עבור לתוכן
�ביר�

שאלה ...

Recommended Posts

פורסם

שלום

יש לי 2 שאלות..

הראשונה , האם קיים McDonnell Douglas MD-82 בתשלום (כמו PMDG וכאלה ) .

אם כן אז מה שם החברה ..

השאלה השניה

האם כבר בשלב הדחיפה הטייס מתחיל להניע או שהוא מחכה לנקודת שחרור ורק אז מניע ?

אודה לעונים ולעוזרים

:)

אבירם

פורסם

בדרך כלל נהוג לחכות ולדעתי זה גם הנוהל להניע רק כאשר המטוס נעצר בנקודה, מידי פעם רואים בשדה כמה לחוצים שיישר איך שעוזבים את הפיט פותחים סטרטר אבל הרוב המוחלט בנקודה עצמה.

פורסם

למטוסים בעלי 4 מנועים בד"כ מניעים 1 או 2 או שניהם בדחיפה ואת 3 ו-4 בנקודת שחרור, הקובע הוא מה החברה החליטה, אני נתקלתי בהרבה פעמים שמניעים 2 בדחיפה ו-2 בנקודה.

בקשר ל-MD80 אני ממליץ לך בחום דווקא להטיס את הישן יותר:

http://www.flight1.com/products.asp?product=uas80

הוא ללא FMC כמו שמשה מזרחי הציע, יש קצת יותר לימודים, אבל הטיסה הרבה יותר מאתגרת וכל טיסה חוויה :)

בהצלחה!

פורסם
  תומר עינבר כתב:
למטוסים בעלי 4 מנועים בד"כ מניעים 1 או 2 או שניהם בדחיפה ואת 3 ו-4 בנקודת שחרור, הקובע הוא מה החברה החליטה, אני נתקלתי בהרבה פעמים שמניעים 2 בדחיפה ו-2 בנקודה.

זה תחביב להגיד דברים בלי כיסוי אה?

אין קשר למספר מנועים ואין קשר לנהלי חברה אלה נהלי שדה פתח דפיות ג'פסן הראשונות שמופיע בהם מידע על השדה מפורט נוהל ההנעה שאותם אוכפים ב 98 אחוז גם טייסי ה 4 מנועים

פורסם

בקשר להנעה בנתב"ג-

ציטוט מתוך AIP ISRAEL, AD 2.5, LLBG AD 2.20

apron B start-up procedure: aircraft shall start-up all

engines on stand. When all engines are running,

‘push-back’ will be carried out to the nearest release

point (S1, S2) and taxiing will commence as soon as

possible.

- aprons B, C, D of terminal 3 (Ground West): Engine

start-up while aircraft is connected to the gate is

prohibited. Start-up while aircraft is being pushed

back is permitted.

פורסם

ובהרחבה לנהלי השדה ובשום אופן לא בסתירה להם, משאיפת הצוות על המטוס לייעל את הטיסה כמה שיותר. דחיפה אחורה הוא שלב "מת", ועוד כמה דקות שאפשר לחסוך מזמן הטיסה לטובת הסקדואל הכללי של החברה ושל המטוס. כאשר נהלי השדה מתירים, וכאשר תו"כ דחיפה (או עוד לפניה) מגיעים למצב שמול המנועים אין שום אדם או ציוד, צוותי הקרקע מעבירים בקשר תו"כ הדחיפה איזה מנוע "נקי" להנעה כבר בשלב זה.

פורסם
  Etai Charit כתב:
ובהרחבה לנהלי השדה ובשום אופן לא בסתירה להם, משאיפת הצוות על המטוס לייעל את הטיסה כמה שיותר. דחיפה אחורה הוא שלב "מת", ועוד כמה דקות שאפשר לחסוך מזמן הטיסה לטובת הסקדואל הכללי של החברה ושל המטוס. כאשר נהלי השדה מתירים, וכאשר תו"כ דחיפה (או עוד לפניה) מגיעים למצב שמול המנועים אין שום אדם או ציוד, צוותי הקרקע מעבירים בקשר תו"כ הדחיפה איזה מנוע "נקי" להנעה כבר בשלב זה.

אכן אין הגבלה הנושא מה שמעניין שזה גורף ל 98 אחוז מהטיסות ללא הבדל לסוג המטוס שההעדפה היא להנעה עם ברקסים בנקודה המיועדת

איך קשר לבין אם זה 744 או מיפלץ אחר יותר מזה אני יכול להביא מקרה קיצון של 001 שיוצאת באיחור של 20 דקות נדחפת לנקודה יחסית מרוחקת (11) פנים צפונה מה שמשאיר לה עד 20 דקות בקושי לעוף מהשדה לפני שהוא נסגר ובכל זאת ההנעה מבוצעת בנקודה ולא תוך כדי דחיפה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...