברואר 21, 2010 דיווח פורסם פברואר 21, 2010 אהרון לא הבנתי איך נכבה מנוע ימין? תקלה יזומה? בד"ח לא נכון?
Idan Traub פורסם פברואר 23, 2010 דיווח פורסם פברואר 23, 2010 הייתה טיסה קבוצתית מהנה מאוד.נחיתה קצת קשה בתנאי מזג אויר סוער http://www.youtube.com/watch?v=ZdhAjfQ9p8M זה רק אני או שהאורות החיצוניים של המטוס הפסיקו לעבוד ?
AaronDagan פורסם פברואר 23, 2010 דיווח פורסם פברואר 23, 2010 אהרון לא הבנתי איך נכבה מנוע ימין?תקלה יזומה? בד"ח לא נכון? יעקב, שלום, מתנצל על העיכוב בתשובה, לכן הסבר קצר לסגירת האירוע המתסכל: 1. התכנית היתה לטוס הפעם עם 757 של PSS (מספר זנב 4X-EBM) שהוא מטוס אמין בד"כ וצברתי עליו עשרות שעות. שעת הטיסה - זמן אמיתי (2130 ז.מ.) כלומר טיסת מכשירים בלילה בעיקר מכיוון שהיה מדובר כאן בקטע ארוך ודי משעמם ויזואלית. 2. בהכנות שלי לטיסה לא הבחנתי בכל תופעה מיוחדת עד לשלב של הנעה ותחילת הסעה למסלול בשימוש. שני המנועים הניעו והתייצבו על סרק נורמלי (כל הקריאות היו בתחום הירוק). 3. עם תחילת הסעה והתחברות לנתיב הסעה למסלול 17, הבחנתי שהמטוס לא מסיע בקו ישר אלא סוטה חדות ימינה בכל פעם שהוספתי מעט כוח מנוע. בדיקת מכשירי מנוע הצביעה על כך שמנוע ימין לא צובר RPM אלא נשאר בסרק (ה-EPR נשאר ללא שינוי). 4. מספר נסיונות שלי לכבות ולהתניע מחדש בעזרת ה-APU לא צלחו לכן פיניתי מסלול וחזרתי לחנייה. השאר היסטוריה........ סיכום: 1. זו לא היתה "תקלה יזומה" אלא להערכתי מכשלה של המחשב שלי בהקשר לפונקציה הפרטנית של המנועים בדגם הזה בלעדית ובסיטואציה ההיא. 2. כל מערכות המטוס האחרות תפקדו כשורה ולכן הכשל היה רק של מנוע ימין. 3. הטיסה בוצעה ללא דופי וללא כל תקלה באיחור של 24 שעות, באותו מטוס. לרשותך בשאלות.
4X-OYK פורסם פברואר 23, 2010 דיווח פורסם פברואר 23, 2010 אהרון לא הבנתי איך נכבה מנוע ימין?תקלה יזומה? בד"ח לא נכון? יעקב, שלום, מתנצל על העיכוב בתשובה, לכן הסבר קצר לסגירת האירוע המתסכל: 1. התכנית היתה לטוס הפעם עם 757 של PSS (מספר זנב 4X-EBM) שהוא מטוס אמין בד"כ וצברתי עליו עשרות שעות. שעת הטיסה - זמן אמיתי (2130 ז.מ.) כלומר טיסת מכשירים בלילה בעיקר מכיוון שהיה מדובר כאן בקטע ארוך ודי משעמם ויזואלית. 2. בהכנות שלי לטיסה לא הבחנתי בכל תופעה מיוחדת עד לשלב של הנעה ותחילת הסעה למסלול בשימוש. שני המנועים הניעו והתייצבו על סרק נורמלי (כל הקריאות היו בתחום הירוק). 3. עם תחילת הסעה והתחברות לנתיב הסעה למסלול 17, הבחנתי שהמטוס לא מסיע בקו ישר אלא סוטה חדות ימינה בכל פעם שהוספתי מעט כוח מנוע. בדיקת מכשירי מנוע הצביעה על כך שמנוע ימין לא צובר RPM אלא נשאר בסרק (ה-EPR נשאר ללא שינוי). 4. מספר נסיונות שלי לכבות ולהתניע מחדש בעזרת ה-APU לא צלחו לכן פיניתי מסלול וחזרתי לחנייה. השאר היסטוריה........ סיכום: 1. זו לא היתה "תקלה יזומה" אלא להערכתי מכשלה של המחשב שלי בהקשר לפונקציה הפרטנית של המנועים בדגם הזה בלעדית ובסיטואציה ההיא. 2. כל מערכות המטוס האחרות תפקדו כשורה ולכן הכשל היה רק של מנוע ימין. 3. הטיסה בוצעה ללא דופי וללא כל תקלה באיחור של 24 שעות, באותו מטוס. לרשותך בשאלות. גם לי זה קורה לא ב 757 PSS אבל מידי פעם(פעם בחודש++)המנוע הימני פשוט נשאר בסרק.
Idan Traub פורסם פברואר 23, 2010 דיווח פורסם פברואר 23, 2010 אהרון לא הבנתי איך נכבה מנוע ימין?תקלה יזומה? בד"ח לא נכון? יעקב, שלום, מתנצל על העיכוב בתשובה, לכן הסבר קצר לסגירת האירוע המתסכל: 1. התכנית היתה לטוס הפעם עם 757 של PSS (מספר זנב 4X-EBM) שהוא מטוס אמין בד"כ וצברתי עליו עשרות שעות. שעת הטיסה - זמן אמיתי (2130 ז.מ.) כלומר טיסת מכשירים בלילה בעיקר מכיוון שהיה מדובר כאן בקטע ארוך ודי משעמם ויזואלית. 2. בהכנות שלי לטיסה לא הבחנתי בכל תופעה מיוחדת עד לשלב של הנעה ותחילת הסעה למסלול בשימוש. שני המנועים הניעו והתייצבו על סרק נורמלי (כל הקריאות היו בתחום הירוק). 3. עם תחילת הסעה והתחברות לנתיב הסעה למסלול 17, הבחנתי שהמטוס לא מסיע בקו ישר אלא סוטה חדות ימינה בכל פעם שהוספתי מעט כוח מנוע. בדיקת מכשירי מנוע הצביעה על כך שמנוע ימין לא צובר RPM אלא נשאר בסרק (ה-EPR נשאר ללא שינוי). 4. מספר נסיונות שלי לכבות ולהתניע מחדש בעזרת ה-APU לא צלחו לכן פיניתי מסלול וחזרתי לחנייה. השאר היסטוריה........ סיכום: 1. זו לא היתה "תקלה יזומה" אלא להערכתי מכשלה של המחשב שלי בהקשר לפונקציה הפרטנית של המנועים בדגם הזה בלעדית ובסיטואציה ההיא. 2. כל מערכות המטוס האחרות תפקדו כשורה ולכן הכשל היה רק של מנוע ימין. 3. הטיסה בוצעה ללא דופי וללא כל תקלה באיחור של 24 שעות, באותו מטוס. לרשותך בשאלות. גם לי זה קורה לא ב 757 PSS אבל מידי פעם(פעם בחודש++)המנוע הימני פשוט נשאר בסרק. אצלי לא בFSX לפעמים אחד המנועים בכלל לא רוצה להדלק .... קם על צד שמאל .
אורח פורסם פברואר 23, 2010 דיווח פורסם פברואר 23, 2010 יכול להיות שנלחץ לכם בטעות מקש E וגרם לשליטה רק על מנוע אחד.