4x-dor פורסם מאי 11, 2010 דיווח פורסם מאי 11, 2010 השבוע נטוס במגמה צפונה (גובהה טיסה זוגי) לאי סיישל לחופשה חלומית! לשדה התפועה Seychelles International Airport - FSIA http://en.wikipedia.org/wiki/Seychelles ... al_Airport הנתיב שלנו יהיה: FIMP SID PLS UR400 RERUS START FSIA אורך המתיב 954 מייל ימי זמין להורדה מ VROUTE שימו לב. אין בשדה מסלול הסעה מקביל. במידה וננחת על 13, יש צורך להסיע חזרה על המסלול. אמנם בקצה המסלול "בננה" שתאפשר 2 נחיתות צמודות יחסית, אבל צריך לשמור על מרווחים גדולים יותר. כל זאת כזכור אם נוחתים על 13. אם ננחת על 31 יש פינוי שמאלה לקראת המסלול. השדה האלטנטיבי במקרה הזה נמצא במרחק של כמעט 600 מייל. למי שרוצה לטוס "לפי הספר" צריך להצייד בהרבה דלק במקרה שיצרך לטוס לשדה החליפי, וחילופין להתכנון לנחיתה כבדה יחסית בשדה היעד דפיות: FIMP: http://www.withmaliceandforethought.com/FIMP.pdf FSIA: http://dl.dropbox.com/u/6121794/FSIA/fsia.pdf (תודה לדורון על הדפיות!) סינרי. FIMP FS9 http://flightsim.com/kdl.php?fid=94941 FSX http://flightsim.com/kdl.php?fid=132718 FSIA: FS9 http://flightsim.com/kdl.php?fid=120055 אהרון: יש שגיאות ? :-) יעקב: בטל את אופצית ההתנגשות כלי תעופה על המסלול. ממריאים ב 21:30!
sagiv-et פורסם מאי 11, 2010 דיווח פורסם מאי 11, 2010 שלום חברים או כמה אני רוצה להצטרף אבל שוב יש לי משמרת ערב בחדשות 10. לא נורא מקווה שבוע הבא. נ.ב. חברים בשורה טובה לי אליכם אביב פרנקל מחדשות 10 הודלק על ידי בנושא הסימולטורים ורשת האון ליין. והוא מעוניין לעשות כתבה יפה על הנושא. אבקש מכל מי שרוצה ויכול להתראיין כולל הדגמה מלאה ואיכותית בקוקפיט ביתי לשו לי מייל כמו כן חומרים יפים חוץ ממה שניתן למצוא ביוטיוב גם כן לדבר איתי על כך אני ארכז הכל מולו. במקביל אדבר עם מיקי ורן לגבי סיור או ראיון משותף על VATIL
אורח פורסם מאי 11, 2010 דיווח פורסם מאי 11, 2010 היי שגיב, כל הכבוד על היוזמה. אם צריך לארגן סיור במוקאפים + ראיונות עם רלוונטים מאלעל, תעדכן ונתאם.
Amon Schneider פורסם מאי 11, 2010 דיווח פורסם מאי 11, 2010 חברים, בהמשך לתדריך של דור, במספר חילות אויר בעולם, קיים נוהל של בקר טיסה, הפועל כמס' 5 ברביעיה. מה דעתכם לבקש מאחד הבקרים המוכשרים שלנו לסייע לנו באותם שדות בהם אין פיקוח בזמן הטיסה? אין כוונתי שיעלה כבקר/פקח ברשת וטסים, מאחר ואני מניח שזה אסור על פי התקנות, אבל הוא יכול לעבוד מולנו ברשת הפנימית (TFC) ופשוט לעשות לנו סדר והפרדות בהמראות ובנחיתות.... לשיקול דעתם של המנהלים.
AaronDagan פורסם מאי 11, 2010 דיווח פורסם מאי 11, 2010 השבוע נטוס במגמה צפונה (גובה טיסה זוגי) לאי סיישל לחופשה חלומית!לשדה התפועה[/b] Seychelles International Airport - FSIA http://en.wikipedia.org/wiki/Seychelles ... al_Airport הנתיב שלנו יהיה: FIMP SID PLS UR400 RERUS START FSIA אורך המתיב 954 מייל ימי זמין להורדה מ VROUTE שימו לב. אין בשדה מסלול הסעה מקביל. במידה וננחת על 13, יש צורך להסיע חזרה על המסלול. אמנם בקצה המסלול "בננה" שתאפשר 2 נחיתות צמודות יחסית, אבל צריך לשמור על מרווחים גדולים יותר. כל זאת כזכור אם נוחתים על 13. אם ננחת על 31, יש פינוי שמאלה לקראת..(מה?).... המסלול. השדה האלטנטיבי במקרה הזה נמצא במרחק של כמעט 600 מייל. למי שרוצה לטוס "לפי הספר" צריך להצייד בהרבה דלק במקרה שיצרך לטוס לשדה החליפי, ולחילופין להתכנון לנחיתה כבדה יחסית בשדה היעד דפיות: FIMP: http://www.withmaliceandforethought.com/FIMP.pdf FSIA: http://dl.dropbox.com/u/6121794/FSIA/fsia.pdf (תודה לדורון על הדפיות!) סינרי. FIMP FS9 http://flightsim.com/kdl.php?fid=94941 FSX http://flightsim.com/kdl.php?fid=132718 FSIA: FS9 http://flightsim.com/kdl.php?fid=120055 אהרון: יש שגיאות ? :-) יעקב: בטל את אופצית ההתנגשות כלי תעופה על המסלול. ממריאים ב 21:30! דור......... ראה ההדגשים שלי..........יש שיפור אבל עוד הדרך ארוכה........ שאפו של התדריך....המשך ככה......יש תקווה והאור עולה במזרח....
אורח פורסם מאי 11, 2010 דיווח פורסם מאי 11, 2010 חברים,בהמשך לתדריך של דור, במספר חילות אויר בעולם, קיים נוהל של בקר טיסה, הפועל כמס' 5 ברביעיה. מה דעתכם לבקש מאחד הבקרים המוכשרים שלנו לסייע לנו באותם שדות בהם אין פיקוח בזמן הטיסה? אין כוונתי שיעלה כבקר/פקח ברשת וטסים, מאחר ואני מניח שזה אסור על פי התקנות, אבל הוא יכול לעבוד מולנו ברשת הפנימית (TFC) ופשוט לעשות לנו סדר והפרדות בהמראות ובנחיתות.... לשיקול דעתם של המנהלים. ב TFC הראשון, בשדות שלא היה פיקוח, אחר מאיתנו היה לוקח פיקוד ועושה סדר יציאה. בדר"כ אותו אחד גם סידר את הנוחתים כולל שירותי "פיקוח" פנימיים. לרוב זה אחד הותיקים \ פקח מנוסה בחטיבה אם לא יהיה משהו מיוחד, יתכן ואצטרף אליכם ואשמח לסייע בשיטור המקומי.
AaronDagan פורסם מאי 12, 2010 דיווח פורסם מאי 12, 2010 עוד כמה פרטים הנוגעים לטיסת השבוע: 1. באתר של אייר סיישל VA יש הרבה מידע מעניין שיעזור למי שמתכנן לטוס את הקטע השבוע. ניתן להוריד באתר הזה גם סט דפיות של 29 עמודים שכולל הכל. אני אשתדל להעלות את הקובץ הזה יותר מאוחר כך שיהיה זמין לכל המעוניין. כמובן שגם תודה רבה לדורון. 2. אחת ההמלצות החשובות לטעמי: מסלול 13 הוא ללא ILS והנחיתה עליו היא VISUAL , בעיקר בגלל מגבלת הרים כ-3.5 מייל מהמסלול. יש ILS למסלול 31 ויש דפיות STAR לכל אחד. 3. כיווני הרוחות: בעונת המונסונים הדרומיים - יוני -אוקטובר - הנחיתה היא על 31 וביתר השנה על מסלול 13, למרות שלעיתים הפיקוח מאפשר המראות ונחיתות נגדיות עם המתנות בקצוות המסלול (3 ק"מ). 4. השעות הנוחות לנחיתות והמראות ללא בעייה מיוחדת של רוחות הן עד 1100 ואחרי 1700 ז.מ. 5. המראות (למרות שיש דפיות SID ) עפ"י הנחיות הפיקוח עם טיפוס מהיר ככל שניתן. תהנו.
AaronDagan פורסם מאי 12, 2010 דיווח פורסם מאי 12, 2010 http://dl.dropbox.com/u/5955160/FSIA_full%5B1%5D.pdf זה הקישור להורדת קובץ הדפיות של היעד שלנו השבוע. אני מקווה להשתתף רק בגלל התמונות שיעקב העלה כאן, והכנתי כבר את תיק הטיסה למחר כדאי להציץ לאתר שכתבתי למעלה. להשמע.