עבור לתוכן
4x-dor

ה TFC השבועי - 13.5.2009 חופשה בסיישל!

Recommended Posts

פורסם

השבוע נטוס במגמה צפונה (גובהה טיסה זוגי) לאי סיישל לחופשה חלומית!

לשדה התפועה Seychelles International Airport - FSIA

http://en.wikipedia.org/wiki/Seychelles ... al_Airport

הנתיב שלנו יהיה:

FIMP SID PLS UR400 RERUS START FSIA

אורך המתיב 954 מייל ימי

זמין להורדה מ VROUTE

שימו לב. אין בשדה מסלול הסעה מקביל. במידה וננחת על 13, יש צורך להסיע חזרה על המסלול. אמנם בקצה המסלול "בננה" שתאפשר 2 נחיתות צמודות יחסית, אבל צריך לשמור על מרווחים גדולים יותר. כל זאת כזכור אם נוחתים על 13. אם ננחת על 31 יש פינוי שמאלה לקראת המסלול.

השדה האלטנטיבי במקרה הזה נמצא במרחק של כמעט 600 מייל. למי שרוצה לטוס "לפי הספר" צריך להצייד בהרבה דלק במקרה שיצרך לטוס לשדה החליפי, וחילופין להתכנון לנחיתה כבדה יחסית בשדה היעד

דפיות:

FIMP:

http://www.withmaliceandforethought.com/FIMP.pdf

FSIA:

http://dl.dropbox.com/u/6121794/FSIA/fsia.pdf

(תודה לדורון על הדפיות!)

סינרי.

FIMP

FS9

http://flightsim.com/kdl.php?fid=94941

FSX

http://flightsim.com/kdl.php?fid=132718

FSIA:

FS9

http://flightsim.com/kdl.php?fid=120055

אהרון: יש שגיאות ? :-)

יעקב: בטל את אופצית ההתנגשות כלי תעופה על המסלול.

ממריאים ב 21:30!

פורסם

שלום חברים

או כמה אני רוצה להצטרף אבל שוב יש לי משמרת ערב בחדשות 10.

לא נורא מקווה שבוע הבא.

נ.ב.

חברים בשורה טובה לי אליכם

אביב פרנקל מחדשות 10 הודלק על ידי בנושא הסימולטורים ורשת האון ליין.

והוא מעוניין לעשות כתבה יפה על הנושא.

אבקש מכל מי שרוצה ויכול להתראיין כולל הדגמה מלאה ואיכותית בקוקפיט ביתי לשו לי מייל

כמו כן חומרים יפים חוץ ממה שניתן למצוא ביוטיוב גם כן לדבר איתי על כך

אני ארכז הכל מולו.

במקביל אדבר עם מיקי ורן לגבי סיור או ראיון משותף על VATIL

פורסם

היי שגיב,

כל הכבוד על היוזמה.

אם צריך לארגן סיור במוקאפים + ראיונות עם רלוונטים מאלעל,

תעדכן ונתאם.

פורסם

חברים,

בהמשך לתדריך של דור, במספר חילות אויר בעולם, קיים נוהל של בקר טיסה, הפועל כמס' 5 ברביעיה.

מה דעתכם לבקש מאחד הבקרים המוכשרים שלנו לסייע לנו באותם שדות בהם אין פיקוח בזמן הטיסה? אין כוונתי שיעלה כבקר/פקח ברשת וטסים, מאחר ואני מניח שזה אסור על פי התקנות, אבל הוא יכול לעבוד מולנו ברשת הפנימית (TFC) ופשוט לעשות לנו סדר והפרדות בהמראות ובנחיתות....

לשיקול דעתם של המנהלים.

פורסם
השבוע נטוס במגמה צפונה (גובה טיסה זוגי) לאי סיישל לחופשה חלומית!

לשדה התפועה[/b] Seychelles International Airport - FSIA

http://en.wikipedia.org/wiki/Seychelles ... al_Airport

הנתיב שלנו יהיה:

FIMP SID PLS UR400 RERUS START FSIA

אורך המתיב 954 מייל ימי

זמין להורדה מ VROUTE

שימו לב. אין בשדה מסלול הסעה מקביל. במידה וננחת על 13, יש צורך להסיע חזרה על המסלול. אמנם בקצה המסלול "בננה" שתאפשר 2 נחיתות צמודות יחסית, אבל צריך לשמור על מרווחים גדולים יותר. כל זאת כזכור

אם נוחתים על 13. אם ננחת על 31, יש פינוי שמאלה לקראת..(מה?).... המסלול.

השדה האלטנטיבי במקרה הזה נמצא במרחק של כמעט 600 מייל. למי שרוצה לטוס "לפי הספר" צריך להצייד

בהרבה דלק במקרה שיצרך לטוס לשדה החליפי, ולחילופין להתכנון לנחיתה כבדה יחסית בשדה היעד

דפיות:

FIMP:

http://www.withmaliceandforethought.com/FIMP.pdf

FSIA:

http://dl.dropbox.com/u/6121794/FSIA/fsia.pdf

(תודה לדורון על הדפיות!)

סינרי.

FIMP

FS9

http://flightsim.com/kdl.php?fid=94941

FSX

http://flightsim.com/kdl.php?fid=132718

FSIA:

FS9

http://flightsim.com/kdl.php?fid=120055

אהרון: יש שגיאות ? :-)

יעקב: בטל את אופצית ההתנגשות כלי תעופה על המסלול.

ממריאים ב 21:30!

דור.........

ראה ההדגשים שלי..........יש שיפור אבל עוד הדרך ארוכה........ :lol:

שאפו של התדריך....המשך ככה......יש תקווה והאור עולה במזרח....

פורסם
חברים,

בהמשך לתדריך של דור, במספר חילות אויר בעולם, קיים נוהל של בקר טיסה, הפועל כמס' 5 ברביעיה.

מה דעתכם לבקש מאחד הבקרים המוכשרים שלנו לסייע לנו באותם שדות בהם אין פיקוח בזמן הטיסה? אין כוונתי שיעלה כבקר/פקח ברשת וטסים, מאחר ואני מניח שזה אסור על פי התקנות, אבל הוא יכול לעבוד מולנו ברשת הפנימית (TFC) ופשוט לעשות לנו סדר והפרדות בהמראות ובנחיתות....

לשיקול דעתם של המנהלים.

ב TFC הראשון, בשדות שלא היה פיקוח, אחר מאיתנו היה לוקח פיקוד ועושה סדר יציאה.

בדר"כ אותו אחד גם סידר את הנוחתים כולל שירותי "פיקוח" פנימיים.

לרוב זה אחד הותיקים \ פקח מנוסה בחטיבה :)

אם לא יהיה משהו מיוחד, יתכן ואצטרף אליכם ואשמח לסייע בשיטור המקומי.

פורסם

עוד כמה פרטים הנוגעים לטיסת השבוע:

1. באתר של אייר סיישל VA יש הרבה מידע מעניין שיעזור למי שמתכנן לטוס את הקטע השבוע.

ניתן להוריד באתר הזה גם סט דפיות של 29 עמודים שכולל הכל. אני אשתדל להעלות את הקובץ הזה

יותר מאוחר כך שיהיה זמין לכל המעוניין. כמובן שגם תודה רבה לדורון.

2. אחת ההמלצות החשובות לטעמי: מסלול 13 הוא ללא ILS והנחיתה עליו היא VISUAL , בעיקר

בגלל מגבלת הרים כ-3.5 מייל מהמסלול. יש ILS למסלול 31 ויש דפיות STAR לכל אחד.

3. כיווני הרוחות: בעונת המונסונים הדרומיים - יוני -אוקטובר - הנחיתה היא על 31 וביתר השנה

על מסלול 13, למרות שלעיתים הפיקוח מאפשר המראות ונחיתות נגדיות עם המתנות בקצוות

המסלול (3 ק"מ).

4. השעות הנוחות לנחיתות והמראות ללא בעייה מיוחדת של רוחות הן עד 1100 ואחרי 1700 ז.מ.

5. המראות (למרות שיש דפיות SID ) עפ"י הנחיות הפיקוח עם טיפוס מהיר ככל שניתן.

תהנו.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...