עבור לתוכן
David Bendavid

** Vacation Time - פריז - עובדה/אילת - פורסם תדריך! **

Recommended Posts

פורסם

פקחים נא להעביר היום (חמישי) את הזמינות שלכם לאירוע - שלחו את זה לבן דוד

אני אשלח לפקחים המשתתפים מייל לקראת שישי בערב עם פרטים לגבי התדריך ותחילת שעת פעילות

תודה!

פורסם
למה אני לא יכול לעשות באתר של אל על וירטואל booking לטיסה LFPG/LLOV?

הטיסה עוד לא נמצאת במערכת בגלל מגבלה טכנית קלה.. אנחנו עובדים על זה ועד האירוע הדבר יתאפשר.

פורסם
למה אני לא יכול לעשות באתר של אל על וירטואל booking לטיסה LFPG/LLOV?

הטיסה עוד לא נמצאת במערכת בגלל מגבלה טכנית קלה.. אנחנו עובדים על זה ועד האירוע הדבר יתאפשר.

ראיתי שהוספתם ל OVDA מתי יהיה לאילת אם בכלל?

פורסם
למה אני לא יכול לעשות באתר של אל על וירטואל booking לטיסה LFPG/LLOV?

הטיסה עוד לא נמצאת במערכת בגלל מגבלה טכנית קלה.. אנחנו עובדים על זה ועד האירוע הדבר יתאפשר.

ראיתי שהוספתם ל OVDA מתי יהיה לאילת אם בכלל?

העבודה על הוספת הטיסות לא הסתיימה למרות שהטיסות מתחילות להופיע באתר, עדיין יש עוד עבודה על זה אנחנו נפרסם הודעה בהתאם.

פורסם

העבודה להוספת סלוטים היא עבודה לא קצרה ובטח שלא קלה.

אנחנו מבקשים להעזר בסבלנות עד שנסיים את העבודה, אנחנו נעדכן כאן, בסך הכל זה אינטרס שלנו שתקחו את הטיסה ותטוסו אותה בסופו של דבר.

נא לא לשאול כל כמה שעות מה קורה עם הסלוטים, אנחנו עובדים על כך וברגע שנסיים מבטיחים שנעדכן כאן על מנת שתוכלו לקחת טיסות.

אל דאגה, עד למועד האירוע תוכלו לקחת את הטיסות!

פורסם

כלל הטייסים מתבקשים להגיש תוכנית כניסה לישראל ע"פ UJ10 ויחד עם זאת לצפות להפניה ל UJ12 במידה ויהיה עמוס (דרך באר שבע)

להלן הנתיב בכניסה למרחב הישראלי:

SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 ZFR J10 NURIT OVD

SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 ZFR J10 LOT

ובמקרה של הפניה צפו ל:

SOLIN UJ12 KINAR UJ10 ZFR J10 NURIT OVD

SOLIN UJ12 KINAR UJ10 ZFR J10 LOT

אם יהיה עמוס בצורה קיצונית (שונה מהמציאות) נפעיל את J13 לעובדה ואילת.

פיקוח ת"א יקצה לכם נתיב 5-12 דקות לפני הגעה ל SOLIN.

פורסם
כלל הטייסים מתבקשים להגיש תוכנית כניסה לישראל ע"פ UJ10 ויחד עם זאת לצפות להפניה ל UJ12 במידה ויהיה עמוס (דרך באר שבע)

להלן הנתיב בכניסה למרחב הישראלי:

SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 ZFR J10 NURIT OVD

SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 ZFR J10 LOT

ובמקרה של הפניה צפו ל:

SOLIN UJ12 KINAR UJ10 ZFR J10 NURIT OVD

SOLIN UJ12 KINAR UJ10 ZFR J10 LOT

אם יהיה עמוס בצורה קיצונית (שונה מהמציאות) נפעיל את J13 לעובדה ואילת.

פיקוח ת"א יקצה לכם נתיב 5-12 דקות לפני הגעה ל SOLIN.

J12 לא סגור בד"כ בגלל שהוא עובר מעל ל"מפעל טקסטיל" של דימונה?

פורסם
כלל הטייסים מתבקשים להגיש תוכנית כניסה לישראל ע"פ UJ10 ויחד עם זאת לצפות להפניה ל UJ12 במידה ויהיה עמוס (דרך באר שבע)

להלן הנתיב בכניסה למרחב הישראלי:

SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 ZFR J10 NURIT OVD

SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 ZFR J10 LOT

ובמקרה של הפניה צפו ל:

SOLIN UJ12 KINAR UJ10 ZFR J10 NURIT OVD

SOLIN UJ12 KINAR UJ10 ZFR J10 LOT

אם יהיה עמוס בצורה קיצונית (שונה מהמציאות) נפעיל את J13 לעובדה ואילת.

פיקוח ת"א יקצה לכם נתיב 5-12 דקות לפני הגעה ל SOLIN.

J12 לא סגור בד"כ בגלל שהוא עובר מעל ל"מפעל טקסטיל" של דימונה?

תהיה אבטחה של חיל האוויר באזור.

:lol:

פורסם
הרגת אותי בר מפעל טקסטיל..

ד"א בתקופה האחונה יש שמה מכירות "חיסול"

חחח

שבת שלום

בH&M הייתה מכירת חיסול בלי החיסול ותראו איך זה ניגמר שם 3 פעמים ח"א האמיתי לא היה עוזר מול 30 אלף חחילות מהקרייה בהסטריה לכן ממליץ במיקרה הזה להימנע ממעבר מעל המיפעל :idea:

פורסם
כלל הטייסים מתבקשים להגיש תוכנית כניסה לישראל ע"פ UJ10 ויחד עם זאת לצפות להפניה ל UJ12 במידה ויהיה עמוס (דרך באר שבע)

להלן הנתיב בכניסה למרחב הישראלי:

SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 ZFR J10 NURIT OVD

SOLIN UH2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 ZFR J10 LOT

ובמקרה של הפניה צפו ל:

SOLIN UJ12 KINAR UJ10 ZFR J10 NURIT OVD

SOLIN UJ12 KINAR UJ10 ZFR J10 LOT

אם יהיה עמוס בצורה קיצונית (שונה מהמציאות) נפעיל את J13 לעובדה ואילת.

פיקוח ת"א יקצה לכם נתיב 5-12 דקות לפני הגעה ל SOLIN.

J12 לא סגור בד"כ בגלל שהוא עובר מעל ל"מפעל טקסטיל" של דימונה?

עובר לייד אבל לא מעל .

בכל מקרה כמו שאמיר רשם ח"א יסייע בהכווה פיזית של כל מטוס טועה חזרה לדרך הישר ולעובדה .

*לזכור לנחות על המסלול האזרחי בעובדה ולא להכנס בזוג F-16 שמוצב בכוננות .

פורסם

קצת באיחור אבל הנה תדריכון קטן לקראת האירוע.

הפעם האירוע הוא קצת שונו בסוגו, כולנו נצא מפריז עם מלא תיירים צרפתיים לכיוון עובדה ואילת 8).

סדר היציאות יהיה כפי שמפורסם באתר http://www.elalva.co.il/events אני מזכיר לכם שהשעות הרשומות הן בUTC והן שעות דחיפה מהגייט ולא המראה, מה שאומר שרצוי שתהיו מוכנים בגייט לדחיפה כ15 דקות בערך לפני זמן היציאה המשוער. אני מניח שאחרי כל כך הרבה אירועים אין צורך להדגיש לשמור על סדר היציאות, הפעם רצוי לתת על זה דגש נוסף מכיוון שהפיקוח הוא זר ושדה המוצא הוא לא שדה הבית שלנו.

במידה ויש בעיה כלשהי בכל שלב בטיסה ניתן לפנות אליי בהודעה פרטית (א"ק הוא ELY228) או לדוד (א"ק ELY226).

לכל מי שרשום אצלינו באתר ומעוניין לדווח את הטיסה הזאת (רצוי לדווח את זה באתר :mrgreen: ), הטיסות מוזנות במערכת (גם לעובדה וגם לאילת) אז תיקחו תיהנו ותדווחו.

אנחנו צפויים לפיקוח בפריז ככה שלא אמורות להיות בעיות מיוחדות, מניסיון עבר קשה להבטיח פיקוח לאורך כל הדרך אבל ניסינו לעשות את המיטב ונקווה לטוב, צריך לקחת בחשבון שזה שעת ערב ביום שבת ככה שבהחלט אפשר להסתמך על פיקוח באירופה.

לגבי פיקוח בארץ, אין צורך להרחיב :mrgreen: .

זמן הטיסה הצפוי הוא כ4 שעות ו30 דקות והנה התוכניות : (תודה אלעד 8) )

אילת : BUBLI UG42 LUVAL UM164 EPL UL851 KUDES UN871 MADEB UN606 SPL UL607 ATV UL995 KEA UL52 MAGIS UN134 SOLIN H2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 ZFR J10 LOT

עובדה : BUBLI UG42 LUVAL UM164 EPL UL851 KUDES UN871 MADEB UN606 SPL UL607 ATV UL995 KEA UL52 MAGIS UN134 SOLIN H2 SIRON UJ10K ALROD UJ10C SIVAK UJ10 ZFR J10 NURIT

ייתכן והנתיב J13 ייכנס לפעולה כתלות בעומס וייעול תעבורה, תהיו מוכנים.

מזג אוויר :

רוחות ל34 אלף : http://www.jetplan.com/jeppesen/weather ... mg=euwt340

רוחות ל39 אלף : http://www.jetplan.com/jeppesen/weather ... mg=euwt390

מי שמעוניין להרחיב מוזמן להיכנס לאתר של ג'פסן בלינק הבא :

http://www.jeppesen.com/aviation/person ... ather.jsp#

אין יותר מידי מה להרחיב, פשוט תיהנו, תצלמו ותייצגו אותנו בכבוד 8)

ניפגש על הקרקע בפריז.

פורסם

עדכון חשוב לסעיף 1!

לכל הטסים לאילת, כמה דגשים:

1. בעקרון, במציאות, טיסות אלעל, או בכלל טיסות מחו"ל, מבצעות תהליך VOR/DME, ולכן אני מבקש שתדעו את התהליך טרם ההגעה ולדווח עפ"י המבוקש (יציאה מעל הvor, פניית נוהל וכו').

עדכון: אני רוצה להדגיש שלא חייב לעשות תהליך VOR/DME, ניתן (ואף מומלץ) לעשות תהליך וויז'ואל (וככה לחסוך זמן והמתנות)

2. בסינרי של ה-2004 אין את רחבת ה-e בחלקו הצפוני של המסלול ולכן, כל מטוס שנוחת על 03 יעשה backtrack מה שיתפוס את המסלול לעוד 2-3 דק'... אל תגיעו צפופים מדי (מומלץ הפרשי מרחק של 10-15 מייל).

3. אין מספיק חניות לג'טים באילת, ולכן, כל מטוס שמגיע וחונה שיהיה מוכן לקבל ממני הודעה להתנתק במיידי בכדי לאפשר לאחרים להחנות.

4. על אותו משקל של סעיף 3, מטוס שמעוניין להמריא מאילת בזמן האירוע, המלצה שלי, כדי ליצור סדר, שיתחבר קודם ממקום אחר ויקבל ממני זמן ועמדת חניה.

5. מי יתן ומסלול 21 יהיה בשימוש לטובת כולנו :lol:

תביאו קרם שיזוף

:mrgreen:

פורסם
אני מעדיף ויסואל לא VOR/DME.

אין לי באל על אפשרות לבוקינג ELY225 פריס אילת יוסיפו את הטיסה הזאת?

באתר הכנסנו את הטיסות האמיתיות , אתה לא חייב להתאים את האו"ק שלך למה שכתוב בFLIGHT BOOKING.

תעשה BOOK לאחת מהטיסות שם וזה יהיה בסדר.

פורסם
אני מעדיף ויסואל לא VOR/DME.

אין לי באל על אפשרות לבוקינג ELY225 פריס אילת יוסיפו את הטיסה הזאת?

באתר הכנסנו את הטיסות האמיתיות , אתה לא חייב להתאים את האו"ק שלך למה שכתוב בFLIGHT BOOKING.

תעשה BOOK לאחת מהטיסות שם וזה יהיה בסדר.

אני עשיתי באירוע טיסה עם 737 ולא 738 והבוקינג הוא רק ל 738/757 אז מה לעשות?

פורסם

טוב חברה, אני בטוח ששמתם לב שמשום מה אין שום פיקוח בצרפת.

אני ממש לא יודע מה להגיד לכם.

הפיקוח תואם, טרם היציאה אני ואלמוג עברנו על המיילים, אין שם שום סיבה לחוסר הבנה, תואם פיקוח לתאריך ה-13.3, הם הבטיחו שיעלו בשעה 1445 UTC.

בדקנו בפורום של החטיבה הצרפתית, אכן פורסם על האירוע, תאריך ושעה נכונים, למה ואיך הם החליטו "לדפוק ברז", את זה עוד נברר.

עמכם הסליחה, ומאחל לכולם שתהנו כמה שיותר מהפיקוח המעולה שמצפה לנו בארץ.

טיסה נעימה ונחיתות בטוחות לכולם!

פורסם

וואי אני שונא את המחשב שלי!!!!!

הפעלתי את הסימולאטור כבר בארבע וחצי שעון ישראל בשביל להספיק לעשות את כל ההכנות..עשיתי הכנות הלא קשורות לסימולאטור(אירגון דדפיות,מקום לירשום הודעות חיבור כל הסטיקים והכל)

התחברתי לואטסים הכל הלך טוב ויפה בצ'קליסט...שניה אחת יצאתי מהסימולאטור לאיזה שהוא דף שהייתי צריך לפתוח..נסיון לחזור לסימולאטור בום!

התחברתי שוב והפעם עשיתי צ'קליסט מהיר ובסרגל הכלים של LVLD ביטלתי כמה אפשרויות מתפריט הREALISEM בשביל לחסוך זמן והסימולאטור נפל מספר דקות לפני מועד הדחיפה שלי...

אני מצטער...אני לא אוכל לעשות את הטיסה אני לא מבין מה קורה ביום רביעי ביצאעתי את הטיסה הזאת כמו שצריך..מצטער על ש"גזלתי" לכם סלוט מוקדם ונוח יחסית....

פורסם

וואי אני שונא את המחשב שלי!!!!!

הפעלתי את הסימולאטור כבר בארבע וחצי שעון ישראל בשביל להספיק לעשות את כל ההכנות..עשיתי הכנות הלא קשורות לסימולאטור(אירגון דדפיות,מקום לירשום הודעות חיבור כל הסטיקים והכל)

התחברתי לואטסים הכל הלך טוב ויפה בצ'קליסט...שניה אחת יצאתי מהסימולאטור לאיזה שהוא דף שהייתי צריך לפתוח..נסיון לחזור לסימולאטור בום!

התחברתי שוב והפעם עשיתי צ'קליסט מהיר ובסרגל הכלים של LVLD ביטלתי כמה אפשרויות מתפריט הREALISEM בשביל לחסוך זמן והסימולאטור נפל מספר דקות לפני מועד הדחיפה שלי...

אני מצטער...אני לא אוכל לעשות את הטיסה אני לא מבין מה קורה ביום רביעי ביצאעתי את הטיסה הזאת כמו שצריך..מצטער על ש"גזלתי" לכם סלוט מוקדם ונוח יחסית....

פורסם

באמת חבל שאין פיקוח בצרפת אבל עדיין יש את הפיקוח הארצי שלנו.

עריכה:

אני לא מאמין שוב פעם קרס הסימולטור,

כבר פעם שנייה המון אני לא מבין מה קורה למחשב שלי.

נתראה באירוע הבא אני יצפה בכם דרך ה VRC

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...