uvdude פורסם מרץ 22, 2010 דיווח פורסם מרץ 22, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=B_oE9FuN ... re=related מישהו מבין מה קרה בגישה? על פניו נראה כמו ILS12 סטנדרטי ובאיזור עזריאלי פתאום שומעים את המנועים, כנראה מתחיל טיפוס, ולכאורה ביצוע של 360 לשמאל... די נדיר. למישהו יש הסבר?
ohad פורסם מרץ 22, 2010 דיווח פורסם מרץ 22, 2010 אם תסתכל טוב תראה שמתחילת הסרטון הוא כבר בסיבוב, זה נראה כמו איזה HOLD משונה או משהו.
Avi - 4X-KDF פורסם מרץ 22, 2010 דיווח פורסם מרץ 22, 2010 בהמשך למה שאוהד אמר, מטוסים לא חייבים לטוס כל הזמן לפי הליכים מסויימים, הפקח יכול לתת ווקטורים בשביל לבצע הפרדות, הליכות סביב מקוצרות \ ארוכות יותר וכו'..
uvdude פורסם מרץ 22, 2010 מחבר דיווח פורסם מרץ 22, 2010 @אבי - זה ברור שיש אילוצים בזמן אמת ולפקח יש יכולת להתאים את התנועה למצב בשטח. השאלה היא מה זה ההמתנה ההזויה הזאת. זה המתנה שפחות או יותר לא מופרדת משום הליך APP/DEP אחר בב"ג.
Baruch Spiegel פורסם מרץ 23, 2010 דיווח פורסם מרץ 23, 2010 כשאומרים הפרדה, הכוונה היא להפרדה ממטוסים שקיימים במרחב ולא ממטוסים שאולי יכולים להיות במרחב. אם כל המרחב היה ריק באותו זמן אין שום מניעה לטוס לכל נקודה במרחב הCTR/TMA ה TMA הוא מרחב פיקוח. הבקר שמופקד על העמדה שולט בכל המרחב המוגדר לו ולא רק במסדרונות צרים של תהליכים כתובים ומפורסמים. המטרה של אותם תהליכים (כגון SID STAR) היא להקל על הפקח ועל הטייסים. לעבוד לפי תהליכים ידועים מראש ולחסוך זמן אוויר בקשר. אבל כשיש צורך, מותר להפנות מטוס לכל נקודה אחרת במרחב.
Alon Abelson פורסם מרץ 25, 2010 דיווח פורסם מרץ 25, 2010 באמת מדובר על המתנה חריגה שמבוצעת בנקודה קריטית מבחינת הגישה הסופית. אני לא מדבר על ביצוע המתנה בגובה נמוך יחסית מעל אזור מיושב (גם זה) אלא יותר על ביצוע המתנה לאחר שכבר מטוס נכנס לתהליך והתלבש על הגישה לILS12. אומנם מזג האויר היה טוב אבל ככלל לא נהוג לשנות גישה (אלא במקרה חריג ביותר) למטוס שנכנס לגישה סופית ולרוב הפקח יעדיף להפנות מטוסים אחרים על מנת לאפשר את המשך הגישה של הנוחת.
4X-OYK פורסם מרץ 25, 2010 דיווח פורסם מרץ 25, 2010 כנראה מטוס שנחת לפני לא פינה את המסלול ו הפקח נתן G/A קצר יותר
Ittai Arnon פורסם מרץ 26, 2010 דיווח פורסם מרץ 26, 2010 כנראה מטוס שנחת לפני לא פינה את המסלול ו הפקח נתן G/A קצר יותר לא נראה לי שזאת הסיבה מהמיקום הנוכחי היה למטוס עוד 5-6 מייל עד הנגיעה - עד אז גם צב היה מפנה את המסלול. אני מסכים עם אלון שזה אכן הליכה סביב חריגה. יכול להיות מכמה סיבות שאני רואה. 1. הליכה יזומה של המטוס עצמו. אולי גילו איזו תקלה בהורדת הגלגלים בנק' הנוכחית, אולי רצו יותר זמן לאבחן איזה עניין אחר. 2.מטוס שנחת דיווח על חפץ על המסלול ושלחו צוות ניקוי, בד"כ סוגר מסלול ל 2-3 דקות. 3.אין לי מושג מה היה שם