עבור לתוכן
4x-dor

TFC השבועי 8.4.2010 - בוטסואנה – FBSK

Recommended Posts

פורסם

השבוע נמשיך במגמה דרומה לעעבר בוטסואנה - FBSK Sir Seretse Khama Intl

הנתיב שלנו יהיה

FLLS SIDRETAR UM215 VBU UB400 KUTLA STAR FBSK

אורך הנתיב: 598 מייל ימי

הנתיב זמין ב VROUTE להורדה.

לפי תנאי מזכ האויר נחליט בשטח על מסלולים.

דפיות:

FLLS

http://dl.dropbox.com/u/3584458/FLLS.pdf

(תודה למשה מזרחי על הקובץ!)

FBSK

עדיין מחפש..

סינרים ללוסאקה FLLS

FSX - http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=133163

FS2004 - http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=119961

סינרי בוטסואנה – FBSK

FSX

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=127160

FS9

לא מצאתי

ממריאים ב 21:30 כרגיל

להתראות ביום חמישי

פורסם

שוב תודה לדור!!!!

שבתי לביתי מחו"ל (בתא הטייס של ה-777 - תודות למיקי ורן) כאשר הייתם באויר, ונראה כי שוב אאלץ להפסיד את ה-TFC ביום חמישי הקרוב... :( (אירוע מהעבודה :) או שוב נסיעה לחול :( ).

מקווה לשוב אליכם במהירה...

מועדים לשמחה וחג שמח.

פורסם
השבוע נמשיך במגמה דרומה לעעבר בוטסואנה - FBSK Sir Seretse Khama Intl

הנתיב שלנו יהיה

FLLS SIDRETAR UM215 VBU UB400 KUTLA STAR FBSK

אורך הנתיב: 598 מייל ימי

הנתיב זמין ב VROUTE להורדה.

לפי תנאי מזכ האויר נחליט בשטח על מסלולים.

דפיות:

FLLS

http://dl.dropbox.com/u/3584458/FLLS.pdf

(תודה למשה מזרחי על הקובץ!)

FBSK

עדיין מחפש..

סינרים ללוסאקה FLLS

FSX - http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=133163

FS2004 - http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=119961

סינרי בוטסואנה – FBSK

FSX

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=127160

FS9

לא מצאתי

ממריאים ב 21:30 כרגיל

להתראות ביום חמישי

היי,

הצלחתי לגרד דפיות ל-FBSK לא באיכות מי יודע מה, אבל לפחות משהו

שניתן להסתמך עליו.

זה מגיע בקובץ PDF שאשמח לתת לכל מי שיבקש עם כתובת מייל.

אפשר לכתוב לי ל: tfc942@gmail.com

יום נעים.

פורסם

תודה לאהרון על הקובץ

העלתי אותו לתיבת ה DROPBOX שלי

אתם יכולים להוריד

http://dl.dropbox.com/u/3584458/FBSK.pdf

* מי שרוצה לפתוח גם תיבת DROPBOX לשיתוף קבצים קל אשמח אם יעשה זאת דרכי ושננו נרוויח שטח אחסון נוסף.

פורסם
תודה לאהרון על הקובץ

העלתי אותו לתיבת ה DROPBOX שלי

אתם יכולים להוריד

http://dl.dropbox.com/u/3584458/FBSK.pdf

* מי שרוצה לפתוח גם תיבת DROPBOX לשיתוף קבצים קל אשמח אם יעשה זאת דרכי ושננו נרוויח שטח אחסון נוסף.

קניתי את הרעיון. תן הסבר קצר מה התהליך ונסגור ענין.

תודה על השיתוף.

פורסם

DROPBOX הוא שרות מצויין ומאוד נח לשימוש.

מקבלים 2GB של אחסון כאשר על כל "חבר מביא חבר" מקבלים 250 מדה נוספים.

אחרי התקנת התוכנה יש לך במחשב תיקיה בשם MY DROPBOX.

כאשר התוכנה רצה, כל מה שזורקים לתיקיה הזו, אוטומטית מסתנכרן ונשמר כהעתק על השרת. מאוד מאוד נח לגיבויים ולגישה ממחשב אחר.

בנוסף, יש בתוך התיקיה תיקיה נוספת בשם PUBLIC.

כל מה שמועתק אליה, אפשר לקבל בעזרת קליק ימני על הקובץ את הקישור שלה, או מה שקוראים לו PUBLIC LINK אותו אפשר להעביר לאנשים אחרים מבלי שכמובן מוכנת להם התוכנה.

הקישור שלי:

https://www.dropbox.com/referrals/NTM1ODQ0NTg5

כל הנרשם דרכו, שננו מקבלים 250מגה נוספים של אחסון.

תודה ובתהנו

פורסם

נירשמתי דרכך :-). איך אני יודע אם באמת קיבלתי עוד 250 מגה?

פורסם

סוף סוף עליתי דרגה והפקידו בידי את המפלצת

תמונה שלי מצד ימין - לדעתי שני האחרים בקוקפיט לא שווים שום דבר

72290438.jpg

58811541.jpg

באויר אחרי שדפקתי את המדפים

31362099.jpg

32702446.jpg

36242899.jpg

19104823.jpg

32460027.jpg

[http]

98265838.jpg

שיירה יורדת דרומה

18al.jpg

למרות אזהרת המדפים הם תפקדו מצויין

- על הקרקע

10184864.jpg

53913444.jpg

העונש על המדפים

84623743.jpg

פורסם

יעקב, ידידי, שלום וערב טוב,

אני מתפעל מהתמונות והניתוח המעמיק שאתה מבצע אחרי כל טיסה, והפעם יותר מתמיד

לאחר הנסיון שלך עם ה-747-200 של RFP.

במהלך הטיסה סיפרת לנו שהמדפים "נתקעו" ואתה לא יכול לסגור אותם, לכן מצאתי לנכון

לפנות לבעלי מקצוע אצלנו ולברר את העניין הזה.

בלינק המצורף תוכל להבחין בצילום של המערכת ההידראולית בפאנל של ה-FE בקוקפיט,עם

סימונים על מה יש להשגיח בהכנות לטיסה כדי למנוע תופעה של העדר לחץ הידראולי במערכת.

http://dl.dropbox.com/u/5955160/742%20% ... %D7%AA.pdf

בעקרון, יש לשים לב שמשאבות 1 ו-4 המופעלות ע"י המנועים יהיו תמיד במצב OPEN כי הן מספקות

את הלחץ למדפים ולהגה לכיוון הגלגלים בהסעה על הקרקע.

חוצמזה שיהיה בהצלחה והנאה בטיסות הבאות....אולי גם אני אצטרף אליך עם מטוס דומה....

להשמע.

פורסם

אהרון תודה על הפירגון והסיוע

הסיפור של המדפים היה יותר פשוט

אני אוהב להשתמש בתוכנת FSPASSENGER

בלחץ האירועים בהמראה שכחתי להעלות את המדפים עד הסוף

כשעברתי את המהירות המכסימלית להורדת המדפים התוכנה תקעה לי אותם

כאילו נגרם להם נזק ואז בשעת הנחיתה כאילו אין מדפים

צריך להצהיר MAYDAY ואז אמבולנסים רודפים אחרי וכו'

כל הטיסה הייתי במתח גם כך השליטה שלי במטוס הזה לא במיטבה

לשמחתי המדפים פעלו כשורה ונחתתי בשלום

כנראה FSPASSENGER לא מצליח לארגן את התקלה בRFP

פורסם

יעקב , ערב טוב,

בכדי לסכם את הנושא אציין שאני מעדיף זה כבר לא להשתמש ב-FSPASSENGERS למרות שאני די מכבד אותה ואת יכולותיה.

מצד שני, היא גרמה לי הרבה כאבי ראש בסיטואציות שלא ציפיתי

להן (כי זה מה שהיא אמורה לעשות...) ולכן החלטתי להוריד אותה.

אם אתה בכל זאת למרות הכל נהנה ממנה, אין בעיה.

להשמע ותודה.

פורסם
יעקב, המטוס נראה מענין מאד.

שלחתי לך הודעה פרטית בקשר אליו, אשמח אם תענה..

הוא חינמי, חפש RFP ב AVSIM.

עליו אני ממליץ להוסיף את ה INSים של קרוסל (גם חינמי)

וקיבלת מטוס שרק ה V3 שלו התעלה עליו ואינשאללה יצא לפני שהמשיח

יגיע.

ד"א המטוס הזה אין לו CTRL+E.

יש הליכים מסודרים שאם לא עובדים לפיהם, אפילו APU לא תצליח להניע, שלא

לדבר על המנועים.

מטוס שאם טסים איתו כמו שטסים עם המטוס הזה, אסור לעזוב אותו לשניה, אחרת אתה כמו יעקב

נוחת על שני מנועים במקרה הטוב.

מומלץ למי ש LNAV ו VNAV כבר שמעממים אותו .

פורסם
יעקב, המטוס נראה מענין מאד.

שלחתי לך הודעה פרטית בקשר אליו, אשמח אם תענה..

הוא חינמי, חפש RFP ב AVSIM.

עליו אני ממליץ להוסיף את ה INSים של קרוסל (גם חינמי)

וקיבלת מטוס שרק ה V3 שלו התעלה עליו ואינשאללה יצא לפני שהמשיח

יגיע.

ד"א המטוס הזה אין לו CTRL+E.

יש הליכים מסודרים שאם לא עובדים לפיהם, אפילו APU לא תצליח להניע, שלא

לדבר על המנועים.

מטוס שאם טסים איתו כמו שטסים עם המטוס הזה, אסור לעזוב אותו לשניה, אחרת אתה כמו יעקב

נוחת על שני מנועים במקרה הטוב.

מומלץ למי ש LNAV ו VNAV כבר שמעממים אותו .

כשכתבתי את ההודעה כבר היה לי את המטוס. היו לי כמה בעיות ויעקב עזר לי.

בחיים לא ניסיתי ללחוץ CTRL E בשום מטוס שטסתי..כבר התחלתי ללמוד את המטוס והוא יותר מענין ממה שציפיתי

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...