עבור לתוכן
אורח

עדכון פמ"ת חדש - DEENA1 לא קיים יותר!

Recommended Posts

פורסם

העדכון נכנס לתוקף ב8 לאפריל , בין העדכונים הבולטים:

SID DEENA שונה לSID PURLA ומה שהיה פעם PURLA1E שונה לPURLA1E Special(ההליך נשאר ללא שינוי , רק השם שונה).

הוספו דפיות לעין שמר - מצחיק לראות הליך כניסה לכטבמ"ים.

על הJ10D הוספה נקודת MATAN.

חדרית עננים בר"פ וש"ד נקרא מעכשיו VOR DME.

אלו הבולטים.

רשימת העדכונים המלאה:

http://info.mot.gov.il/CAA_HE/images/PD ... -10-A5.pdf

פורסם

זה יכלל ב AIRAC 1004 שנכנס לתוקף ב 8 לאפריל תודה על המידע.

יהיה קשה לשנות הרגל של DEENA1 ל PURLA1 ההליך נשאר אותו דבר?

פורסם
זה יכלל ב AIRAC 1004 שנכנס לתוקף ב 8 לאפריל תודה על המידע.

יהיה קשה לשנות הרגל של DEENA1 ל PURLA1 ההליך נשאר אותו דבר?

הכל נשאר אותו דבר רק השם משתנה לPURLA1.

פורסם
סבבה צריך להתחיל להתרגל ל PURLA1.

אין מה להתרגל , ההליך אותו דבר , רק השם שונה.

פורסם
סבבה.

מישהו יודע אם NAVIGRAPH יכניסו את זה ל AIRAC 1004?

מה אתה חושב שהם לא יכניסו את זה לAIRAC החדש :?:

מי יודע?

את ה RNAV30 עדיין לא הכניסו ככה שלא ידוע

פורסם
סבבה.

מישהו יודע אם NAVIGRAPH יכניסו את זה ל AIRAC 1004?

מה אתה חושב שהם לא יכניסו את זה לAIRAC החדש :?:

מי יודע?

את ה RNAV30 עדיין לא הכניסו ככה שלא ידוע

RNAV 30 קיים מאז ומתמיד בAIRAC. הוא נקרא BGN30.

פורסם
סבבה.

מישהו יודע אם NAVIGRAPH יכניסו את זה ל AIRAC 1004?

מה אתה חושב שהם לא יכניסו את זה לAIRAC החדש :?:

מי יודע?

את ה RNAV30 עדיין לא הכניסו ככה שלא ידוע

בשביל לעשות RNAV ל30 דרך FMC אתה בוחר במחשב טיסה מסלול 30 דרך BGN30 (וכמובן שעובדים לפי דפיות)

zykymwjyywol.jpg

פורסם

את ה RNAV30 עדיין לא הכניסו ככה שלא ידוע

בשביל לעשות RNAV ל30 דרך FMC אתה בוחר במחשב טיסה מסלול 30 דרך BGN30 (וכמובן שעובדים לפי דפיות)

zykymwjyywol.jpg

בהמשך לדבריו של נוי:

מי שמטיס את המטוס הוא אתה ולא הבחור שתכנן תDB של הגישות / יציאות ובידיוק בשביל זה המציאו את הדפית ואת דף הLEGS שניתן לתכנות לגמרי כולל הנקודות המופיעות בכל גישות הRNAV בארץ ואיפלו ב99 אחוז מהמקומות בעולם.

קרה ואין לך את הנקודות : קח דפית רשום על כל נקודה מרחק מBGN וכיוון תכניס ידינית תנקודות הצפות לFMC / להכניס אפילו תקאורדינטות עצמן של הנקודות כמו בימים עברו ושלום על ישראל .

גם זה לא עובד: אומרים לבקרה שמצטערים יש תקלה במערכת הניווט וממשיכים לגישת VOR / ראיה תלוי במה שמתסדר לבקרה ולתנאים בשדה.

*אין בעיה שאין לה פתרון. רק צריכים לדעת למצוא אותו :wink:

פורסם

את ה RNAV30 עדיין לא הכניסו ככה שלא ידוע

בשביל לעשות RNAV ל30 דרך FMC אתה בוחר במחשב טיסה מסלול 30 דרך BGN30 (וכמובן שעובדים לפי דפיות)

zykymwjyywol.jpg

בהמשך לדבריו של נוי:

מי שמטיס את המטוס הוא אתה ולא הבחור שתכנן תDB של הגישות / יציאות ובידיוק בשביל זה המציאו את הדפית ואת דף הLEGS שניתן לתכנות לגמרי כולל הנקודות המופיעות בכל גישות הRNAV בארץ ואיפלו ב99 אחוז מהמקומות בעולם.

קרה ואין לך את הנקודות : קח דפית רשום על כל נקודה מרחק מBGN וכיוון תכניס ידינית תנקודות הצפות לFMC / להכניס אפילו תקאורדינטות עצמן של הנקודות כמו בימים עברו ושלום על ישראל .

גם זה לא עובד: אומרים לבקרה שמצטערים יש תקלה במערכת הניווט וממשיכים לגישת VOR / ראיה תלוי במה שמתסדר לבקרה ולתנאים בשדה.

*אין בעיה שאין לה פתרון. רק צריכים לדעת למצוא אותו :wink:

אני מצרף לינק לדפית RNAV http://info.mot.gov.il/PDF/AIP/AD/AD_2-5-46A.pdf

פורסם
לא יודע מה עם מטוסים אחרים, אבל בLDS עם AIRAC 0913 יש גישה שניקראת במפורש RNAV30 ויש את כל הנקודות הדרושות

אתה יודע שאתה צריך לעדכן את הFMC לAIRAC 1003?

פורסם
לא יודע מה עם מטוסים אחרים, אבל בLDS עם AIRAC 0913 יש גישה שניקראת במפורש RNAV30 ויש את כל הנקודות הדרושות

אתה יודע שאתה צריך לעדכן את הFMC לAIRAC 1003?

קיימת העדפה אך לא בידיוק חובה בכל זאת זה מוצר בתשלום ויחסית השינוים בין חלק מהחודשים יחסית מינורים.

פורסם

את ה RNAV30 עדיין לא הכניסו ככה שלא ידוע

בשביל לעשות RNAV ל30 דרך FMC אתה בוחר במחשב טיסה מסלול 30 דרך BGN30 (וכמובן שעובדים לפי דפיות)

zykymwjyywol.jpg

בהמשך לדבריו של נוי:

מי שמטיס את המטוס הוא אתה ולא הבחור שתכנן תDB של הגישות / יציאות ובידיוק בשביל זה המציאו את הדפית ואת דף הLEGS שניתן לתכנות לגמרי כולל הנקודות המופיעות בכל גישות הRNAV בארץ ואיפלו ב99 אחוז מהמקומות בעולם.

קרה ואין לך את הנקודות : קח דפית רשום על כל נקודה מרחק מBGN וכיוון תכניס ידינית תנקודות הצפות לFMC / להכניס אפילו תקאורדינטות עצמן של הנקודות כמו בימים עברו ושלום על ישראל .

גם זה לא עובד: אומרים לבקרה שמצטערים יש תקלה במערכת הניווט וממשיכים לגישת VOR / ראיה תלוי במה שמתסדר לבקרה ולתנאים בשדה.

*אין בעיה שאין לה פתרון. רק צריכים לדעת למצוא אותו :wink:

תודה רבה נוי לא ידעתי ו עידן תודה גם למרות ש אני כמעט ולא עושה RNAV30 (עשיתי רק פעם אחת רשת) כי אני מגיע בדרך כלל בשעות הערב לבן גוריון וזה כבר בלתי אפשרי RNAV בגלל רוחות ל 12

פורסם
לא יודע מה עם מטוסים אחרים, אבל בLDS עם AIRAC 0913 יש גישה שניקראת במפורש RNAV30 ויש את כל הנקודות הדרושות

אתה יודע שאתה צריך לעדכן את הFMC לAIRAC 1003?

קיימת העדפה אך לא בידיוק חובה בכל זאת זה מוצר בתשלום ויחסית השינוים בין חלק מהחודשים יחסית מינורים.

נכון, אבל תסכים איתי שיש שינויים בין AIRAC 0913 לבין AIRAC 1003?

פורסם
לא יודע מה עם מטוסים אחרים, אבל בLDS עם AIRAC 0913 יש גישה שניקראת במפורש RNAV30 ויש את כל הנקודות הדרושות

אתה יודע שאתה צריך לעדכן את הFMC לAIRAC 1003?

אם אני טס באופליין אז למי אכפת איזה AIRAC יש לי? :wink:

פורסם
לא יודע מה עם מטוסים אחרים, אבל בLDS עם AIRAC 0913 יש גישה שניקראת במפורש RNAV30 ויש את כל הנקודות הדרושות

אתה יודע שאתה צריך לעדכן את הFMC לAIRAC 1003?

אם אני טס באופליין אז למי אכפת איזה AIRAC יש לי? :wink:

אותנו זה לא צריך לעניין. אותך זה צריך לעניין איזה עידכון יש לך.

פורסם

תאמת שאין כזה עדכון 0913 שכן לחודש ה13 עוד לא הגענו :agrue:

אבל כל אחד וההחלטות שלו על איך לצייד את הקוקפיט ליפני המראה.

מומלץ בחום להשאר מעודכנים אבל בכנות השינויים הם לא ברמה של שמיים וארץ גם כל חצי שנה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...