עבור לתוכן
David Bendavid

** אירוע - בן גוריון - בודפשט - 24.4.2010 - 1600-2000 UTC **

Recommended Posts

פורסם

היה טוב בבן גוריון פיקוח מצוין כרגע מתקרב ל רומניה בשיוט FL340 היה כמה הולדים על הקרקע ואדם כמעט התרסקתי בתוכך כמה פעמים אתה נראת לי כמו ססנה לבנה שלא רואים

פורסם

אנשים, היה מעולה! תנועה שחבל על הזמן וכמו שהבטחתי, אני(ly365) ועומר דנקור(ly361) זכינו להוביל את השיירה שבאמת לא הייתה קצרה 8) , הפיקוח אכן היה מקצועי ביותר לאורך כל ואני מתכוון כל הדרך וכמו שזיירמן הבטיח לנו קיבלנו ברכת ״שלום״ ואפילו ״להתראות״ :lol:

אז חברים באמת תודה, וכן ייררבו אירועים כאלו :wink:  

=D> =D> =D>

פורסם
אתה הגישות המטומטמות ביותר שראיתי:

ILS 31R LHBP

vq1nbk.png

במקרה הזה לא היה נחוץ להכניס TRANS לגישה.

אם היית מכניס גישת ILS31R, ישר דרך ABONY היית מקבל אחלה של גישה!

פורסם
היה טוב בבן גוריון פיקוח מצוין כרגע מתקרב ל רומניה בשיוט FL340 היה כמה הולדים על הקרקע ואדם כמעט התרסקתי בתוכך כמה פעמים אתה נראת לי כמו ססנה לבנה שלא רואים

הייתי עם הJ41 ואם היית מסיע במהירות סבירה ושומר מרחק לא היית "כמעט מתרסק בתוכי" כמה פעמים

אחלה פיקוח גם בבן גוריון וגם באתונה.

רציתי לעשות שני לגים בן גוריון אתונה ואתונה בודפשט (עם הג'טסטרים אי אפשר לטוס את כל הדרך עד לבודפשט בלי לתדלק באמצע) אבל מפאת השעה המאוחרת החלטתי לא להמריא מאתונה אולי אני אמשיך את זה מחר למסע סביב העולם א-לה TFC

תודה למחלקת אירועים ולכל מי שלקח חלק, היה מהנה מאד.

פורסם

אני הסעתי ב 20-25 אבל הבעיה היא שה SB לא זיהה אותך כ J41 אלא כססנה לבנה כל כך שאי אפשר לראות בחושך.

ודרך אגב את ה TRANS ABONY3R קיבלתי מהפקח.

אבל ביקשתי VECTORS ל ILS

פורסם
אנשים, היה מעולה! תנועה שחבל על הזמן וכמו שהבטחתי, אני(ly365) ועומר דנקור(ly361) זכינו להוביל את השיירה שבאמת לא הייתה קצרה 8) , הפיקוח אכן היה מקצועי ביותר לאורך כל ואני מתכוון כל הדרך וכמו שזיירמן הבטיח לנו קיבלנו ברכת ״שלום״ ואפילו ״להתראות״ :lol:

אז חברים באמת תודה, וכן ייררבו אירועים כאלו :wink:  

=D> =D> =D>

אכן היה מצויין! אחלה של פיקוח לאורך כל הדרך, אחלה של יעד, אחלה של תנועה!

תודה לכל הנתנו יד להרמת האירוע וכמובן תודה גם לפקחים...

כן יירבו אירועים כאלו!

פורסם

אז ככה, נחתתי עכשיו, נחיתה מבין המהנות שהיו לי !

את הפיינל שלי חלקתי יחד עם עוד 5 מטוסים מאחורי ומלפני, אישור הנחיתה היה בשניה שהמטוס פינה מסלול - הייתי ב400 מעפ"ש.

הפיקוח בבודפשט היה פשוט מעולה, ולא יודע מה איתכם - מאוד נהנתי ממנו.

אני מתכוון להסתכל קדימה לעתיד ולעשות אירועים נוספים כאלה עם ההונגרים, בהחלט נכנסו אצלי לרשימת היעדים הטובים :)

מקווה שכולם נהנו מהאירוע, ויהנו בהמשך משאר האירועים שבתכנון :)

פורסם

טוב אני אסכם את שלי:

בבן גוריון - פיקוח מצוין כרגיל :-)

רק אבקש עוד פעם מהטייסים ולא אציין שמות, תהיה מנומסים, הופתעתי לגלות מטוס שמדבר למגדל בצורה מאוד מאוד לא יפה, ולטייס אגיד שאני בטוח שהמגדל במקרה שהיה ניב סולומון היה מאוד מאוד מקצועי, והשתדל להוציא את כל התנועה (רוב התנועה הייתה OUTBOUND) במהירות ובמקצועיות.

הצעקה לא הייתה במקום ולדעתי גרמה לאי נעימות מסוימת על הקשר.

אני מצטער אבל - טייסים אמורים להיות נינוחים ולדעת לעשות את עבודתם בשקט, לא בקול צעקני.

לאורך הנתיב ברובו היה פיקוח, ובבודפשט הפקחים נהדרים ועשו את עבודתם בשקט, נינוחות וברוגע.

שמחתי להיתקל ב"להיתראות, שלום " וכ'ו...

תודה רבה ושיהיה בהצלחה באירועים הבאים.

פורסם
מאוד מזכיר את הגישה בEDDF.

10919144.jpg

נוי,

זה מזכיר את גישה בפרנקפורט מכיוון שזוהי גישת RNAV מעין הקפה כזו, ויש אותה בהרבה שדות.

פורסם
אתה הגישות המטומטמות ביותר שראיתי:

ILS 31R LHBP

במקרה הזה לא היה נחוץ להכניס TRANS לגישה.

אם היית מכניס גישת ILS31R, ישר דרך ABONY היית מקבל אחלה של גישה!

הגישה הזאת כל כך לא מטומטמת והיא אחת מצורות הגישה היותר יעילות לשמירה על פרדה בין מטוסים - הסלאלום הזה מחולק למקטעים שווים בין נקודה ומה שנשארל פקח לעשות כדי להפריד בין מטוסים ברוב המיקרים רק לתת למטוס X לטוס ישירות לנקודה Y ולאחר להמשיך לנקודה הבאה ואולי משם לקחת קיצור דרך- כמעט אין צורך במשחק במהירויות ובטח שלא לתת ווקטורים אם הייתה לך טיפה יותר הבנה וניסיון היית מגלה שסך הכל אתה צריך לעשות DCT לנקודות שהפקח יגיד לך שפזורות על התהליך.

כמו שנראה היה לכם אחלה ארוע אכן הפקחים ההונגרים מאוד מקצועיים ונינוחים ומאוד אוהבים שישראלים באים לבקר אותם מוסיפים לזה את הסינרי הנהדר של איירוסופט וזה פשוט מושלם.

פורסם
אתה הגישות המטומטמות ביותר שראיתי:

ILS 31R LHBP

vq1nbk.png

במקרה הזה לא היה נחוץ להכניס TRANS לגישה.

אם היית מכניס גישת ILS31R, ישר דרך ABONY היית מקבל אחלה של גישה!

זה לא ממש נתון להחלטת הטייס איזה הליך כניסה לשדה לטוס במקרה שיש פיקוח כמו במקרה הנ"ל .

וכמו שזירמן הגיב אחת הגישות היותר נורמאליות ושאשכרה עוזרת לניהול התעבורה ולא פוקקת אותו לגמרי .

פורסם

כשאני הגעתי היה רק עוד מטוס אחד שהגיע איתי זה היה אל על לא זוכר מי נראה לי דויד בן דויד.

חוץ מזה הפקח נתן לי וקטורים ישירים ל ILS במקום הסללום הזה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...