אורח פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 עיוורון צבעים יכול למנוע מבן אדם להוציא רישיון טייס (אזרחי) במציאות :?:
Yoni פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 לא ניתן להתקבל לקורס טייס עם עוורון צבעים כלל. לקוח מכאן http://www.yehida.co.il/index.php?optio ... icle&id=75
Ido Rosenthal פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 לא ניתן להתקבל לקורס טייס עם עוורון צבעים כלל. לקוח מכאן http://www.yehida.co.il/index.php?optio ... icle&id=75 עיוורון צבעים יכול למנוע מבן אדם להוציא רישיון טייס (אזרחי) במציאות :?:
Muli Ivanir פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 אם לרשיון סקיפר עיוורון צבעים פוסל, אני מניח שגם לרשיון טיס.( אזרחי). צבעי אורות המיקום(ניווט) משמשים לקביעת האוריינטציה של כלי טייס שכן במרחב (מתקרב/מתרחק/חוצה בכיוון ימין/חוצה בכיוון שמאל)
David Bendavid פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 לפי דעתי זה דיי קשור בחומרה. אני מכיר את בעיית עיוורון הצבעים מאבא שלי, וזה לא אי ראייה מוחלטת של הצבעים בשטח, אלא במקרים מסויימים שינוי קל בגוון, או במקרה שיש מספר גוונים בקירוב בלבול קל בצבעים. אני ממש לא חושב שזה משהו שישלול רשיון טיס פרטי, אך זה לא ממקור מוסמך.
אורח פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 הבעיה שמדובר עליה היא עיוורון בצבעי אדום ירוק, אך לא מדובר על להבדיל בין אדום לירוק אלה קושי להבחין בגוונים מסוימים של הצבעים האלו כאשר הם צמודים אחד לשני (כמו במבחנים עם העיגולים שרשום בפנים מספר..).
Baruch Spiegel פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 מקווה שאני לא הורס למישהו את הערב... עיוורון צבעים פוסל. בודקים זיהוי צבעים בבדיקה רפואית לקראת הוצאת רשיון טיס. יש כמה סוגים של עיוורון צבעים. אני לא בטוח אם כולם פוסלים אבל בעיקרון יש בעייה עם עיוורון צבעים.
ohad פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 הספקתי כבר לברר את העניין (יש לי כזה ברמה קלה ביותר, אבחנה בין כמה גוונים של אדום כהה מאוד) צבאי נפסל מיידית. אזרחי- בפרטי אין כמעט בעיה (אם זה יחסית חמור אז ייתנו לך לטוס רק ביום) וייתנו לך להוציא את כל ההגדרים (שוב, אלא אם כן זה יחסית חמור) עד למסחרי שבו יתחילו לעשות לך בעיות, אבל גם את זה אפשר לעבור (כבר היו טייסי נוסעים עם עיוורון צבעים, זכור לי אחד עם אחד ברמה בינונית שהטיס 757 בארקיע). אגב, בירפא יש לך את האישיהרה שזה המבחן הרגיל לעיוורון צבעים. אם אתה נפסל בו, יש מבחן של סידור גוונים שאם אתה עובר אותו יכול לרדת לך הסעיף הפוסל. אם אני אמצא אני אביא.
Noy Farhi פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 לידיעתכם: ישנם טייסים שעברו צינתור או נתוחים קרדיולוגיים למיניהם בעבר, וכן גם טייסים בעל עוורון צבעים קל. משקפיים אינם מהווים בעיה. לקוח מכאן http://tayas.co.il/index.php?option=com ... &Itemid=60
אורח פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 הספקתי כבר לברר את העניין (יש לי כזה ברמה קלה ביותר, אבחנה בין כמה גוונים של אדום כהה מאוד)צבאי נפסל מיידית. אזרחי- בפרטי אין כמעט בעיה (אם זה יחסית חמור אז ייתנו לך לטוס רק ביום) וייתנו לך להוציא את כל ההגדרים (שוב, אלא אם כן זה יחסית חמור) עד למסחרי שבו יתחילו לעשות לך בעיות, אבל גם את זה אפשר לעבור (כבר היו טייסי נוסעים עם עיוורון צבעים, זכור לי אחד עם אחד ברמה בינונית שהטיס 757 בארקיע). אגב, בירפא יש לך את האישיהרה שזה המבחן הרגיל לעיוורון צבעים. אם אתה נפסל בו, יש מבחן של סידור גוונים שאם אתה עובר אותו יכול לרדת לך הסעיף הפוסל. אם אני אמצא אני אביא. יש לך קשר כל-שהוא עם הטייס? במידה ועשיתי את האישירהרה ולא עברתי אותו,ונשלחתי לסידור גוונים וגם אותו לא הצלחתי, אך הרופא הוציא צבעים מסוימים ושאל אותי מה כהה יותר ממה ואת זה כן הצלחתי, עדיין זה נחשב לעיוורון צבעים? אם כן מאיזה דרגה? בנוסף איך אתה יודע מאיזה דרגה העיוורון צבעים?
ohad פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 אני לא מכיר אותו אישית. מה יותר כהה לא אומר כלום-בעצם אם לא עברת את שני המבחנים נכשלת סופית. גם עיוור צבעים מלא יבחין בין אפור כהה לבהיר. איזה צבעים לא הצלחת לזהות?
Shachar Hzkelevich פורסם אפריל 14, 2010 דיווח פורסם אפריל 14, 2010 חברה לכל שאלה בנושא רפואה תעופתית אני ממליץ לכם ליצור קשר עם ד"ר אבינועם בר לב שמי שעוד לא מכיר אותו הוא רופא תעופתי מהמובילים בארץ... הוא עובד עם אלעל וכל החבות המובילות בארץ... הוא האדם שיתן לכם את התשובה הכי טובה...