Tomer Haim פורסם מאי 9, 2010 דיווח פורסם מאי 9, 2010 קצת מאוחר אבל רק עכשיו נחשפתי לתוסף B17 של A2A שהוא כולל את ה Accu-Sim B-17G Pack http://www.a2asimulations.com/store/ind ... ucts_id=39 ההתרשמות שלי ממנו: איכותי, מדהים ואינו נופל מהטובים שבתוספים ל FSX. יש בו דברים שאין באף מטוס אחר וממש לא שיגרתיים בסימולטור עצמו. למטוס יש חיים: - כל החלקים במטוס נשחקים מעת לעת, מנחיתה לנחיתה וצריך לפני הטיסה להכנס למוסך ולתקן הכל - יש ממשק מאוד נוח להוספת דלק ופצצות וצריך להוסיף גם שמן מנוע, נוזל הדראולי נוזל חימום, חמצן וכו וכו, ניתן לבחור את סוג הדלק וסוג השמן שהם משפיעים על ביצואי המטוס בתנאים מסויימים - בתוך המטוס הכל זז, כל המכשירים, ידיות, מפסקים וברזלים בתוך הקוקפיט זזים, יש צוות שלם כמו הטייס המשנה שמדבר איתך וניתן לחלק לו תפקידים כמו שימוש ב cowl flaps ידיות פסיעה ואינטרקולר (אינטרקולר זה כנראה מים שהיו זמרימים למנוע כשהמנוע בהספק גבוהה ויש סכנה שיתחמם) ראוי לציין שאם לא פועלים לפי ההוראות המננועים נשרפים אחד אחרי השני, או שיורד להם כוח תלוי מה קרה. - נחיתה קשה עלולה לגרום לגלגלים לא להתקפל, לצמיגים להתפוצת ואפילו תקלות במדפים ובשאר החלקים. - זה המטוס היחיד בסימולטור שניתן לשלוט על כמות הטורבוצארג' - זה המטוס היחיד בסימולטור שבהתנעה כשנוצרת יניקה, מכשירי הגיירו מרקדים - כל המכשירים זזים ממש חלק ונראים ממש ברור - הטייס המשנה מתריע אם קורת הזדקרות , חסר משהו, צריך לבדוק משהו או שקר/חם לצוות - במצבי טיסה קיצוניים נשמעות צרחות והכל רנדומאלי - מעל גובה 10000 רגל צריך מסכות חמצ, אם לא שמים אותן מתחילים להתנשף. - האפקט של הסאונד בשילוב הרעידות וכל התחושה נותנים הרגשה ריאלסטית מאוד של טיסה בשנת 1943 ואם זה לא מספיק האלחוטן שמחפש תחנות NDB שאתה נותן לו מוצא גם שידורי רדיו מסחרי עם חדשות על מה שקורה בחזיתות ומוסיקת גאז משובחת. יש כל כך הרבה דברים וגימיקים נחמדים שמשלבים הנאה ביחד עם ראליסטיות טיסה (בדרך כלל יש סטירה בין השניים אבל במטוס הזה השילוב מוצלח) אני בטיסה הרגשתי כאילו שאני חלק מהסרט memphis belleמי שלא מכיר את הסרט: http://www.youtube.com/watch?v=gS3AQepBW-g זה סרטון שממחיש את המטוס עצמו בסוף הטיסה היו קצת בעיות התנהגות של הגה כיוון, תיקנתי את זה: http://www.virtual-flight.com/dl/fsx/b17.zip תהנו
תומר עינבר פורסם מאי 9, 2010 דיווח פורסם מאי 9, 2010 בוקר טוב אני ואבי מוותיקי ה-A2A, עוד מימי הסטרטוקרוייזר הידוע לשמצה. רק שתדע שהסטרטוקרוייזר שלהם לא רחוק מבחינת ריאליסטיות, האמת, שאני נהנה לטוס יותר על הסטרטו. פירסמתי את זה עוד ביום שזה יצא: viewtopic.php?f=1&t=31567&hilit=accusim אבל בעולם המודרני יש פחות ופחות אנשים שאוהבים את "הגרוטאות" הישנות והטובות. לכן אין הענות כלל.
Avi - 4X-KDF פורסם מאי 9, 2010 דיווח פורסם מאי 9, 2010 אני מחזק את מה שנאמר כאן ומוסיף, שאתם מפסידים עולם ומלואו רק מ-A2A Simulations
תומר עינבר פורסם מאי 10, 2010 דיווח פורסם מאי 10, 2010 המטוס הזה בכלל לא היה בשירות בחיל האוויר הישראלי. אם כבר הסטרטוקרוייזר. אבל חסר PaintKit.
Shoval Cohen פורסם מאי 10, 2010 דיווח פורסם מאי 10, 2010 DeepSpace כתב: מי עושה לנו צביעה של חה"א? כבר קיימות ארבעה צביעות של החייל, ניתן להוריד מכאן: http://nathansfsxrepaints.webeden.co.uk ... 4539711606
Idan Traub פורסם מאי 10, 2010 דיווח פורסם מאי 10, 2010 תומר עינבר כתב: המטוס הזה בכלל לא היה בשירות בחיל האוויר הישראלי.אם כבר הסטרטוקרוייזר. אבל חסר PaintKit. אז זהו שהוא כן היה בשירות ותאמת כמה מהם . תחפש בגוגל יש תמונה שלהם במבנה .
DeepSpace פורסם מאי 10, 2010 דיווח פורסם מאי 10, 2010 תומר עינבר כתב: המטוס הזה בכלל לא היה בשירות בחיל האוויר הישראלי.אם כבר הסטרטוקרוייזר. אבל חסר PaintKit. ה B-17 כן היה בשירות חה"א, בטייסת הפטישים. ציטוט ביולי 1948 הוקמה טייסת "המבצר המעופף" בבסיס רמת דוד כאשר היא מפעילה שלושה מטוסי B-17. בספטמבר 1949 החל חיל-האוויר בתוכנית התארגנות מחדש, במסגרתה עזבה הטייסת את משכנה ברמת דוד ועברה לבסיס עקרון. בתחילת שנות ה-50 ביצעה הטייסת מספר רב של גיחות צילום וסיור, שניצלו את הגובה הרב (30 אלף רגל) והטווח הארוך (3,000 ק"מ), שאיפשרו יכולות המטוס.במבצע "קדש" ביצעה הטייסת שמונה גיחות (33 שעות טיסה) והטילה 96 פצצות של 50 ק"ג ו- פצצות של 250 ק"ג. ב-1 באפריל 1957 נסגרה הטייסת. שני מטוסים נמכרו לגורמים שונים בחו"ל והמטוס השלישי הועבר לתעשיה האווירית, כדי לשמש כספק מתכת. http://www.iaf.org.il/Templates/General ... ocID=26333 ההדגשה היא שלי, והיא בגלל שבמקור נרכשו ארבעה מטוסים, אך אחד מהם נתפס ע"י הרשויות האמריקאיות ולא הגיע לארץ עד אחרי המלחמה. ותודה רבה שובל על הקישור.
Etai Charit פורסם מאי 12, 2010 דיווח פורסם מאי 12, 2010 לא מכיר את המטוס הזה, לגבי אינטרקולרים, אני מכיר במנועים קצת אחרים שהאינטרקולר הוא איזשהו מצנן ביניים לאוויר לפני כניסה לסעפות היניקה, כך אפשר לגנוב עוד הספק מהמנוע ע"י דחיסת אוויר קר ולכן צפוף יותר, במקום מנוע לא מקורר.
תומר עינבר פורסם מאי 12, 2010 דיווח פורסם מאי 12, 2010 Etai Charit כתב: לא מכיר את המטוס הזה, לגבי אינטרקולרים, אני מכיר במנועים קצת אחרים שהאינטרקולר הוא איזשהו מצנן ביניים לאוויר לפני כניסה לסעפות היניקה, כך אפשר לגנוב עוד הספק מהמנוע ע"י דחיסת אוויר קר ולכן צפוף יותר, במקום מנוע לא מקורר. אינטרקולר (Intercooler) מטרתו לקרר את האוויר שדוחס הטורבו. הטורבו דוחס אוויר, האוויר מגיע לטמפרטורות גבוהות ועלול להתפוצץ עוד לפני הכניסה לצילינדר, תפקיד האינטרקולר זה למנוע זאת ולקרר את האוויר לפני שנכנס לצילינדר ובכך תורם לפעולה תקינה של המנוע. גם ברכבים בעלי טורבו יש אינטרקולר.